Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 20 minutami, NejcZ pravi:

Nimam jaz živcev za to :) 

pručka lesena da sedeš nanjo, al pa če imaš kanal (imam) :) pa lepo stoje vse opraviš

pri tanku nema spasa, če maš kromane, bodo ratale plave, če so stainless steel bodo rjave, ni da ni

drugače pa gledam, mogoče bi moral jaz nabavit druge pipe, da bo lepše sunil, bo iste farbe kot filter...product1220_1.thumb.jpg.5d2b2f880607fb1a3df416c2e4a4ab3d.jpg

 

Objavljeno

... kaj to komplicirate s pručkami... pa kanali...  :slap:

.... jest ga obrnem in položim na zic pa balanco, pa imam vse z vrha dostopno  :D

 

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Honda-kosilnica-počasi a gre
Yamaha-sintisajzer-simfonija užitkov
Kawasaki-lakserca-sam za norce

.

Edina logika po kateri versys sune...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

SUNE samo H2 in noben drug moped!

Po večdnevnem gledanjo youtuba prišu do takega zaključka!

The H2 will reach 184mph from a standing start in just 900 metres. To je 296kmh

Popravljeno . Popravil sesir
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Saj lahko ima vsak svoje mnenje, ampak ne mi jokat, če vam že paše podhranjenost agregata, oziroma, povejte konkretno da ste zadovoljni v dvoje ali sami, če za kakim šleperjem tudi malce potrpite in se guncate. Smo/so pa nekateri, ki imajo vozila brez pomagal in jim ustreza v dvoje malce več živahnosti, pa zaradi tega ne udrihamo po tistih ki jim je 50 konjičev dovolj.

Tko da prosim, ne nabijat o grupnih vožnjah, in podobnih floskulah o čredicah, itd...hvala vnaprej.

Približno sedemdeset konjev v tristo kilogramih za šleperjem? Od kje ti vsa ta brihtnost? Sploh veš, kakšno razmerje moč/teža je to in, kakšen pospešek ima? 

Čreda je pa kriva za marsikatero sranje pri lovljenju repa pred seboj. 

Objavljeno
pred 8 urami, Borutt pravi:

Približno sedemdeset konjev v tristo kilogramih za šleperjem? Od kje ti vsa ta brihtnost? Sploh veš, kakšno razmerje moč/teža je to in, kakšen pospešek ima? 

Čreda je pa kriva za marsikatero sranje pri lovljenju repa pred seboj. 

Še eden, ki bi se rad nabijal :P, ko mi boš dokazal da so lastniki Jurja štromov bolj povrženi črednemu nagonu in posledično divjanju v primerjavi z lastniki 650, potem bodo tvoje besede nekaj veljale, do takrat pa je tvoj zapis samo nabijanje.

 

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Še eden, ki bi se rad nabijal :P, ko mi boš dokazal da so lastniki Jurja štromov bolj povrženi črednemu nagonu in posledično divjanju v primerjavi z lastniki 650, potem bodo tvoje besede nekaj veljale, do takrat pa je tvoj zapis samo nabijanje.

 

Sem vedel, da ne boš razumel napisano. Pravzaprav še prebral nisi.

In ja, dva cilindra v štromu sta močnejša od nekega isto kubičnega štiri cilindričnega mlinčka. Pa čeprav ima tisti mlinček več konjev.

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Sem vedel, da ne boš razumel napisano. Pravzaprav še prebral nisi.

In ja, dva cilindra v štromu sta močnejša od nekega isto kubičnega štiri cilindričnega mlinčka. Pa čeprav ima tisti mlinček več konjev.

Tako na hitro pobrano z neta:

Vstrom 650                                                                                                              GSXR600

645ccm/213kg                                                                                                       599ccm/187kg

66 Hp/63Nm                                                                                                           125Hp/67Nm

0-100km: 3,8sek                                                                                                     0-100km 3,4sek  

 

Mislim, da sem te demantiral. Poleg tega igra še pomembno vlogo teža, prestavno razmerje in še marsikaj.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

Tako na hitro pobrano z neta:

Vstrom 650                                                                                                              GSXR600

645ccm/213kg                                                                                                       599ccm/187kg

66 Hp/63Nm                                                                                                           125Hp/67Nm

0-100km: 3,8sek                                                                                                     0-100km 3,4sek  

 

Mislim, da sem te demantiral. Poleg tega igra še pomembno vlogo teža, prestavno razmerje in še marsikaj.

 

Iz tvoje razpredelnice se lepo vidi, da je za normalno vožnjo v okvirih vsaj približno dovoljenih hitrosti pomembnejši navor,  saj je kljub dvakratni moči pospešek podoben, ........ Moč mašine pa se izkaže šele pri višjih hitrostih na visokih obratih za divjanje (beri agresivnejšo vožnjo)....Vsak se pa sam odloča, kakšen voznik bo....

