Skoči na vsebino

CF moto


DAMI34

Priporočene objave

pred 39 minutami, Kugelschreiber pravi:

 Pa po tem? 

Aprilia ima nekaj fajnga. Samo ne smem reklamirat v tej temi. Pa saj ti že veš... :D

 

Pa tank je imela med nogami pa malo pod tičem pred Kove. Pa saj tudi to že veš... 

Popravljeno . Popravil Joker
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Kugelschreiber pravi:

V lajfu nism naredu 50km mimo asfalta. Me pa zanima kaksna avtoriteta mi razlaga kaj je bistvo motorizma. Tako, da ne zalutam. Vem da moram najprej kupt bmw gs.  Pa po tem? 

Dvigni si samozavest pa te ne bo motilo, kaj drugi menijo. Če ne veš kaj kupit potem je najbolje, da nič ne kupiš 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, Kugelschreiber pravi:

Vem da moram najprej kupt bmw gs.  Pa po tem? 

.

... iz prve roke ti lahko povem, da po GS-u pride na vrsto lahko samo še Kove :sleep2:

... edino Kove ti lahko da še malo več užitkov ... ker se boš potem spustil še mal v šraufarijo ... pa predvsem dober občutek, da imaš 15 kilc lažji moped, ko boš drvel za ostalimi po asfaltnih ovinkih :kva2:

 

ps.

... aja, pa ko ga boš imel par meecev na netu v prodaji, se boš lahko tud pohvalil, da prodajaš 15 kilc lažji moped kot ostali :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

56 minutes ago, vandrovec said:

Dvigni si samozavest pa te ne bo motilo, kaj drugi menijo. Če ne veš kaj kupit potem je najbolje, da nič ne kupiš 🙂

Glej.  Ne gre.  Ni GS. Nc ne raste.  
 

v resnici mi za mnenja res dol visi.  Dokler ne kozlate po forumu. Pol pac kozlate.  In ne pizdit ce kdo rece de pomijte za sabo.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi želel bit negativc, ampak kislim da ko enkrat kupiš kitajca se ga morš držat in ga na vse pretege hvalit. Ker sam raje gledam oglase kot porniče.. 🤣, benelli, voge, tudi cf moto in vsi drugi držijo ceno kot določeni italjanski avti olje.. 🤣 🤣 🤣 

( sem rekel določeni italjani, od 6. ki jih imamo doma samo 2 zgubljata olje) 

Cfmoto, 450mt, z prevoženimi 120km, je bil na IT oglasih že za 4990eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Snečer pravi:

231 kg ... uf je tank

kove 800x (pro, rally) kar 40kg manj, to pa je enormna razlika.

 

pred 8 urami, skalar36 pravi:

IMG_20241019_085234.jpg

nekaj ne razumem, a ne gre to za ta motor??

jaz ne opazim neke velike razlike, če sem pa mimo  ustrelil, se pa oproščam, ker ne spremljam ravno uzorno teme.....

 

če imam prav, potem pa @skalar36, skalibriraj si tehnico, ker etalon je bilo postavljen....

Popravljeno . Popravil Gricko
a, vidim, da sem v prazno brcnil....ce opravičujem, sem mislil, da ima @skalar Kove motor...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, skalar36 pravi:

TC, ABS v Nagibu, Povezljivost ekrana z mobitelom-navigacija. Razlicne mape vožnje za razlicne pogoje...itd, itd.

Še uporabljaš tipkalni stroj?

točno to kar si zapisal, žal nas je sodobna elektronika navadila na "razposajeno pretiravanje" brez sejfti mouda...jaz ga žgem z lahkto na E07+ po jadranki, poleti pri 35+C, skor po ušesih...ko lučka od TCja začne utripat vem da sem šel čez limit. Torej: no brain verzija...za butle :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, miran985 pravi:

 

Da nebo pomote, 800tka ima gor str in niso glih za blato, ki ga je sedaj polno.

450ka pa ima primerne gume že. Bo lažje zdej s tem. Ko sem na 800tki sam na cesti pa redno zavijem izven asfalta.

Drugače pa ko je delno suho z 800 pridem marsikam.

Lahko greva skupaj 😉

kov 800 in kove 450 je neprimerljivo. Tudi z ostalimi motorji v tem segmentu neglede na znamko.

Če že, naj se primerja kubatura, količina cilindrov, vzmetenje, ciklistka + teža v podobnem ali enakem segmentu. 450 rally od kove je specialka. F1 napram temu kar sedaj debatiramo in jajca za dve osebi, ki bi hoteli prevoziti 1000km . Pa se nisem dotaknil niti offroauda...

Recimo po domače: na terenu CF450MT nima niti za burek napram kove 450 rally in je vsekakor boljši, če nanj pokneš dve osebi , ki naj bi prevozili nekih 500-1000km bolj v komfortu. Pa dejansko verjetno niti za dve osebi ni. Na cesti zna biti CF 450MT bolj "ugoden" kot 450 rally kove. Sam to so že osebne preference lastnika, ki ve, kje in kaj bo vozil in kje raje "potrpi". 

Kove 800x je definitivno tisto, kar bi povprečen motorist rabil v mojem rangu z izjemo zastarele elektronike.

Đrki gas, gas na zajlo, zastarel TC...mi pač ne sede, tudi ne mislim odkartat 100-200€ za odpravo tega problema ter dodatnih 300-400e za zaščito ročk in drugo šus plato. Pač rabim veliko, ki zaščiti skoraj vse...

