Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
11 minutes ago, DAN said:

Price preformance.....Mitas enduro trail ali trail XT+

Se mi zdi da so 70/30.. torej malce prekrampaste za cesto.. Ali pač?

Objavljeno
pred 34 minutami, Ditrich pravi:

Se mi zdi da so 70/30.. torej malce prekrampaste za cesto.. Ali pač?

najbrž ja (enduro trail xt+). @mladenchje nekje zapisal, da so super, ma jih je hitro skuril.

Za to kar si ti napisal, torej veliko ceste in nekaj teta, je enduro trail+ dovolj (bivše E07+). Predvsem ker zdrži veliko km, je zelo sigurna na asfaltu, težko jo preluknjaš na terenu. Po blatu se moraš pa kar pomatrat. Jaz sem na obeh mojih motorjih kar na enduro trail+. (norden901 in ktm790adv)

Če bom kdaj vzel nekaj takega kot ti (450, 390 adv) bom pa verjetno nataknil XT+. Vendar bo motor bolj za okol bajte in po potkah izven asfalta, to kar trenutno počnem s ktm790adv. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

jaz sem dolgo fural Heidenau K60 scout ravno zaradi tega ker mam tm najman 250 km cest do prvega TET-a 🤣 ma zdržale so, pa pol so tud še kr šle po TET-u-

Pol sem prešaltal na K60 Ranger, pa se mi niso zdele kaj boljše, samo ful prej jih je pobralo. Tko, vsaj ene 30% manj km.

Zdaj sem na Mitaskah XT+, moram rečt da so dajale lani oktobra v blatu in mokrih travah TET-a precej več zaupanja kot kadarkoli prej Heidenauke, me pa vsake tok prestrašijo na asfaltu, sploh k speljem na glavno cesto :)). Kok bojo zdržale še ne vem.

btw moj moped je po mojem tm tm, 160kg pa to, samo bolj stara jajca.

Popravljeno . Popravil nejc74
  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Hja, jaz pa Mitas, odkar so jih tako podražili ne nataknem več gor. Sem imel na 990 E10 (stara oznaka) in potem še 1x E10 na 790, pa je gume res zelo hitro pobralo. Samo ok, sem dobil novo zadnjo pod 80€, potem pa je šla cena na okoli 130€, sem pa rekel ne hvala. No to je bilo pri meni :)

Popravljeno . Popravil ZED
Objavljeno
pred 17 urami, Ditrich pravi:

Tisti z izkušnjami off road-a. Katere gume bi priporočali za razmerje 50/50?

Sam se nagibam k Dunlop Trailmax ali pa Michelin Anakee Wild.

Torej vožnja za službo po cesti/avtocesti in off road ala TET varjanta, sam bl za softiče.. vsaj na začetku.. 😉

Sam sem imel Michelin Anakee Wild in sem bil zadovoljen na obeh terenih. Tudi po hladnem in mokrem asfaltu je dobro držalo. Edino kako blato je bila veselica.

 

 

Objavljeno

Tale petarda je na XT+

 

Objavljeno

Se da kje videt 675 NK in 675 SRR, ali samo sprejemajo prednaročila? vsi imajo slike gor, kot da jih imajo  na zalogi

Pa nekaj slik 1000 SS je  že netu. Bo kmalu tudi pri nas? Nismo vsi za teren in blato.

Objavljeno

Prvi občutki so taki kot “baje” morajo bit.

Drugi svet

IMG_7162.jpeg

IMG_7163.jpeg

IMG_7164.jpeg

IMG_7165.jpeg

  • Všeč mi je 7
Objavljeno
pred 11 urami, Ditrich pravi:

Prvi občutki so taki kot “baje” morajo bit.

Drugi svet

IMG_7162.jpeg

 

 

 

je tole na Godešiču?

Objavljeno

Jp

Sva obvozila kar nekaj terena, pol še proti Medvodam in pri Vogljah.. Teren je kar problematičen, ker je namočeno vse in prekrito z listjem. Ampak to je tudi poanta.

