Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 urami, Rogerg pravi:

jao tis bolan , ti si vozu najmocnejs motor na svetu k je najbl suvu... a bo zdej ok?

napisem da pac ne gre primerjat motorcka ki ma  dobre 60 konjev z mocnimi bajki... a vseeno teh par konjev lepo potegne, bolj kot bi si mislu...  in ti pol pribijes da kok motorji na pistah sele suvajo... halo? verjetno da ja, drgac ce nebi pol nimajo kj na pistah sploh iskat... 

uglavnm, tud prblizn nisi dojel kaj sm hotu povedat..

to sem že zdavnaj napisal, da za svoje konjiče in agregat, ki ga premore, zelo lepo potegne. Predvsem ima izredno elastičen agregat, ki se dobro vrti in kratko prestavno razmerje, kar je koristno v prid pospeškom.

Nikakor pa ne sune, kot se izjavlja, njegov navor ne uničuje verig in trže gum. V tem je bila poanta cele pravljice.

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

to sem že zdavnaj napisal, da za svoje konjiče in agregat, ki ga premore, zelo lepo potegne. Predvsem ima izredno elastičen agregat, ki se dobro vrti in kratko prestavno razmerje, kar je koristno v prid pospeškom.

Nikakor pa ne sune, kot se izjavlja, njegov navor ne uničuje verig in trže gum. V tem je bila poanta cele pravljice.

Tudi ti s svojimi zapisi kažeš poznavanje motoroznanstva in razumevanje razlag. In zato ne boš nikoli razumel, da manj valjev pri isti delovni prostornini bolj sunkovito podaja navor. Zato tudi bolj uničuje verigo in trže gumo. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Tudi ti s svojimi zapisi kažeš poznavanje motoroznanstva in razumevanje razlag. In zato ne boš nikoli razumel, da manj valjev pri isti delovni prostornini bolj sunkovito podaja navor. Zato tudi bolj uničuje verigo in trže gumo. 

ne vem, kako je s trganjem verige, vem pa da tebi in snečkoti guma naredi več kot 10.000km. Verjetno bo to posledica brutalnega navora. :smoke:

ps. ti nočeš mene razumeti, jaz nočem tebe razumeti, globoko v sebi pa točno veš, da imava oba prav :P

 

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ne vem, kako je s trganjem verige, vem pa da tebi in snečkoti guma naredi več kot 10.000km. Verjetno bo to posledica brutalnega navora. :smoke:

ps. ti nočeš mene razumeti, jaz nočem tebe razumeti, globoko v sebi pa točno veš, da imava oba prav :P

 

Pusti motoroznanstvo, ker ni zate. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Pusti motoroznanstvo, ker ni zate. 

prou, sem ga pustu :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 24 minutami, Borutt pravi:

Tudi ti s svojimi zapisi kažeš poznavanje motoroznanstva in razumevanje razlag. In zato ne boš nikoli razumel, da manj valjev pri isti delovni prostornini bolj sunkovito podaja navor. Zato tudi bolj uničuje verigo in trže gumo. 

Pa dobro no...halo...če sami grafi dokazujejo,da tvoje trditve ne držijo!

Glej r6 je mrtva do 10.000 nikam ne gre...komaj premika...mislim,da se to vsi strinjamo saj ima 4 cilindre....

Sama r6 pa zmore do 10.000 rpm veliko več ko versys kaj ti ni jasno?

Se pravi po vaši teoriji je treba SS 600 tiščat in imeti na obratih da kaj zmorejo,hrati pa trdite,da sune nekaj kar zmore kot prej trdite,da mrtvilo,da brez veze.......eh nebuloze!

X

146_1008_06_z+2010_yamaha_YZF-R6+horsepower_torque_chart.jpg

122_0804_11_z+2008_kawasaki_versys+dyno.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred eno uro, Nearrain pravi:

Probaj in potem trolaj.

Got my drift?

:smoke:

Se enkrat:  V svoji klasi med primerljivimi mopedi relativno dobr "SUNE".

