Skoči na vsebino

A neomejeno - cene (alias Mile je reku, js bom pa njemu)


Priporočene objave

Objavljeno

Js mam probleme z leti. No, u resnici jih nimam. Mam probleme z zakonom, ki mi zarad let onemogoča opravlat A omejeno. Kar bi bilo seveda bolj simpatično, ker:

- bi itaq sam male motorčke vozila :oops:

- je A omejeno precej cenej (če računam, da bi delala 20 ur, bi lohk pršparala za več kot pou mojga CTXa!!!) :?

Pa ne gre. OK, zakoni pač.

Me pa mori neki druzga. Mile (avtošolnik, kjer bom, dabogda, nardila izpit) je reku, da je A neomejeno (7,5k/h) v primerjavi z A omejeno (5,6k/h) toliko dražje, ker se pač na večjih/močnejših motorjih učiš in je zavarovanje dražje.

To še nekak razumem.

Da je A na splošno tolk drag, ker se za tabo vozi še inštruktor v avtu, k tut žre benz.

Do tle mi je še nekak jasn.

Ampak... :arrow:

U štartu tko ne bom na velikem/močnem motorju, kvečjemu na kakem malem ranga A omejeno. Če si prou predstaulam, na začetku tut ne bo kakega govora o vožnji z avtom za mano, ker bi blo preveč nerodno in ovirajoče za ostale v prometu, da bi inštruktor mene+motor pobiru na vsakem križišču.

:?: Al mislte, da lohk js Miletu rečem 8) , da nej mi prvih par ur na poligonu (če lohk tko rečem parkirišču za Litostrojem) na malem motorčku računa kr tkole kot za A omejeno? :?:

Če pa tole vprašanje še mal razširm - AŠ niso kake neprofitne ustanove in fundacije, morjo pač od nečesa živet. Da tolk kasirajo, ni prou lepo. Al je kaka inštitucija, na ktero se lohk obrneš in potožš, če mislš, da te AŠ preveč obira?

Al čist u temo brcam? :shocked!: (pa lih sm misnla, kok bom pametn topic odprla... pa še k je moj prvi poust...)

Objavljeno

Ravno predvčerajšnjim govoril s človekom, ki je oktobra izpit moral 2x delati.

Človekm odvozil ure in vse potrebno in teorijo tudi opravil in izpitno vožnjo tudi. Na koncu stisk roke in po 14. uri lahko potrdilo o opravljenem izpitu dvignete na upravi izpitne komisije.

In jo veseljak, krepko čez 21 let star, primaha tja in da podatke in punči vtipka v računalnik, računalnik pa hop in zablokira. Nista šli skupaj letnica rojstva prizadetega in tehnični podatki motorcikla, s katerim je opravil izpit. Človek zrel za neomejeni izpit, a vozil omejeni motorcikel.

In ga ni bilo boga, ki bi lahko računalnik prepričal, da izpljune potrdilo.

Rešitev po kakšnem dnevu kregarije na avtošoli, še 5-6 ur vožnje na tazaresnem motorciklu (rezultat kregarije je bil, da so bile te ure zastonj) + kompletna izpitna vožnja.

Potem pa je dobil vozniško dovoljenje.

Če si dovolj star, potem samo neomejeno, omejeno očitno ni predvideno in s tem možno. :roll:

Objavljeno

Tak je zakon. Če imaš 21 + let delaš takoj za neomejeno in sicer na močnejšem motorju ( ponavadi so 600 ccm ) . S šibkejšim te tudi komisija na izpit ne bo pustila. Ko pa narediš izpit se pa ti lahko furaš tudi s 125 če želiš. So pa jasno ure dražje.

Objavljeno

Na varstvo potorošnikov se lahko pritožiš. Ne vem, če imajo avtošole kakšno zbornico z razsodiščem in podobnimi inštancami, na katere se lahko pritožiš.

Pa ne kompliciraj preveč, ker če boš s fintiranjem na začetku zbila ceno, boš pa toliko bolj "nerodna" po oceni inštruktorja in boš malo več uric naredila in bo znalo biti še bolj drago.

Itak si iz LJ, tam je pa več avtošol in se kot razgledana potrošnica obrni na več teh ustanov/podjetij in si poskusi izboriti/izbrati najugodnejše pogoje.

Objavljeno
Na varstvo potorošnikov se lahko pritožiš.

pritožiš že, samo če so ti v AŠ povedali, da bo ura toliko in toliko, ter si to sprejela, mislim da ne bo nobenega uspeha s pritožbo...poglej še kakšno drugo AŠ in primerjaj cene, potem pa se odloči za najboljše razmerje med ceno in kvaliteto...kaj ti pomagajo poceni ure, če te inštruktor ne nauči toliko, da v prvo narediš izpit...potem pa plačuješ še dodatne ure...