Gume so primerne za prvomajski kres.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 minutami, Ditrich pravi:

Jp

Sva obvozila kar nekaj terena, pol še proti Medvodam in pri Vogljah.. Teren je kar problematičen, ker je namočeno vse in prekrito z listjem. Ampak to je tudi poanta.

Gume so primerne za prvomajski kres.

Jaz sem iz Virmaš. Če bo kdaj interes kam skupaj skočit, se lahko dogovorimo.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

...če se komu ne da gledat kako 450-ko preganja je zanimivo pogledat njegovo razmišljanje od 35:35 minute naprej...

Kot pravi nadaljevanje sledi.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Včeraj sem Skalarjevega 450 mal pošlatal in pomeril.

Oštja, tu ni neki mlinček od 300-400ccm, tu je ta pravi motor :D . Ista krava kot 800ccm. Kar z vidika udobja in potovalne sposobnosti sploh ni slabo. :D Za pobiranje s tal pa mogoče mal slabše. Pa faking lep glas ima.

Na prvo žogo zelo lično in smiselno sestavljen. Mogoče sem na mestu imel občutek da je teža visoko, ampak bo potrebno za boljšo oceno narediti testno vožnjo. Bolj v detajle pa nisem šel.

 

Kar pa je najbolj pomembno:

na obisk je k meni tačas prišel tudi moj najstarejši sin. Čez kako uro sem dobil sms:

takle motor bi pa tudi jaz imel. :D

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Včeraj sem Skalarjevega 450 mal pošlatal in pomeril.

Oštja, tu ni neki mlinček od 300-400ccm, tu je ta pravi motor :D . Ista krava kot 800ccm. Kar z vidika udobja in potovalne sposobnosti sploh ni slabo. :D Za pobiranje s tal pa mogoče mal slabše. Pa faking lep glas ima.

Na prvo žogo zelo lično in smiselno sestavljen. Mogoče sem na mestu imel občutek da je teža visoko, ampak bo potrebno za boljšo oceno narediti testno vožnjo. Bolj v detajle pa nisem šel.

 

Kar pa je najbolj pomembno:

na obisk je k meni tačas prišel tudi moj najstarejši sin. Če kako uro sem dobil sms:

takle motor bi pa tudi jaz imel. :D

 

Mogoče za info.

Primerjal sem težo mt450 in Kove 800.

Glede težišča...cf ima res višje težišče, ne pa tako hudo kot tenere 700. 

Lažje se pobere 800x naprimer (probal oba pobirat). Kar me je zmotilo pri cf da je spredaj širok u pm...ampak to je samo iz mojega zelnika. Drugače pa dober paket motorja, no pa da bi zavore spredaj malenkost izboljšali. 

 

 

  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 22 minutami, miran985 pravi:

Mogoče za info.

Primerjal sem težo mt450 in Kove 800.

Glede težišča...cf ima res višje težišče, ne pa tako hudo kot tenere 700. 

Lažje se pobere 800x naprimer (probal oba pobirat). Kar me je zmotilo pri cf da je spredaj širok u pm...ampak to je samo iz mojega zelnika. Drugače pa dober paket motorja, no pa da bi zavore spredaj malenkost izboljšali. 

 

 

.

... kakor za enkrat kaže, je MT vsaj dva koraka pred Kove :eek:

... boljš se pelje, boljš se prodaja ... tko da ... v tem trenutku ni dileme :dry:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred eno uro, miran985 pravi:

Mogoče za info.

Primerjal sem težo mt450 in Kove 800.

Glede težišča...cf ima res višje težišče, ne pa tako hudo kot tenere 700. 

Lažje se pobere 800x naprimer (probal oba pobirat). Kar me je zmotilo pri cf da je spredaj širok u pm...ampak to je samo iz mojega zelnika. Drugače pa dober paket motorja, no pa da bi zavore spredaj malenkost izboljšali. 

