Desmo Objavljeno Marec 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Kolikor sem jaz našel glede premera restriktorjev je takole nekako planirano za naslednje leto: 2-cylinder: 50 millimetres 3-cylinder: 39 millimetres 4-cylinder: 32.5 millimetres 5-cylinder: 27 millimetres 6-cylinder: 22.5 millimetres Letos menda 2-valjniki še nimajo omejitev, koliko imajo Ducatiji letos ne vem. Glede dihanja bo naslednje leto potem še vedno 4v:2v=130:100. Ni razloga za paniko. :wink:
suzuki Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Nekaj podatkov serijskih motorjev, za primerjavo: Ducatiji (vsi modeli 999, 998, 749): 54 mm (vir: http://www.ducati.de/modelle03/sb_999.php) Honda CBR 900 RR (model 2002): 45 mm (vir: http://www.motorradonline24.de/Ratgeber/Te...est/CBR900.htm) (podatka za novi model (2003) žal nisem našel) Suzuki GSX-R 1000 (model 2001): 42 mm (vir: http://www.motorradonline24.de/Ratgeber/Te.../GSX-R1000.htm) Če sedaj pogledamo po Desmotovi tabeli (hvala Desmo) za koliko morajo proizvajalci zmanjšati "dihanje" in to zapišemo v procentih: Ducati iz 54 na 50 mm, kar je 8% razlike Honda iz 45 na 32,5 mm, kar je 38% razlike Suzuki iz 42 na 32,5 mm, kar je 29% razlike.
MotoRossi Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Pozabljaš pa, da ima recimo Suza 4 celindre. Veš kok pomeni to več navora kot pa 2V pa ćeprav je omejen premer frgazerja? Mislim da je tu zelo izenačeno ampak da druge firme pač še vedno niso konkurenčne Ducatiju.
suzuki Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Pozabljaš pa, da ima recimo Suza 4 celindre. Veš kok pomeni to več navora kot pa 2V pa ćeprav je omejen premer frgazerja? Mislim da je tu zelo izenačeno ampak da druge firme pač še vedno niso konkurenčne Ducatiju. Če te prav razumem praviš, da pozabljam da ima Suzuki 4 cilindre in zato več navora kot dva cilindra, nato postanejo motorji izenačeni in na koncu Ducatiju nihče ni več dorasel? Hja, kolega, brez zamere: saj mogoče imaš prav ampak mene si s temle totalno zmedel... :? :? :?
MotoRossi Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Ne ne, nisem mislil čisto dobesedno. Mislu sem, da če ima konkurence 4 celindre to ne pomeni da so na slabšem. Ti pravič da so na slabšem, ker imajo manjši premer frgazerja ampak so precej na boljšem zaradi več navora ker imajo več celindrov..
hotschko Objavljeno Marec 10, 2003 Opozori Objavljeno Marec 10, 2003 Ducati iz 54 na 50 mm, kar je 8% razlike Honda iz 45 na 32,5 mm, kar je 38% razlike Suzuki iz 42 na 32,5 mm, kar je 29% razlike. Suzuki, ne pozabit , da je razmerje med premerom in površino, ki je bistvena za propustnost, kvadratno. zmanjšanje premera 54 -> 50 = 15.4% zmanjašanje odprtine zmanjšanje premera 45 -> 32,5 = 48% zmanjašanje odprtine zmanjšanje premera 42 -> 32,5 = 41% zmanjašanje odprtine ....
flero Objavljeno Oktober 27, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2003 Two new teams for WSB :OK: Two new teams have announced plans to move up to the World Superbike championship in 2004. At a time when manufacturers are pulling out of the championship left, right and centre World Supersport team Ten Kate Honda will bring Honda's new Fireblade to the series, albeit without official factory backing, while endurance racers Zongshen will field two Suzuki GSX-R1000s. The Ten Kate move will see the team's current rider and newly-crowned World Supersport champion Chris Vermuelen make the move up to the litre class as its sole Honda rider. The move up to WSB doesn't mean that Ten Kate has abandoned the 600cc class, though. It is looking increasingly likely that the team's CBR600RRs will be in Australian hands next season with Broc Parkes and Karl Muggeridge both tipped to ride for the squad. While none of the current WSB teams seem happy with the changes to the rulebook for 2004, team owner Gerrit Ten Kate said that they have made it possible for the team to expand into the series. "The new World Superbike technical rules are a positive step for a team like mine," said Ten Kate. "It offers great new opportunities, just like Supersport offers. This move is great news for our team, the championship, Chris Vermeulen and hopefully for Honda and the new Fireblade." Zongshen, the runner-up in this years World Endurance championship and last year's winners, will be entering a two rider team in WSB in 2004. Zongshen currently runs two teams in the endurance championship on Suzuki GSX-R1000s with considerable success but will bring one of the teams to WSB with two of it's current endurance riders, Piergiorgio Bontempi and Warwick Nowland.
kycysymet Objavljeno November 8, 2003 Opozori Objavljeno November 8, 2003 (popravljeno) :wub: :wub: :wub: Popravljeno November 8, 2003. Popravil kycysymet
Jure007 Objavljeno November 9, 2003 Opozori Objavljeno November 9, 2003 :wub: Fantastično lep motor :wub: - samo, a bo hiter tut? :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se