Moj  ima le 48 konjev, a jih skoraj vedno kar nekaj počiva...:winkiss:

Popravljeno . Popravil xtzs
Objavljeno
pred 3 minutami, xtzs pravi:

Iz tvoje razpredelnice se lepo vidi, da je za normalno vožnjo v okvirih vsaj približno dovoljenih hitrosti pomembnejši navor,  saj je kljub dvakratni moči pospešek podoben, ........ Moč mašine pa se izkaže šele pri višjih hitrostih na visokih obratih za divjanje (beri agresivnejšo vožnjo)....Vsak se pa sam odloča, kakšen voznik bo....

Moj  ima le 48 konjev, a jih skoraj vedno kar nekaj počiva...:winkiss:

iz moje tabele se vidi da gre vsak moped točno toliko kot mu gas odpreš :P . In da so nabijanja o črednem nagonu lastnikov tisočakov brezpredmetna, še vedno pa velja, da kalkulacijo o pospešku podere teža, dve osebi prtljaga itd, v tem primeru niso bistveni konji ampak navor, dobre zavore, močen geštel, kar praviloma ima za nekaj več denarja seveda tisočak.

In nikoli nisem rekel, da tisti ki jim paše 650ccm cijazijo, ovirajo promet skratka nabijal, kot radi nekateri nabijajo o tistih ki vozijo jurja. Vsakemu svoje, je pa fajn poznati oba aspekta.

Če mene vprašaš al novega( še bolje pa 2 leti rabljenega) Štroma jurja al 650 zmaga zame jurja.

1. v par letih jim krepko pade cena, bolj kot 650, kar je nekje logično

2. načeloma dobiš več opreme in boljše komponente.

In ker je tole tema, kjer smo začeli nabijat o 600:1000 bom objave premaknil, da ne smetimo več tule.

Objavljeno
pred 51 minutami, DAMI34 pravi:

iz moje tabele se vidi da gre vsak moped točno toliko kot mu gas odpreš :P . In da so nabijanja o črednem nagonu lastnikov tisočakov brezpredmetna, še vedno pa velja, da kalkulacijo o pospešku podere teža, dve osebi prtljaga itd, v tem primeru niso bistveni konji ampak navor, dobre zavore, močen geštel, kar praviloma ima za nekaj več denarja seveda tisočak.

In nikoli nisem rekel, da tisti ki jim paše 650ccm cijazijo, ovirajo promet skratka nabijal, kot radi nekateri nabijajo o tistih ki vozijo jurja. Vsakemu svoje, je pa fajn poznati oba aspekta.

Če mene vprašaš al novega( še bolje pa 2 leti rabljenega) Štroma jurja al 650 zmaga zame jurja.

1. v par letih jim krepko pade cena, bolj kot 650, kar je nekje logično

2. načeloma dobiš več opreme in boljše komponente.

In ker je tole tema, kjer smo začeli nabijat o 600:1000 bom objave premaknil, da ne smetimo več tule.

jaz pa rad turistično vozim :) (sport touring motor) pa tudi ne oviram, res pa je, da pazim, kje se peljem, da ne bi oviral motoGP turistov :)

Bi se pa strinjal s tabo glede štroma 1000, če novec zmore, vzemi čuka, ne bo nobene dileme več.

Mokra teža je ugodnih 228kg, napram cirka 220kg modela 650.

 

 

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

jaz pa rad turistično vozim :) (sport touring motor) pa tudi ne oviram, res pa je, da pazim, kje se peljem, da ne bi oviral motoGP turistov :)

Bi se pa strinjal s tabo glede štroma 1000, če novec zmore, vzemi čuka, ne bo nobene dileme več.

Mokra teža je ugodnih 228kg, napram cirka 220kg modela 650.

 

 

Ne vem sicer kako je z opremljenostjo ampak zadnjih par let tisočke ali 900ke dobivajo že serijsko poleg ABSa tudi TC, ki je super pomagalo. Da ne govorim o kakih ogrevanih ročkah, izbiri programov vožnje, potovalnem računalniku itd...večinoma že serijsko

čisto tako za intermezzo: ali na 950 nisi mogel čist turistično voziti? :P

 

Objavljeno

Ta pomagala morajo imeti, sicer bi bila vožnja za večino prenevarna. saj ne znajo nadzorovati drsenja v povezavi z desnico pri pospeševanju v ovinku.