Relativno...hehe...a moraš šeskrat prešaltat,da se pelješ 160...lol...veš mopedi že l.91 šli v prvi 135 od 2004 dalje 165 zdaj ne vem...

Objavljeno
pred 49 minutami, sesir pravi:

Pa dobro no...halo...če sami grafi dokazujejo,da tvoje trditve ne držijo!

Glej r6 je mrtva do 10.000 nikam ne gre...komaj premika...mislim,da se to vsi strinjamo saj ima 4 cilindre....

Sama r6 pa zmore do 10.000 rpm veliko več ko versys kaj ti ni jasno?

Se pravi po vaši teoriji je treba SS 600 tiščat in imeti na obratih da kaj zmorejo,hrati pa trdite,da sune nekaj kar zmore kot prej trdite,da mrtvilo,da brez veze.......eh nebuloze!

X

146_1008_06_z+2010_yamaha_YZF-R6+horsepower_torque_chart.jpg

122_0804_11_z+2008_kawasaki_versys+dyno.jpg

Nikoli ne boš razumel. Si preveč zamašen. 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne vem, kako je s trganjem verige, vem pa da tebi in snečkoti guma naredi več kot 10.000km. Verjetno bo to posledica brutalnega navora. :smoke:

ps. ti nočeš mene razumeti, jaz nočem tebe razumeti, globoko v sebi pa točno veš, da imava oba prav :P

 

Meni guma naredi 10k+, ker ga imam za daljše proge, pri čemer pa pred ovinkom zaviram z motorjem (tudi zavore imam kot nove), iz ovinka pa z občutkom zelo umirjeno

verigo pa trga, ker je veriga prešvoh zaradi trgajočega agregata, ko gas spustiš, se dobesedno ustavi (sune), napam 4valjniku ki kar lepo teče naprej, isto ko ožemaš, sune in "potrga"

------------------

finta te teme je bila v tem, da je Borči omenil "sunk" eno in dvovaljnikov napram mirnim 3-4valjnikom

mimogrede: kolega je padel zaradi sunka v ovinku, ko je prešaltal dol na enovaljniku (breg dol, bolj počasi) in je prestava pošteno zagrabila...

vse to bi počel tudi tvoj GT, če ga ne bi opremili z vso možno elektroniko, predvsem tisto na sklopki

-------------------

to je bila vsa poanta, potem pa se je pojavil šešir s svojimi pravljicami in mi smo ga lepo hranili dalje :) še sedaj ni skapiral

 

Objavljeno
pred eno uro, sesir pravi:

Pa dobro no...halo...če sami grafi dokazujejo,da tvoje trditve ne držijo!

Glej r6 je mrtva do 10.000 nikam ne gre...komaj premika...mislim,da se to vsi strinjamo saj ima 4 cilindre....

Sama r6 pa zmore do 10.000 rpm veliko več ko versys kaj ti ni jasno?

Se pravi po vaši teoriji je treba SS 600 tiščat in imeti na obratih da kaj zmorejo,hrati pa trdite,da sune nekaj kar zmore kot prej trdite,da mrtvilo,da brez veze.......eh nebuloze!

X

146_1008_06_z+2010_yamaha_YZF-R6+horsepower_torque_chart.jpg

122_0804_11_z+2008_kawasaki_versys+dyno.jpg

graf pokaže, da versač sune takoj od 3000-7000 ima poln navor na boljo odmah okoli 40lbft, torej v tistem voznem območju

r6 pa pokaže žalostno podobo, da ima pri 3000 komaj 20lbft, pol manjši sunek, pri 8000 pa le 30lbft... skratka nobenega sunka, vleka, kljub izrazito večji moči, skoraj 50% večja moč.

tu se izkaže zasnova 2valjnika, ki bolj sune, a je tudi bolj nemiren in trgajoč

ampak tega ti ne boš razumel nikoli

kako se pa voziš z r6 nad 10000rpm na malo daljši izlet pa je verjetno kar zanimiva zadeva...to niso potovalni obrati, to je motor za dirkanje, ko ga držiš v obratih, nima pa tako lepega razpona za normalno vožnjo

 

Objavljeno
pred 51 minutami, Snecer pravi:

..

vse to bi počel tudi tvoj GT, če ga ne bi opremili z vso možno elektroniko, predvsem tisto na sklopki

-------------------

to je bila vsa poanta, potem pa se je pojavil šešir s svojimi pravljicami in mi smo ga lepo hranili dalje :) še sedaj ni skapiral

 

Poanta bila to,da si ti trdil,da mopedek od 60konjev sune....

