Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Že ta vikend se začne v Valenciji. Eurosport prenaša obe dirki v živo in tako naj bi bilo tudi v naprej.

Če ne drugega bo videt novi Ducati 999 in novi Foggy-ev dirkalnik, pa tudi GSX-R 1000 in R1. :D

Objavljeno

Hja, jest sem s takim veseljem pričakoval novo sezono 2003, v kateri bodo lahko prvič sodelovali tudi 1000ccm štirivaljniki dokler nisem izvedel, da to velja samo, če so kastrirani :cry: :cry: :cry:

No ja, whatever - vsekakor je prva SBK dirka dovolj dober vzrok da bom spet enkrat prižgal TV :wink: :lol:

Prenosi dirk iz Valencie na Eurosportu v nedeljo, 2. marca:

- od 12:00 do 13:00 - 1. dirke SBK

- od 13:00 do 14:00 - SS

- od 15:30 do 16:30 - 2. dirka SBK

Pa veliko zabave pri gledanju!

Objavljeno

Go Haga Go!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno

Haga :? :?:

Objavljeno

Foggy ... držim pesti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno

Corser res preseneča, IKE... :!: :shock: :D

Objavljeno

No, prva dirka SBKja je za nami: IMHO edino prijetno presenečenje sta Foggijeva Petronasa, ostalo pa lahko samo rečem slabo, slabo, ker izgleda, da razen Ducatija in (morda) Aprilie sploh nihče več ne jemlje resno SBKja: Honda se sploh ni pojavila, ostali (Suzuki, Yamaha in Kawasaki) imajo sicer po eno, a ne tovarniško (beri resno) ekipo...

Najbrž so vzrok butasti predpisi (ki so prav očitno napisani samo za nekatere) in če se ne bodo kmalu nič dogovorili se bojim, da je to začetek konca SBKja, ki se bo spremenil v interno prvenstvo Ducatijev...

No, dirka je bila vseeno zanimiva - že zato ker je bila prva letos 8) :lol:

Zato pa je bilo v SS več presenečenj: Honda, Kawasaki in Yamaha imajo čisto nove modele, zmagal pa je "stari" Suzuki (dve leti star model). No, Honda se je še borila za zmago do konca, tudi Yamaha je bila blizu, zato pa je Kawasaki čisto odpovedal... Ker seveda Kawasakijevci tega ne bodo dopustili zna biti tole (v nasprotju s SBK) še ZELO zanimivo... Aja, še nekaj: v SBKju ni bilo Japoncev, med SSji pa nobenega Ducatija...

Zdej pa kosilce potem pa bo že druga dirka SBKja. Želim vam prijetno spremljanje dirke!

Objavljeno

Takole, za nami je tudi druga dirka. Mojim prejšnjim vtisom bi dodal le še to, da zasluži Troy Corser vse čestitke za odlično vožnjo z novim FP1. Pa tudi izgleda ZELO hudo ko mu pri šaltanju dol ogenj seka iz izpuhov :shock: :? :lol: Se mi zdi, da ga je Lavilla prehitel samo zato, da mu ne bi več ogenj praktično v čelado sekal - hua, kakšen občutek mora biti to, ko voziš za tipom in se izmikaš, da te ne bi zadel s "flame throwerjem" :shock: :wink:

Aja, pa eno privat Hondo SP2 sem videl nekje daleč zadaj... Res škoda ker ni še ostalih tovarniških ekip - precej manj zanimiva dirka kot npr zadnja lanska...

Objavljeno

Prva dirka letos je za nami ... nič presenetljivega ... vse skupaj je še bolj segrevanje, ki ga je Ducati zečel zelo resno ... vsi ostali bojo mogli pa še pošteno žgance in špinačo jest ... sam kaj dosti ne bo pomagalo.

Sem pa zelo pozitivno presenečen nad FP1 in Troy Corser je nekaterim dobesedno podkuril pod nos.

Kar se tiče klase 600 SS pa mislim, da bo stanje precej bolj izenačeno in da bomo lahko uživali ob bojih za stopničke in nove modele motorjev bo treba še kar malo obdelat, da bojo res konkurenčni.

