Skoči na vsebino

Marincspeedshop delavnica


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 25. 2. 2019 ob 22:00, marincspeedshop pravi:

Napenjanje špic in centriranje "feltne" #enduro #Yamaha #tenere #servis #MarincSpeedShop

PhotoGrid_1551041341154.jpg

ti lezajiko pride os gor, kakih dimenzij morajo bit ?   os imam 12 debelino

Objavljeno (popravljeno)
Ob 9. 9. 2019 ob 9:33, stuhec pravi:

ti lezajiko pride os gor, kakih dimenzij morajo bit ?   os imam 12 debelino

Jaz sem cetrirko naredil sam, lezaje sem dal "po obcutku". Lahko ti pa zmerim in sporocim. Vem da je notranja mera 8mm ker so privijaceni z m8 vijaki.

 

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
Objavljeno

Struženje diskov v enem vpetju s posebno pripravo. Stružnica Cigno190 letnik 1930. #MarincSpeedShop

PhotoGrid_1568232931543.jpg

Objavljeno

Nastavitev ventilov #Suzuki #oldschool #MarincSpeedShop

PhotoGrid_1568221487441.jpg

Objavljeno

Eno vprašanje za strokovnjaka.

Imamo Kawasakija zzr600 kateri ima malo kilometrov letnik 95 vožen ljubiteljsko. Lastnik je bil umirjen starejši gospod. Motor sedaj stoji 11 let na suhem. Rezervoar ima gorivo skoraj do vrha, pnevmatike so fuč, rje ni, akumulator je bil odstranjen, če so  bati zapikali ne vemo. 

Kaj se mora vse zamenjati, oziroma, kaj vse lahko pričakujemo, da bo potrebno urediti, zamenjati, popraviti pred zagonom in ali se nasplošno sploh izplača urejati, popravljati motor, kateri je tako dolgo sameval?

  Idej je več! Ali se popravi, uredi v vozno stanje ter zvozi, ali, pa ga uredimo (damo urediti) v stanje, da, ko ga pogledaš ti pade brada in rečeš samo “uauuu”! Ali pa ga odpeljejo” ta črni “.

Skolpka, zavorne cevi, olje, filter, obnova vilic, električna napeljava...

Ali ima kdo izkušnje z motorjem, kateri 11 let ni bil premaknjen???

Objavljeno
12 hours ago, The Lakl said:

Eno vprašanje za strokovnjaka.

Imamo Kawasakija zzr600 kateri ima malo kilometrov letnik 95 vožen ljubiteljsko. Lastnik je bil umirjen starejši gospod. Motor sedaj stoji 11 let na suhem. Rezervoar ima gorivo skoraj do vrha, pnevmatike so fuč, rje ni, akumulator je bil odstranjen, če so  bati zapikali ne vemo. 

Kaj se mora vse zamenjati, oziroma, kaj vse lahko pričakujemo, da bo potrebno urediti, zamenjati, popraviti pred zagonom in ali se nasplošno sploh izplača urejati, popravljati motor, kateri je tako dolgo sameval?

  Idej je več! Ali se popravi, uredi v vozno stanje ter zvozi, ali, pa ga uredimo (damo urediti) v stanje, da, ko ga pogledaš ti pade brada in rečeš samo “uauuu”! Ali pa ga odpeljejo” ta črni “.

Skolpka, zavorne cevi, olje, filter, obnova vilic, električna napeljava...

Ali ima kdo izkušnje z motorjem, kateri 11 let ni bil premaknjen???

Prejšno leto sem kupil skuter ki je stal 9 let v garaži z malo kilometri na števcu. 

Pri obnovi, da je bil vozen mi je pomagal serviser ki restavrira stare motorje.

Po enem letu je skuter tehnično brezhiben, vizualno pa tak kot sem ga kupil (malo popraskan).

Kaj je crknilo medtem ko je stal v garaži (in smo popravili) :)

Prednja disk bremza. Gumice na batkih so štekale (dali nove), notranjost napeljave za bremze je odstopila in se sesedla (dali narest novo).

Prednje vilice so puščale olje. Zamenjali olje in oljne gumice. Sprednji ležaji v kolesu se niso dobro vrteli (nove).

Cdi enota je crknila. Verjetno je bila težava v imobilizatorju, ki je crknil. Kupil novo kitajsko cdi.

Cevi za bencin so otrdele in so se snemale. Kupil nove plus bencinski filter in bencinsko pumpo.

Uplinjač je bil poln smeti. Miljonkat snet in ščiščen.

Zračni filter (pena) je razpadla. Kupil novo.

Električna napeljava do svečke je crknila (bobina). Kupil novo.

Preventivno novi valčki in jermen na variomatu.