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

Ne vem sicer kako je z opremljenostjo ampak zadnjih par let tisočke ali 900ke dobivajo že serijsko poleg ABSa tudi TC, ki je super pomagalo. Da ne govorim o kakih ogrevanih ročkah, izbiri programov vožnje, potovalnem računalniku itd...večinoma že serijsko

čisto tako za intermezzo: ali na 950 nisi mogel čist turistično voziti? :P

 

ni 943 :) 

sem lahko, ampak je motor silil, da obrneš, ker sicer si imel občutek, da je ugasnjen

Objavljeno

ja tisti 7ccm3 se full pozna :P

aja 948 je 

Objavljeno (popravljeno)

Men se je Versys zameru ko sem po Jadranki na eni izmed rvanin tiščal gas kolikor je dalo, števec je bil na nekih 103+102km/h menda, pa so šli mimo gospodje srednjih let na velkih kravah, kot da ni nič. Kurc pa tak sunek :D

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno (popravljeno)

Dodano vrednost tisoč in več kubičnih motorjev vidim bolj v boljši opremljenosti, vzmetenju, vožnji v dvoje.....kot v konjih, ki jih "ni nikoli dovolj". Vse to pa tudi kar nekaj stane, ki pa spet ne pride toliko do izraza, če si umirjen voznik....

Zato tudi sklepam: če potrebujem, moram imet odlično vzmetenje.....-- ker ga bom rabil, izkoristil, kar pomeni da bom hitrejši, agresivnejši.....divji......nesreča.....poškodba....poglej se v ogledalo.......poglej se v ogledalo...........poglej se v ogledalo

Razlika stroška pa še ni konec z nabavo "stroja", ampak se tedaj šele zares začne.

Ko prebiram koliko stane že samo redno vzdrževanje in potrošni materijal teh "mašin", kaj šele, ko se pojavijo pravi problemi, me zaboli glava. Sam tisti denar raje prelijem v bencin in potepanja....moje gledanje na stvar....

Če vidiš svojo srečo le v "stroju", ga pač kupiš, normalno!....

sune, ne sune, sem prvi al zadnji.... meni je daleč najpomembnejše vrniti se srečno domov! Srečna vrnitev je vedno najlepši del potovanja!

Popravljeno . Popravil xtzs
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ko jaz preberem tule v tej temi, kolko V2 650ccm sunejo, se prav oddahnem, da sem mel 1000ccm mlinček. Kurc, še sedaj se s 1301ccm  bojim it na 650 k nikol ne vem, če me bo dol odsunlo :P

 

Objavljeno
1 hour ago, NejcZ said:

Men se je Versys zameru ko sem po Jadranki na eni izmed rvanin tiščal gas kolikor je dalo, števec je bil na nekih 103+102km/h menda, pa so šli mimo gospodje srednjih let na velkih kravah, kot da ni nič. Kurc pa tak sunek :D

pa bi u tretjo dal?!?!

9 minutes ago, xtzs said:

Dodano vrednost tisoč in več kubičnih motorjev vidim bolj v boljši opremljenosti, vzmetenju, vožnji v dvoje.....kot v konjih, ki jih "ni nikoli dovolj". Vse to pa tudi kar nekaj stane, ki pa spet ne pride toliko do izraza, če si umirjen voznik....

Zato tudi sklepam: če potrebujem, moram imet odlično vzmetenje.....-- ker ga bom rabil, izkoristil, kar pomeni da bom hitrejši, agresivnejši.....divji......nesreča.....poškodba....poglej se v ogledalo.......poglej se v ogledalo...........poglej se v ogledalo

Razlika stroška pa še ni konec z nabavo "stroja", ampak se tedaj šele zares začne.

Ko prebiram koliko stane že samo redno vzdrževanje in potrošni materijal teh "mašin", kaj šele, ko se pojavijo pravi problemi, me zaboli glava. Sam tisti denar raje prelijem v bencin in potepanja....moje gledanje na stvar....

Če vidiš svojo srečo le v "stroju", ga pač kupiš, normalno!....

 

eksektli. Za v dvoje je 650 dostkat premalo. pa tud jurja in 80kw je...včasih zmanjka. Solo ni problem. Vzdrževanje....Če maš japonca je po moje isti šit kot 650. mal filtrov in olja, pa gas dalje. Ko maš kak premium EU izdelk, al pa Aprilio kot jez, pol....pol se pa kej novga navadiš :lol1:

Objavljeno
2 minutes ago, Kugelschreiber said:

pa bi u tretjo dal?!?!

 

eksektli. Za v dvoje je 650 dostkat premalo. pa tud jurja in 80kw je...včasih zmanjka. Solo ni problem. Vzdrževanje....Če maš japonca je po moje isti šit kot 650. mal filtrov in olja, pa gas dalje. Ko maš kak premium EU izdelk, al pa Aprilio kot jez, pol....pol se pa kej novga navadiš :lol1:

Navadis? 

Prej naucis:jezik:

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!