Objavljeno

Najbolj mi je bil smešen zmagovalec SS, ko je v častnem krogu dvakrat poizkušal zakurit gumo in mu nikakor ni ratalo :twisted:

Bo treba vadit.

Tadej

Objavljeno

WSB-Ducati cup :twisted:

600SS -zelo zanimivo, se saj neki dogaja na pisti :wink:

Objavljeno

Superbike je res en Ducati cup :( :? :(

Objavljeno
Superbike je res en Ducati cup :( :? :(

Kako dolgo še? :?:

_

__

Objavljeno

Dokler bodo taka pravila...

Objavljeno
Dokler bodo taka pravila...

Drži. Se popolnoma strinjam; mislim pa tudi, da je tudi v okviru trenutnih pravil še dovolj prostora za razvoj pri japonski konkurenci.

_

__

Objavljeno

Dokler se povsem privatni Suzuki uvrsti enako ali bolje od povsem privatnih Ducatijev (v bistvu zaostane samo za tovarniškimi in pol-tovarniškimi ekipami) se mi zdi da so kategorije kar v redu postavljene.

Foggy-ev 3 valjni 900 kubični motor je v eni dirki tudi presegel vse Benellijeve poskuse lansko leto, se pravi da je problem v Benelliju in ne v pravilih.

Pravila so bila Hondi VTR "pisana na kožo" pa še vedno ni Hondine tovarniške ekipe, tako da je vzrok zakaj ni japonskih moštev najbrž treba iskati drugje.

Objavljeno
Haga :? :?:
Kaj sem pa vedel.......ne spremljam ozadja pred sezono. Če sem odkrit, še dirke nisem gledal več kot 10 min. Sami Ducatiji, pa je, vsaj meni, dolgčas postalo.

BTW: Kaj je z Hago?

Objavljeno

Hja, Desmo, ni čisto tako - resnično poskušam biti nepristranski - namreč to, kar sem napisal ni zgolj mnenje nekoga ki so mu všeč japonski motorčki ampak zadevo enako vidijo tudi drugi, bolj merodajni akterji, uredniki velikih motorevij - npr v zadnjem Motorradu (št.6/2003): v uvodniku na strani 3 glavni urednik revije Michael Pfeiffer komentira svoje veselje in pričakovanja za novo sezono MotoGPja, kjer bo letos res pestra zasedba tovarn, najbolj pa ga zanima kako bo Ducati (dodana ful lepa slikca Desmosedicija - ej, kapo dol, resnično lep!!!).

No, v tem komentarju med drugim piše tudi (prevod prosto po Suzukiju, lahko pa tudi citiram nemško verzijo) da so Rdeči med superbiki dominirali skoraj celo desetletje, čeprav so jim pri tem pomagala tudi pravila, ki so favorizirala dvovaljnike. Prava borba prihaja šele sedaj, ko bo treba zdržati med "the best of the best", kjer je "izbira sredstev" prosta (skoraj sem napisal "orožja" :wink: ).

Sicer je pa čisto vseeno, kaj si mi mislimo in pametujemo (jest se pač nikakor ne vidim v situaciji ko bi od sotekmovalcev zahteval, da morajo imeti v dirki z mano "zadušene" motorje, ampak smo si pač različni).

Rezultat takega lobiranja v SBKju pa ni samo tale debata pri nas na Motosvetu (in v vseh "motobencinskih" pogovorih, kjer taki kot mi špekulirajo "kaj bi bilo, če bi bilo..."). Še lepše se vidi na naših TV zaslonih: svetovno prvenstvo, pa ena sama tovarniška ekipa (morda dve, če je Aprilia še zraven?). Za to da vidimo kam to pelje pa ni treba biti raketni znanstvenik... in to, da privatni Suzuki kljub vsemu tako leti je IMHO kvečejmu sol na rano enim in drugim, ne pa rešitev, bi rekel.

BTW Haga: letos bo/je skupaj z Edwardsom tovarniški voznik Aprilie v MotoGP.

