Snečer Objavljeno April 13 Objavljeno April 13 pred 3 urami, skalar36 pravi: Včeraj sem imel povabilo iz istre da gremo malo na "off road". Bili smo 2x Huska 701 in enkrat kove 450. Cf se je izkazal neverjetno dobro. Extremno dobro. Je težak na terenu. K sreci ga lahko sam dvignem zadnji konec in odnesem. Teza je edina mana tega motorja. Povsod kjer so šli ostali trije je se CF brez težav. Dvovalnik je vrhunski. Niti enkrat mi ni ugasnil v težkih pogojih. Ostalim je. Velika prednost tega motorja je da ima nizek sedež. Lažje sem speljlal to progo, kot bi z kove 450, ker je na nas nižjerasle voznike visok sedež težava v extremnih pogojih. V kvaliteto CFa ni več za dvomit. Ce je vceraj meni zdržal vse napore bo tudi ostalim. Prilagam še sliko, kjer smo že mislili, da bodo motorji ostali Hrvatom za spomin. okoli 70kg ima preveč ... da je lažji, bi bila vrsta neskončna 2
miran985 Objavljeno April 13 Objavljeno April 13 pred 5 urami, skalar36 pravi: Včeraj sem imel povabilo iz istre da gremo malo na "off road". Bili smo 2x Huska 701 in enkrat kove 450. Cf se je izkazal neverjetno dobro. Extremno dobro. Je težak na terenu. K sreci ga lahko sam dvignem zadnji konec in odnesem. Teza je edina mana tega motorja. Povsod kjer so šli ostali trije je se CF brez težav. Dvovalnik je vrhunski. Niti enkrat mi ni ugasnil v težkih pogojih. Ostalim je. Velika prednost tega motorja je da ima nizek sedež. Lažje sem speljlal to progo, kot bi z kove 450, ker je na nas nižjerasle voznike visok sedež težava v extremnih pogojih. V kvaliteto CFa ni več za dvomit. Ce je vceraj meni zdržal vse napore bo tudi ostalim. Prilagam še sliko, kjer smo že mislili, da bodo motorji ostali Hrvatom za spomin. Veliko je v vozniku samem. Da nekomu ugasne motor ni kriv motor. Pa obenem so ostali enobatači.... Primerjat mt450 z ostalimi tremi je zmotno, extremno zmotno. Se pa strinjam da mt450 tudi pride marsikam če le imaš nekaj "muda* med nogami. Če si pa nizek pa ti zelo verjamem da brez prave tehnike bi imel na ostalih težave. S tehniko se reši večina "težav". Je pa opcija 5cm nižji in z 175cm normalno dosežes do tal. Če si manj od 170 je pa edina rešitev na eno nogo kar verjamem da ni zdravo. Na koncu dneva je važno veselje,dobra družba, brez poškodb itd... 👍 1
skalar36 Objavljeno April 13 Objavljeno April 13 pred 48 minutami, miran985 pravi: Veliko je v vozniku samem. Da nekomu ugasne motor ni kriv motor. Pa obenem so ostali enobatači.... Primerjat mt450 z ostalimi tremi je zmotno, extremno zmotno. Se pa strinjam da mt450 tudi pride marsikam če le imaš nekaj "muda* med nogami. Če si pa nizek pa ti zelo verjamem da brez prave tehnike bi imel na ostalih težave. S tehniko se reši večina "težav". Je pa opcija 5cm nižji in z 175cm normalno dosežes do tal. Če si manj od 170 je pa edina rešitev na eno nogo kar verjamem da ni zdravo. Na koncu dneva je važno veselje,dobra družba, brez poškodb itd... 👍 Ja. To je razlika. Thumper ugasne, dvovalnik tezžje. Fajn je Cf, veliko klancev sem speljeval v 2. prestavi. Kove je super motor in zelo dobro zgleda. Samo previsok zame. Mislim da je tale kove doticni bil tanizek, zame še vedno previsok. V teh situacijah, kjer smo bili, mi je bilo veliko lazje z nizkim sedežem kot pa z nizko težo. Camam na 350 z dvema cilindrima. 2
DAMI34 Objavljeno Maj 11 Avtor Objavljeno Maj 11 Na, pa mate google maps na števcu. Nova posodobitev, za 450ko. 1
Luka66 Objavljeno Maj 16 Objavljeno Maj 16 Ob 13. 4. 2025 ob 14:31, skalar36 pravi: zelo dobro zgleda Predlagam obisk okulista 😉 1 1
bladerunner Objavljeno Maj 16 Objavljeno Maj 16 pred 11 urami, Luka66 pravi: Predlagam obisk okulista 😉 Vsake oči imajo svojega malarja, so včasih rekli. Upam, da se strinjaš z mano.