Objavljeno

Pojdi k Brulcu. Garantirano ni oderuh. Jaz sem bila lani totalni začetnik (če odštejem malo vožnje na APN4 pred 20-timi leti), pa sem imela 18. uro že izpitno vožnjo. Pa še eno prednost ima: svoj poligon, na katerem voziš tudi na izpitni vožnji!

Kakor koli se boš odločila, ti želim srečno :D :D :D

Objavljeno

Hvala za vaša mnenja! Malo me jezi, ker vidim, da je tudi Avtošolski lobi močen (cene AŠ na tem koncu so več ali manj iste - al se mogoče motim?), 'neposlušnost' pa lahko nagrajena z dodatnimi urami (hej :idea: , ampak pol pa bl zihr izpit nardiš!).

Anyway, js sm se odločla, da Miletu ne bom nč rekla, ker se mi zdi drugač čist fajn gospodek. Če ga bom pa lepo gledala, mi pa mogoče za prvih par ur zaračuna kej manj. :twisted:

P.S. Huh :P , led je prebit, lohk začnem sodelovat v forumski debati!

Objavljeno

Z zanimanjem bomo spremljali tvoje motošolske vragolije, zato, prosim, poročaj o vsaki prevoženi uri posebej. :D

Objavljeno
Tak je zakon. Če imaš 21 + let delaš takoj za neomejeno in sicer na močnejšem motorju ( ponavadi so 600 ccm ) . S šibkejšim te tudi komisija na izpit ne bo pustila. Ko pa narediš izpit se pa ti lahko furaš tudi s 125 če želiš. So pa jasno ure dražje.

In če se nekdo (21+ let) odloči, da se nikol ne bo usedu na motor z več kot 25kW (tud v avtošoli ne), pol se tud s takim 10kW ne bo nikol legalno vozu? :shock: :shock: :shock:

Objavljeno

Moj nasvet: naredi izpit za neomejeno, zaradi tiste razlike v ceni ne dobis niti dobre jakne za motor, ce pa bi imela samo omejeno, verjemi, bi ti to kmalu zacelo hoditi narobe. Glede uvajanja, pa bos porabila max. 2 uri, tko da ti za to tudi ni treba prevec skrbet.

Glede avtosol pa so poglej topic, v katerem se je govorilo o avtosolah in preveri, katere avtosole so ljudje najbolj priporocil. Naj pac konkurenca opravi svoje, varstvo potrosnikov po mojem mnenju tu ne bo pravi naslov :cry: :lol:

Objavljeno

Na zadevo je potrebno gledati takole.

Motorna kolesa lahko vozijo tisti, ki imajo izpit kategorije A.

Ker pa je država prepričana, da smo ljudje rahli troleki, nas pred samimi seboj varuje tako, da nam preprečuje polaganje izpita A pred starostjo 21 let.

Samo posledica dobrohotnosti države je možnost, da mularija, stara 16+ let lahko opravi neki približek izpita A, ki se mu reče A do 125 ccm in 11 kw. Ljudeki starosti 18+ pa lahko opravijo A do 24 kW ali do razmerja 0,16 kW/kg.

Ker po državnem mnenju prenehamo biti troleki takrat, ko dosežemo starost 21 let, potem delamo neomejeni A.

Ker je v pojmu država vsebovanih tudi nekaj malega osebkov, ki vozijo motorcikle, so ti pri državi izposlovali, da po dveh letih lastništva vozniškega dovoljenja ene od omejenih kategorij nemudoma in brez težav prestopimo iz vrste trolekov v rod homotov sapiensov.

Zato tisto: sem star 25 let in bi rad delal tistega za A do 11 kW ne gre.

Tako, kot izpita B pred 18 leti ni moč delati, ni moč delati niti izpita A pred 21. leti. Imamo pa pri Aju dve pripravniški kategoriji, ki ju za nazaj ne moremo polagati.

Objavljeno
Tako, kot izpita B pred 18 leti ni moč delati, ni moč delati niti izpita A pred 21. leti. Imamo pa pri Aju dve pripravniški kategoriji, ki ju za nazaj ne moremo polagati.

Ampak za B nihče ne zahteva, da ga moram delat z avtomobilom, ki ma vsaj 100kW, za A pa zahtevajo, da ga moram delat z motorjem, ki ma vsaj 26kW, čeprav kategoriaja A zajema tud motorje z manjšo močjo!

B torej lahko delam z vsakim vozilom, ki spada v B kategorijo (velja tudi za C,...)

A pa NE!

Objavljeno

Premza, moj dragi, pa saj sam dobro veš, da ni pravice na tem svetu. :roll: :P

To, z kategorijo A je pač bolj politična, kot strokovna odločitev, ker stroka nima strokovnega odgovora na nesmiselne motoristične nesreče na cestah in brezglavo norenje motoristov. Saj vemo, kako nekateri vozijo/vozimo motocikle in se tu ni kaj sprenevedati.

Objavljeno

Po pridobljenih informacijah, je izpit za A neomejeno hudičevo težak, ter da sploh ni primerljiv z dosedanjim načinom opravljanja izpita !

