Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Električni Tesla pa vse pošola :) in zvezno lima

Zadnjič sem vozil za njim pa mi ni mogel uiti........aja v koloni smo vozili. :)

  • Haha 2
Objavljeno
pred 11 urami, DAMI34 pravi:

Tako na hitro pobrano z neta:

Vstrom 650                                                                                                              GSXR600

645ccm/213kg                                                                                                       599ccm/187kg

66 Hp/63Nm                                                                                                           125Hp/67Nm

0-100km: 3,8sek                                                                                                     0-100km 3,4sek  

 

Mislim, da sem te demantiral. Poleg tega igra še pomembno vlogo teža, prestavno razmerje in še marsikaj.

 

Bom še enkrat napisal; sem vedel, da ne boš razumem. Še posebej, ker ti je motoroznastvo zelo tuje. 

Pa še nekaj bom spet napisal; dva cilindra sta močnejša od štirih pri isti kubaturi. Ampak ti boš spet nabijal z nekimi podatki, kjer primerjaš športivo in enduro. Papirne podatke primerjaš. Bravo, stručko. Kljub temu sta dva cilindra močnejša od štirih. Samo razumel ne boš. 

In, ker vem, da ti še vedno ni jasno in, da ti nikoli ne bo; moč je v navoru in ne v konjih. 

Objavljeno

imam versys 650  z 64 KM  in prej imel bandita  650 z 86 KM

da...verso bolj sune , po zaprtih ovinkih itd ga je veselje vozit , lepo potegne v vseh prestavah ... bantita sm pa mogu vec saltat.... je pa na obratih in ravninah  bolj sel itak...pa po ravnini je bolj miren pr visjih brzinah ...

uglavnem za normalno voznjo in normalna prehitevanja mi je boljs 2 valjnik, mi ni zal menjave na manj konjev sploh .....

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ma ne spet, no. Ne spet pravlic o navoru. C’mon. 

Bom enkrat po tvoje uglajen; pravljico si nekam vtakni. 

  • Haha 2
Objavljeno
23 minutes ago, Borutt said:

Bom enkrat po tvoje uglajen; pravljico si nekam vtakni. 

 

Jaz? Ma, sej ti pravlicaris!!! Ce pogledamo objektivno, me ti posiljujes s pravljico. Vedno znova. 

 

25 minutes ago, Rogerg said:

imam versys 650  z 64 KM  in prej imel bandita  650 z 86 KM

da...verso bolj sune , po zaprtih ovinkih itd ga je veselje vozit , lepo potegne v vseh prestavah ... bantita sm pa mogu vec saltat.... je pa na obratih in ravninah  bolj sel itak...pa po ravnini je bolj miren pr visjih brzinah ...

uglavnem za normalno voznjo in normalna prehitevanja mi je boljs 2 valjnik, mi ni zal menjave na manj konjev sploh .....

 

No, kawi je res poskocn, odlicn primerk twina.  bando 650 pa ni nek presezek, u bistvu je slab 4valjnik. In tezk k svinc. Po moje ma, na pamet, 30? kil vec k verso. Fazer al pa hornet sta cist druga pesm. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Trenutno imam nekaj kompetenc za komentar. Sem dolgoletni lastnik Honde Cbf 600 in frišni lastnik  Honde Deauvile.  Z ženo sva prepotovala velk del Evrope, večino prelazov v I in A, Balkan z okolico itd. Z malo več šaltanja, za razliko od večine, ki jim je šaltanje odveč, sva se lepo vozila po vseh merdevinah. Je pa po daljših vožnjah ( tudi preko 800 km) bolela rit, veter, turbulence itd. na Deauvillu se ful lepo sedi, vizir imaš lahko odprt, ker je vetrna zaščita super, ampak, kaj manjka? Zvok in pospešek. Ko si na cbf mlinčku prešaltal 2 prestavi niže in navil do 10.000 obratov je bilo za moje pojme super. Kaj sune in kaj ne, bom prepustil drugim. Zvok pa od nežnega basa do rjovenja ala formula. Btw meni je bolj všeč motorjev moto2 kot super bike. Glas Deauvillke je še najbolj podoben kosilnici BCS. Večje udobje mi je super, bi pa, če bi šlo, skombiniral motor od Cbf, ostalo pa od Deauvillke. Se bom že navadil, ali pa tudi ne.

ps. 

moti me toliko jamranja zaradi šaltanja. Zakaj ne nabavite avtomatikov?

Objavljeno
pred 11 urami, raza pravi:

Žena ma 600, jaz mam 1200. Ona 100ks, jaz 138. Ona 64Nm navora, jaz 121, pa švigne mim sam če se ji hoče. Razmerje W/kg 0,379 proti 0,389. Razlika v najini teži 20kg. Zmalci, kaj pravi matematika?

