Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

2017 Pikes Peak International Hillclimb Results

  1. Chris Fillmore (KTM SD)
  2. Rennie Scaysbrook (KTM SD)
  3. Bruno Langlois (Kawasaki Z900)
  4. Travis Newbold (Bot)
  5. Shane Scott (KTM)

 

quote.png.2abb3508cdaa867f42bfe109d88a9173.png

Objavljeno

Daj še čase zraven...naj se vidi,da se Loeb recimo že namalica preden pride kawl Z... @maus bo povedal,da če bi imel dva R bi on kavo spil pred ktm...

Objavljeno
pred 5 minutami, sesir pravi:

Daj še čase zraven...naj se vidi,da se Loeb recimo že namalica preden pride kawl Z... @maus bo povedal,da če bi imel dva R bi on kavo spil pred ktm...

maš link v temi sdgt

ampak kaj mi je fino al pa zabavno v tem je tole, da je 3 mesto zasedel moped ki spada med low budget motorje, kateri pa očitno ima zelo dobro ciklistiko.

Če gledam specifičnost steze na Pikes peak, nekaj malega so konji, drugo pa ciklistika.

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

maš link v temi sdgt

Aja tam ko se vidi,da se je Loeb prvič na Piks Peak odpelju skoraj dve minuti hitreje :ras:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Aja tam ko se vidi,da se je Loeb prvič naPiks Peak odpelju skoraj dve minuti prej hitreje :ras:

ni naslov teme Pikes peak, ampak Z900, dej poveži mal klobasanje z Z900 pa bo ok.

bistven podatek je tole:

KTM SD 2017:  9.49.265

Z900 2017:  10:12.317

Loeb pa vozi avto, kar res nima smisla primerjat tule.

Objavljeno

Pa še to ne "navaden" avto, ampak dejansko "F1", hud prototip, ki so mu ogrevali gume do samega štarta.

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

.

bistven podatek je tole:

KTM SD 2017:  9.49.265

Z900 2017:  10:12.317

Loeb pa vozi avto, kar res nima smisla primerjat tule.

Ta bistven podatek sem mislil...Loeba primerjat z komerkoli v vožnji...

pred 3 minutami, Snecer pravi:

Pa še to ne "navaden" avto, ampak dejansko "F1", hud prototip, ki so mu ogrevali gume do samega štarta.

Od kdaj je citroen v F1 daj nam vsem povej prosim...Res formule ne gledam zadnjih 16let ampak,daj me oz nas razsvetli od kdaj je citroen v F1

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

@sesir dovolj, ker bom brisal. Maš kake informacije, kako se je Z900 obnesel na ...ma bilo kje, potem tule piši, drugače brišem.

Objavljeno

Lani je z1000 vozil in čas 10:13 :) 

Znači, da je bil z z900 hitrejši, LOL.

Earning the overall top time of the 2016 PPIHC was Bruno Langlois. The Frenchman claimed King of the Mountain with a 10:13.106 aboard a Kawasaki Z1000. 

Objavljeno

Koliko pa so tile KTMi in Z900 predelani? Bremze vidim, da so druge, vzmetenje najverjetneje prav tako. Kako pa je s samim agregatom?


Lp, Samo

Objavljeno

Ko smo se kak mesec nazaj pogovarjali,da ducati multistrada tle imela najboljši čas je dami povedal,da so tiste MTS tam predelane do zadnjega šravfa....v pravilniku ni nobenih omejitev glede konjev ali teže itd

Objavljeno
pred eno uro, Nightmare pravi:

Koliko pa so tile KTMi in Z900 predelani? Bremze vidim, da so druge, vzmetenje najverjetneje prav tako. Kako pa je s samim agregatom?


Lp, Samo

Itak da je predelano vse, kar je lahko. V hill climb dirkah so konji še kako pomembni, pa višinska razlika (1440m od štarta do cilja) tudi naredi svoje. Serijski moped je zgolj osnova... vrednost predelave pa verjetno v rangu ene par serijskih mopedov.

Objavljeno

Supr, hvala. Se pravi sam model motorja niti nima prav dosti vpliva saj se z zamenjavo praktično vseh komponent lahko tudi dokaj nevozen motor spremeniti v raketo in se gre zgolj kdo ima več denarja in boljšega šoferja.

