Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, Snečer pravi:

Če kupiš 450 rally, moraš še en motor kupit :) MT 450 pokriva vse, to sem mislil

Jop 😉 zato je 800x doma zraven 👈

Objavljeno
pred 56 minutami, Snečer pravi:

Če kupiš 450 rally, moraš še en motor kupit :) MT 450 pokriva vse, to sem mislil

Ne vem, jaz se verjetno ne bi še zadovoljil samo s 450-tko. Mogoče v pozni starosti ali pa začetniki. Za kam dlje po asfaltu je kriza, te avtomobili prehitevajo. T7 naj bi bila  še kar tam nekje vmes.  Za drugi motor bi bil pa spet bolj zaželjen lažji...

Objavljeno
pred 1 minuto, vandrovec pravi:

Ne vem, jaz se verjetno ne bi še zadovoljil samo s 450-tko. Mogoče v pozni starosti ali pa začetniki. Za kam dlje po asfaltu je kriza, te avtomobili prehitevajo. T7 naj bi bila  še kar tam nekje vmes.  Za drugi motor bi bil pa spet bolj zaželjen lažji...

No, to ne bo držalo. Ko mi kolega posodi versysa 300, me ne prehiti noben (avto). Niti on, ko mu dam svoj motor za pelat. Se ti pa ne sme "smilit", če gre mal v visje obrate.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kakšna dirka že...si pa ne predstavljam celodnevne vožnje na avtocesti, potrebne pri tranzitih. Meni je bila še Tenere 660 premalo za asfalt, ni bilo več zanimivo po cesti, ok, sem bil mlajši takrat. Tudi sedaj se mi ne ljubi navijat gas do konca po cesti, mi je lepše umirjeno in z dovolj navora ter pospeškom, če je potrebno...šlo pa bi tudi s takim, ja

Objavljeno (popravljeno)

Zato 2 motorja. Ce sta 2 premalo, pa 3...

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 43 minutami, skalar36 pravi:

Zato 2 motorja. Ce sta 2 premalo, pa 3...

Ker smo ravno v temi Kove, za samo en motor bi bila boljša Kove 500 ali Kove 800 kot cf 450. Med tema dvema bi pa jaz izbral 800 🙂

Objavljeno
pred 24 minutami, vandrovec pravi:

Ker smo ravno v temi Kove, za samo en motor bi bila boljša Kove 500 ali Kove 800 kot cf 450. Med tema dvema bi pa jaz izbral 800 🙂

smo v temi CF

Tudi pri CF je izbira 800. In celo več variant. Najmanj 3. (800mt, mt explore in MTX)

Definitivno je razred 700, 800, 900 ccm s sprejemljivo težo nekje 220kg max še najbolj univerzalen. za daljša potovanja, lahko tudi tranzit po AC in lažji teren. Mučit tak motor po terenu, kot smo vožnjo na prejšnji strani gledali in debatirali o 450MT in Kove 450 rally, je pa škoda (že s strani financ), oziroma s pravo obutvijo bi še šlo. Sam potem ne računaj da boš s takim motorjem in takimi gumami delal tranzit po AC.

Torej, spet je potrebno vedeti, kaj boš imel in za kaj.

Da se vrnem nazaj na 450MT o katerem je potekal čvek. Kolikor je podhranjen pri offroad karakteristikah, toliko je boljši za cesto. Sedež ima kar dovolj udoben, tudi za daljše umirjeno potovanje. Tako da Snečer ima kar prav, ko pravi, da je multipraktik.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 32 minutami, vandrovec pravi:

Ker smo ravno v temi Kove, za samo en motor bi bila boljša Kove 500 ali Kove 800 kot cf 450. Med tema dvema bi pa jaz izbral 800 🙂

Samo za en motor, ki bi bil za vse je Kove 800. Za kaj več pa vsaj 2. Jaz se nekako nagibam k suzukiji GX-u 1000 za potovanja. Kot drugi motor pa CF 450. Kot drugi motor nimamo istih želja\potreb in si more pač vsak sam zamislit, kaj rabi, potrebuje.

Kot že rečeno, kove 800 verjetno nikjer ne blesti, je pa v vsem dober. Če pa pogledaš še iz finančnega vidika, je pa sploh top. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mene zelo zanima kaka bo cena MTXa, torej nekaj konkurenčnega Kove 800.

 

jscs.png

Objavljeno
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Ne vem, jaz se verjetno ne bi še zadovoljil samo s 450-tko. Mogoče v pozni starosti ali pa začetniki. Za kam dlje po asfaltu je kriza, te avtomobili prehitevajo. T7 naj bi bila  še kar tam nekje vmes.  Za drugi motor bi bil pa spet bolj zaželjen lažji...

zakaj bi bil problem, če te avto prehiti? vedno bodo hitrejši na cesti, na ac pa sploh motorist pošolan

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Kakšna dirka že...si pa ne predstavljam celodnevne vožnje na avtocesti, potrebne pri tranzitih. Meni je bila še Tenere 660 premalo za asfalt, ni bilo več zanimivo po cesti, ok, sem bil mlajši takrat. Tudi sedaj se mi ne ljubi navijat gas do konca po cesti, mi je lepše umirjeno in z dovolj navora ter pospeškom, če je potrebno...šlo pa bi tudi s takim, ja

kdaj si se nazadnje cel dan po ac vozil z motorjem :)

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Mene zelo zanima kaka bo cena MTXa, torej nekaj konkurenčnega Kove 800.

 

jscs.png

Zgleda dobr. Sam to že maš. Razen, če te skrbi odmična gred :naughty:

Sam tanov Voge 800 Rally zgleda še boljš. Najboljš od vseh teh  mešancev.

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

zakaj bi bil problem, če te avto prehiti? vedno bodo hitrejši na cesti, na ac pa sploh motorist pošolan

kdaj si se nazadnje cel dan po ac vozil z motorjem :)

Par let je že ampak ni to bistvo...tudi manj in tudi po regionalni je zmogljivost tega 450 nizka. To so motorji nižje kategorije v prometu, izven asfalta je pa že skoraj pretežak...recimo, da bi za silo tudi bil vse v enem, da se ne bomo kregali 🙂

Objavljeno
pred eno uro, skalar36 pravi:

Zgleda dobr. Sam to že maš. Razen, če te skrbi odmična gred :naughty:

Sam tanov Voge 800 Rally zgleda še boljš. Najboljš od vseh teh  mešancev.

mam, pa bom počasi menjal enega vsaj. Dnar mora krožit :P

Voge je lep, sam nekako bi nekaj z nižjim težiščem, ali centralni rezervar, ali nizek kot ga ma ktm al pa cf, pa da ma napredno elektroniko (ride by wire)

 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

mam, pa bom počasi menjal enega vsaj. Dnar mora krožit :P

Voge je lep, sam nekako bi nekaj z nižjim težiščem, ali centralni rezervar, ali nizek kot ga ma ktm al pa cf, pa da ma napredno elektroniko (ride by wire)

 

Pomoje ti je dobra prilika se zdilat za kakega Ktma sedaj ob njihovi nastali situaciji 🤔

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!