SiR Objavljeno Februar 24, 2003 Opozori Objavljeno Februar 24, 2003 Ma fantje, kaj se sploh sekirate, pomembno je, da za primerljivo vsoto dobite na motorju nekajkrat vec uzitka. Tudi ce slucajno ne bi bili hitrejsi (se verjetno vsi strinjamo da je motor lepse vozit upam? :D) ... ce pa primerjamo down to earth cene, torej brez 911 GT turbo, brez 550 Maranello, brez Enzota ... recimo znesek do 4mio. Za tak denar definitivno ne dobite avta, ki bi prehitel recimo fazerja, kaj sele kaj trse vzmetenega :twisted: :D Potem do 6 miljonov je pa vprasanje kaksna je proga. Na zelo ovinkasti cesti bi kak clio RS 2.0 ali 3.0 verjetno delal probleme, zagotovo pa ne neka vectra 2.0 :twisted: No, mislim vsaj ... uf, maš pa dosti prakse. In nihče se ne sekira...
klemens Objavljeno Februar 24, 2003 Opozori Objavljeno Februar 24, 2003 uf, maš pa dosti prakse. In nihče se ne sekira... Sej je napisal "mislim vsaj" ker verjetno ni probal vseh omenjenih avtomobilov. Vectra 2.0 s krajšim menjalnikom na zaprti progi bi znala biti pa že kar problematična. Mislim vsaj :)
Aleron Objavljeno Februar 24, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2003 problematična proti kakšnemu motorju? Fazerju (v enem prejšnjem postu ga je mislim da cyc omenil) ?
Roman Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Vectra 2.0 s krajšim menjalnikom na zaprti progi bi znala biti pa že kar problematična. Mislim vsaj :) Serijska Vectra 2.0 nima proti motorju nobenih šans - ne na cesti, ne na stezi. Je pa res, da bi bil za spopad na bolj odprti cesti ali stezi (recimo Bled-Bohinj) bolšji kakšen SS motor, za cesto ali stezo z bolj kratkimi ovinki pa kakšen SM. Zgolj za primerjavo - na Grobniku bi s serijsko Vectro 2.0 težko prišel pod 2 minuti, s serijskim SS motorjem se pa tudi kakšen Slovenec zna peljat 1:37 in dvomim, da to razliko motor doseže samo z boljšim pospeševanjem iz zavojev.
klemens Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 dvomim, da to razliko motor doseže samo z boljšim pospeševanjem iz zavojev. Pri zaviranju in vožnji skozi ovinek je motor počasnejši. Kje je potem hitrejši ? Za demonstracijo priporočam ogled filmčka ( avto vs R1 ), link sem dal v tej temi se mi zdi. Na Grobniku ( odprta proga ) pa rabi avto mnogo več kot 150km ( Vectra 2.0 ). LP, Klemen
Ice Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Pri zaviranju in vožnji skozi ovinek je motor počasnejši. Kje je potem hitrejši ? Za demonstracijo priporočam ogled filmčka ( avto vs R1 ), link sem dal v tej temi se mi zdi. LP, Klemen samo primerjava teze med avtom in motorjem ti pove,kje lahko kateri zacne bremzati in pospesevati.iz tega je potem jasno,kje so najvecji plusi in minusi obeh. in zacnimo govoriti o serijskih modelih,ne neke primerjave F1 in SBK,ker te niso relevantne na cesti.
RAN Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Mnogo o razliki med štirikolesniki in motorji vam lahko pove primerjava rezultatov dirke. V Ameriki je zelo, zelo znana dirka cca. 22 km dolga na Pikes Peak, kjer dirka vse živo, od motorjev, avtomobilov, truckov do motorjev s prikolicami. Višinska razlika do vrha je cca. 1500m. najboljši rezulatat motorjev je =12:30.0 najboljši rezulat avtomobilov je =10:52.3 torej je razlike 1 minuta in 38 sekund. Kar precej v korist štirikolesnikov Več pa na strani : http://www.ppihc.com/raceresultsindex.htm Tudi sicer je stran zelo zanimiva. p.s. Sem videl da imam 1999 postov - moram mal počakat da ne bo zgledalo da nabijam. Jutri si bom čestital.
miki Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 clio RS 2.0 ali 3.0 verjetno delal probleme, zagotovo pa ne neka vectra 2.0 :twisted: No, mislim vsaj ... clio 3.0 bi delal probleme sam sebi
Aleron Objavljeno Februar 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 RAN: Sem pogledal tisti web page na linku, ki si ga napisal. Našel pa sem tud tole: "Only local favorite David Donner of Colorado Springs, driving a custom-built Donner/Dykstra racer in the Open Wheel Division, was faster than Eklund today" Tu piše da je to vozilo custom-built. Torej to NI serijsko. Ni čudno, da premaga motor, če iz avta vso odvečno težo zmeče ven, vgradi turbo, mašina +300 PS, itd.