Vsaj kar si tiče vožnje bi naj bila dosti zahtevnejša z oring poligonom in cestno vožnjo ! Tehnika vožnje ki jo obvladajo redki imetniki izpitov A kategorije !

Tako da..... :roll:

SKA BIKE

Objavljeno

'Po pridobljenih informacijah, je izpit za A neomejeno hudičevo težak, ter da sploh ni primerljiv z dosedanjim načinom opravljanja izpita !'

Ne me strašit, no... :shock:

Objavljeno

Samo nekaj, kolikor vem bi lahko avtomatsko dobil izpit za A neomejeno če imam 2 leti izpit z omejitvijo (A do 125), sedaj pa je neki inštruktor rekel, da je treba baje it spet vozit z neomejenim motociklom in ti ne morejo na Roški kar izbrisat omejitve brez glavne vožnje. :evil: :evil: :evil:

Ali kdo slučajo ve če se je to res spremenilo?

Objavljeno

Jaz sem imel dve leti A - omejitev do 350ccm in sem šel le na upravno enoto, palčal koleke in so mi izbrisali omejitev!

Moj kolega je imel pa vpisano omejitev A - do 125 pa so mu prav tako spremenili brez ponovnega opravljanja izpita!

Objavljeno

Saj zato pa so sprejeli novi zakon, da ni treba dvakrat izpita delat.

Objavljeno

sem se tud sama malce pozanimala, kako je z izpiti, ker me je tud mikalo it najprej delat omejeno....sem pač bolj nizke rasti, pa bi mi bilo lažje izpit nardit za omejeno na nižjem motorčku, pa počakat dve leti, ker si itak nimam namena z močnejšim motorjem vozit....in so mi tud odgovorili, da ni možno, če sem več kot 21 let stara... :?

ampak....me je pa ta inštruktor pri AŠ opozoril, da se bo v naslednjem mesecu mogoče tudi to spremenilo, ker se bo baje zakon spet popravljal...pa bomo pol vidli, no, kaj bodo zaštrikali :wink:

Objavljeno
Po pridobljenih informacijah, je izpit za A neomejeno hudičevo težak,

Ne strašit novincev.

Izpit za A (katero koli: 125, 25 kW ali neomejeno) je moč normalno odpeljati in ni v njem prav ničesar ekstravagantno težkega. Pa tudi poročila s terena ne kažejo, da bi več ljudi na izpitu padlo, kot pa naredilo.

Objavljeno

Malo sem preletel spletne strani Državnega zbora in tam nisem zasledil nobenega znaka, ki bi v kratkem napovedoval spremembe ZVCP.

Objavljeno
Z zanimanjem bomo spremljali tvoje motošolske vragolije, zato, prosim, poročaj o vsaki prevoženi uri posebej. :D

Evo me, poročam tut o mojem individualnem :n00b: programu rokovanja z mojim CTXom (ki bo, upam, čez par mesecev že v rokah koga drugega, v mojih pa... hm... kaka mala endura):

1. vaja - hoja okrog motorja, oklepanje in zaklepanje ključavnice (petina vrednosti motorja!), spravlanje motorja iz in v kolesarnico, sedanje na motor, spoznavanje tehničnih lastnosti motorja

2. vaja - varno sedanje na motor brez možnega pobiranja po tleh (vableni zraven, če slucajno vaja ne uspe - za možno pobiranje pač :oops: ), vžiganje, vžiganje, vžiganje, vžiganje motorja

3. vaja: vžiganje, vžiganje, premikanje naprej in nazaj na nevžganem motorju

4. vaja - hm...mogoče bo že čas, da prepelem celo ulco z vžganim motorjem...

Kako se vam zdi? :twisted:

Objavljeno
Kako se vam zdi? :twisted:

ODLIČNO, ...žlahta moja! :D

Objavljeno
'Po pridobljenih informacijah, je izpit za A neomejeno hudičevo težak, ter da sploh ni primerljiv z dosedanjim načinom opravljanja izpita !'

Ne me strašit, no...  :shock:

Bla, bla, bla .....

Ratbike, če je moja malenkost lansk let junja prvič vozila APN 6 :? in sred avgusta, with a little help form Rude :P, nardila A neomejeno :multi: in, če ti še zaupam dejstvo, da se talenti držijo zloo stran od mene, ....... in če navedeno podrobno prebereš in analiziraš :roll: ..... prideš do presenetljive ugotovitve :idea: ..... da nimaš kej cvikat :D

Objavljeno
Po pridobljenih informacijah, je izpit za A neomejeno hudičevo težak, ter da sploh ni primerljiv z dosedanjim načinom opravljanja izpita !

Ziher :P In jaz sem malodane motoristicni genij ker sem izpit za A neomejeno naredil v 20 urah brez vsakrsnih prejsnjih izkusenj :?: :shock:

Ne. Izpit ni nic posebnega, tudi oni za neomejeno ne.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!