Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

To so nizko zmontirali rezervar(ja)? Uf. kako hitro poberejo resitve, in kako hitro zvisujejo cene. 

Se že ve kakšna cena je?

 

Objavljeno
pred 9 urami, Snečer pravi:

231 kg ... uf je tank

kove 800x (pro, rally) kar 40kg manj, to pa je enormna razlika.

Kove je močno v vodstvu, kar se tiče teže kitajskih motorjev. QJ 800 je kar 280 kg. Voge 900 okrog 240 kg. CF 800 MT okrog 230 kg. Težko je dobit tocne podatke. Še za suho težo se razlikujejo. Zvagam svojga... Mogoče še danes.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, skalar36 pravi:

Kove je močno v vodstvu, kar se tiče teže kitajskih motorjev. QJ 800 je kar 280 kg. Voge 900 okrog 240 kg. CF 800 MT okrog 230 kg. Težko je dobit tocne podatke. Še za suho težo se razlikujejo. Zvagam svojga... Mogoče še danes.

upam, da ne bo že na avtonetu :)

Objavljeno
17 minutes ago, skalar36 said:

Se že ve kakšna cena je?

 

Nekje sem prebral 15% drazj od explore. Da me koklja brcne, ne vem kje. Ne najdem. 
 

 

Objavljeno
pred 24 minutami, Snečer pravi:

upam, da ne bo že na avtonetu :)

Zakaj ne. To mora krozit. To more hitro v obtok, da cimvec ljudi obcuti tak vrhunski motor.

Ne pa da se zatakne pri enem lastniku ,za več let...no sej se je tud razvoj zataknil pri...:whistle:

Objavljeno

IMG_20241019_085234.jpg

Objavljeno

Suh? AL full nalit?

 

Objavljeno

Manjka nekje 2, 3 l goriva. Mam pa zadaj še torbico, v kateri je prva pomoč, set za krpanje pnevmatik, in se malo orodja. Tko da je tam, tam.

Objavljeno
pred 13 urami, skalar36 pravi:

Hja, pri kitajcih dobiš vso opremo, katero je treba pri KTM doplačat. Pri husi so mi računali update kwikija okrog 110 eur. Pri kitajcu to sam naredim preko wifija.

ni mi jasno zakaj so ti računali, ker men ga niso, updejt pripada (je pripadal) ob prvem servisu. 

Definitivno se pa strinjam, da pri CF dobiš več opreme kot pri KTM (sicer pa 790 je tut kitajc)

Objavljeno
pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

To so nizko zmontirali rezervar(ja)? Uf. kako hitro poberejo resitve, in kako hitro zvisujejo cene. 

ja, v bistvu je ktm, al po domače, večina motorjev adv segmenta je zelo sličnih. Ena od prednosti, ki jo je začel ktm je nizek rezervar, vizuelno grd, ma efektiven pa zelo. Druga opcija, ki je dobra pogruntavščina je pa Kove verzija, centralno, čimbolj nizko pod sedež. Po eni strani je kar lepa prednost napram širini povešenih joškov :P ktmja. Čeprav osebno lahko rečem, da nisem toliko hard voznik in ne grem v tok hude ekstreme, da bi me širina motila.

Drugo je pa sodobna elektronika, kjer je ktm absolutno vsaj v špici, CF pa je samo še dodal kup bombončkov ter obdržal dobre zadeve, torej razne mode vožnje, ki izredno pomagajo pri varnosti tako na asfaltu, kot offroadu. 95konjev ni malo, moč pride hitro na kolo, ride by wire je meni še kako pomemben. 

 

in potem temu sledijo cene, pa še EU majstri majo radi carine, pa smo tam.

Objavljeno
pred 13 urami, Snečer pravi:

231 kg ... uf je tank

kove 800x (pro, rally) kar 40kg manj, to pa je enormna razlika.

če gledaš samo težo, potem je odgovor DA, absolutno je Kove v prednosti in boljši..

