pik1 Objavljeno Januar 3 Objavljeno Januar 3 pred 3 urami, Kugelschreiber pravi: Ene 10 ga je skoraj ze kupilo. . ... zdej se že tud Kove skoraj kupuje 2
skalar36 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 (popravljeno) pred 14 urami, Snečer pravi: še čakamo, da drugi nasankajo po pregledu testov je glavna zamera še vedno sorazmerno velika teža ... Zamera je tudi preveč odziven gas. Pravijo, da se bo uredilo z novo mapo v letošnjem letu. Ter slaba prednja zavora. Za moje potrebe, bi bil bolj primeren Voge 300 Rally. Ampak še tuhtam, al bi bilo 300 ccm zadosti. Počakamo še na konkurenco. KTM 390, ter Suzuki DR400Z. Potem pade odločitev. Popravljeno Januar 4. Popravil skalar36
DAMI34 Objavljeno Januar 6 Avtor Objavljeno Januar 6 od tu dalje ne bom več premikal postov. Samo še brišem. Dejte se držat naslova teme. Hvala 1
DAMI34 Objavljeno petek ob 14:56 Avtor Objavljeno petek ob 14:56 9200 € nekje...dober orientir za poseganje po konkurenci
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 13:17 Avtor Objavljeno ponedeljek ob 13:17 Vsak naj si sam odgovori, kaj je ali ni res, jaz praktično, še vedno nimam mnenja okrog tega problema, pa tudi vsem (yutuberjem) ne verjamem, edino ko se gre za dejstvo, da naj bi camshaft zdržal celo življensko dobo motocikla. https://youtu.be/Iqgim7OvggM
MiNa Objavljeno včeraj ob 08:30 Objavljeno včeraj ob 08:30 Ob 3. 1. 2025 ob 22:39, pik1 pravi: ... zdej se že tud Kove skoraj kupuje Če jih izdelajo na uro toliko kot pokaže Vojo v tem prispevku, potem jih sigurno ne vozijo na odpad, ampak jih nekdo kupi... Seveda ne v "revni zloveniji" tu se prodajajo le ZNAMKE... 3 2
vandrovec Objavljeno pred 19 urami Objavljeno pred 19 urami pred 5 urami, MiNa pravi: Seveda ne v "revni zloveniji" tu se prodajajo le ZNAMKE... ...nismo tako bogati, da bi poceni kupovali 🙂
MiNa Objavljeno pred 19 urami Objavljeno pred 19 urami pred 4 minutami, vandrovec pravi: ...nismo tako bogati, da bi poceni kupovali 🙂 Znan pregovor! Vendar je sedaj malo drugače, ker se vse dobi na kredo... 1
mohimm Objavljeno pred 18 urami Objavljeno pred 18 urami So tudi že dolgoprogaški 800 MT (100+kkm) - https://www.advrider.com/f/threads/cfmoto-800mt-and-adventura-800-ibex-800.1513992/page-22#post-51231785 Sicer anekdotični dokaz je samo dokaz anekdote, ampak očitno ne eksplodirajo _vsi_ agregati. Ostalo kar sem zasledil omenjeno, pa je največ težav z delaminiranjem zaslona, povezovanjem multimedije, kak slabo zategnjen vijak,... skratka problematično, ampak nič bolj kot "sestrske" in premium znamke. Še vprašanje za lastnike/poznavalce: imam 800 mt explore; čez zimo nekajkrat vžgan, da se premiga olje, akumulator... Ali obstaja opcija da motor parkrat obrne na štarter, preden doda gorivo/iskro? Paranoično in preventivno ravno zaradi odmičnih, da recimo do njih pride olje še preden se vrti na 1000RPM. Nekje sem zasledil da naj bi ob pritisku na štarter držal gas do konca (ne najdem več vira) in naj bi vrtel v prazno. Žal kljub temu motor vžge v sekundi po pritisku štarterja.
DAMI34 Objavljeno pred 17 urami Avtor Objavljeno pred 17 urami pred 25 minutami, mohimm pravi: Nekje sem zasledil da naj bi ob pritisku na štarter držal gas do konca (ne najdem več vira) in naj bi vrtel v prazno. Žal kljub temu motor vžge v sekundi po pritisku štarterja. sam ne držat plina. Itak regulira plin sama elektronika, saj je ride by wire. Mam sicer ktm790 (40kkm) in kresne čisto drugače kot norden 901(26kkm). 790 kresne v kaki sekundi in še sam poveča plin (se zažene ma v bolj visokih obratih, bi moral posneti kako izgleda, ampak je kot bi dodal mal plina..wrooom), Norden 901 pa samo kresne na minimum. Apak po domače, oba 2x obrneta preden se motor zalaufa. Po mojem je to dovolj mazanja.
