Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 minutami, franc pravi:

Zakaj?

Odvisno kje in kako se voziš 

Na avtomobilih je interval na 30k.

Na enem cilindru in 1,5 l olja prek 10k ne gre. 2 cilindra in več olja pa 15k ni nič pretresljivega. Če to ne gre skozi, si na napačnem motorju oz. ga uporabljaš za namen, ki mu ni namenjen. Potem moraš menjati bolj pogosto.

Lp

 

 

Zakaj potem recimo klasična Honda menjava na 6K?? Seveda samo lepa vožnja po cesti. Niso vsi agregati iste zasnove.

Olje v avtu na 30K? Kar izvolite. Ne hvala. Raje bolj pogosto menjam pa vem kako je. Vidim stanje pri mehaniku ko menja na 30k ali pa na 15k. Velika razlika. Pa vedt treba kakšnih je teh 30K. Al je to v gužvi ure in ure ali na avtocesti skoz. 

Ktm agregat ki izvira iz 790 servis samo lepe vožnje na 15K je še vedno absurd. Se je pokazalo da ni najbolje. Uporabnik tega ne ve in ga ne zanima. Jaz pa sem včasih zraven ko osebni mehanik dela servise ljudem in vidim stanje. Ne hvala. Nisem tako bogat da bi šparal na servisih. 

Objavljeno
11 minutes ago, miran985 said:

Zakaj potem recimo klasična Honda menjava na 6K?? Seveda samo lepa vožnja po cesti. Niso vsi agregati iste zasnove.

Olje v avtu na 30K? Kar izvolite. Ne hvala. Raje bolj pogosto menjam pa vem kako je. Vidim stanje pri mehaniku ko menja na 30k ali pa na 15k. Velika razlika. Pa vedt treba kakšnih je teh 30K. Al je to v gužvi ure in ure ali na avtocesti skoz. 

Ktm agregat ki izvira iz 790 servis samo lepe vožnje na 15K je še vedno absurd. Se je pokazalo da ni najbolje. Uporabnik tega ne ve in ga ne zanima. Jaz pa sem včasih zraven ko osebni mehanik dela servise ljudem in vidim stanje. Ne hvala. Nisem tako bogat da bi šparal na servisih. 

Ne vem koliko olja ima 790, ponavadi je menjava odvisna od količine in od tega kako navita je mašina. Na službenem Fiatu smo menjjali na 30k in je bilo vedno vse v redu. V enem letu je naredil 220.000km, zato smo tudi vzeli Fiata, ne VW, ker bi morali biti stalno na servisih. Nazaj k motorjem. Hard enduro so naviti in tudi količino olja imajo majhno, zato  se menja na 10h. Če je motor z nizkimi obrati in ima veliko količino olja in gre za potovalne vožnje, bi 15.000 moralo biti v redu. 

Objavljeno
1 hour ago, MiNa said:

Sekundo dvajset so bili fertik...

Kake pol ure dela je imel. sem bil stalno zraven. Naprej je ogrel motor, še ko je delal na drugem, zapeljal na mizo, potem snel šus plato, spustil olje ven, zamenjal filter in podložke, vse skupaj spet sestavil, dal nazaj šus plato... S šus plato je imel malo več dela, ker je Touratechova ta dolga in že malo potolčena. Ko je končal, ga je dal ven in na glavno stojalo, pustil, da je ogrel na 90 stopinj, da se je vklopil ventilator, ugasnil, počakal nekaj minut in pregledal nivo olja. In še potrdilo za servisno knjigo sem dobil. Pa tri pol litrske plastenke Shell Advantec za rezervo sem dobil za zračno-oljnega, ta je LC in ne troši olja. Promocija pač, ni to normalna cena, ampak sem jo izkoristil, ko sem bil že tam. 

IMG_3225.jpeg

  • Všeč mi je 4
Objavljeno
1 hour ago, miran985 said:

Zakaj potem recimo klasična Honda menjava na 6K??

Ker lahko strižejo. V svetu brez metričnega sistema imajo Honde servis/menjavo olja na 8000 milj. Pri nas so meli pa 5000km. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

No, tisti, ki vsaj približno ve kaj o agregatih pa naj bo motor ali avto, servisne intervale, ko govorimo o 10, 15, 30k km razpolovi. Vsem ostalim so pa ekonomisti in zeleni izredno hvaležni.

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 hours ago, Nightmare said:

No, tisti, ki vsaj približno ve kaj o agregatih pa naj bo motor ali avto, servisne intervale, ko govorimo o 10, 15, 30k km razpolovi. Vsem ostalim so pa ekonomisti in zeleni izredno hvaležni.

