Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
17 minutes ago, Cartman said:

Ajd, ftp, zdej mal pretiravas. Motor ni bil 9 kek. ce poenostavimo, je g/s takrat stal toliko kot danes. (Hornet in Monster sta bla takrat manj kot miljon)

12 minutes ago, thumper said:

naj te malo popravim..izguba vrednosti se računa od aktualnega ekvivalentnega modela .. kolikšna je sedaj ta razlika?

za potrditev - moj boni stara jajca 2009 je bil s 3052km nakupna cena l.2012 5990e.. če mi danes najdeš takega za 4000e mi povej zanj ..ja?torej bi teoretično igubil 2 jurja v 5 sezonah in 50000km..pa ni tako ..ker ga ne dobiš za 4000e ne v italiji,nemčiji,avstriji ,madžarski ali češki..izguba od novega pa je nekih 5000e.. 

daj povej še koliko povprečnih slovenskih plač je to bilo l.2000 ..

 

2 minutes ago, Cartman said:

Ajd, ftp, zdej mal pretiravas. Motor ni bil 9 kek. ce poenostavimo, je g/s takrat stal toliko kot danes. (Hornet in Monster sta bla malck pod miljon)

 

Borutt Torej bi "prrplacanga" bmfla rs? verjamem. vpoklici so cist kul. stvari gredo naprej, dolocene napake pokaz3 samo cas, in ce dzabe odpravijo, si pac moras utrgat tistih par ur. btw, par dni nazaj sem klepetal z goldwingarjem, da ga je zeblo ko psa, ker jo je moral pelat prejsn teden na vpoklic. motor ima cca 7 let. vpoklici so dost bolsi od ignoriranja. 

Kakor koli si to razlagate, poglejte tako.

 

Če motorja ne bi kupi, bi prišparal 2.100.000sit. Ko se je menjal sit za € bi dobil 8750€ ki bi jih imel še sedaj in ne 20k.

Tako da si lahko razlagaš na več načinov

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, ftp pravi:

Nisem verjel, dokler nisem poskusil. Lažje manovriram GS-a z dvema kot pegasa z dvema. GS ima nižje težišče, kar se zelo pozna

še ena fama, meter v roke pa idi merit višino, kje je mašina

Objavljeno
Just now, Snecer said:

še ena fama, meter v roke pa idi merit višino, kje je mašina

Ja, izmeri težišče :?

Objavljeno

ne, samo štrleči cilindri niso tako nizko kot si misliš, sicer bi s krili v vsakem ovinku rajsal

pravljico o težišču si slišal v gostilni

Objavljeno
pred 53 minutami, Cartman pravi:

Sm bolan mal in sm tecn k poper. 

Zadnji motor za katerga sm slisal da je mel res feler, je bil hyosung comet 650, ko je VSEM sesulo glavo na drugem valju. to je bil slab motor.

NI RES, NAPAKA!!!!!

Enim jo je na prvem :P

Objavljeno
7 minutes ago, Snecer said:

kam zahajate gs fahrerji? in kaj vam prilivajo v kavo?

če grem na dopust v dvoje, rabim avto s klimo, tak da ne glumirat

Zato ker nimaš GS-ja. Jaz že 16 let nisem bil na dopustu z avtom, samo motor. :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, Cartman pravi:

Ajd, ftp, zdej mal pretiravas. Motor ni bil 9 kek. ce poenostavimo, je g/s takrat stal toliko kot danes. (Hornet in Monster sta bla malck pod miljon)

 

Borutt Torej bi "prrplacanga" bmfla rs? verjamem. vpoklici so cist kul. stvari gredo naprej, dolocene napake pokaz3 samo cas, in ce dzabe odpravijo, si pac moras utrgat tistih par ur. btw, par dni nazaj sem klepetal z goldwingarjem, da ga je zeblo ko psa, ker jo je moral pelat prejsn teden na vpoklic. motor ima cca 7 let. vpoklici so dost bolsi od ignoriranja. 

Ker vem kako policaj razmišlja ...:P...RS Škoda  misli ......