Pa vendar, moj 790 ima 220kg in mi teža ne predstavlja nekega problema. Bi želel manjšo, seveda bi, ker pa iščem določeno specifiko, mi je bolj všeč, oziroma dajem prednost primernemu vzmetenju zame (no kove ga zihr ima, mogoče celo predobro in preveč hoda), predvsem pa elektronskim pritiklinam. Pravemu TCju, raznim modom vožnje, se ne odrečem več. Torej to, kar že imam, dobro poznam in znam izkoriščat in kar me je velikokrat že rešilo, blagovna znamka me niti ne zanima.

Pa računaj da ma MTX 22 litrski rezervar. Tankaš sam pol, pa je skor 10kg manj :P

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, skalar36 pravi:

IMG_20241019_085234.jpg

suoparni podatki o teži so zgolj podatki. Maš občutek, da se slabo ustavlja pred ovinki, da je pretežak? Verjetno ne, najbrž se pa pozna visok rezervar.

Recimo T700 je lažja od KTM 790 (ne vem koliko, nekaj malega), v rokah mi pa deluje bolj težka in okorna. Visoka teža pa to.

Bistvo teže je bolj v tem, ko ugotoviš, da ti je moped pretežak, oziroma ugotoviš, da s težo nimaš problemov.

Če je problem teža, potem iščeš lažje, no bom popravil, potem iščem lažje in drugačno. 

Objavljeno (popravljeno)
25 minutes ago, DAMI34 said:

Kove verzija, centralno, čimbolj nizko pod sedež.

Kove a? Hehe. 
 

sokiralo me je, kako simpl je zvagat motor. Skalar je rabu manj kot uro. en drug dec se isce prjatla de mu pomaga.

13 minutes ago, DAMI34 said:

Če je problem teža,

Gres u fitness! Si dec al picka? 🤣 🤣

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

Kove a? Hehe. 
 

sokiralo me je, kako simpl je zvagat motor. Skalar je rabu manj kot uro. en drug dec se isce prjatla de mu pomaga.

Gres u fitness! Si dec al picka? 🤣 🤣

na domači vagi ga lahko zvagaš. prvo gumo gor, ga držiš samo toloko, da ne pade, potem pa ponoviš vajo z zadnjo gumo. rezultat sešteješ.

Če hočeš težo zmanjšat, ga moraš mal gulit, baterijo menjat in itd...ravno čudeža ne boš nardil.

 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

suoparni podatki o teži so zgolj podatki. Maš občutek, da se slabo ustavlja pred ovinki, da je pretežak? Verjetno ne, najbrž se pa pozna visok rezervar.

Motor se dobr pele po asfaltu, za teren ni. Ustavlja super. Ce sva 2 gor se skor ne pozna. Zvagu sm pa čis tko, k je blo trrba pod vago pomest, pa še motor gor postavu. 

Ja ce kdo hoce zvagat motor...škofja loka je lokacija.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kove 800x je bil zvagan z vseh strani. Jasno kot beli dan je in dokazano da ima Pro verzija 194kg s polnim tankom.

Angleži so navagali 196kg ker so imeli notri navaden akumulator. Naši imajo lionske 😉.

Moj regular ima pa 191kg, ker so vilce z 3cm manj hoda in 43mm KYB. 

Pomembno je kje je teža, to že vemo.

Tenerejko muči samo visoko težišče, no če damo amortizerje na stran.

Ktm ki je težji od nje je v filingu zagotovo lažji.

Nedolgo nazaj bil pri meni možak z xt660z Tenerejko. Na papirjih lažja kot kove 800x. Težka pa k svinja.

Ne vem kaj je mislil cf z tem mtx-om? Škoda da mu niso še zmanjšali teže. 

Opremljen bo zagotovo dobro. Bolje od koveta. 

Za ene bo super za ene ne. Jaz prisegam na minimum, eni na maksimum. In prav je tako. 

Trenutno uživam z 450 rally. In vidim da mi leži še vedno manj je več. 800tka bo prišla prav ko se kam odpraviva z mojo polovico ali pa ko se s kolegi priklopim, kateri obožujejo asfalt. 

 

Objavljeno
pred 4 urami, skalar36 pravi:

Zakaj ne. To mora krozit. To more hitro v obtok, da cimvec ljudi obcuti tak vrhunski motor.