Vsakemu svoje a ne, če nabijaš gas - bremza, pol moraš več menjat, če pa znaš vozit pa ni potrebe 🤣 Pri meni se oboji, ekonomisti in mehaniki jokajo.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Ja in ne. Tudi jajcanje ni ravno blagodejno. Samo dizle poglej in prepogoste regeneracije ravno zaradi prenezne vožnje. Ko ima v karterju po 30k km, ce malo pretiravam več nafte kot olja. Pa vsa pregrevanja med izvajanjem regeneracije itd. 

Motorji seveda tega sranja nimajo ampak obremenitve in iztrosenost aditivov v olju se pa ravno tako pozna. 

KTM 690 ima predviden interval na 10k km. Kapaciteta olja pa 1,7l. Nihče me ne prepriča, da je to optimalno in dobro za agregat pa se lahko pod prostim tekom voziš okoli. 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, Nightmare pravi:

KTM 690 ima predviden interval na 10k km. Kapaciteta olja pa 1,7l. Nihče me ne prepriča, da je to optimalno in dobro za agregat pa se lahko pod prostim tekom voziš okoli.

Če se voziš po "hosti" seveda ne zdrži. Pri neki "normalni mešani vožnji" , pa brez problema.

Optimalno bi bilo, da menjaš olje po vsaki vožnji. Smiselno pa to ni. 

lp

Objavljeno

ni olje samo štos "CF moto". Je pa dejstvo, da poleg količine, nihče ne gleda tudi kvalitete. So razlike, kar velike, vsaj kar se mene in vzdrževanja motorjev tiče. 

Ima Nightmare prav, ko pravi eno je tovarniški predpis, drugo je pa zloraba/uporaba. Ampak to bi lahko vsak od nas vedel, da tudi sintetika ni isto polsintetika ni isto skoraj voda, da številke ob olju tudi igrajo vlogo...

Neglede na predpis, četudi ga polovičiš in računaš koliko je olja v agregatu, ga polovičiš povsod (pri vseh modelih) glede na predpis. In potem smo tam. Jaz vem, da vode 10-40 ne mislim dajat v motor :P

Terenska vožnja, šoder, prah, gozd,in stanje/laufanje na mestu ali v prvi , drugi max 3 brzini, troši olje precej bolj od cestne vožnje (6 prestava), to je tudi dejstvo.

Pa vendar govorimo o zlo podobnih agregatih tipa ktm 790, kove 800, CF 800. Kaj tule not namečeš in kdaj menjaš in kaj motorju godi ,je druga pesem. 2,7 do 2,8 litra olje gre not. Lahko daš ful poceni zadevo, al pa drago in kvalitetno sintetiko z razponom 10-60. Že tu je razlika v ceni 1:2.

 Verjetno nihče od nas ne bo doktoriral v tej smeri. Vsak pač ve zase. In če bomo hoteli, da nam garancija velja, bomo pač šli k zlatarjem (BMW izvzet :P, vsaj kar sem v tej temi prebral ). Niso samo pri CFju taki.

 

  • Haha 1
Objavljeno
16 minutes ago, DAMI34 said:

Verjetno nihče od nas ne bo doktoriral v tej smeri.

Po prebranem, samo se podelitev cakas. 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 4
Objavljeno
pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

Po prebranem, samo se podelitev cakas. 

teb je tut dolgčas :P

 

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

teb je tut dolgčas :P

 

Se ne da napisat kako.  

  • Haha 1
Objavljeno
pred 56 minutami, DAMI34 pravi:

ni olje samo štos "CF moto". Je pa dejstvo, da poleg količine, nihče ne gleda tudi kvalitete. So razlike, kar velike, vsaj kar se mene in vzdrževanja motorjev tiče. 

Ima Nightmare prav, ko pravi eno je tovarniški predpis, drugo je pa zloraba/uporaba. Ampak to bi lahko vsak od nas vedel, da tudi sintetika ni isto polsintetika ni isto skoraj voda, da številke ob olju tudi igrajo vlogo...

Neglede na predpis, četudi ga polovičiš in računaš koliko je olja v agregatu, ga polovičiš povsod (pri vseh modelih) glede na predpis. In potem smo tam. Jaz vem, da vode 10-40 ne mislim dajat v motor :P

Terenska vožnja, šoder, prah, gozd,in stanje/laufanje na mestu ali v prvi , drugi max 3 brzini, troši olje precej bolj od cestne vožnje (6 prestava), to je tudi dejstvo.

Pa vendar govorimo o zlo podobnih agregatih tipa ktm 790, kove 800, CF 800. Kaj tule not namečeš in kdaj menjaš in kaj motorju godi ,je druga pesem. 2,7 do 2,8 litra olje gre not. Lahko daš ful poceni zadevo, al pa drago in kvalitetno sintetiko z razponom 10-60. Že tu je razlika v ceni 1:2.