Bom mogu 1600 ali 1800 nabavt?

 

pred 11 urami, sesir pravi:

Zobnike menjat...pa mal na dieto...hehe

lažje je porediti ženo kot shujšati..

  • Haha 3
Objavljeno
pred 10 urami, Borutt pravi:

Bom še enkrat napisal; sem vedel, da ne boš razumem. Še posebej, ker ti je motoroznastvo zelo tuje. 

Pa še nekaj bom spet napisal; dva cilindra sta močnejša od štirih pri isti kubaturi. Ampak ti boš spet nabijal z nekimi podatki, kjer primerjaš športivo in enduro. Papirne podatke primerjaš. Bravo, stručko. Kljub temu sta dva cilindra močnejša od štirih. Samo razumel ne boš. 

In, ker vem, da ti še vedno ni jasno in, da ti nikoli ne bo; moč je v navoru in ne v konjih. 

Sem ti dal tudi podatke o navoru

Lp

Štručko :D

 

Objavljeno
pred 11 urami, raza pravi:

Žena ma 600, jaz mam 1200. Ona 100ks, jaz 138. Ona 64Nm navora, jaz 121, pa švigne mim sam če se ji hoče. Razmerje W/kg 0,379 proti 0,389. Razlika v najini teži 20kg. Zmalci, kaj pravi matematika?

Bom mogu 1600 ali 1800 nabavt?

Pussi :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 urami, Igi Pop pravi:

Trenutno imam nekaj kompetenc za komentar. Sem dolgoletni lastnik Honde Cbf 600 in frišni lastnik  Honde Deauvile.  Z ženo sva prepotovala velk del Evrope, večino prelazov v I in A, Balkan z okolico itd. Z malo več šaltanja, za razliko od večine, ki jim je šaltanje odveč, sva se lepo vozila po vseh merdevinah. Je pa po daljših vožnjah ( tudi preko 800 km) bolela rit, veter, turbulence itd. na Deauvillu se ful lepo sedi, vizir imaš lahko odprt, ker je vetrna zaščita super, ampak, kaj manjka? Zvok in pospešek. Ko si na cbf mlinčku prešaltal 2 prestavi niže in navil do 10.000 obratov je bilo za moje pojme super. Kaj sune in kaj ne, bom prepustil drugim. Zvok pa od nežnega basa do rjovenja ala formula. Btw meni je bolj všeč motorjev moto2 kot super bike. Glas Deauvillke je še najbolj podoben kosilnici BCS. Večje udobje mi je super, bi pa, če bi šlo, skombiniral motor od Cbf, ostalo pa od Deauvillke. Se bom že navadil, ali pa tudi ne.

ps. 

moti me toliko jamranja zaradi šaltanja. Zakaj ne nabavite avtomatikov?

ker se ti lahko smejejo pred gostilno, ko vudijo da leva ročka nima ročice za sklopko

Objavljeno

pol praute da je suvanje spet moderno? grem takoj prestavt stikalo na ON :quad:

 

PS: pjte raje žene suvat, če ne zvečer use mene kličejo pa sm že rahlo utrujen...rabim dan, dva za regeneracijo :fredyjecar:

Objavljeno
pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

Pussi :P

 

Taki in podobni izračuni so bili pričakovani od nadpovprečnih motosvetovcev! Podal sem vam vse podatke, pa pojma nimate. Znate pa nabijat!

Objavljeno
pred 11 urami, Borutt pravi:

Bom še enkrat napisal; sem vedel, da ne boš razumem. Še posebej, ker ti je motoroznastvo zelo tuje. 

Pa še nekaj bom spet napisal; dva cilindra sta močnejša od štirih pri isti kubaturi. Ampak ti boš spet nabijal z nekimi podatki, kjer primerjaš športivo in enduro. Papirne podatke primerjaš. Bravo, stručko. Kljub temu sta dva cilindra močnejša od štirih. Samo razumel ne boš. 

In, ker vem, da ti še vedno ni jasno in, da ti nikoli ne bo; moč je v navoru in ne v konjih. 

A olje si se navadil pravilno zamenjat ali še vedno pravljice pišeš:yawn:

Če bi kaj vedel o motorjih ne bi pisal neumnosti, ki ti jih prodajajo mehaniki .

In znanje se pokaže , ko si sredi ničesar in rešuješ defekt, motorni ali gumi.... ne ko drekaš po googlu.

Objavljeno
pred 34 minutami, raza pravi:

Taki in podobni izračuni so bili pričakovani od nadpovprečnih motosvetovcev! Podal sem vam vse podatke, pa pojma nimate. Znate pa nabijat!

Teža in konji...in debilna ob 2000 kubikih so vsi podatki?

Z damijevem GT te žena ne bi mogla prehitet v pospeševanju po ravnini...kater jajc 1200 pa imaš ti,da tak nikamor ne gre pa kljub po tvoje vsem podatkom še ne vemo...