 

 

mt450 je širok, to je dejstvo, tak kot 901husa. Sem tudi tenere šlatal, in se kar strinjam z zapisom. T700 ima blazno dober agregat, ne skoz preformanse ampak kot elastičnost in linearnost. Mt450 še nisem sprobal.

Prev tako mi je "ciklistika" (beri 174cm višine voznika ) na T700 sfaljena. Preozko krmilo (najmanj kar lahko zapišem in počasen odziv na voznika)...najmanj kar me moti. Ampak kot sem rekel, profiči delajo pa "saltemortale" na njem. Jaz ocenjujem zadeve kot laik. Na MT450 sem bil takoj doma. Seveda je potrebno vzeti v obzir, kaj vozim in česa sem navajen.

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred eno uro, pik1 pravi:

.

... kakor za enkrat kaže, je MT vsaj dva koraka pred Kove :eek:

... boljš se pelje, boljš se prodaja ... tko da ... v tem trenutku ni dileme :dry:

Napram kateremu kove? 800?

To sta kar 2 različna razreda. Če rabiš nekaj za ukul bajte, ja. Požreš mal slabe zavore in višjo težo in profitiraš pri ceni.  Če si hardcore rajder, potem je mt 450 podhranjena za to kar iščeš. Vzmetenje je 200mmm, teža je previsoka. Torej je tule kove 450 rally absolutni zmagovalec. Je pa dražji, rabi malce več vzdrževanja, ni za turizem fure...etc

Če rabiš mal več, je kove 800x (in izpeljanke) drug svet. Ampak v drugem svetu je še vsaj 5-10 drugih modelov (ter znamk), ki si dobro konkurirajo. 

Men je sploh nesmiselno primerjat blagovne znamke. Bolje je delat primerjave v nekem cenovnem razponu in pa tipu agregata.

al pa čist enostavno, ocenit to kar testiraš, ter se odločit na podlagi kaj te rajca.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Napram kateremu kove? 800?

Če rabiš nekaj za ukul bajte, ja. Če si hardcore rajder, potem je mt 450 podhranjena za to kar iščeš. Vzmetenje je 200mmm, teža je previsoka. Torej je tule kove 450 rally absolutni zmagovalec. Je pa dražji, rabi malce več vzdrževanja, 

.

... ne, to ne primerjam s Kove 800 ... ampak s Kove 500,  510 in ostalimi plastik fantastik kinderjajčki :dry:

800 je v drugem rangu, in ga je treba primerjat v "njegovem" razredu :eek:

Ne rečem pa, da Kove 450 rally "najbrž" ni ok za offroad ... je pa treba zraven upoštevat, da tisto pa sploh ni še za kakšne "pametne" relacije zraven :eek:

... pa še mehankar moraš bit, da si ga sam servisiraš kar naprej :eek:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Hvala za postrežbo včeraj @DAMI34. Včer sem popolnoma pozabil slikat. Sem imel fokus odpeljat 330 km. Kar mi je tudi uspelo. V ponedeljek pa na prvi servis, potem pa gaasaaa.

 