MiNa Objavljeno Maj 17 Objavljeno Maj 17 (popravljeno) pred 21 urami, Luka66 pravi: Predlagam obisk okulista 😉 Ne gledamo z očmi ampak z možgani! Sicer pa kot je zapisal @bladerunner Problemi??? Najbrž na veliko zadovoljstvo "hejterjev" Popravljeno Maj 17. Popravil MiNa 1
Luka66 Objavljeno Maj 17 Objavljeno Maj 17 pred 13 urami, bladerunner pravi: Vsake oči imajo svojega malarja, so včasih rekli. Upam, da se strinjaš z mano. Se strinajm in ta malar je lahko zelo različen......vendar večini je všeč, če pobarva lepo in kvalitetno, so pa izjeme....
Luka66 Objavljeno Maj 17 Objavljeno Maj 17 pred 3 urami, MiNa pravi: Ne gledamo z očmi ampak z možgani! Sicer pa kot je zapisal @bladerunner Problemi??? Najbrž na veliko zadovoljstvo "hejterjev" Oči so le senzorji za dražljaje, ki se preko živčevja prenesejo na možgane, ti pa ustvarijo sliko, ter tudi mnenje glede na...... je pač tako, da je nek dizajn večini všečen ali ne..... tale kitajski izdelek, ni niti povprečen dizajnerski dosežek, CF je pravi lepotec zraven na sliki,....problemi? So hajterji na drugi strani razmišljanja.....
slylokanc Objavljeno Maj 17 Objavljeno Maj 17 Zgleda,da je to kr dubr motor sploh za to ceno. Pljuvajo pa po vecini "verniki" svoje znamke in lastniki dragih motorjev....sej tak zgleda tuki gor. Pustmo cajtu,da vidmo ce se bo obnesu na dolgi rok. Vsak nej uziva v tistm k misl da je zanesljiv motor in mu odgovarja...pa pusti vse druge naj se odlocijo po svoje. Peace🤘 3
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 12:20 Avtor Objavljeno ponedeljek ob 12:20 MTX, zanimivo, kaj tip pravi o teži, da le ta sploh ni problem in ker ima motor nizko težišče sama teža ne igra bistvene vloge. Pa ga vozi po redbulromaniacs hard trasi. 2
Ragezor Objavljeno ponedeljek ob 15:27 Objavljeno ponedeljek ob 15:27 pred 3 urami, DAMI34 pravi: Pa ga vozi po redbulromaniacs hard trasi ta model samo nabija. on sploh ni vozil motorja. to je placana reklama 1
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 15:30 Avtor Objavljeno ponedeljek ob 15:30 pred 1 minuto, Ragezor pravi: ta model samo nabija. on sploh ni vozil motorja. to je placana reklama sem mislil tudi jaz tako, potem sem pa pogledal posnetek
Ragezor Objavljeno ponedeljek ob 16:10 Objavljeno ponedeljek ob 16:10 pred 39 minutami, DAMI34 pravi: sem mislil tudi jaz tako, potem sem pa pogledal posnetek no potem mi pa pokazi na kateri sekundi se ga vidi, da on vozi motor?
