Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Da ne bomo mislili, kako je vse zlato kar se sveti:

trenutno je ktm 890R v akciji za 12500€

Jebemti, v tem primeru, mora cf800mtx biti max 10kek, da me sploh zanima.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

trenutno je ktm 890R v akciji za 12500€

Razprodaja...

Oranžni so v nezavidljivem položaju trenutno.

Objavljeno
pred 7 minutami, MiNa pravi:

Razprodaja...

Oranžni so v nezavidljivem položaju trenutno.

ne prihaja nov model, razprodaja je mogoče ker gre leto h koncu. Enako sem kupil 790adv leta 2020 za 2 jurčka cenej, oz 10.500 takrat. Kaj je bilo takrat? Nič..verjetno zaloge..pa zame bolj realna cena :D

 

Na koncu se gre pa zgolj in samo za dejstva/specifikacije in kaj kupec želi, torej:

teža

cena

hod in tip vzmetenja

tip agregata (800 ni enako 900 je hudo velika razlika)

 

Če mene vprašaš, bo tak kot sem rekel, CF 800MTX ja, spod 10 kek, tolk pa ne bo, pa še na offroad komponenti ni primerljiv s KTM 890R oziroma malce zaostaja, kar meni osebni ni tak problem, ker nisem toliko hardcore usmerjen v brezpotja ampak hočem tudi "cestovno" gud moped..

 

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Da ne bomo mislili, kako je vse zlato kar se sveti:

trenutno je ktm 890R v akciji za 12500€

Jebemti, v tem primeru, mora cf800mtx biti max 10kek, da me sploh zanima.

CF 800 MT Explore trenutno stane 9900 Eur. Kr dobro razvrednotijo rabljene motorje. Sam sem dal 11.590 za njega. A misliš, da bi dobil 9k? Verjetno ne, ker tistga tisočaka, vsak stisne pa ima nov motor. To je tud ena taka slaba poteza teh KTMov(derivatov)

 

Čakam da dajo še 450 Mt v akcijsko ceno, pol pa... hop..

Objavljeno
pred 1 uro, skalar36 pravi:

 

 

Čakam da dajo še 450 Mt v akcijsko ceno, pol pa... hop..

a s pet jurjev na 4.500? :P

Konec leta marsikdo daje popust iz zalog, drugo bo pa sedaj, ko bodo carine za Kitajce dvignili in bomo spet tam, kjer ni muh. V osnovi (vsaj za ktm lahko trdim, da ko ponudijo popuste vidiš realno ceno mopeda, žal)

Objavljeno
pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

a s pet jurjev na 4.500? :P

Konec leta marsikdo daje popust iz zalog, drugo bo pa sedaj, ko bodo carine za Kitajce dvignili in bomo spet tam, kjer ni muh. V osnovi (vsaj za ktm lahko trdim, da ko ponudijo popuste vidiš realno ceno mopeda, žal)

Ja pa jade. Iz 5600 so ga dvignil na 6300. Zdej ga bodo mogoče nazaj na 5800 spustil. 

Realna cena mopeda, ki v trgovini stane 12k... v tovarni stane okrog 6k. Vprašaj taxista koliko je dal za avto. Kkšn pa pove...

Objavljeno
pred 3 urami, skalar36 pravi:

CF 800 MT Explore trenutno stane 9900 Eur. Kr dobro razvrednotijo rabljene motorje. Sam sem dal 11.590 za njega. A misliš, da bi dobil 9k?

.

... če ni govora glih o Kove-tu, kjer priznam, da izgubim razsodnost :eek: ... zaradi butastega in neprimernega reklamiranja tistih kinderjajčkov na našem trgu :eek: ... vsaj poskušam biti pri ostalih kitajčkih bolj realen in razsoden pri vsebini :sleep2:

... tako da, ja, to nenormalno hitro izgubljanje na ceni med nabavno ceno in prodajno ceno čez kakšno leto, osebno trdim, da je v tem trenutku še vedno tudi v tem, da gre pač za kitajca :eek:

 

 

ps.