Tam ko držiš desno roko je ročko,ki se vrti...in ko poizkušata moraš to roko obrniti,konkretno...in prestavljati na visokih vrtljajih,pa saj verjetno si to mislis al?

Objavljeno
pred 35 minutami, sesir pravi:

 

Z damijevem GT te žena ne bi mogla prehitet v pospeševanju po ravnini...kater jajc 1200 pa imaš ti,da tak nikamor ne gre pa kljub po tvoje vsem podatkom še ne vemo...

Ni važn al jajc, al jajca! Važn je kompjuter, da nam napisal GLAVA in tisto kar je v njej! In tam je tisto, kar SUNE, ane?

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Objavljeno
3 minutes ago, raza said:

Ni važn al jajc, al jajca! Važn je kompjuter, da nam napisal GLAVA in tisto kar je v njej! In tam je tisto, kar SUNE, ane?

hočeš rečt, de maš zmešano ženo? :hmm: 

 

de ne bo zamere, hecam se. Mi je pa smešno prebirat, kako je treba menjavat, pa kako navor vleče, pa kako so 2cilindrci barvna televizija napram 4valnikom.....Dokler se ne greš pelat, je use na papirju. ko se peleš, je v idealnih pogojih marsikaj suvereno, ko pa mu postaviš kak izziv, stvari zmanjka sape. Pa saj veš. zato si varo menjal za tripla. Vara je de facto dost močn stroj, traktorsko vleče. Explorer je močnejši, pa še prijazen povrh.... bi šel nazaj a 2cilinderca? Al bi raj tanovga explorerja, k je (pravijo) še bol živahen?

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

hočeš rečt, de maš zmešano ženo? :hmm: 

 

de ne bo zamere, hecam se. Mi je pa smešno prebirat, kako je treba menjavat, pa kako navor vleče, pa kako so 2cilindrci barvna televizija napram 4valnikom.....Dokler se ne greš pelat, je use na papirju. ko se peleš, je v idealnih pogojih marsikaj suvereno, ko pa mu postaviš kak izziv, stvari zmanjka sape. Pa saj veš. zato si varo menjal za tripla. Vara je de facto dost močn stroj, traktorsko vleče. Explorer je močnejši, pa še prijazen povrh.... bi šel nazaj a 2cilinderca? Al bi raj tanovga explorerja, k je (pravijo) še bol živahen?

 

4 cilindri so barvna televizija od nekje 800ccm dalje

do tja po so 2 valjniki oziroma kot sedaj vidimo še boljša zadeva, 3 valjniki!

kompromis med enimi in drugimi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 minutes ago, Snecer said:

4 cilindri so barvna televizija od nekje 800ccm dalje

do tja po so 2 valjniki oziroma kot sedaj vidimo še boljša zadeva, 3 valjniki!

kompromis med enimi in drugimi

mnnnja. ne vem. so tudi zelo kulturni 1200ccm dvocilindrci in fantastični 600ccm 4 cilindrci. jez bi reku de je taprav kompromis 90kw 1000ccm 4cilindrc :D

Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

A olje si se navadil pravilno zamenjat ali še vedno pravljice pišeš:yawn:

Če bi kaj vedel o motorjih ne bi pisal neumnosti, ki ti jih prodajajo mehaniki .

In znanje se pokaže , ko si sredi ničesar in rešuješ defekt, motorni ali gumi.... ne ko drekaš po googlu.

O, glej še enega stručkota. Kaj si sedaj uničil?

Res je, za uničevanje moraš imeti znanje. Kdaj boš imel predavanje? 

Objavljeno
pred 12 minutami, Borutt pravi:

O, glej še enega stručkota. Kaj si sedaj uničil?

Res je, za uničevanje moraš imeti znanje. Kdaj boš imel predavanje? 

Jaz uničujem svoje stvari in ne službene.

Si kupil tetenski motor pa ni blata videl stručko

Da ne pišem......kjer se ti voziš teh par 100km na let jaz na hrbtu odnesem 

 

Objavljeno

Sta se začela spet suvat?

Teme je o sunkih, ne o povzročenih defektih in odpravljanju le teh :) 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 40 minutami, Snecer pravi:

Sta se začela spet suvat?

Teme je o sunkih, ne o povzročenih defektih in odpravljanju le teh :) 

Pridi enkrat mim, da ti sunem kosilo na mizo:)

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Jaz uničujem svoje stvari in ne službene.

Si kupil tetenski motor pa ni blata videl stručko

Da ne pišem......kjer se ti voziš teh par 100km na let jaz na hrbtu odnesem 

 

Joj, siromak jedan. Se nisi mogel kaj drugega izmisliti? Res si revež s temi tvojimi ubogimi izmišljotinami. 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!