MT 450 ima "napako" on-off ročko za plin. Ni lepega prehoda, ampak takoj zagrabi, kr malo nabije. Moraš mal s sklopko popravlat. Motor je premajhen za 180 ccm+. Že sam, ko nisem velik mam prevelik kot nog. Se reši z višjim sedežem strošek 180 eur. Drugače pa top motor. Pri meni se je prednja zavora unesla, lepo prime ni pritožb. Je pa treba vzeti v obzir, da je samo 1 disk. Ko sedem na 800 me prva stvar močno preseneti dobra prednja zavora. Agregat je pa pravljica, zelllo lepo prede in lepo gre. Zvok-pornič! Vleče v vseh obratih. Do 130 km\h povleče čist lepo suvereno. Kamot prehitiš 2,3 avte tudi v klanec. Preizkušeno včeraj iz Vipave proti Razdrtem. Pospeševanje nad 120 km\h je pa že bolj tko tko. Lahkotnost upravljanja na cesti in makedamskih poteh je fantastična. Malo bo potrebno zategnit zadnjo vzmet, ker se mi zdi rahlo premehka cca 100kg z opremo. Drugače pa kot bi vozil moped. Glede na to koliko stane, pa 5 let garancijeje, top buy motor za vse kar je legalno v tem razredu. Tudi kvaliteta izdelave je čist na nivoju japonca( tko na uč). Jaz motorjev ne "pazim" oziroma grem " na polno" Ne pomeni, da ga uničujem, samo uporabljam za namen, katerega je bil narejen. Nič še ni odpadlo, ali se zlomilo, pokvarilo. Niso več to tisti kitajci izpred 10-20 let. Že 800MT, če bi komu razpadel bi meni. Pa dela kot urca.  Če vsako leto na njem zgubim jurja, bo po 5 letih še vedno vreden 2k eur- ga bo @pik1kupu.  Z njim bi brez pomislekov šel na TET ali jadranko. Z nakupom sem prezadovoljen!

Opazi še, da ko se vklopi ventilator motor res neprijetno vibrira preko sedeža. Ne vem, al je to samo moj, pa je neka napaka, al tud ostalim?

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 6
Objavljeno

načeloma neb smel, ampak zgleda da mu ves štrom pobere, pa potem mal pade vse skupaj :P

 

pred eno uro, pik1 pravi:

.

... ne, to ne primerjam s Kove 800 ... ampak s Kove 500,  510 in ostalimi plastik fantastik kinderjajčki :dry:

800 je v drugem rangu, in ga je treba primerjat v "njegovem" razredu :eek:

Ne rečem pa, da Kove 450 rally "najbrž" ni ok za offroad ... je pa treba zraven upoštevat, da tisto pa sploh ni še za kakšne "pametne" relacije zraven :eek:

... pa še mehankar moraš bit, da si ga sam servisiraš kar naprej :eek:

kdo sploh pomisli na 500tke :P

 

  • Zmeden 1
Objavljeno
29 minutes ago, skalar36 said:

Hvala za postrežbo včeraj @DAMI34. Včer sem popolnoma pozabil slikat. Sem imel fokus odpeljat 330 km. Kar mi je tudi uspelo. V ponedeljek pa na prvi servis, potem pa gaasaaa.

 

MT 450 ima "napako" on-off ročko za plin. Ni lepega prehoda, ampak takoj zagrabi, kr malo nabije. Moraš mal s sklopko popravlat. Motor je premajhen za 180 ccm+. Že sam, ko nisem velik mam prevelik kot nog. Se reši z višjim sedežem strošek 180 eur. Drugače pa top motor. Pri meni se je prednja zavora unesla, lepo prime ni pritožb. Je pa treba vzeti v obzir, da je samo 1 disk. Ko sedem na 800 me prva stvar močno preseneti dobra prednja zavora. Agregat je pa pravljica, zelllo lepo prede in lepo gre. Zvok-pornič! Vleče v vseh obratih. Do 130 km\h povleče čist lepo suvereno. Kamot prehitiš 2,3 avte tudi v klanec. Preizkušeno včeraj iz Vipave proti Razdrtem. Pospeševanje nad 120 km\h je pa že bolj tko tko. Lahkotnost upravljanja na cesti in makedamskih poteh je fantastična. Malo bo potrebno zategnit zadnjo vzmet, ker se mi zdi rahlo premehka cca 100kg z opremo. Drugače pa kot bi vozil moped. Glede na to koliko stane, pa 5 let garancijeje, top buy motor za vse kar je legalno v tem razredu. Tudi kvaliteta izdelave je čist na nivoju japonca( tko na uč). Jaz motorjev ne "pazim" oziroma grem " na polno" Ne pomeni, da ga uničujem, samo uporabljam za namen, katerega je bil narejen. Nič še ni odpadlo, ali se zlomilo, pokvarilo. Niso več to tisti kitajci izpred 10-20 let. Že 800MT, če bi komu razpadel bi meni. Pa dela kot urca.  Če vsako leto na njem zgubim jurja, bo po 5 letih še vedno vreden 2k eur- ga bo @pik1kupu.  Z njim bi brez pomislekov šel na TET ali jadranko. Z nakupom sem prezadovoljen!

