Skoči na vsebino

CF moto


DAMI34

Priporočene objave

Evo, na explore je bil update. Nov prikaz na ekranu, par sprememb. Lahko se izbira tudi med temno ali svetlo. Pa navigacija je cez cel ekran. Kr dobr. 

Ne vem. Al sm ga dal ze na zimsko spanje, al ne. Še tuhtam...

 

IMG_20241027_112148.jpg

IMG_20241027_112107.jpg

IMG_20241027_112017.jpg

IMG_20241027_112005.jpg

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, skalar36 said:

Evo, na explore je bil update. Nov prikaz na ekranu, par sprememb. Lahko se izbira tudi med temno ali svetlo. Pa navigacija je cez cel ekran. Kr dobr. 

Ne vem. Al sm ga dal ze na zimsko spanje, al ne. Še tuhtam...

 

IMG_20241027_112148.jpg

IMG_20241027_112107.jpg

IMG_20241027_112017.jpg

IMG_20241027_112005.jpg

Ta update je pa že dva meseca zunaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 10. 2024 ob 18:35, Gricko pravi:

a pa dejansko menjate olje na 2 leti oz 15k km?? ( tisti, ki imate tako predpisano v servisni)

govorim nasplošno ne samo za Ducatija....

Pod naslovom Motorna olja, mislim, da smo več ali manj vse napisali, za tiste, ki razumejo in verjamejo
😉 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam zase, CF moto bi lahko bil primeren motor zame in sicer model 450 MT.

https://www.cfmoto.si/storage/transformed_images/product/180010/450mt-zephyr-blue-le-sbtgk-1705400832_500x500.jpg

25" model, cena več kot ugodna,  6.290,00.

Edini minus iz podatkov je teža, na cesto postavljen ima 194 kg (minus titan pipe in lonec upgrade) oziroma le nekaj manj od mojega dosedanjega pa morebiti poraba, kjer pišejo da je okoli 4.2-4.5, jaz bi med 3-3.5.

Poleg tega, da se za CF moto dobi veliko šiki miki materiala za navesit za individualizacijo (aliexpress poln robe).

 

 

450mt-zephyr-blue-le-sbtgk-1705400832_500x500.jpg.a0bbd9f7162cf8ccfce76a324575ab22.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na srbskih forumih pišejo, da pri hitrosti 130 + motor cuka in je na sploh bolj nemiren. Zato naj ne bi bil toliko primeren za avtocesto, kot recimo za teren. Baje naj bi bil motor bolj namenjen vožnji po terenu. Jbg 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Fadil pravi:

Na srbskih forumih pišejo, da pri hitrosti 130 + motor cuka in je na sploh bolj nemiren. Zato naj ne bi bil toliko primeren za avtocesto, kot recimo za teren. Baje naj bi bil motor bolj namenjen vožnji po terenu. Jbg 

https://www.1000ps.com/sl-si/clanek/3011205/cfmoto-450mt-2024-na-testu-lahek-a2-touring-enduro-s-potencialom

130+ se redko vozim z motorjem, potovalna okoli 110 po ac, veter v normalah itd.

tako da me ta opazka ne bi zmotila, podobno piše tudi v članku, da se pojavijo vibracije pti 130+

to je pač 450

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Fadil pravi:

Na srbskih forumih pišejo, da pri hitrosti 130 + motor cuka in je na sploh bolj nemiren. Zato naj ne bi bil toliko primeren za avtocesto, kot recimo za teren. Baje naj bi bil motor bolj namenjen vožnji po terenu. Jbg 

terenu itak, normalnemu terenu, ker je vzmetenje osnovno hodi do 200mm, pa vendar, če normalno šiba 100km/h ne rabiš več, zakaj bi iskal AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

terenu itak, normalnemu terenu, ker je vzmetenje osnovno hodi do 200mm, pa vendar, če normalno šiba 100km/h ne rabiš več, zakaj bi iskal AC.

ac je nuja za tranzit, sploh okoli mest...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

ac je nuja za tranzit, sploh okoli mest...

greš 120km/h toliko zlahka zmore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probite Himalajca ! Danes sem bil z njim sicer nisem uspel it na AC, ker sem imel samo kratek krog po ITA, ampak po računici je pri 100km/h na 5000 obratov kar še ni tako visoko, baje tudi 120km/h kruza.

