Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za info..

Te imam testne Mitas ADV2 tko da sem zaenkrat omejen z njimi do konca testiranja..

Tele pa ne poznam.. Bom preveril.. 😉

Hvala za info..

Popravljeno . Popravil Ditrich
Objavljeno
Ob 18. 6. 2025 ob 12:06, Ditrich pravi:

Hvala za info..

Te imam testne Mitas ADV2 tko da sem zaenkrat omejen z njimi do konca testiranja..

Tele pa ne poznam.. Bom preveril.. 😉

Hvala za info..

Lahko preveriš pri meni, sem njihov zastopnik imam tudi nekaj zaloge.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Morda komu pridejo prav informacije; 800 mt & kitajski kovčki. Preden sem naročal sem dolgo "cvikal", pa zaenkrat izgleda ok. 
Iskal sem samo stranske, za tiste 3 poti na leto ko bi šel kam dlje. Nisem si pa upal ravno najcenejše varjante iz aliexpressa. Original so mi sicer najlepši, ampak nekako mi cenovno in pa možnost nakupa samo vseh treh ni bila OK. Shad/Givi/Sw-motech,... bi bili osnovni plastični ~500€ skupaj z nosilci, višji rank pa približno enaki ceni orignal kompletu + grši :)


Kompromis je bil stric Wang, s katerim so na internetu OK izkušnje. za ~ 470€ kovčki z nosilci, izgleda pa pač tipičen alu kvadrat. 
Ob naročilu je bil dobavni rok 4-6 tednov. Po enem tednu so mi sporočili da zamujajo zaradi vdrtega kovčka, in čakajo novo pošiljko. Poštar je prinesel konec petega tedna od naročila. Nič vdrtega, kvaliteta morda nekoliko nižja od priznanih znamk, ampak na prvi vtis "good enough". 

Nosilci OK, malenkost bolj tečna namestitev od oirignalnih (seveda brez priloženih navodil :) ), ampak brez posebnosti. Predvidevam da so kovčki "standardni" in potem samo prilagajajo nosilce/podložke nosilcev. Priložene slike, ker nisem nikjer našel pred nakupom, kako izgleda namestitvena stran kovčkov. Širina na motorju je nekje 95 cm. Po par vožnjah (ne preveč obteženih) se ne pozna ogromno na samo obnašanje motorja pri nromalni vožnji skozu ovinke. Pri 160+ kljub stabilizatorju krmila začne nihati; ni najboljši občutek. 


So še 2 (morda 3 stvari) ki me res motijo na motorju: 
 - bobnenje/vrtinčenje okrog čelade nad ~80km/h predvsem za višje rasle(in ostale). Nižje vetrobransko pomaga, in je zadeva malenkost boljša (če dodam še podaljšek stekla se tok vetra še nekoliko umiri) ampak je še vedno res moteče na daljših vožnjah. Kakršnkoli smiseln in delujoč predlog bi bil zelo zaželjen. 

- original ketna potrebuje večkratno nastavljanje, ( QS pa je res občutljiv če ni nastavljena).  Občasno med prestavljanjem dol s sklopko sam doda gas (največkrat 3-2), ponavadi pred kakšno seprentino ko se voziš malo bolj dinamčno, in je skrajno nevarno in cukajoče. Predvidevam, nisem pa 100%, da je isto povezano s ketno ker se dogaja bolj pogosto takrat ko ima tudi QS težave. Ketno bom verjetno predčasno menjal, in upam da se izboljša.

 

image.png.70898497fb15e020605b367e3208362a.png

 

image.png.5d10d6a61975a095dc4ca1d338b28e2f.png

 

image.png.12cc0e28afb444837f7a65330db7b2e9.png

  • Všeč mi je 9
Objavljeno
On 6/29/2025 at 9:10 PM, mohimm said:


So še 2 (morda 3 stvari) ki me res motijo na motorju: 
 - bobnenje/vrtinčenje okrog čelade nad ~80km/h predvsem za višje rasle(in ostale). Nižje vetrobransko pomaga, in je zadeva malenkost boljša (če dodam še podaljšek stekla se tok vetra še nekoliko umiri) ampak je še vedno res moteče na daljših vožnjah. Kakršnkoli smiseln in delujoč predlog bi bil zelo zaželjen. 

- original ketna potrebuje večkratno nastavljanje, ( QS pa je res občutljiv če ni nastavljena).  Občasno med prestavljanjem dol s sklopko sam doda gas (največkrat 3-2), ponavadi pred kakšno seprentino ko se voziš malo bolj dinamčno, in je skrajno nevarno in cukajoče. Predvidevam, nisem pa 100%, da je isto povezano s ketno ker se dogaja bolj pogosto takrat ko ima tudi QS težave. Ketno bom verjetno predčasno menjal, in upam da se izboljša.