Verjamem pa, da bodo sčasoma tud vsi kitajci navsezadnje res pririnili, hočeš nočeš visoko tudi na našem trgu :sleep2:

... ampak, takrat mene najbrž ne bo več ... tko da .. ja, mi je pa vseeno zanimivo spremljat gibanje cen in pogled kupcev na kitajčke :sleep2: 

  • Haha 1
Objavljeno
16 hours ago, MiNa said:

Razprodaja...

Oranžni so v nezavidljivem položaju trenutno.

Zadnjih 10 let kar spremljam KTM imajo vsako jesen dobre popuste na praktično vse modele. 

Se spomnim ko sem 2015 kupil Duke 690r, potem pa je bil v tistem ali naslednjem letu nov SD1290 14k€. 

 

Sklepam, da je s temi popusti povsod tam tam, opaziš pa ali te zanima ali te ne. 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
11 hours ago, pik1 said:

.

... če ni govora glih o Kove-tu, kjer priznam, da izgubim razsodnost :eek: ... zaradi butastega in neprimernega reklamiranja tistih kinderjajčkov na našem trgu :eek: ... vsaj poskušam biti pri ostalih kitajčkih bolj realen in razsoden pri vsebini :sleep2:

... tako da, ja, to nenormalno hitro izgubljanje na ceni med nabavno ceno in prodajno ceno čez kakšno leto, osebno trdim, da je v tem trenutku še vedno tudi v tem, da gre pač za kitajca :eek:

 

 

ps.

Verjamem pa, da bodo sčasoma tud vsi kitajci navsezadnje res pririnili, hočeš nočeš visoko tudi na našem trgu :sleep2:

... ampak, takrat mene najbrž ne bo več ... tko da .. ja, mi je pa vseeno zanimivo spremljat gibanje cen in pogled kupcev na kitajčke :sleep2: 

Tole je bla špica, kronski CF leta 2010. 
 

https://bikez.com/motorcycles/cf_moto_v3_sport_2010.php

 

S tem tempom? Po moje te bodo ujeli se na zemlji. :D 
 

Predsodki padajo premo sorazmerno s prihodki.  In pogled se prilagodi tošlu. Dokler je blo simpl kupt VW, se nissana ni gledalo. Ko je blo še simpl kupt nissana, se se dacie ni povohalo. Zdej dacia sploh ni vec baksis, se folk pocas pogovarja o geelijih, MGjih in dongfengih. Taljanski trg je 5 let pred nami. Kitajcev ko listja in trave. Na 2 in 4 kolesota. 

ce se CFji, benelliji, Vogeji in podobno v 4 letih in 20kkm ne bodo cist podrli, bodo pocas zanimivi za vse, ne samo za zanesenjake. Kultni Koveji so izven konkurence. 

Objavljeno

 

Objavljeno

Dejstvo je, da so "kitajci" ujeli EU oziroma premium znamke, katere so itak že zdavnaj izgubile na kvaliteti. Tudi pregovorno "zanesljivi" Japonci klonijo pred silami tržišča, ter temu posledično določene stvari delajo šalabajzersko. Sicer pa ob sedanji draginji materialov je najbolj pomembno, kdo jih kontrolira oz ima največ (valda Kitajci), zato ni presenečenje, da so nekaj procentov cenejši od EU znamk.

Če se vrnem na CF (enako velja za podobne čajna znamke):

potegnili so najboljše od najboljših (torej eu znamk)

to izboljšali (uporaba boljših/lažjih materialov, boljše izvedbe itd )

ponudili nepretirano ceno

 

Simpl ko keks, stara zgodba, kot pred leti Japonci, pa nato v recimo avtoindustriji Korejci.

 

CF ima v tem segmentu najmanj nekaj prednosti:

povezan je z eu znamko

modeli so očesu prijazni, dizajnerji niso od Ssangjonga :P

določene zadeve so večini uporabnikov primerne, kar pomeni da niso šli v nikakršne skrajnosti tipa R ali RR in podobne vesoljske tehnologije, ki bi dražila končni produkt.

in nekaj slabosti:

znajo šparat in sleparit (na račun kupca), odličen primer je poceni veriga na 800 modelih

verjetno se bo še kaka pomankljivost pokazala tokom uporabe.