Sicer verjeno ni za enduraše, ker ne marajo udobnega in širokega sedeža, samo iz vidika manjši potovalni ADV se mi zdi pravi. 

(mislim da so ga tu slabo ocenili ker je bilo iz vidika preizkušenih endurašev, ne pa kot takih ki pač radi samo bluzijo okoli)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

450MT se kupi izključno če misliš lazit po šodru in brezpotju. Ne rabiš, potem je 800 prava izbira, absolutno. Ima prave gume 19/17 (torej gre tudi na makedam), naloudan je v nulo, teža je kak kg več kot 450, prednosti pa ima ohoho napram 450. sploh elektronska podpora. 

Ni ok800? Bi šel bolj hard na teren, ni problema, bodo mel 800mtx :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

450MT se kupi izključno če misliš lazit po šodru in brezpotju. Ne rabiš, potem je 800 prava izbira, absolutno. Ima prave gume 19/17 (torej gre tudi na makedam), naloudan je v nulo, teža je kak kg več kot 450, prednosti pa ima ohoho napram 450. sploh elektronska podpora. 

Ni ok800? Bi šel bolj hard na teren, ni problema, bodo mel 800mtx :D

 

 

800 pretežek tank, ze 450 pretezek

450 pise da je primarno asfalt, tudi v vseh testih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v osnovi sta oba pretežka, če kg gledaš. :P in če je glavni adut teža, potem je Kove (500x ali 800x) prava izbira. Poleg tega majo dobro vzmetenje in kar razvejano servisno mrežo. Cene so pa konkurenčne CFjem.

Nekako sem mnenja, da je za cestna rajanja tja po jugi optimum 600-800ccm za solo vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

v osnovi sta oba pretežka, če kg gledaš. :P in če je glavni adut teža, potem je Kove (500x ali 800x) prava izbira. Poleg tega majo dobro vzmetenje in kar razvejano servisno mrežo. Cene so pa konkurenčne CFjem.

Nekako sem mnenja, da je za cestna rajanja tja po jugi optimum 600-800ccm za solo vožnjo.

500x je kakšnih 10kg težji kot cf moto 450, slednji pa je seveda lepši :) tako da med 500x in 450mt zmaga slednji (med njima je le kakih 20ccm razlike, precej zanemarljivo).

Jaz ugotavljam (moje preference), da je za rajanje važen lahek motor, če se pa slučajno pokaže še kje pesek pa ne škodi enduro lastnost (spredaj 21 na cf mt, kove je tu bolj skromen, le 19), kjer je mt spet v prednosti napram 500x.

Po lepi cesti potujem med 80-90.

 

cf 450mt ponuja več kot kove za isti denar nekje, če bi med obema izbiral, ni dileme

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, smasher pravi:

Probite Himalajca ! Danes sem bil z njim sicer nisem uspel it na AC, ker sem imel samo kratek krog po ITA, ampak po računici je pri 100km/h na 5000 obratov kar še ni tako visoko, baje tudi 120km/h kruza.

Sicer verjeno ni za enduraše, ker ne marajo udobnega in širokega sedeža, samo iz vidika manjši potovalni ADV se mi zdi pravi. 

(mislim da so ga tu slabo ocenili ker je bilo iz vidika preizkušenih endurašev, ne pa kot takih ki pač radi samo bluzijo okoli)

Mogoče je malce moteče, ker je v Sloveniji bolj malo servisov. Baje da samo eden iz Polhovega Gradca. Servisni interval pa na 5000km.