 

 

 

 

 

 

 

Tudi sam vozim explore, vrtinčenje vetra nad 80km/h je moteče pa tudi povišek ne pomaga. Gledam PUIG šipco,  for 800 MT

Dodajanje plina pri 800 MT je zelo on/off, izredno občutljiv ne glede na izbrano mapo, mogoče malce manj v rain mode kot v sport ampak vseeno zelo moteče.

V želji po izboljšanju sem dodal tole: AIRBOX upgrade, zgleda bo treba naredit pa še ECU remap. :)  QS je zelo občutljiv, sploh če malce počivaš nogo na njemu, in je 
nimaš na tački, samo rahel dotik za že prekine gas..in cukne, je treba kar pazit, sploh v kakšni bolj kočljivi situaciji.

 

Objavljeno
Ob 1. 7. 2025 ob 9:47, gmusic30 pravi:



Dodajanje plina pri 800 MT je zelo on/off, izredno občutljiv ne glede na izbrano mapo, mogoče malce manj v rain mode kot v sport ampak vseeno zelo moteče.

V želji po izboljšanju sem dodal tole: AIRBOX upgrade, zgleda bo treba naredit pa še ECU remap. :)  QS je zelo občutljiv, sploh če malce počivaš nogo na njemu, in je 
nimaš na tački, samo rahel dotik za že prekine gas..in cukne, je treba kar pazit, sploh v kakšni bolj kočljivi situaciji.

 

Tale pokrov filtra ne reši cukanja. Ga imam. Doda malenkost moči, in boljši glas motorju. Skupaj z leo vincem prav lepo prede. Za cukanje je resitev samo nova mapa. Kako bos resil, me zelo zanima, ker je meni to zelo moteče.

Objavljeno (popravljeno)

fantje - kok vas je prišel servis na 800tki prvi , drugi, tretji,... *?

 

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Zelo so dragi servisi. Precenjeni. Menjava oljnega filtra in olja 260 eur. Kot bi vozil premium znamko. Pretiravajo. Je pa jeba, če maš explore model, ga ne moreš sam resitirat servisa, ampak ga mora pooblašceni. Ostale modele lahko sam. 

Zgleda preko servisov dobijo notri denar za 5letno garancijo...

  • Všeč mi je 1
  • Zmeden 1
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Zelo so dragi servisi. Precenjeni. Menjava oljnega filtra in olja 260 eur. Kot bi vozil premium znamko. Pretiravajo. Je pa jeba, če maš explore model, ga ne moreš sam resitirat servisa, ampak ga mora pooblašceni. Ostale modele lahko sam. 

Zgleda preko servisov dobijo notri denar za 5letno garancijo...

.

.... tole je pa res mal velik :eek:

Za T700 sem prejšnji teden plačal 130 evričev :OK: ... pa še se mi ni zdel prov mal :eek:

 

 

ps.

.... no, za bimerja bom pa rajš tiho :huh:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Tole...je precej preveč.

Servis... 35 min. Račun..1.5h. 110 eur samo delo. 18 evrov potrošni materijal in spreji. Odvzem odpadnega olja 12 eur...

Je tetka rekla, da naslednji servis na 30k bo precej dražji...pa se mi ni dalo razlagat, da ne mislim dajat 10% vrednosti motorja za pregled ventilov, in da me ne bodo več videli...

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 26 minutami, skalar36 pravi:

Tole...je precej preveč.

Servis... 35 min. Račun..1.5h. 110 eur samo delo. 18 evrov potrošni materijal in spreji. Odvzem odpadnega olja 12 eur...

Je tetka rekla, da naslednji servis na 30k bo precej dražji...pa se mi ni dalo razlagat, da ne mislim dajat 10% vrednosti motorja za pregled ventilov, in da me ne bodo več videli...

se mi je zdelo da je tako. Pri SBA mi je rekel da je okol 150€ se pravi me je vlekel za nos....

  • Zmeden 1
Objavljeno

Počasi se bo pokazala prava slika, sem to govoril že nekaj časa nazaj. Da se razumemo motor ni nič kriv!

pred 56 minutami, skalar36 pravi:

Zelo so dragi servisi. Precenjeni. Menjava oljnega filtra in olja 260 eur. Kot bi vozil premium znamko. Pretiravajo. Je pa jeba, če maš explore model, ga ne moreš sam resitirat servisa, ampak ga mora pooblašceni. Ostale modele lahko sam. 

Zgleda preko servisov dobijo notri denar za 5letno garancijo...

To je ta fora ja (super 5let kao....). Kupci plačajo vse.

Objavljeno

CF prodaja tudi Špan. Prvi servis na mt800 150€. Ako su lagali mene, ja lažem vas. 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
1 hour ago, skalar36 said:

in da me ne bodo več videli...

Greš servisirat na avtonet? 