Zgolj reklamiranje modela s čimer bodo spet načeli gostilniške razprave kako je nek model superioren v vseh pogledih.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Seveda ima...glavno vloga ima kawasaki z900...zato je dami tako vesel kak super duper mopi ie...:010

Objavljeno
8 minutes ago, sesir said:

Seveda ima...glavno vloga ima kawasaki z900...zato je dami tako vesel kak super duper mopi ie...:010

I-SEE-WHAT-YOU-DID-THERE_HOLYSHIT.jpg.e0664e37b7619169cffec10f503d993c.jpg

  • Haha 3
Objavljeno
pred 10 minutami, Nightmare pravi:

Supr, hvala. Se pravi sam model motorja niti nima prav dosti vpliva saj se z zamenjavo praktično vseh komponent lahko tudi dokaj nevozen motor spremeniti v raketo in se gre zgolj kdo ima več denarja in boljšega šoferja.

Zgolj reklamiranje modela s čimer bodo spet načeli gostilniške razprave kako je nek model superioren v vseh pogledih.

 

 

Lp, Samo

to je isto kot da bi mislil, da je moto GP Yamaha identična kot tista na cesti. 

Preberte si pravilnike in kaj lahko kaj ne. Pa bo. sicer pa Pikes peak, si po mojem zasluži svojo temo.

Objavljeno (popravljeno)

Super! Zdaj pa vrstni red po časih ima kdo?

Rekord vemo kdo ima...

2013, Sébastien Loeb set a new record of 8'13"878 in a Peugeot 208 T16 Pikes Peak

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

to je isto kot da bi mislil, da je moto GP Yamaha identična kot tista na cesti. 

Preberte si pravilnike in kaj lahko kaj ne. Pa bo. sicer pa Pikes peak, si po mojem zasluži svojo temo.

No prav isto ni. Vsem je jasno, da gre pri GPju za prototipe tu pa uporabljajo standardne oznake oz. imena in osnovo cestnega motorja.

Me je zgolj zanimalo kaj in kako oz. koliko so lahko ti podatki merodajni oz. primerljivi z samim motorjem ker me PP res ne zanima toliko, da bi informacije na veliko iskal po internetu.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Super! Zdaj pa vrstni red po časih ima kdo?

Rekord vemo kdo ima...

2013, Sébastien Loeb set a new record of 8'13"878 in a Peugeot 208 T16 Pikes Peak

še vedno brez avtomobilov, ker me res ne zanimajo.

Objavljeno (popravljeno)

Mislim...da se ti dirkalniki lahko primerjajo z nobenimi!!!

Recimo R1 in R1 superbike..lahko bolj primerjamo kot te mopije tle!

Ker tle imajo kot ja superbike menjane vse komponente plus mašino na ful saj okvara ni bistvenega pomena...mašina mora zdržat le teh nekaj km...al se motim?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 4 minutami, Nightmare pravi:

No prav isto ni. Vsem je jasno, da gre pri GPju za prototipe tu pa uporabljajo standardne oznake oz. imena in osnovo cestnega motorja.

Me je zgolj zanimalo kaj in kako oz. koliko so lahko ti podatki merodajni oz. primerljivi z samim motorjem ker me PP res ne zanima toliko, da bi informacije na veliko iskal po internetu.

 

 

Lp, Samo

po mojem so spremebe na:

zavorah,

airboxu,

vzmetenju (olje vzmeti)

izpušni sistem,

menjave verižnikov,

motorna elektronika

Sam agregat po mojem mora bit isti.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

še vedno brez avtomobilov, ker me res ne zanimajo.

Sama primerjava časov nam je večini zanimiva!Tudi ja Grobniku smo motoristi z veseljem sledili časom avtomobilov in jih primerjali!

Objavljeno
pred 1 minuto, sesir pravi:

Mislim...da se ti dirkalniki lahko primerjajo z nobenimi!!!

Recimo R1 in R1 superbike..lahko bolj primerjamo kot te mopije tle!

Ker tle imajo kot ja superbike menjane vse komponente plus mašino na ful saj okvara ni bistvenega pomena...mašina mora zdržat le teh nekaj km...al se motim?

torej, kaj je s Pikes peak, koliko je in ni dovoljeno poseganje v motor?

 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

torej, kaj je s Pikes peak, koliko je in ni dovoljeno poseganje v motor?

 

V unlimited division vem da ni nobenih,popolnoma dobenih omejitev glede mašine!

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Sama primerjava časov nam je večini zanimiva!Tudi ja Grobniku smo motoristi z veseljem sledili časom avtomobilov in jih primerjali!

ne in nehaj z avtomobili. Avto ima 4 gume, vozijo prave relli specialke, medtem ko so mopedi precej bolj serijski in v končni fazi bolj dosegljivi nam smrtnikom.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!