Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, skalar36 pravi:

Včeraj sem imel povabilo iz istre da gremo malo na "off road". Bili smo 2x Huska 701 in enkrat kove 450. Cf se je izkazal neverjetno dobro. Extremno dobro. Je težak na terenu. K sreci ga lahko sam dvignem zadnji konec in odnesem. Teza je edina mana tega motorja. Povsod kjer so šli ostali trije je se CF brez težav. Dvovalnik je vrhunski. Niti enkrat mi ni ugasnil v težkih pogojih. Ostalim je. Velika prednost tega motorja je da ima nizek sedež. Lažje sem speljlal to progo, kot bi z kove 450, ker je na nas nižjerasle voznike visok sedež težava v extremnih pogojih. V kvaliteto CFa ni več za dvomit. Ce je vceraj meni zdržal vse napore bo tudi ostalim.  

Prilagam še sliko, kjer smo že mislili, da bodo motorji ostali Hrvatom za spomin.

 

IMG_20250412_172831.jpg

IMG_20250412_172843.jpg

IMG_20250412_172835.jpg

okoli 70kg ima preveč ... da je lažji, bi bila vrsta neskončna

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, skalar36 pravi:

Včeraj sem imel povabilo iz istre da gremo malo na "off road". Bili smo 2x Huska 701 in enkrat kove 450. Cf se je izkazal neverjetno dobro. Extremno dobro. Je težak na terenu. K sreci ga lahko sam dvignem zadnji konec in odnesem. Teza je edina mana tega motorja. Povsod kjer so šli ostali trije je se CF brez težav. Dvovalnik je vrhunski. Niti enkrat mi ni ugasnil v težkih pogojih. Ostalim je. Velika prednost tega motorja je da ima nizek sedež. Lažje sem speljlal to progo, kot bi z kove 450, ker je na nas nižjerasle voznike visok sedež težava v extremnih pogojih. V kvaliteto CFa ni več za dvomit. Ce je vceraj meni zdržal vse napore bo tudi ostalim.  

Prilagam še sliko, kjer smo že mislili, da bodo motorji ostali Hrvatom za spomin.

 

IMG_20250412_172831.jpg

IMG_20250412_172843.jpg

IMG_20250412_172835.jpg

Veliko je v vozniku samem. Da nekomu ugasne motor ni kriv motor. Pa obenem so ostali enobatači....

Primerjat mt450 z ostalimi tremi je zmotno, extremno zmotno. Se pa strinjam da mt450 tudi pride marsikam če le imaš nekaj "muda* med nogami.

Če si pa nizek pa ti zelo verjamem da brez prave tehnike bi imel na ostalih težave. S tehniko se reši večina "težav".

Je pa opcija 5cm nižji in z 175cm normalno dosežes do tal. Če si manj od 170 je pa edina rešitev na eno nogo kar verjamem da ni zdravo.

 

Na koncu dneva je važno veselje,dobra družba, brez poškodb itd...

👍

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 48 minutami, miran985 pravi:

Veliko je v vozniku samem. Da nekomu ugasne motor ni kriv motor. Pa obenem so ostali enobatači....

Primerjat mt450 z ostalimi tremi je zmotno, extremno zmotno. Se pa strinjam da mt450 tudi pride marsikam če le imaš nekaj "muda* med nogami.

Če si pa nizek pa ti zelo verjamem da brez prave tehnike bi imel na ostalih težave. S tehniko se reši večina "težav".

Je pa opcija 5cm nižji in z 175cm normalno dosežes do tal. Če si manj od 170 je pa edina rešitev na eno nogo kar verjamem da ni zdravo.

 

Na koncu dneva je važno veselje,dobra družba, brez poškodb itd...

👍

Ja. To je razlika. Thumper ugasne, dvovalnik tezžje. Fajn je Cf, veliko klancev sem speljeval v 2. prestavi.

Kove je super motor in zelo dobro zgleda. Samo previsok zame. Mislim da je tale kove doticni bil tanizek, zame še vedno previsok. V teh situacijah, kjer smo bili, mi je bilo veliko lazje z nizkim sedežem kot pa z nizko težo. 

Camam na 350 z dvema cilindrima.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!