Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za info..

Te imam testne Mitas ADV2 tko da sem zaenkrat omejen z njimi do konca testiranja..

Tele pa ne poznam.. Bom preveril.. 😉

Hvala za info..

Popravljeno . Popravil Ditrich
Objavljeno
Ob 18. 6. 2025 ob 12:06, Ditrich pravi:

Hvala za info..

Te imam testne Mitas ADV2 tko da sem zaenkrat omejen z njimi do konca testiranja..

Tele pa ne poznam.. Bom preveril.. 😉

Hvala za info..

Lahko preveriš pri meni, sem njihov zastopnik imam tudi nekaj zaloge.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Morda komu pridejo prav informacije; 800 mt & kitajski kovčki. Preden sem naročal sem dolgo "cvikal", pa zaenkrat izgleda ok. 
Iskal sem samo stranske, za tiste 3 poti na leto ko bi šel kam dlje. Nisem si pa upal ravno najcenejše varjante iz aliexpressa. Original so mi sicer najlepši, ampak nekako mi cenovno in pa možnost nakupa samo vseh treh ni bila OK. Shad/Givi/Sw-motech,... bi bili osnovni plastični ~500€ skupaj z nosilci, višji rank pa približno enaki ceni orignal kompletu + grši :)


Kompromis je bil stric Wang, s katerim so na internetu OK izkušnje. za ~ 470€ kovčki z nosilci, izgleda pa pač tipičen alu kvadrat. 
Ob naročilu je bil dobavni rok 4-6 tednov. Po enem tednu so mi sporočili da zamujajo zaradi vdrtega kovčka, in čakajo novo pošiljko. Poštar je prinesel konec petega tedna od naročila. Nič vdrtega, kvaliteta morda nekoliko nižja od priznanih znamk, ampak na prvi vtis "good enough". 

Nosilci OK, malenkost bolj tečna namestitev od oirignalnih (seveda brez priloženih navodil :) ), ampak brez posebnosti. Predvidevam da so kovčki "standardni" in potem samo prilagajajo nosilce/podložke nosilcev. Priložene slike, ker nisem nikjer našel pred nakupom, kako izgleda namestitvena stran kovčkov. Širina na motorju je nekje 95 cm. Po par vožnjah (ne preveč obteženih) se ne pozna ogromno na samo obnašanje motorja pri nromalni vožnji skozu ovinke. Pri 160+ kljub stabilizatorju krmila začne nihati; ni najboljši občutek. 


So še 2 (morda 3 stvari) ki me res motijo na motorju: 
 - bobnenje/vrtinčenje okrog čelade nad ~80km/h predvsem za višje rasle(in ostale). Nižje vetrobransko pomaga, in je zadeva malenkost boljša (če dodam še podaljšek stekla se tok vetra še nekoliko umiri) ampak je še vedno res moteče na daljših vožnjah. Kakršnkoli smiseln in delujoč predlog bi bil zelo zaželjen. 

- original ketna potrebuje večkratno nastavljanje, ( QS pa je res občutljiv če ni nastavljena).  Občasno med prestavljanjem dol s sklopko sam doda gas (največkrat 3-2), ponavadi pred kakšno seprentino ko se voziš malo bolj dinamčno, in je skrajno nevarno in cukajoče. Predvidevam, nisem pa 100%, da je isto povezano s ketno ker se dogaja bolj pogosto takrat ko ima tudi QS težave. Ketno bom verjetno predčasno menjal, in upam da se izboljša.

 

image.png.70898497fb15e020605b367e3208362a.png

 

image.png.5d10d6a61975a095dc4ca1d338b28e2f.png

 

image.png.12cc0e28afb444837f7a65330db7b2e9.png

  • Všeč mi je 9
Objavljeno
On 6/29/2025 at 9:10 PM, mohimm said:


So še 2 (morda 3 stvari) ki me res motijo na motorju: 
 - bobnenje/vrtinčenje okrog čelade nad ~80km/h predvsem za višje rasle(in ostale). Nižje vetrobransko pomaga, in je zadeva malenkost boljša (če dodam še podaljšek stekla se tok vetra še nekoliko umiri) ampak je še vedno res moteče na daljših vožnjah. Kakršnkoli smiseln in delujoč predlog bi bil zelo zaželjen. 

- original ketna potrebuje večkratno nastavljanje, ( QS pa je res občutljiv če ni nastavljena).  Občasno med prestavljanjem dol s sklopko sam doda gas (največkrat 3-2), ponavadi pred kakšno seprentino ko se voziš malo bolj dinamčno, in je skrajno nevarno in cukajoče. Predvidevam, nisem pa 100%, da je isto povezano s ketno ker se dogaja bolj pogosto takrat ko ima tudi QS težave. Ketno bom verjetno predčasno menjal, in upam da se izboljša.

 

 

 

 

 

 

 

Tudi sam vozim explore, vrtinčenje vetra nad 80km/h je moteče pa tudi povišek ne pomaga. Gledam PUIG šipco,  for 800 MT

Dodajanje plina pri 800 MT je zelo on/off, izredno občutljiv ne glede na izbrano mapo, mogoče malce manj v rain mode kot v sport ampak vseeno zelo moteče.

V želji po izboljšanju sem dodal tole: AIRBOX upgrade, zgleda bo treba naredit pa še ECU remap. :)  QS je zelo občutljiv, sploh če malce počivaš nogo na njemu, in je 
nimaš na tački, samo rahel dotik za že prekine gas..in cukne, je treba kar pazit, sploh v kakšni bolj kočljivi situaciji.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!