 

Ampak, kar sem jaz šlatal, pa gledal, je nivo, kvaliteta plastike, dimenzije, dodatki ki spadajo v osnovno ceno, podobno temu, kar kupujemo zadnjih 10 ali 15 let pod imeni renomiranih znamk oziroma jih celo prekašajo.

Vsekakor sem mnenja, da so konkurenčni igralci na trgu. Drugo je samo še razvejanost  ter kvlaiteta prodajno servisne mreže. 

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

Dejstvo je, da "kitajci" znajo šparat in sleparit (na račun kupca),

Drugo pa je samo še razvejanost prodajno servisne mreže. 

.

... stari, poševnooki so te kar hitr kupil :D

Sicer ti pa v ene dveh točkah zapisa pritrjujem :OK:

 

Objavljeno
pred 3 urami, pik1 pravi:

.

... stari, poševnooki so te kar hitr kupil :D

Sicer ti pa v ene dveh točkah zapisa pritrjujem :OK:

 

nihče me ni kupil, ugotovil sem, da so se EU znamke pokvarile...aja to sem ugotovil že 2016 ko sem za prvi moped odkartal skor 20 kek. Da so pa Italijani prvi kitajci, sem vedel že pred 30imi leti. Zato sam roke stran od taljanskih motorjev :P (šalamala)

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

o izboljšali (uporaba boljših/lažjih materialov, boljše izvedbe itd )

ponudili nepretirano ceno

 

Simpl ko keks, stara zgodba, kot pred leti Japonci, pa nato v recimo avtoindustriji Korejci.

 

Nepretirtano ceno dosežejo na račun delovne sile in okolja. JebiGa, oni emisijskih kuponov ne kupujejo. Delavci so plačani bol švoh. Vem. Njihov problem. 

2 hours ago, DAMI34 said:

znajo šparat in sleparit (na račun kupca), odličen primer je poceni veriga na 800 modelih

verjetno se bo še kaka pomankljivost pokazala tokom uporabe.

Predstavljaj si, da se čez 5 let to varčevanje pokaže na elektro inštalaciji. Verigo zamenjaš za 300€. Inštalacijskega snopa pač ne. Al pa na gumi tesnilih in ceveh.  

Ker ne vemo, a je šparano samo na ljudeh pa CO2 kuponih, je skepsa upravičena še par let. V temi Royal Enfield sem nalimal en filmček, kako zgleda Himalayan 411 po petih letih in cca 20 000km. 

Objavljeno
pred 42 minutami, Kugelschreiber pravi:

Nepretirtano ceno dosežejo na račun delovne sile in okolja. JebiGa, oni emisijskih kuponov ne kupujejo. Delavci so plačani bol švoh. Vem. Njihov problem. 

Predstavljaj si, da se čez 5 let to varčevanje pokaže na elektro inštalaciji. Verigo zamenjaš za 300€. Inštalacijskega snopa pač ne. Al pa na gumi tesnilih in ceveh.  

Ker ne vemo, a je šparano samo na ljudeh pa CO2 kuponih, je skepsa upravičena še par let. V temi Royal Enfield sem nalimal en filmček, kako zgleda Himalayan 411 po petih letih in cca 20 000km. 

Hja. Za CF moto, moj primer recimo. 10k za tak motor ni malo denarja. V redni prodaji stane vec kot Transalp 750 ali pa Suzuki 800. 

Naslednjih nekaj let bodo Kitajci harali, to se že vidi. Kako bo pa s kvaliteto, hja če po 5 letih zamenjaš par stvari, lahko se tolažiš, da maš ekvivalent Ducatiju in njegovemiu desmo servisu, kjer so vsi navdušeni ze v štartu ko plačajo premium ceno. 

Če bodo kitajci slabi, trg ne bo pozabil in oprostil. 

Un himalajan pa, to je stari model 411, novi naj bi bili bolj kvalitetni. "Naj bi bili".

 

Objavljeno
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Nepretirtano ceno dosežejo na račun delovne sile in okolja. JebiGa, oni emisijskih kuponov ne kupujejo. Delavci so plačani bol švoh. Vem. Njihov problem. 