raza Objavljeno pred 16 urami Objavljeno pred 16 urami pred 2 urami, mohimm pravi: Ali obstaja opcija da motor parkrat obrne na štarter, preden doda gorivo/iskro? Paranoično in preventivno ravno zaradi odmičnih, da recimo do njih pride olje še preden se vrti na 1000RPM. To opcijo imajo novejši (2022->) Triumphi 900 in 1200. Vbrizg in iskro dobi, ko olje doseže tlak (ugasne lučka za olje).Nepoznavalci so se celo pritoževali na servisih, da motorji slabo vžigajo.... 2
Snečer Objavljeno pred 16 urami Objavljeno pred 16 urami pred 2 urami, mohimm pravi: So tudi že dolgoprogaški 800 MT (100+kkm) - https://www.advrider.com/f/threads/cfmoto-800mt-and-adventura-800-ibex-800.1513992/page-22#post-51231785 Sicer anekdotični dokaz je samo dokaz anekdote, ampak očitno ne eksplodirajo _vsi_ agregati. Ostalo kar sem zasledil omenjeno, pa je največ težav z delaminiranjem zaslona, povezovanjem multimedije, kak slabo zategnjen vijak,... skratka problematično, ampak nič bolj kot "sestrske" in premium znamke. Še vprašanje za lastnike/poznavalce: imam 800 mt explore; čez zimo nekajkrat vžgan, da se premiga olje, akumulator... Ali obstaja opcija da motor parkrat obrne na štarter, preden doda gorivo/iskro? Paranoično in preventivno ravno zaradi odmičnih, da recimo do njih pride olje še preden se vrti na 1000RPM. Nekje sem zasledil da naj bi ob pritisku na štarter držal gas do konca (ne najdem več vira) in naj bi vrtel v prazno. Žal kljub temu motor vžge v sekundi po pritisku štarterja. zakaj bi se vžigal motor čez zimo? več škode kot koristi 2
Loba Objavljeno pred 16 urami Objavljeno pred 16 urami (popravljeno) Obisk tovarne CFmoto Noro, poglej to! Ma mi nimamo več za burek...... Popravljeno pred 16 urami. Popravil Loba 4
miran985 Objavljeno pred 15 urami Objavljeno pred 15 urami pred 37 minutami, Loba pravi: Obisk tovarne CFmoto Noro, poglej to! Ma mi nimamo več za burek...... Že leta ne. Smo nekako tako kot ansambel na Titaniku... pred 42 minutami, Snečer pravi: zakaj bi se vžigal motor čez zimo? več škode kot koristi Jst ga čez zimo tudi vžigam da se lahko vozim 😳🤭
skalar36 Objavljeno pred 15 urami Objavljeno pred 15 urami Ob 13. 1. 2025 ob 14:17, DAMI34 pravi: Vsak naj si sam odgovori, kaj je ali ni res, jaz praktično, še vedno nimam mnenja okrog tega problema, pa tudi vsem (yutuberjem) ne verjamem, edino ko se gre za dejstvo, da naj bi camshaft zdržal celo življensko dobo motocikla. https://youtu.be/Iqgim7OvggM Lej. Jest komi čakam da mi crnkne. K nimam druzga tehtnga razloga zakaj bi menjal. Sam menjal pa bi. K mi je spet neki novga všeč 1
Kugelschreiber Objavljeno pred 14 urami Objavljeno pred 14 urami 24 minutes ago, skalar36 said: Lej. Jest komi čakam da mi crnkne. K nimam druzga tehtnga razloga zakaj bi menjal. Sam menjal pa bi. K mi je spet neki novga všeč Sej ti je ze. Pa s na servis pelal. 🤷♂️
skalar36 Objavljeno pred 13 urami Objavljeno pred 13 urami pred eno uro, Kugelschreiber pravi: Sej ti je ze. Pa s na servis pelal. 🤷♂️ Gud pojnt. Jest sm to že pozabu. Bl sm mislu FUBAR.
Kugelschreiber Objavljeno pred 13 urami Objavljeno pred 13 urami 4 minutes ago, skalar36 said: Gud pojnt. Jest sm to že pozabu. Bl sm mislu FUBAR. Ah daj no. 5 let garancije. Izgovor/razlog bo edinole hud zavarovalniski primer.
DAMI34 Objavljeno pred 34 minutami Avtor Objavljeno pred 34 minutami pred 14 urami, skalar36 pravi: Lej. Jest komi čakam da mi crnkne. K nimam druzga tehtnga razloga zakaj bi menjal. Sam menjal pa bi. K mi je spet neki novga všeč potem si pa napačen moped kupl CF bo delal, ni to ktm
miran985 Objavljeno pred 3 minutami Objavljeno pred 3 minutami pred 29 minutami, DAMI34 pravi: potem si pa napačen moped kupl CF bo delal, ni to ktm Sem že sam hotel rečt da ni vzel pravega zanj potem, če že gleda drugega.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se