Ne razumem in ne morem razumet,da teh nekaj konjev sune a v praksi gre kot moja jaca od 125,ki sem jo imel kot pubertetnik¡!!!!!!!!!!!

Aha sneci se pravi zate moped SUNE če se v drugi pelješ 15kmh po hribu navzdol in zabiješ v prvo?Ne vem za druge vendar jz mislil,da smatraš pod SUNE nekaj v smeri vožnje....

Objavljeno
5 minutes ago, sesir said:

Poanta bila to,da si ti trdil,da mopedek od 60konjev sune....

Ne razumem in ne morem razumet,da teh nekaj konjev sune a v praksi gre kot moja jaca od 125,ki sem jo imel kot pubertetnik¡!!!!!!!!!!!

Aha sneci se pravi zate moped SUNE če se v drugi pelješ 15kmh po hribu navzdol in zabiješ v prvo?Ne vem za druge vendar jz mislil,da smatraš pod SUNE nekaj v smeri vožnje....

Get over it

Objavljeno
pred 51 minutami, Snecer pravi:

graf pokaže, da versač sune takoj od 3000-7000 ima poln navor na boljo odmah okoli 40lbft, torej v tistem voznem območju

r6 pa pokaže žalostno podobo, da ima pri 3000 komaj 20lbft, pol manjši sunek, pri 8000 pa le 30lbft... skratka nobenega sunka, vleka, kljub izrazito večji moči, skoraj 50% večja moč

 

Mislim,da vsem,ki smo vozili r6 jasno!R6 je vozna le med 13.000 in 15500 pa še takrat ni ne duha ne sluha,da bi kaj SUNLO

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Meni guma naredi 10k+, ker ga imam za daljše proge, pri čemer pa pred ovinkom zaviram z motorjem (tudi zavore imam kot nove), iz ovinka pa z občutkom zelo umirjeno

verigo pa trga, ker je veriga prešvoh zaradi trgajočega agregata, ko gas spustiš, se dobesedno ustavi (sune), napam 4valjniku ki kar lepo teče naprej, isto ko ožemaš, sune in "potrga"

------------------

finta te teme je bila v tem, da je Borči omenil "sunk" eno in dvovaljnikov napram mirnim 3-4valjnikom

mimogrede: kolega je padel zaradi sunka v ovinku, ko je prešaltal dol na enovaljniku (breg dol, bolj počasi) in je prestava pošteno zagrabila...

vse to bi počel tudi tvoj GT, če ga ne bi opremili z vso možno elektroniko, predvsem tisto na sklopki

-------------------

to je bila vsa poanta, potem pa se je pojavil šešir s svojimi pravljicami in mi smo ga lepo hranili dalje :) še sedaj ni skapiral

 

z vsem spoštovanjem, ampak jaz zadeve tako nisem razumel, ker je bilo govora o res velikem navoru/sunku 2 valnika v primerjavi z 4 valnim agregatom. Nakar sem jaz napisal, da niti en niti drugi ne sunejo v primerjavi s kakim tisočakom. Z oziroma, da sem vozil Versysa in štroma oba 650ccm, ne sune niti en niti drugi bistveno več v primerjavi z vsemi 600ccm agregati, ki sem jih vozil. Več sunka da Z900 (škodljiv sunek za verigo) ki ima nekaj ON-OFF efekta in sem se moral kar navadit, da ne spustim gas do konca.

Čeprav je vse res, da ima 2valni 650ccm motor spodaj več navora kot 4 valni, še vedno govorimo o malem navoru, in malih razlikah, ki ne počne nič posebnega.

