Jump to content
  • Sign Up
marincspeedshop

Marincspeedshop delavnica

Recommended Posts

stuhec
Ob 25. 2. 2019 ob 22:00, marincspeedshop pravi:

Napenjanje špic in centriranje "feltne" #enduro #Yamaha #tenere #servis #MarincSpeedShop

PhotoGrid_1551041341154.jpg

ti lezajiko pride os gor, kakih dimenzij morajo bit ?   os imam 12 debelino

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
Ob 9. 9. 2019 ob 9:33, stuhec pravi:

ti lezajiko pride os gor, kakih dimenzij morajo bit ?   os imam 12 debelino

Jaz sem cetrirko naredil sam, lezaje sem dal "po obcutku". Lahko ti pa zmerim in sporocim. Vem da je notranja mera 8mm ker so privijaceni z m8 vijaki.

 

Edited by marincspeedshop

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Struženje diskov v enem vpetju s posebno pripravo. Stružnica Cigno190 letnik 1930. #MarincSpeedShop

PhotoGrid_1568232931543.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

Eno vprašanje za strokovnjaka.

Imamo Kawasakija zzr600 kateri ima malo kilometrov letnik 95 vožen ljubiteljsko. Lastnik je bil umirjen starejši gospod. Motor sedaj stoji 11 let na suhem. Rezervoar ima gorivo skoraj do vrha, pnevmatike so fuč, rje ni, akumulator je bil odstranjen, če so  bati zapikali ne vemo. 

Kaj se mora vse zamenjati, oziroma, kaj vse lahko pričakujemo, da bo potrebno urediti, zamenjati, popraviti pred zagonom in ali se nasplošno sploh izplača urejati, popravljati motor, kateri je tako dolgo sameval?

  Idej je več! Ali se popravi, uredi v vozno stanje ter zvozi, ali, pa ga uredimo (damo urediti) v stanje, da, ko ga pogledaš ti pade brada in rečeš samo “uauuu”! Ali pa ga odpeljejo” ta črni “.

Skolpka, zavorne cevi, olje, filter, obnova vilic, električna napeljava...

Ali ima kdo izkušnje z motorjem, kateri 11 let ni bil premaknjen???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
12 hours ago, The Lakl said:

Eno vprašanje za strokovnjaka.

Imamo Kawasakija zzr600 kateri ima malo kilometrov letnik 95 vožen ljubiteljsko. Lastnik je bil umirjen starejši gospod. Motor sedaj stoji 11 let na suhem. Rezervoar ima gorivo skoraj do vrha, pnevmatike so fuč, rje ni, akumulator je bil odstranjen, če so  bati zapikali ne vemo. 

Kaj se mora vse zamenjati, oziroma, kaj vse lahko pričakujemo, da bo potrebno urediti, zamenjati, popraviti pred zagonom in ali se nasplošno sploh izplača urejati, popravljati motor, kateri je tako dolgo sameval?

  Idej je več! Ali se popravi, uredi v vozno stanje ter zvozi, ali, pa ga uredimo (damo urediti) v stanje, da, ko ga pogledaš ti pade brada in rečeš samo “uauuu”! Ali pa ga odpeljejo” ta črni “.

Skolpka, zavorne cevi, olje, filter, obnova vilic, električna napeljava...

Ali ima kdo izkušnje z motorjem, kateri 11 let ni bil premaknjen???

Prejšno leto sem kupil skuter ki je stal 9 let v garaži z malo kilometri na števcu. 

Pri obnovi, da je bil vozen mi je pomagal serviser ki restavrira stare motorje.

Po enem letu je skuter tehnično brezhiben, vizualno pa tak kot sem ga kupil (malo popraskan).

Kaj je crknilo medtem ko je stal v garaži (in smo popravili) :)

Prednja disk bremza. Gumice na batkih so štekale (dali nove), notranjost napeljave za bremze je odstopila in se sesedla (dali narest novo).

Prednje vilice so puščale olje. Zamenjali olje in oljne gumice. Sprednji ležaji v kolesu se niso dobro vrteli (nove).

Cdi enota je crknila. Verjetno je bila težava v imobilizatorju, ki je crknil. Kupil novo kitajsko cdi.

Cevi za bencin so otrdele in so se snemale. Kupil nove plus bencinski filter in bencinsko pumpo.

Uplinjač je bil poln smeti. Miljonkat snet in ščiščen.