 Verjetno nihče od nas ne bo doktoriral v tej smeri. Vsak pač ve zase. In če bomo hoteli, da nam garancija velja, bomo pač šli k zlatarjem (BMW izvzet :P, vsaj kar sem v tej temi prebral ). Niso samo pri CFju taki.

 

motor se menja na 2 leti po standardu MS, čemu nervoza, kaj se not sipa :)

 

  • Hvala 2
  • Haha 1
Objavljeno

Nekateri imajo 3- 5 l in še hladilnik za hlajenje olja.  Mislim da je to dobro ker stem še hladi motor in olje je manj skurjen.

Drugače povedano tudi z malo vode se teško umiješ bolš je, če jo imaš malo več.😉

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

motor se menja na 2 leti po standardu MS, čemu nervoza, kaj se not sipa :)

 

točno tak, razn...razn...no vsaj meni je fajn, če kupca ne nategnem :P

 

Objavljeno

Glede olja....ne vem za vas ampak, jaz sem na xr menjal 1x na 10k ( kot predvideno, kako je prejšnji lastnik menjal ne vem...je pa bila potrjena knjiga).... naslednjič  pa komplet olje in odmične ( ze po 7k🫣) ....

A je to razlog????  Ne vem, Verjetno pa pripomore, šparam ga ne... olje pa sedaj menjam na cca 7k.....

Pa ima 3.6l olja in oljni hladilnik....

Olje castrol, ki ga mnogi priporocajo...

Je pa tudi res, da je ob nakupu imel zaščito  hladilnikov..... zadaj pa precej svinerije.... po odstranitvi ščitov hladilnika in čiščenju  hladilnikov motor deluje cca 15°C nižje  kot prej...nikoli več  kot 103°C....pred tem velikokrat na 108 +

 

Tudi na avtu....cca 10-12k in menjava.....

Sparati na olju in na intervalih je največja neumnost.... za prisparan drobiž  plačaš  "velik servis dodatnih delov"

Tako kot voznja pri nizkih ( avto) obratih....prisparš  1 dcl  goriva na 100 km in zaslužiš  nov dvomasni vztrajnik, zamašen  dpf......

 

Vsi te intervali so " naviti"  in prava pot za večje okvare....seveda ne takoj....ampak ko ni več  garancije....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na motorju se na 6k menjava, ker se 2x bolj vrti kot avto :) 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Že delam spisek od koga ne bom kupil rabljenega motorja. :naughty:

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Haha 5
Objavljeno
3 hours ago, skalar36 said:

Že delam spisek od koga ne bom kupil rabljenega motorja. :naughty:

Kaj bos kupoval rabljeno, ce je nov kitajc pol pive drazji? :D 

 

za Kove in CF se izkusnje pocas nabirajo, Voge pa pr nas mal zadaj caplja? Vsakic ko se sprehodim takoj cez mejo, se zacudim stevilu Benellijev in Vogetov. 

 

 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 7 urami, Kugelschreiber pravi:

Benellijev

Ima mašino od kavasakija

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Rdeči said:

Ima mašino od kavasakija

Ne vem. Katero? Versys 650?

kawasaki 650 hod/vrtina 83x60mm 61Nm, 49kw

TRK 702 hod/vrtina         84x64.5mm 70Nm, 55kw

 

ze trk502 je bil hudo popularen. Zelo velik/prostoren glede na kubaturo in ceno, predvsem ceno. Pa ime jim je domace zvenelo. Anglezi so cist opredeljeni glede Royala, taljani so tako sprejeli Benelije, se mi zdi. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Ne vem. Katero? Versys 650?

kawasaki 650 hod/vrtina 83x60mm 61Nm, 49kw

TRK 702 hod/vrtina         84x64.5mm 70Nm, 55kw

 

ze trk502 je bil hudo popularen. Zelo velik/prostoren glede na kubaturo. 

In Moto Marini ima tudi isti agregat  verjetno je malo predelan  pa ekologija 

ja 502 gre namreč proizvodnja je na kitajskem razvoj je v italiji.

Kitajci so pokupili italjanske znamke  in to že nekaj let nazaj

Podobno kot so je sedaj z VOLVOM

Objavljeno

Počasi se spet skoncentrirajmo na CF moto.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Počasi se spet skoncentrirajmo na CF moto.

Točno tko. Kdo kupi mojega? Servisiran je premium. Vsaj cenovno :naughty:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 18 minutami, skalar36 pravi:

Točno tko. Kdo kupi mojega? Servisiran je premium. Vsaj cenovno :naughty:

teža in cena? 

  • Haha 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!