Drugo so pa potem problemi zaradi uporabnih vrtljajev, dolžine prestavnih razmerij itd. Tvoj kolega pa ni padel zaradi sunka (sem vozil tudi CSa enovalnega, čista igrača), ampak ker je padel ven iz uporabnih vrtljajev.

ps. Vprašaj nekaj voznikov 2 valcev, koliko jim naredijo verige in imajo oilerje. Če se ne motim ima Mina vsaj 50kkm (pa ma tudi moped ki ima sunek :D ) Pa še kdo bi se tule našel.

Toliko o tem resno, vse ostalo je itak šala.

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

.

ps. Vprašaj nekaj voznikov 2 valcev, koliko jim naredijo verige in imajo oilerje. Če se ne motim ima Mina vsaj 50kkm (pa ma tudi moped ki ima sunek :D ) Pa še kdo bi se tule našel.

Toliko o tem resno, vse ostalo je itak šala.

Meni na ninji na 20.000 utrgalo verigo...pa verjemi,da je bila vsak drugi dan špricana...

Objavljeno

še nisem našel voznika versača, ki mu ne bi ketne žrlo...

sicer pa mina ima ketno 525, takisto vstrom 650...

 

pred 2 minutami, sesir pravi:

Meni na ninji na 20.000 utrgalo verigo...pa verjemi,da je bila vsak drugi dan špricana...

o raztegovanju govorimo, saj meni tudi 50k km drži+ do servisnega limita, ampak je neenakomerno raztegnjena

prešvoh ketna in agregat, ki sune :)

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

 

o raztegovanju govorimo, saj meni tudi 50k km drži+ do servisnega limita, ampak je neenakomerno raztegnjena

prešvoh ketna in agregat, ki sune :)

Men še ni bilo potrebno preveč spanat...malo nad polovico...motor prej bil prijateljev tako,da vem,da so realni kilometri...Pač konec naselja ko sem dal gas iz 50 je sam utrgalo in mašina se zadrla...hvala bogu ni kaj poškodovalo...

Ketna je bila original....očitno pa sem bil vedež kako narediti,da bo mopi vsaj malo suno saj sem kupil zlati DID in -1 +2 zobnike...

Objavljeno
pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

z vsem spoštovanjem, ampak jaz zadeve tako nisem razumel, ker je bilo govora o res velikem navoru/sunku 2 valnika v primerjavi z 4 valnim agregatom. Nakar sem jaz napisal, da niti en niti drugi ne sunejo v primerjavi s kakim tisočakom. Z oziroma, da sem vozil Versysa in štroma oba 650ccm, ne sune niti en niti drugi bistveno več v primerjavi z vsemi 600ccm agregati, ki sem jih vozil. Več sunka da Z900 (škodljiv sunek za verigo) ki ima nekaj ON-OFF efekta in sem se moral kar navadit, da ne spustim gas do konca.

Čeprav je vse res, da ima 2valni 650ccm motor spodaj več navora kot 4 valni, še vedno govorimo o malem navoru, in malih razlikah, ki ne počne nič posebnega.

Drugo so pa potem problemi zaradi uporabnih vrtljajev, dolžine prestavnih razmerij itd. Tvoj kolega pa ni padel zaradi sunka (sem vozil tudi CSa enovalnega, čista igrača), ampak ker je padel ven iz uporabnih vrtljajev.

ps. Vprašaj nekaj voznikov 2 valcev, koliko jim naredijo verige in imajo oilerje. Če se ne motim ima Mina vsaj 50kkm (pa ma tudi moped ki ima sunek :D ) Pa še kdo bi se tule našel.

Toliko o tem resno, vse ostalo je itak šala.

  Ob 10. 7. 2017 ob 7:25, Borutt pravi:

Ker ti določene zadeve niso ravno poznane, te bom razsvetlil z dejstvom, da motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji. Mogoče boš sedaj razumel pomen mojega zapisa. 

mwahaha..nema sunka nem nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,ap podobno, ne pa 650ccm brenclni.