Bom raje plunil 1000€ več, pa čeprav bo kitajc, al pa kitajski ktm. Verjamem, da profi šoferji zlahkoto požrejo pomankljivosti, no jaz jih nočem ali ne bom. Četudi ma moped 20kg več. Na koncu itak ugotovim, da vsi , ki blazno pazijo na težo zmečejo na moped še dodatnih 20-30kg železja in dodatne opreme :P

 

 

 

 

prav tako mi "pre"dolgi hodi vzmetenja ne sedejo preveč na cesti. Tam sem objesten in vem da je 220mm vrh glave...ajd požrem še 1cm več. Več pa ne!!! Raj potrpim na terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

točno to kar si zapisal, žal nas je sodobna elektronika navadila na "razposajeno pretiravanje" brez sejfti mouda...jaz ga žgem z lahkto na E07+ po jadranki, poleti pri 35+C, skor po ušesih...ko lučka od TCja začne utripat vem da sem šel čez limit. Torej: no brain verzija...za butle :D

 

Lej, ko me je ze nekajkrat TC resil pred padcem, sem si rekel nikol vec brez. K sem zaradi odsotnosti ABSa poljlubil avto, sem rekel nikoli vec brez abs. Ko sem poskusil tempomat... Tko gre, pogospodiš se. Postaneš bl razumn. Str:naughty:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Lej, ko me je ze nekajkrat TC resil pred padcem, sem si rekel nikol vec brez. K sem zaradi odsotnosti ABSa poljlubil avto, sem rekel nikoli vec brez abs. Ko sem poskusil tempomat... Tko gre, pogospodiš se. Postaneš bl razumn. Str:naughty:

da ne govorimo o offroad modu: spremeni odzivnost plina, prilagodi ABS, TC, dovoli wheelie itd...še vedno z varnostjo, da ne letiš v maline ob pretiravanju.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

kov 800 in kove 450 je neprimerljivo. Tudi z ostalimi motorji v tem segmentu neglede na znamko.

Če že, naj se primerja kubatura, količina cilindrov, vzmetenje, ciklistka + teža v podobnem ali enakem segmentu. 450 rally od kove je specialka. F1 napram temu kar sedaj debatiramo in jajca za ve osebi, ki bi hoteli prevoziti 1000km . Pa se nisem dotaknil niti offroauda...

Recimo po domače: na terenu CF450MT nima niti za burek napram kove 450 rally in je vsekakor boljši, če nanj pokneš dve osebi , ki naj bi prevozili nekih 500-1000km bolj v komfortu. Pa dejansko verjetno niti za dve osebi ni. Na cesti zna biti CF 450MT bolj "ugoden" kot 450 rally kove. Sam to so že osebne preference lastnika, ki ve, kje in kaj bo vozil in kje raje "potrpi". 

 

 

Kove 450 je enosed.

Na cesti po zavojih je kot nož.

Zelo lagano se pelješ 130kmh po cesti (seveda gre več).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, miran985 pravi:

Kove 450 je enosed.

Na cesti po zavojih je kot nož.

Zelo lagano se pelješ 130kmh po cesti (seveda gre več).

 

Kolk ma pa na števcu?:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem je vedno, ko se začvekamo. 

Dejansko smo govorili o 800mtx..derivatu ktm790 (kakorkol obračamo je to), identičnim okvirjem, zadnjim vpetjem podobno ciklistiko, in večjo naloudanostjo, ker je le CF.

Aja, pa nekih 8 kg več ma :P

Vse ostalo , so bolj slabe primerjave in poskusi prefriranja določene znamke. Kar ne pomeni, da se ne sme kritizirat CF, kje pa, čimveč kritik. Ampak vsaj po možnosti konkretnih, z dejstvi informacijami pa primerjavami v pravem segmentu. Ker, po domače in kavbojsko, potem z lahkoto trdim da je 800mtx za en qurac napram ktm 500exc :P (kar je čisto res na brezpotju) . Seveda po domače in brez razmišljanja in brez dejstev...nekdo drug pa lahko zatrdi da je 500exc za en kurac, če hočeš odvoziti 2000km v dvoje in z vsemi kufri po AC :P

Kdor bo razumel bo razumel, kdor ne bo, pač ne zmore.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, miran985 pravi:

LCD....sej nima veze..

pravkar si mu napisal, da se z lahkoto vozi 130km/h. (torej dejstvo in fact, če ma kdo drugačnega, naj pač pove drugače) Kaj ma veze če ma 140 al pa 200km/h na števcu :D

Evo točno tak, klobasamo......

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

pravkar si mu napisal, da se z lahkoto vozi 130km/h. (torej dejstvo in fact, če ma kdo drugačnega, naj pač pove drugače) Kaj ma veze če ma 140 al pa 200km/h na števcu :D

Evo točno tak, klobasamo......

 

Klobasamo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CF treutno nima modela primerljivega z enocilindrašem na visokih nogah tipa Kove 450 rally. 

Ma pa 450MT z dvemi cilindri, krajšim hodom vzmetenja in primernejše širokim množicam. Nikakor pa se ne more (niti ne sme) primerjat s 450 rally kove. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se strinjam, tle ta cf 450 hvalite enduraši... 

Za amaterje kot sem jaz rabimo nekaj v izi in trpežno kot je himalajc 450 😃

Tisti kove 450 je sam za po blatu rint, kam boš babo al pa prtljago dal? 

Če že grem nekam med grme morem kakšno babo sabo, kaj bom sam za grmom delal.. 😃

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni fajn. Kupiš zemljo za lončnice, pa zraun dobiš še 450MT :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dve verziji:

190 hod vzmetenja, sedež 830mm

230 hod vzmetenja, sedež 870mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!