Objavljeno (popravljeno)
pred 55 minutami, Kugelschreiber pravi:

Greš servisirat na avtonet? 

Da.

Ce se ne proda, bom servisiral sam. Ne rabim več garancije. Če je kaj hotelo crknit bi že. Če pa bo, pa bo...

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 46 minutami, skalar36 pravi:

Da.

Ce se ne proda, bom servisiral sam. Ne rabim več garancije. Če je kaj hotelo crknit bi že. Če pa bo, pa bo...

kinez je pokradeno znanje, nič posebej novega za šraufat, razen da ti kaj v roki ostane

olje, filtri, svečke, mazat in sprejat pa bo vozlo...

 

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

kinez je pokradeno znanje, nič posebej novega za šraufat, razen da ti kaj v roki ostane

olje, filtri, svečke, mazat in sprejat pa bo vozlo...

 

 

Itaq. Tako sem veliko svojih motorjev. 

Jeba je samo  k je treba peljat na iradni servis da resitira.

Objavljeno

3l olja x25€ če je motorex+filter olja in zraka pa smo preko 1o0€. Tolk mene stane, ko sam menjujem olje in filtre.

Prosim, da upoštevate interval servisa tudi, kajti velika razlika je ali je na 10kk ali 15kk.

Zgolj hipotetično, je servis do 20kk za T7 yamaho okrog 300€ (2x150,€), za cf pa zgolj 260 :P

 

Objavljeno
pred 5 minutami, skalar36 pravi:

Itaq. Tako sem veliko svojih motorjev. 

Jeba je samo  k je treba peljat na iradni servis da resitira.

aliexpress reset oz poguglaj kako sam...

Objavljeno
pred 3 urami, Snečer pravi:

aliexpress reset oz poguglaj kako sam...

Preguglano. Samo uradni servis. Cf 800 explore. Ostali 800 lahko doma. Z 2 gumbama. Explore ima drugačen operacijski sistem kot ostale izvedbe 800.

 

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

 

Zgolj hipotetično, je servis do 20kk za T7 yamaho okrog 300€ (2x150,€), za cf pa zgolj 260 :P

 

Prvi servis na CF 800 160 eur, drugi na 10k 260 tretji na 20k 260. Skupaj 680 eur do 20k. Tretji servis na 30k 750 eur. Noro. Za servisni interval do 50 k že kupiš en dober rabljen motor. Dejstvo.

Prodam ugodno....:)

  • Haha 2
Objavljeno

Bom kar na BMW-ju ostal...

  • Haha 1
Objavljeno
2 hours ago, Joker said:

Bom kar na BMW-ju ostal...

V soboto so mi zamenjali olje na R1200GSA v Garmischu. Shell Advantec olje, filter, podložke, delo. Vse skupaj 35€. Tako poceni še v življenju nisem prišel skozi. 

IMG_3216.jpeg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 13 urami, skalar36 pravi:

Prvi servis na CF 800 160 eur, drugi na 10k 260 tretji na 20k 260. Skupaj 680 eur do 20k. Tretji servis na 30k 750 eur. Noro. Za servisni interval do 50 k že kupiš en dober rabljen motor. Dejstvo.

Prodam ugodno....:)

sori, prvi servis sem izpustil, tistga na jurja, ampak ga morta oba nardit.(ktm in husa mata na 15kkm servise)

ps. en nasvet, kup zlo drag motor, se ti bodo zdeli servisi poceni :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 19 urami, motolover pravi:

V soboto so mi zamenjali olje na R1200GSA v Garmischu. Shell Advantec olje, filter, podložke, delo. Vse skupaj 35€. Tako poceni še v življenju nisem prišel skozi. 

IMG_3216.jpeg

Sekundo dvajset so bili fertik...

Objavljeno
pred 11 urami, DAMI34 pravi:

sori, prvi servis sem izpustil, tistga na jurja, ampak ga morta oba nardit.(ktm in husa mata na 15kkm servise)

ps. en nasvet, kup zlo drag motor, se ti bodo zdeli servisi poceni :P

 

15k na 790-890 agregat je noro preveč, cel svet menjal na Max 10k ali raje prej. So dognali da so dolgi intervali. In res je. 15k na to brutalo je PREVEČ. 

Objavljeno
pred 6 minutami, miran985 pravi:

15k na 790-890 agregat je noro preveč, cel svet menjal na Max 10k ali raje prej. So dognali da so dolgi intervali. In res je. 15k na to brutalo je PREVEČ. 

Zakaj?

Odvisno kje in kako se voziš 

Na avtomobilih je interval na 30k.

Na enem cilindru in 1,5 l olja prek 10k ne gre. 2 cilindra in več olja pa 15k ni nič pretresljivega. Če to ne gre skozi, si na napačnem motorju oz. ga uporabljaš za namen, ki mu ni namenjen. Potem moraš menjati bolj pogosto.

Lp

 

 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!