Predstavljaj si, da se čez 5 let to varčevanje pokaže na elektro inštalaciji. Verigo zamenjaš za 300€. Inštalacijskega snopa pač ne. Al pa na gumi tesnilih in ceveh.  

Ker ne vemo, a je šparano samo na ljudeh pa CO2 kuponih, je skepsa upravičena še par let. V temi Royal Enfield sem nalimal en filmček, kako zgleda Himalayan 411 po petih letih in cca 20 000km. 

ne vem, kaj bi rekel, določene stvari vidiš lahko takoj. določene zadeve pač crknejo, kot pri renomiranih znakah, recimo, odmične, statorji, abs moduli itd..

Na pogled mi cf ne deluje več tako budget, kot je včasih.

 

globalizacija je pa že zdavnaj presegla poreklo motorjev.

Objavljeno
39 minutes ago, skalar36 said:

Hja. Za CF moto, moj primer recimo. 10k za tak motor ni malo denarja. V redni prodaji stane vec kot Transalp 750 ali pa Suzuki 800. 

Naslednjih nekaj let bodo Kitajci harali, to se že vidi. Kako bo pa s kvaliteto, hja če po 5 letih zamenjaš par stvari, lahko se tolažiš, da maš ekvivalent Ducatiju in njegovemiu desmo servisu, kjer so vsi navdušeni ze v štartu ko plačajo premium ceno. 

Če bodo kitajci slabi, trg ne bo pozabil in oprostil. 

Un himalajan pa, to je stari model 411, novi naj bi bili bolj kvalitetni. "Naj bi bili".

 

 @Luka66, kolk te pride desmo servis? 

Objavljeno
pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

 @Luka66, kolk te pride desmo servis? 

Agregati V4 nima desmo servisa, je konstrukcijsko drugačen bolj "običajen" agregat, v primerjavi z L dvocilindraši,...... kontrola ventilov na 60k km, prej pa običajne menjave olja na 15k km ali dve leti.

Objavljeno
pred 38 minutami, Kugelschreiber pravi:

 @Luka66, kolk te pride desmo servis? 

Sej par let nazaj objavu en clovk tle racun za 2 cilindra

Objavljeno
pred 1 uro, Luka66 pravi:

 prej pa običajne menjave olja na 15k km ali dve leti.

a pa dejansko menjate olje na 2 leti oz 15k km?? ( tisti, ki imate tako predpisano v servisni)

govorim nasplošno ne samo za Ducatija....

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 urami, Gricko pravi:

a pa dejansko menjate olje na 2 leti oz 15k km?? ( tisti, ki imate tako predpisano v servisni)

govorim nasplošno ne samo za Ducatija....

Ne vem o čem je debata, ampak jaz na 15k menjam na avtu ali vsako leto. Na motorju pa vsako leto če rata, če naredim manj kot 3k km, pa pršparam olje še eno leto. Še nikoli pa nisem naredil 15k km v enem letu. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
5 hours ago, Gricko said:

a pa dejansko menjate olje na 2 leti oz 15k km?? ( tisti, ki imate tako predpisano v servisni)

govorim nasplošno ne samo za Ducatija....

Menjavam okrog 10kkm. Poslušam ujet jesen, da je cez zimo v motorju sveze, cisto olje. Pedpis je na 7k, se mi zdi. 

Objavljeno
On 10/24/2024 at 3:50 PM, DAMI34 said:

ne prihaja nov model, razprodaja je mogoče ker gre leto h koncu. Enako sem kupil 790adv leta 2020 za 2 jurčka cenej, oz 10.500 tak

Glede na to da si expert motorizma bi mogu vedet da je trnutno fabrka u qrcu,zato razprodaja.😁

Objavljeno
pred 1 uro, luxsa pravi:

Glede na to da si expert motorizma bi mogu vedet da je trnutno fabrka u qrcu,zato razprodaja.😁

tko ja, konc je z njimi :P

še CF bodo povlekli za sabo.

Objavljeno

Slabo si informiran, pol bos pa cvilu k ti bojo jodlarji rezervne dele ukinl.  😆

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!