RAN Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 RAN: Sem pogledal tisti web page na linku, ki si ga napisal. Našel pa sem tud tole: "Only local favorite David Donner of Colorado Springs, driving a custom-built Donner/Dykstra racer in the Open Wheel Division, was faster than Eklund today" Tu piše da je to vozilo custom-built. Torej to NI serijsko. Ni čudno, da premaga motor, če iz avta vso odvečno težo zmeče ven, vgradi turbo, mašina +300 PS, itd. Točno tako. Rezultati so zanimivi. Tam so custom made vozila, pa serijska vozila, pa motorji so tudi tako ali drugače predelani. Tam je tudi en peugeot turbo, ki je pred leti raztural, da so Amerikanci kar strmeli. Skratka vse je, kar po cesti leti. Če pregledaš zgodovino tekmovanja in rezultate, se vidi, da so štirikolesniki v prednosti. 8)
klemens Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Tam je tudi en peugeot turbo, ki je pred leti raztural, da so Amerikanci kar strmeli. movie @ http://carfreaks.b0nk.net/ datoteka Course de Pikes Peak ... prav lepo drsi :) @aleron : so pa daleč od 300ps ti avti :)
Aleron Objavljeno Februar 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 ja sam je pa res, da na avtu lahko vec stvari priredis, kot pa na motorju. Recimo teža je na motorju že v originalu blizu minimuma, pri avtu daleč od tega, podobno je z močjo. Motor je že v originalu navit, pri avtu imaš več potenciala za tuning.
Gregs Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Hmmm.... pa je kdo prebral, da je na tleh pesek?! Mislim, ni asfalt (kolikor moja anglescina velja, GRAVEL pomeni prod, gramoz, pesek)... Se mi zdi, da imajo v tem primeru prednost 4-kolesna vozila?! Mogoce je pa samo zgodnja ura... pa bljuzim... :D
Ice Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 njghfpf :roll: ........ran et altera,kaj ko bi primerjali serijska vozila..... audi S1 pikes peak ima samo se par sraufov skupnih s serijskim audi quattro; pri T16 (tisti famozni peugeot 205 turbo) je enako (stvar je bila izdelana za rally WC in paris-dakar! spet primerjate jabolka in hruske.drugace vprasano,kolikokrat srecate S1 PP ali T16/405 turbo PP ali donner dykstra ali supersupraturbo na cesti?
Aleron Objavljeno Februar 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 se strinjam, to jest že skoz govorim, da hočem primerjave s SERIJSKIMI (t.j. avti za navadne smrtnike), ne pa z nekimi hudimi predelavami pa 500+ PS.
klemens Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 njghfpf :roll: ........ran et altera,kaj ko bi primerjali serijska vozila Misliš "konfencijo" :) Zakaj pa naj bi se omejili ne poceni in velikoserijske avtomobile če primerjamo razliko med hitrostjo motorjev in avtomobilov na progi ?? Peugeot T16 ( vsaj 405, za 205 ne vem ) se je prodajal, torej je serijsko vozilo. Ni bil pa v nobeni državi avto leta ali blizu vrha prodaje :) Sicer pa morajo vsak avto s katerim nastopajo na dirkah izdelati v neki majhni seriji, torej so serijski :o LP, Klemen
Ice Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 ajde klemens pametnjakovic..... serijska vozila izdelana v serijah vecjih od 30k primerkov.bo? zanalasc ne grem nizje,ker za WRC je potrebnih (vsaj bilo) 5000.
RAN Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Vse kar sem hotel z mojim prispevkom povedat je izključno to : Pripelji kakršnokoli štirikolesno vozilo, bilo serijsko, izvenserijsko, doma narejeno v vesolju sešvasano, požegnano, nepožegnano, na 500 Ks navito, skratka karkoli se z njim zmisliš in ga spustiš v dirko po istem postopku narejenim dvokolesnikom, le ta nima šans na medsebojni dirki recimo tejle, ki sem jo navedel. To ni asfaltirana dirkalna pista vem. Hotel sem sam povedat, da v določenem sgementu, štirikolesnikov ne moreš premagat, pa ne da bi kaj proti motorjem imel. :D
Aleron Objavljeno Februar 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 zakoni fizike pač. 4 kolesa proti dvem kolesom. stabilnost v ovinkih, bremzanje 4 koles proti 2 kolesom (ob predpostavki, da je avto v "vesolju sešvasan" in je teža enaka motorju), in še bi lahko naštevali.