Če bi bil CF Moto 450MT bolj univerzalen in primeren tudi za avtocesto, bi bil meni osebno zelo zanimiv. Ker pa se po terenu ne vozim, ga bodo vozili tisti, ki jim to paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Fadil pravi:

Mogoče je malce moteče, ker je v Sloveniji bolj malo servisov. Baje da samo eden iz Polhovega Gradca. Servisni interval pa na 5000km.

Če bi bil CF Moto 450MT bolj univerzalen in primeren tudi za avtocesto, bi bil meni osebno zelo zanimiv. Ker pa se po terenu ne vozim, ga bodo vozili tisti, ki jim to paše.

450mt ni terenski motor, ampak je "adventure" segment, isto kot GSka ni terenska.

torej AC 110-120 no problemo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Snečer pravi:

450mt ni terenski motor, ampak je "adventure" segment, isto kot GSka ni terenska.

torej AC 110-120 no problemo

 

Omejitev pa 130. Pri tej hitrosti oviraš vse in greš lahko samo na odstavni pas.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Fadil pravi:

Omejitev pa 130. Pri tej hitrosti oviraš vse in greš lahko samo na odstavni pas.

 

ne vem, koliko se voziš, a pri 130 vožnja ni tekoča, ker promet na ac teče pri manjši brzini

motor pri 130+ prinese tudi veter, woblanje pri nekaterih, eni jokajo da gume žre, benz... itd., če nimaš projektila ali poštar šipe, ne boš ure in ure tolkel ac

verjemi mi, veliko ac sem prevozil z motorjem po evropi... tudi 1000km na dan in nikjer ne oviraš s 110 na uro

v uk je to max. hitrost , okol 112 npr... tudi tam sem vozil, ko je štopl si z 80 car...

ne delat problemov, kjer jih ni in komplicirat, ta motor je komot za AC za tranzite

če že kaj fali, je cruise control... da zapestje ne zapeče

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo @Snečer, da si pripravljen toliko "downsizat". Se strinjam s teboj. Čist zadost je 450 za uživat. Sam si ga bom kupil "za okrog bajte". Tudi jaz se sem pa tja zalotim, da vozim pod omejitvami, ker pač uživam na stroju in v prostem času.

Glede na to, da mam veliko izkušenj s temi motorji od najcenejših, do mal bolj premium, lahko rečem...ja, da se prevozit velik km s temi "budget" motorji. Je pa razlika, ko se iz dolgih km peljem domov na svojem 800 nardim še kak ovink, preden pridem domov, ker Res uživam v udobju in vseh pritiklinah.

Ko sem vozil razne "podrtije", sem vedno izbiral najkrajšo pot domov. Udobje na stara leta je fajn. Teže na cesti ne boš opazil. Teža je pomembna na terenu. Na cesti ko je treba motor pobrat na vsake 3 leta enkrat ni panike. V šumo pa ne rinemo več.

Lej če se odločiš za novega, greva skup po popust. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, skalar36 pravi:

Zanimivo @Snečer, da si pripravljen toliko "downsizat". Se strinjam s teboj. Čist zadost je 450 za uživat. Sam si ga bom kupil "za okrog bajte". Tudi jaz se sem pa tja zalotim, da vozim pod omejitvami, ker pač uživam na stroju in v prostem času.

Glede na to, da mam veliko izkušenj s temi motorji od najcenejših, do mal bolj premium, lahko rečem...ja, da se prevozit velik km s temi "budget" motorji. Je pa razlika, ko se iz dolgih km peljem domov na svojem 800 nardim še kak ovink, preden pridem domov, ker Res uživam v udobju in vseh pritiklinah.

Ko sem vozil razne "podrtije", sem vedno izbiral najkrajšo pot domov. Udobje na stara leta je fajn. Teže na cesti ne boš opazil. Teža je pomembna na terenu. Na cesti ko je treba motor pobrat na vsake 3 leta enkrat ni panike. V šumo pa ne rinemo več.

Lej če se odločiš za novega, greva skup po popust. 

bom počakal da ti prvo nasedeš z nakupom 450mt :) jaz čez cirka 10 let menjavam šele

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!