Ne pa da se zatakne pri enem lastniku ,za več let...no sej se je tud razvoj zataknil pri...:whistle:

Razvoj se je že zelo dolgo nazaj ustavil, dodaja se samo še teža in elektronika...

Podeobno kot mobiteli, kjer dodajajo ram in navlako, kličeš pa še vedno isto.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

TC, ABS v Nagibu, Povezljivost ekrana z mobitelom-navigacija. Razlicne mape vožnje za razlicne pogoje...itd, itd.

Še uporabljaš tipkalni stroj?

Objavljeno
pred 4 minutami, skalar36 pravi:

TC, ABS v Nagibu, Povezljivost ekrana z mobitelom-navigacija. Razlicne mape vožnje za razlicne pogoje...itd, itd.

Še uporabljaš tipkalni stroj?

Uporabljam tipkovnico že 30 let+ in je še vedno v bistvu enaka, word pa 2013, ker je bilo pač treba menjat, da se potrošnja ustvarja.

Nobene razlike če bi pisal v novejšem wordu ali starejšem wordu.

Tipkovnica za računalnik je že pred mnogimi leti dosegla vrh. Če dodaš lučko pa masažo blazinic in še kaj, ni bistvene razlike.

Enako je pri motorjih, že dolgo prav nobene revolucije ... 

Jaz imam samo eno mapo in sicer v desni roki pa delno v desni nogi.

Navigacija? namenska, 11 let stara, deluje v vseh pogojih in z vsemi zemljevidi.

Počasi se boš od doma vozil? iz fotelja?

Objavljeno

To že ni več bistvo motorizma ampak nategovanje ovc...ko se naveličajo vseh navlak pa kupijo napol krosa za vožnjo po travnikih 😳

Objavljeno
pred 1 uro, miran985 pravi:

Trenutno uživam z 450 rally. In vidim da mi leži še vedno manj je več. 800tka bo prišla prav ko se kam odpraviva z mojo polovico ali pa ko se s kolegi priklopim, kateri obožujejo asfalt. 

 

Kaj je potem pri 800 pomembna teža, če je za asfalt. Nekateri že ves čas trdimo, da ti motorji niso več za po terenu, kjer briljirajo manjši in precej lažji. Če gre pa za vse v enem pa nikjer ne blesti, ne po terenu ne po asfaltu...

  • Haha 2
Objavljeno
Ob 17. 10. 2024 ob 22:14, skalar36 pravi:

Ampak lej, pohvalno s strani uvoznika. Lahko testiraš motor pred nakupom. Malo znamk v SLO to nudi.

 

pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Kaj je potem pri 800 pomembna teža, če je za asfalt. Nekateri že ves čas trdimo, da ti motorji niso več za po terenu, kjer briljirajo manjši in precej lažji. Če gre pa za vse v enem pa nikjer ne blesti, ne po terenu ne po asfaltu...

Da nebo pomote, 800tka ima gor str in niso glih za blato, ki ga je sedaj polno.

450ka pa ima primerne gume že. Bo lažje zdej s tem. Ko sem na 800tki sam na cesti pa redno zavijem izven asfalta.

Drugače pa ko je delno suho z 800 pridem marsikam.

Lahko greva skupaj 😉

Objavljeno
15 minutes ago, vandrovec said:

To že ni več bistvo motorizma ampak nategovanje ovc...ko se naveličajo vseh navlak pa kupijo napol krosa za vožnjo po travnikih 😳

Ma kaj zaena avtoriteta si, da komurkoli trobiš kaj je bistvo motorizma? FO s takimi, res. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ma kaj zaena avtoriteta si, da komurkoli trobiš kaj je bistvo motorizma? FO s takimi, res. 

Če se čutiš prizadetega se ti opravičujem, moderator pa lahko pobriše to trobljenje...da vas ne motim v navdušenju 🙂

Objavljeno
4 minutes ago, vandrovec said:

Če se čutiš prizadetega se ti opravičujem, moderator pa lahko pobriše to trobljenje...da vas ne motim v navdušenju 🙂

V lajfu nism naredu 50km mimo asfalta. Me pa zanima kaksna avtoriteta mi razlaga kaj je bistvo motorizma. Tako, da ne zalutam. Vem da moram najprej kupt bmw gs.  Pa po tem? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!