Ice Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 ran,ja vem,mi je jasno in sem ze celo sprobal. :wink: samo kolikokrat srecas taksna vozila na cesti? recimo v grazu je dosti sportnih avtomobilov visokega razreda (razni porsche in ferrari,S3/4/6/8,M3 in 5,jaguar,AMG in podobni) in od vseh sem srecal v zadnjih 13 letih mogoce 40(?) avtomobilov na cesti.in vecinoma jih vozijo bolj "umirjeni" vozniki,vsaj na ovinkastih cestah so mirni. :lol: povprecen voznik bo z hitrim avtomobilom vedno hitrejsi kot z hitrim motorjem; slabsa kot rata podlaga,vecja bo razlika.
Dani Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Hello Obvezno moram napisat, kaj sem dozivel danes na avtocesti iz MB proti Sl. Konjicam! Od zdaj ne bom vec tako podcenjeval avtomobilov. Peljem se iz sluzbe s svojim Suzukijem 750 ob treh popoldan. Ful guzva. Na zacetku avtoceste dohitim crnega Mercedesa C klase -navadnega, le z valjarji in dvema izpuhoma(na vsaki strani eden). Pa zadaj je imel le nek napis ???RSCHER nisem videl tocno. Agresivno pospesuje ob vsaki luknji v guzvi. Jaz za njim :P . Reg. tablico je imel Deutschland. Ko je bilo malo prosto pospesi do 240 pol guzva in se enkrat do 240 pa spet dol. Pol je ze bil izvoz za Race, kjer bi jaz moral zaviti. Vendar mi je bilo prevec zanimivo, ker sem ga vendar hotel prehiteti :twisted: . Bom ze sel dol z avtoceste v Sl. Bistrici sem si mislil. Ob prvi priliki je pospesil do 270km/h in to tako silovito, da sem moral motor vrteti od 10.000 do blokade, da sem ostajal tik za njim. Pol spet guzva na levem pasu in se dvakrat tako do 250-270km/h. pa spet na 140(preden je bremzal mi je vklapljal vse stiri zmigavce- me opozarjal, da bo zaviral ali kaj :roll: ). No potem je bil levi pas prost in greva- jaz za sipico in vrtljaji nonstop do rdecega in enakomerno :idea: :roll: pospesujema. Pri meni se je vse koncalo pri 290, mercedes pa se je zacel oddaljevati :shock: - vendar zelo pocasi! Takrat pa sva ze bila pri cestninski postaji Sl. Konjice, kjer sem jaz sel iz avtoceste- se prej sva se pozdravila :P . Pomoje je imel vsaj 300, 400KM in ziher predelava. Mogoce kdo ve kaj bi to bilo?? P.S:Naslednji moj motor bo ziher v rangu Hayabusa, Ninja12! :twisted: Lp Dani
J Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 Mogoče IRMSCHER? ne vem! A ja, pa glej da pozdraviš na cesti - Barry Sheen-a namreč (vozi rdečo črno belo suzo in ima 7 nalepko na čeladi!
Ice Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 zdi se mi,da irmscher predeluje samo opel. brabus,lorinser,VH,koenig-specials,vaeth,carlsson,burmester.... tile so nekako najbolj "giftni" mercedes-tunerji.
Lindau Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 zdi se mi,da irmscher predeluje samo opel. brabus,lorinser,VH,koenig-specials,vaeth,carlsson,burmester.... tile so nekako najbolj "giftni" mercedes-tunerji. Kollikor je meni znano se irmscher res ukvarja samo z opli.
J Objavljeno Marec 19, 2003 Opozori Objavljeno Marec 19, 2003 .....ISCHER? sem videl in mi je bil prvi tuner na mislih sicer se ne poglabljam! Meni je vse malo zadišalo na neki "whacpac" izpred tedni pa bom raje dal mir! Drugače pa je imel moj prejšnji avto 345KM in si nekako predstavljam zakaj bi jaz sredi hitrega prometa vklapljal vse štiri zmigavce! Zato, da ali me nekdo prehiti ali pa da se neha igrat! Lp :wink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se