 

Ne boš razumel. Ker pač ne dojameš in, ker ti je motoroznanstvo tuje. 

  •  
Objavljeno
3 minutes ago, sesir said:

Relativno...hehe...a moraš šeskrat prešaltat,da se pelješ 160...lol...veš mopedi že l.91 šli v prvi 135 od 2004 dalje 165 zdaj ne vem...

Neck mi je znano . . . ...sem 1999 eno leto staro Yamaho FZR 1000 exup kupil , dve leti kasneje sem pa se novo kupil.

 

Objavljeno
pred 39 minutami, Snecer pravi:

še nisem našel voznika versača, ki mu ne bi ketne žrlo...

sicer pa mina ima ketno 525, takisto vstrom 650...

 

o raztegovanju govorimo, saj meni tudi 50k km drži+ do servisnega limita, ampak je neenakomerno raztegnjena

prešvoh ketna in agregat, ki sune :)

tudi SDGT ima verigo 525, pa ima 111nm pri 3.500 obratih in 144nm pri 7jurjih. Veriga ima 30kkm in ne kaže neke bistvene obrabe.

Se pa strinjam, da verjetno veriga konstrukcijsko ne ustreza mopedu, če pa špekuliram, SX prvovgradnja O ringi 40kkm, potem pa DID zvmx al neki tacga, najdražja, samo 15kmm. Verjetno ni bil kriv sunek motorja ,ampak svinjarija, premal čiščenja, mogoče ponaredek. Hočem povedati, da uničena veriga ni merilo, koliko moped sune.

pred 35 minutami, sesir pravi:

Men še ni bilo potrebno preveč spanat...malo nad polovico...motor prej bil prijateljev tako,da vem,da so realni kilometri...Pač konec naselja ko sem dal gas iz 50 je sam utrgalo in mašina se zadrla...hvala bogu ni kaj poškodovalo...

Ketna je bila original....očitno pa sem bil vedež kako narediti,da bo mopi vsaj malo suno saj sem kupil zlati DID in -1 +2 zobnike...

preveč ti je sunil, mogoče ti 2 valja nista delala :P

 

pred 16 minutami, Borutt pravi:
  Ob 10. 7. 2017 ob 7:25, Borutt pravi:

Ker ti določene zadeve niso ravno poznane, te bom razsvetlil z dejstvom, da motor z manj valji pri isti delovni prostornini bolj "sune" od tistega z več valji. Mogoče boš sedaj razumel pomen mojega zapisa. 

mwahaha..nema sunka nem nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,ap podobno, ne pa 650ccm brenclni.

 

Ne boš razumel. Ker pač ne dojameš in, ker ti je motoroznanstvo tuje. 

  •  

še vedno trdim isto:

mwahaha..nema sunka nema nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,in podobno, ne pa 650ccm brenclni.

Objavljeno
pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

...

še vedno trdim isto:

mwahaha..nema sunka nema nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,in podobno, ne pa 650ccm brenclni.

Ker nimaš pojma o motoroznanstvu in, ker ti ne gredo v glavo razlage o čem sploh teče tipkana beseda. 

Objavljeno

Sunek je  premocen  izraz za  Versysa.  :lol1:

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

 :P

 

še vedno trdim isto:

mwahaha..nema sunka nema nič pr teh kojnih. Še 1290 GT ne sune, k je našopan z elektroniko. sunejo stari jurjaki 990 ,in podobno, ne pa 650ccm brenclni.

To je to!

Objavljeno
pred 48 minutami, Borutt pravi:

Ker nimaš pojma o motoroznanstvu in, ker ti ne gredo v glavo razlage o čem sploh teče tipkana beseda. 

si povedal že 100x, ponavljaš se :P

 

Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

si povedal že 100x, ponavljaš se :P

 

Šolarji večkrat slišijo isto snov, da si jo zapomnijo. Ampak nekaterim tudi 100x poslušanje ne gre med ušesa. Nekaj je kriv premajhen pomnilnik, nekaj pa zanič procesor. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!