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 16:29 Avtor Objavljeno ponedeljek ob 16:29 pred eno uro, Ragezor pravi: no potem mi pa pokazi na kateri sekundi se ga vidi, da on vozi motor? a mora čelado dol dat, pa selfia narest? tip na levi ga vozi, poglej obleko. sicer pa ni važno, važno je znanje, ki ga pokaže. Zelo lahka neagresivna vožnja.
Ragezor Objavljeno ponedeljek ob 16:41 Objavljeno ponedeljek ob 16:41 ja saj o tem ti pravim pac enega profica so najeli da naredi dober video. tale youtuber je pa s chat gptjom zgeneriral nek hvalospev in ga prebral v mikrofon. skratka neuporaben video
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 17:19 Avtor Objavljeno ponedeljek ob 17:19 pred 39 minutami, Ragezor pravi: ja saj o tem ti pravim pac enega profica so najeli da naredi dober video. tale youtuber je pa s chat gptjom zgeneriral nek hvalospev in ga prebral v mikrofon. skratka neuporaben video v bistvu je meni vseeno kdo vozi, ker ne poznam kako vozi jutuber, niti drugi tip. Iz posnetka pa lahko marsikaj izluščim. Ker imam podobno kravo doma, ktm 790adv z 220kg, pač ne bom šel na podoben motor, pa čeprav me je rajcal MTX, lahko pa povem, da vsaj na mojmu neke teže ne občutim in je lahkoten za vožnjo (tudi za pobiranje , ), vsekakor sem pa hitro ugotovil, da je 200mm hoda vzmetenja premalo (o kvaliteti vzmetenja sedaj ne bi debatiral, za silo je ). Sama teža ni nikoli bila nek problem (čeprav me lažji motor ne bi motil oziroma je zaželjeno, da bo naslednji lažji)
franc Objavljeno ponedeljek ob 17:59 Objavljeno ponedeljek ob 17:59 200mm vzmetenja je "puna kapa" . Več rabiš edino za skakanje. 200 kg+ krava z več vzmetenja samo pretirano "plava", kakšnega presežka pa ni. "Samorogi" ne obstajajo. Lp 1 2
DAMI34 Objavljeno torek ob 08:07 Avtor Objavljeno torek ob 08:07 Seveda ni unicorna. Ker pa imam tudi huso 901 na 220mm vem kaka je razlika in jo občutim. Ni štos, da 200mm ne more čez oviro, je pa precej trše, več stresa pade na roke ter moped in ker na motorju stoji še težak možak, mu zmanjka ravno tisti mehki del na vzmeti, ki lepo požre neravnino. Seveda nekaj vloge igra tudi kvaliteta vzmetenja. Zakaj potem ne MTXa namesto 790adv? Ker ma mtx višji sedež (in ti sedeži niso ravno ozki) . Kakih 20-40kg manj je tudi zaželjeno.
franc Objavljeno včeraj ob 14:03 Objavljeno včeraj ob 14:03 Ok, vsak ima svoje "zahteve" , samo jaz tvojih ne razumem. "Rineš" v dva praktično identična motorja. Pri dveh motorjih bi jaz pričakoval in imel več razlike. Nekaj v stilu freerida, cote ali exc ja in nekaj "potovalnega". 690 bi bil odličen allround motor, če bi se na avtocesti kaj videlo v vzratna ogledala in malo bolj udoben sedež. Ko sem se spuščal v to (pa če bi imel preveč časa in denarja) bi mi bila idealna kombinacija freeride in 990. Tako pa sem pristal na 690. Za kar rabim mi je počasi še to preveč, je pa služil namenu. Probal sem 690r z 275mm vzmetenja (proti 250mm ki jih ima moj) pa nisem opazil razlike. Bolj so pomembni kvaliteta in nastavitve. Lp 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se