Objavljeno

In suzuki, tvoja varianta je veliko boljša in pravičnejša. Vsi motorji bi morali imeti namesto dveh ali treh vsaj štiri če že ne pet cilindrov pa bo SBK res pravičen in zanimiv za vse. Prav tako bi bilo potem pravično in zanimivo v MotoGP pustiti dvotaktnim motorjem kubikažo 990ccm...

Tole je, če se ne motim, 16.sezona WSBK-ja in ravno letos so pravila tako ostra, da ne odgovarjajo nobeni japonski tovarniški ekipi. BLA BLA BLA. Škrt so, to je edini razlog. Pa vse resurse so v MotoGP odpeljali, kjer bolj ali manj uspešno razvijajo nekaj kar verjetno spet ni čisto po njihovem okusu, ker imajo nekatere ekipe po dveh letih razvoja še vedno motor, ki ni enakovreden niti prvemu Ducatijevem prototipu.

Objavljeno

MotoGP prvenstvo je z novimi pravili pač postalo alfa in omega cestno-hitrostnega dirkanja in prav nič me ne čudi, da je večina moštev preusmerila svoje interese (denar in resurse) tja.

Šušlja se, da naj bi se prihodnje leto vrnili tudi v WSBK razred (Honda, Yamaha, Suzuki) - kaj se bo iz tega izcimilo, pa bomo seveda vedeli čez približno eno leto. Tako ali drugače; menim, da imajo vsi "več kot dvovaljniki" letos v WSBK še dovolj prostora za razvoj.

_

__

Objavljeno

Hej Desmo, prosim ne se jezit, tako je pač moje mnenje...

Natančneje pa takole: prevzel bi osnovna pravila kar od MotoGPja: vsak naj si naredi kolikorhočevaljen motor, merilo so kubiki in teža, načeloma imajo lahko tudi dvotaktniki 990 ccm, le da bi jim morali uskladiti težo (tako kot morajo že sedaj biti motorji z več valji težji v primerjavi z manj valjnimi) - in, da se ne pozabi, rezervoar za gorivo je omejen (pri MotoGP na 24 litrov), tukaj pa najbrž lahko še na manj, morda 20 l.

Tako bi SBK postal nekakšen "mali" MotoGP, kjer pa bi dirkalniki za razliko od pravega MotoGPja bazirali na serijskih motorjih, kot dosedaj.

Za tiste ki jim to ne bi pasalo pa so itaq še BoT in SoS dirke...

Takole je pač moje mnenje - in še enkrat, nič hudega če ima kdo drugačnega. To je samo debata, o pravi zadevi itaq odločajo drugje...

Lep večer še naprej.

Objavljeno

Jst pa mislem takole:

- v Moto GP naj bo vse špica, največ kar je neka znamka sposobna skup sklamfat, najboljši dirkači

- v SBK pa minimalno predelani serijski motorji z več omejitvami na (pre)dragih materialih. Med manj in večvaljniki pa naj bo razlika v teži.

Objavljeno

Gledal dirko in mi ni bla tko zanimiva kot lansko sezono. Malo me je vse skupaj spominjalo na kakšen Ducati Cup. Najbolj spektakularen je bil Foggy-jev motor z plamenov iz auspuha.

7Bomo videl kako bodo naslednje dirke, upam da boljše.

Objavljeno
sodelovali tudi 1000ccm štirivaljniki dokler nisem izvedel, da to velja samo, če so kastrirani

in kaj to pomeni? kakšna so pravila?

Objavljeno

Natančnih pravil žal nimam (gotovo so kje na Netu), v mislih pa sem imel tisto, kar najbolj boli: da je premer difuzorja v vplinjačih (oz pri vbrizgu goriva) omejen na 32,5 mm. Ker imajo seveda vsi (serijski) motorji več, morajo vstaviti ploščico, ki ima luknjo s takim premerom. Kaj to pomeni za moč, navor, odzivnost itd, če motor "ne more dihati", si pa lahko najbrž sam misliš - za lažjo predstavo primerjaj, koliko imaš ti na svojem motorju (npr moja Suzika, 750 ccm sport-tourer z 92 KM, ima 36 mm).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!