Objavljeno
5 minutes ago, Snecer said:

ne, samo štrleči cilindri niso tako nizko kot si misliš, sicer bi s krili v vsakem ovinku rajsal

pravljico o težišču si slišal v gostilni

Snec, PELAT SE PEJDI. Pa bos mal butasto gledal, kako krava zavija in vijuga. pa mal bos cez fergusonski menjalnik pizdil, pa taho se ti bo zdel majhen. pa te ne vo brigalo, ker bo krava res...lahkotna

 

Al pa bos lagal de so jajca za vozit. 

Objavljeno

gsa ima klimo? mislil dopust na morju, kjer tudi švicaš

super se je poleti vozit z motorjem na 40, sprobal...super blo...

 

Objavljeno
pred 26 minutami, thumper pravi:

 

daj povej še koliko povprečnih slovenskih plač je to bilo l.2000 ..

10

Objavljeno
pred 3 minutami, Cartman pravi:

Snec, PELAT SE PEJDI. Pa bos mal butasto gledal, kako krava zavija in vijuga. pa mal bos cez fergusonski menjalnik pizdil, pa taho se ti bo zdel majhen. pa te ne vo brigalo, ker bo krava res...lahkotna

 

Al pa bos lagal de so jajca za vozit. 

najbolj se bojim kardana, če v ovinku menjaš...

Objavljeno
pred 38 minutami, thumper pravi:

le čemu se ti rolaš ? mogoče zato ker je govora o motorjih ?izven asfalta?

ja ravno temo.Kjermu pa bi se moral?:eek:

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

najbolj se bojim kardana, če v ovinku menjaš...

Pa ni kardan nič kriv , če ti ne znaš menjat :lol1:

Objavljeno

Super. Še ena tema k so jo total nasmetil klinčevi bemflarji... 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

pegaso in gs sta imela ensk motor, zato taka nervoza

Ni bil čisto enak, Italijani so komplicirali in dodali en ventil več v glavo, menda se je bilo s tem več problemov.

Objavljeno
39 minutes ago, Snecer said:

 

če grem na dopust v dvoje, rabim avto s klimo, tak da ne glumirat

 

Gremo pa tako. A poterbuješ klimo??? Med drugim si lastm katrco staro 25let z čez 200kkm. Vsako drugo leto ji privoščim servis (cca 50€) letos še dve nove gume (cca 32€  z montažo in centriranjem / kos). Za po mestu in okolici ti klima itak ne pomaga, ker ko začne delat si že na cilju. A ti je potreben avto s klimo? Pa dražje vzdrževanje, pa zavarovanje,... brezveze, ane.

31 minutes ago, Snecer said:

gsa ima klimo? mislil dopust na morju, kjer tudi švicaš

super se je poleti vozit z motorjem na 40, sprobal...super blo...

 

ha, nima je pa užitek ga vozit, da vročine še opaziš ne (očitno je na Pegasu vroče še preden se vsedeš nanj). Letos po Grčiji 43. Pač vsak ima svoje veselje, seveda do Grčije in nazaj po cesti in nič trajekta (razen, tistega v Albaniji proti meji z Grčijo) in upam da bo še naprej tako.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

mam 38 let star avto brez klime, ne, ne rabiš je, je pa fajn

tudi gske ne rabiš in ni fajn, je pegaso dovolj

vsaj za enega za "po celem svetu"

avto s klimo, ki je pri hiši je poceni za vzdrževat, ma klimo, poceni zavarovanje...

 

Objavljeno

Glede izgube vrednosti..., sicer pri avtih, verjetno se najde tudi podoben pri motorjih..., 

BMW je naredil roadstarja Z3, novi so bili od 20 k€, njegov naslednik je bil Z4, novi od cca 40 k€ naprej.

Z3 je bil ena najboljših naložb ever, ko so prišli ven Z4 so jih potegnili s ceno za sabo, in so se stari Z3 prodajali skoraj brez izgube.