Zaradi varnosti kupil nove gume :)

 

Cena popravila (samo deli kupljeni v trgovini brez mojih in prijateljevih ur dela):

Cena je enaka, kot bi kupil enak delujoč skuter.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

V tem je ravno štos. Motor je vozil šefov foter. Šef je sam bil motorist in ko so prišli otroci je zaključil. Sedaj pa razmišljamo, da bi zadevo spravili v pogon. Menjava delov propadlih zaradi starosti in ne zaradi uporabe bo veliko. Stroški bodo krepko presegli vrednost motorja. Sami nimamo dovolj tehničnega znanja za obnovo. Bojim se le, da tudi, če ga generalno obnovimo ne bo še konec obnov in popravil. Jama brez dna. Ninjo pa dobiš v voznem stanju za dva čuka. Jaz osebno se v obnovo sam ne bi spustil. Razen, da sem res čustveno na bajk navezan in ga enostavno hočem imeti in pika.

Objavljeno

Jaz sem čez zimo obnavljal MILLE, ki je stala 10 let. Če ne delaš sam in če se ne znajdeš pri nadomestnih delih sploh ni nobene računice. Bolje kupiti delujočo in imaš relativno mir....Jaz sem jo vzel, ker sem jo mislil imeti za rezervne dele. In na koncu sem jo pa "vkup spravu" in jo z veseljem zapeljem, ker je sedaj mehansko brezhibna. Lahko je to hobi, izziv in na koncu zadovoljstvo, ko se zadeva spet pelje....:).

Objavljeno (popravljeno)

Po mojem računice v nobenem primeru ni. Ali ga obnovi iz sentimentalnih razlogov, kar ne bo poceni, ali pa ga čim bolje proda, magari po delih, verjetno je relativno dobro ohranjen.

Pred mnogo leti je moj stric potreboval nove diske za stari ZX-10 (iz '80 let). Dobilo se je samo originale in stali so dosti denarja. Tako da nekaj je odvisno tudi od sreče, koliko so kakšni deli standardni in razširjeni.

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 20. 9. 2019 ob 21:15, The Lakl pravi:

Eno vprašanje za strokovnjaka.

Imamo Kawasakija zzr600 kateri ima malo kilometrov letnik 95 vožen ljubiteljsko. Lastnik je bil umirjen starejši gospod. Motor sedaj stoji 11 let na suhem. Rezervoar ima gorivo skoraj do vrha, pnevmatike so fuč, rje ni, akumulator je bil odstranjen, če so  bati zapikali ne vemo. 

Kaj se mora vse zamenjati, oziroma, kaj vse lahko pričakujemo, da bo potrebno urediti, zamenjati, popraviti pred zagonom in ali se nasplošno sploh izplača urejati, popravljati motor, kateri je tako dolgo sameval?

  Idej je več! Ali se popravi, uredi v vozno stanje ter zvozi, ali, pa ga uredimo (damo urediti) v stanje, da, ko ga pogledaš ti pade brada in rečeš samo “uauuu”! Ali pa ga odpeljejo” ta črni “.

Skolpka, zavorne cevi, olje, filter, obnova vilic, električna napeljava...

Ali ima kdo izkušnje z motorjem, kateri 11 let ni bil premaknjen???

Ce je bil motor ustrezno garaziran na suhem nebi smelo biti vecjih problemov. Velik servis in malo srece pa bo motor spet vozen. Najbol ubija ce je motor stal v vlaznem prostoru z visokimi nihanji temperature in pomoznosti pokrit z polivinilom da ni "dihal".

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Menjava krmilnih lezajev. #Honda #MarincSpeedShop

PhotoGrid_1568921866512.jpg

Objavljeno

Menjava sklopke #Yamaha #MarincSpeedShop

IMG_20190919_135453.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Obnova Brembo zavor #Brembo #Aprilia #Ducati #MarincSpeedShop

IMG_20191103_174013.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Nastavitev ventilov #Suzuki #MarincSpeedShop

 

PhotoGrid_1573133027060.jpg

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
Objavljeno

Izdelava inox dimnika. 0.8mm pleh, 36°koti, dc pulzno varjenje z 15-25A

PhotoGrid_1574163558867.jpg

Objavljeno

Ko sem prebral samo besedilo, sem si predstavljal nekaj takega :) 

Rezultat iskanja slik za inox exhaust pipe hexagonal

Objavljeno
Ob 17. 11. 2019 ob 20:32, marincspeedshop pravi:

50ccm specijalka #Minarelli #twostroke #oldschool #MarincSpeedShop

IMG_20191110_180627.jpg

Tvoja prdulja? :naughty:

Objavljeno
pred 2 urami, hy650 pravi:

Tvoja prdulja? :naughty:

Zal ne.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!