Opazi še, da ko se vklopi ventilator motor res neprijetno vibrira preko sedeža. Ne vem, al je to samo moj, pa je neka napaka, al tud ostalim?

Vibrira prijetno po jaj*kih.. tudi meni. Tko da, tko mora očitno bit.. 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
1 hour ago, skalar36 said:

Hvala za postrežbo včeraj @DAMI34. Včer sem popolnoma pozabil slikat. Sem imel fokus odpeljat 330 km. Kar mi je tudi uspelo. V ponedeljek pa na prvi servis, potem pa gaasaaa.

 

MT 450 ima "napako" on-off ročko za plin. Ni lepega prehoda, ampak takoj zagrabi, kr malo nabije. Moraš mal s sklopko popravlat. Motor je premajhen za 180 ccm+. Že sam, ko nisem velik mam prevelik kot nog. Se reši z višjim sedežem strošek 180 eur. Drugače pa top motor. Pri meni se je prednja zavora unesla, lepo prime ni pritožb. Je pa treba vzeti v obzir, da je samo 1 disk. Ko sedem na 800 me prva stvar močno preseneti dobra prednja zavora. Agregat je pa pravljica, zelllo lepo prede in lepo gre. Zvok-pornič! Vleče v vseh obratih. Do 130 km\h povleče čist lepo suvereno. Kamot prehitiš 2,3 avte tudi v klanec. Preizkušeno včeraj iz Vipave proti Razdrtem. Pospeševanje nad 120 km\h je pa že bolj tko tko. Lahkotnost upravljanja na cesti in makedamskih poteh je fantastična. Malo bo potrebno zategnit zadnjo vzmet, ker se mi zdi rahlo premehka cca 100kg z opremo. Drugače pa kot bi vozil moped. Glede na to koliko stane, pa 5 let garancijeje, top buy motor za vse kar je legalno v tem razredu. Tudi kvaliteta izdelave je čist na nivoju japonca( tko na uč). Jaz motorjev ne "pazim" oziroma grem " na polno" Ne pomeni, da ga uničujem, samo uporabljam za namen, katerega je bil narejen. Nič še ni odpadlo, ali se zlomilo, pokvarilo. Niso več to tisti kitajci izpred 10-20 let. Že 800MT, če bi komu razpadel bi meni. Pa dela kot urca.  Če vsako leto na njem zgubim jurja, bo po 5 letih še vedno vreden 2k eur- ga bo @pik1kupu.  Z njim bi brez pomislekov šel na TET ali jadranko. Z nakupom sem prezadovoljen!

Opazi še, da ko se vklopi ventilator motor res neprijetno vibrira preko sedeža. Ne vem, al je to samo moj, pa je neka napaka, al tud ostalim?

Vibrira prijetno po jaj*kih.. tudi meni. Tko da, tko mora očitno bit.. 

IMG_7178.jpeg

IMG_7179.jpeg

  • Všeč mi je 6
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

načeloma neb smel, ampak zgleda da mu ves štrom pobere, pa potem mal pade vse skupaj :P

 

kdo sploh pomisli na 500tke :P

 

.

... Miran :kva2:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

 

 

kdo sploh pomisli na 500tke :P

 

Jest sem eno kupu. Se tako dobr pele, da bom bmfa verjetno prodal. Če koga zanima, kr navali narod.😁😁😜

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!