Kar se pa motorjev tiče, niso kupci samo stari mački, in jaz kot začetnik sem to videl takolele:

- brez izkušenj kako se motor pelje nebi prepoznal nevozno sesutega od lepo ohranjenega, kaj šele ocenjevat ohranjenost

- so se mi zdeli 5 let stari brez ABSa čisto predragi v primerjavi s primerljivimi novimi, 8k€ nov, v primerjavi s 5 let starim za 5k€ brez ABS in vprašljivo ohranjenostjo...

zato je bila odločitev za novega v okviru budgeta čisto lahka...

Objavljeno
27 minutes ago, Snecer said:

tudi gske ne rabiš in ni fajn, je pegaso dovolj

vsaj za enega za "po celem svetu"

Tudi za dva je dovolj, tudi 50 € na mesec je lahko dovolj, več ne rabiš, ali pač...

90% naredim v dvoje s prtljago, v službo in na pijačo ne grem z motorjem. Pravim odvisno kaj hočeš od njega in z njim. Meni (nam) F650 ni bil dovolj!!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
38 minutes ago, ftp said:

Tudi za dva je dovolj, tudi 50 € na mesec je lahko dovolj, več ne rabiš, ali pač...

90% naredim v dvoje s prtljago, v službo in na pijačo ne grem z motorjem. Pravim odvisno kaj hočeš od njega in z njim. Meni (nam) F650 ni bil dovolj!!!

Realna debata bi bila, a je pegaso 7x slabsi od f650g/s 2016. Za podat tocno oceno pa si dejansko ti en najbol kompetentnih. A je tvoj tanov vredn 5 tastarih, takih kot je danes? V vsemu je boljsi. A je v sestevku 5x boljsi, pa ne vem. 

Objavljeno

Ne vem kako lahko dva vozila - motorja premerjaš vrednost razen  če ne s ceno? Novi je boljši kot stari 1150 gs, to je dejstvo, koliko krat ne vem. Je udobnejši, ima več elektronskih pomagal, ima več prostora v kufrih, boljšo veterno zaščito, udobnejše vzmetenje,nižja poraba, mehkejši menjalnik,..., so pa stvari ki so tudi slabše, na primer navor v nižjih obratih, mirnost delovanja v nizkih obratih (vožnja po makadamu), vožnja po ovinkih (verjetno zaradi slabih originalnih gum Anakee III), za mene tudi krajša 6 prestava (raje bi daljšo), obraba zavornih ploščic, vroč zrak iz desnega radijatorja dobro greje desno nogo,...

Ali je vreden??? ne vem jaz sem ga kupil in ni mi žal, torej je??? Ni pa popoln,...

Objavljeno

V teh časih, ko lahko kupiš veliko dodatne opreme se, da za malo denarja izboljšat stare kripe. In, če se pri tem mal uživaš. Samo malo čez mejo je ogromno starih lepo ohranjenih motorjev. Mislim, da smo mi mal obremenjeni z statusom. Lastil sem si pegasota pet let. Motor ni slap. Težav ni bilo razen el. štartar rele in regulator napetosti. Vozil po makadamu, blatu igračka. Mal pa čutiš na primer, če bi bil BMW si večji frajer. Vozil sem BMW 650 ne vidim kaj dosti razlike.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Saj v osnovi leta 1998 je bil F650 in Pegaso enak, samo pegaso je imel 1 ventil in 2 konja več. Tudi nastajal je v isti tovarni.

Objavljeno
pred 12 urami, Kmet2 pravi:

Ok ampak kdo potem tistega, ki si kupuje prvi motor ali pa motor po dolgem času prepriča, da raje napraska zadnje cente, da kupi novega? Prijatelji? Slabe izušnje s servisi in posledično nezaupanje v rabljeno robo? Prodajalci? Preslabo tehnično znanje, da bi sami odpravili napako, ker motor pač ni vreden skoraj nič in se ljudem potem zdi škoda zapravljat za kakovostnega mehanika? Da se razumemo! Meni je ta slovenska posebnost čisto všeč, saj za majhen denar lahko pridem do odličnih, lahko tudi samo par let starih motorjev, me pa res zanima, zakaj, ker v tujini na cesti vidim precej več starih jajc, pa sem prepričan, da tako visokega standarda, da bi si več privoščili, ravno nimamo...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!