Zračni filter (pena) je razpadla. Kupil novo.

Električna napeljava do svečke je crknila (bobina). Kupil novo.

Preventivno novi valčki in jermen na variomatu.

Zaradi varnosti kupil nove gume :)

 

Cena popravila (samo deli kupljeni v trgovini brez mojih in prijateljevih ur dela):

Cena je enaka, kot bi kupil enak delujoč skuter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl

V tem je ravno štos. Motor je vozil šefov foter. Šef je sam bil motorist in ko so prišli otroci je zaključil. Sedaj pa razmišljamo, da bi zadevo spravili v pogon. Menjava delov propadlih zaradi starosti in ne zaradi uporabe bo veliko. Stroški bodo krepko presegli vrednost motorja. Sami nimamo dovolj tehničnega znanja za obnovo. Bojim se le, da tudi, če ga generalno obnovimo ne bo še konec obnov in popravil. Jama brez dna. Ninjo pa dobiš v voznem stanju za dva čuka. Jaz osebno se v obnovo sam ne bi spustil. Razen, da sem res čustveno na bajk navezan in ga enostavno hočem imeti in pika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

Jaz sem čez zimo obnavljal MILLE, ki je stala 10 let. Če ne delaš sam in če se ne znajdeš pri nadomestnih delih sploh ni nobene računice. Bolje kupiti delujočo in imaš relativno mir....Jaz sem jo vzel, ker sem jo mislil imeti za rezervne dele. In na koncu sem jo pa "vkup spravu" in jo z veseljem zapeljem, ker je sedaj mehansko brezhibna. Lahko je to hobi, izziv in na koncu zadovoljstvo, ko se zadeva spet pelje....:).

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Po mojem računice v nobenem primeru ni. Ali ga obnovi iz sentimentalnih razlogov, kar ne bo poceni, ali pa ga čim bolje proda, magari po delih, verjetno je relativno dobro ohranjen.

Pred mnogo leti je moj stric potreboval nove diske za stari ZX-10 (iz '80 let). Dobilo se je samo originale in stali so dosti denarja. Tako da nekaj je odvisno tudi od sreče, koliko so kakšni deli standardni in razširjeni.

Edited by dlicen

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
Ob 20. 9. 2019 ob 21:15, The Lakl pravi:

Eno vprašanje za strokovnjaka.

Imamo Kawasakija zzr600 kateri ima malo kilometrov letnik 95 vožen ljubiteljsko. Lastnik je bil umirjen starejši gospod. Motor sedaj stoji 11 let na suhem. Rezervoar ima gorivo skoraj do vrha, pnevmatike so fuč, rje ni, akumulator je bil odstranjen, če so  bati zapikali ne vemo. 

Kaj se mora vse zamenjati, oziroma, kaj vse lahko pričakujemo, da bo potrebno urediti, zamenjati, popraviti pred zagonom in ali se nasplošno sploh izplača urejati, popravljati motor, kateri je tako dolgo sameval?

  Idej je več! Ali se popravi, uredi v vozno stanje ter zvozi, ali, pa ga uredimo (damo urediti) v stanje, da, ko ga pogledaš ti pade brada in rečeš samo “uauuu”! Ali pa ga odpeljejo” ta črni “.

Skolpka, zavorne cevi, olje, filter, obnova vilic, električna napeljava...

Ali ima kdo izkušnje z motorjem, kateri 11 let ni bil premaknjen???

Ce je bil motor ustrezno garaziran na suhem nebi smelo biti vecjih problemov. Velik servis in malo srece pa bo motor spet vozen. Najbol ubija ce je motor stal v vlaznem prostoru z visokimi nihanji temperature in pomoznosti pokrit z polivinilom da ni "dihal".

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Menjava sklopke #Yamaha #MarincSpeedShop

IMG_20190919_135453.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Nastavitev ventilov #Suzuki #MarincSpeedShop

 

PhotoGrid_1573133027060.jpg

Edited by marincspeedshop

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Izdelava inox dimnika. 0.8mm pleh, 36°koti, dc pulzno varjenje z 15-25A

PhotoGrid_1574163558867.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650
Ob 17. 11. 2019 ob 20:32, marincspeedshop pravi:

50ccm specijalka #Minarelli #twostroke #oldschool #MarincSpeedShop

IMG_20191110_180627.jpg

Tvoja prdulja? :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!