Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 14 minutami, Borutt pravi:

Joj, siromak jedan. Se nisi mogel kaj drugega izmisliti? Res si revež s temi tvojimi ubogimi izmišljotinami. 

 

Revež se lahko obogati, ti boš skoz neumen.

Objavljeno
pred 4 urami, raza pravi:

Taki in podobni izračuni so bili pričakovani od nadpovprečnih motosvetovcev! Podal sem vam vse podatke, pa pojma nimate. Znate pa nabijat!

ti boš tvojo težko nabil, če ti uide :P

sicer pa eni preveč resno jemljete nabijanje in MS. :D

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

4 cilindri so barvna televizija od nekje 800ccm dalje

do tja po so 2 valjniki oziroma kot sedaj vidimo še boljša zadeva, 3 valjniki!

kompromis med enimi in drugimi

ne vem no, kaj je pol GSXr600? Radio? :P

Sicer pa vemo, kako se je tale zgodba začela, če ne pa preberi prvo stran. Govorilo se je o nadpovprečnih sunkih 650 ccm dvo valnika. Vsaj na papirju in podatkih smo že 100x dokazali, da bistvenih razlik ni, da je malce drugačna krivulja navora pri 2,3 in 4 cilindrih iste kubature. Ampak 600ccm bo sunlo kot 600 nikol kot 1000. In da mu sape zmanjka ko se teža povečuje. To je vsa poanta. Sem se preveč prevozil z vsemi vrstami mašin, da mi bo Borut bučke prodajal.

Hkrati pa se nekomu odsvetuje 1000ccm moped z lepimi 100 konjiči (kar je po mojem zelo dober optimum, sploh za 2 osebe mirne roke) ker tist je pa že preveč :P

Swašta bi reku Mujo.

Objavljeno
pred 34 minutami, Borutt pravi:

Joj, siromak jedan. Se nisi mogel kaj drugega izmisliti? Res si revež s temi tvojimi ubogimi izmišljotinami. 

 

Glede nato kaj in kje vse uporabljajo prijatelji takšne motorje...kaj bi ti pa rekel?

http://www.betamotor.si/

Objavljeno
pred 28 minutami, sesir pravi:

Glede nato kaj in kje vse uporabljajo prijatelji takšne motorje...kaj bi ti pa rekel?

http://www.betamotor.si/

Njegov je za na travnik , za hišo, pa še to če je suho in sončno, specialist je model:lol1:

Objavljeno
pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

sicer pa eni preveč resno jemljete nabijanje in MS. :D

 

Pa je lahko tako eno kot drugo tak fajn...

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne vem no, kaj je pol GSXr600? Radio? :P

Sicer pa vemo, kako se je tale zgodba začela, če ne pa preberi prvo stran. Govorilo se je o nadpovprečnih sunkih 650 ccm dvo valnika. Vsaj na papirju in podatkih smo že 100x dokazali, da bistvenih razlik ni, da je malce drugačna krivulja navora pri 2,3 in 4 cilindrih iste kubature. Ampak 600ccm bo sunlo kot 600 nikol kot 1000. In da mu sape zmanjka ko se teža povečuje. To je vsa poanta. Sem se preveč prevozil z vsemi vrstami mašin, da mi bo Borut bučke prodajal.

Hkrati pa se nekomu odsvetuje 1000ccm moped z lepimi 100 konjiči (kar je po mojem zelo dober optimum, sploh za 2 osebe mirne roke) ker tist je pa že preveč :P

Swašta bi reku Mujo.

cestaka si not potegnil :) 

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

cestaka si not potegnil :) 

kam not :hmm:

 

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Revež se lahko obogati, ti boš skoz neumen.

Saj ni bilo za pričakovati, da boš razumel. 

Objavljeno
pred 10 minutami, Snecer pravi:

cestaka si not potegnil :) 

citiram zapis:

"In ja, dva cilindra v štromu sta močnejša od nekega isto kubičnega štiri cilindričnega mlinčka. Pa čeprav ima tisti mlinček več konjev."

 

Dokazal sem da ima za 50ccm manjša kubatura gsxr več navora kot štrom, ki rukne :P

 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Saj ni bilo za pričakovati, da boš razumel. 

Do zdaj bi s svojim strokovnim tretjim očesom že moral vedeti , da te 98% ne razume . 

Imaš problem .

  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne vem no, kaj je pol GSXr600? Radio? :P

Sicer pa vemo, kako se je tale zgodba začela, če ne pa preberi prvo stran. Govorilo se je o nadpovprečnih sunkih 650 ccm dvo valnika. Vsaj na papirju in podatkih smo že 100x dokazali, da bistvenih razlik ni, da je malce drugačna krivulja navora pri 2,3 in 4 cilindrih iste kubature. Ampak 600ccm bo sunlo kot 600 nikol kot 1000. In da mu sape zmanjka ko se teža povečuje. To je vsa poanta. Sem se preveč prevozil z vsemi vrstami mašin, da mi bo Borut bučke prodajal.

Hkrati pa se nekomu odsvetuje 1000ccm moped z lepimi 100 konjiči (kar je po mojem zelo dober optimum, sploh za 2 osebe mirne roke) ker tist je pa že preveč :P

Swašta bi reku Mujo.

Še enkrat, ker ti res ne gre med ušesa; dva cilindra sta močnejša od štirih pri isti kubaturi. Zato tisto tvoje nabijanje, da je tukaj primerjava med 600 in 1000, ni drugega, kot nabijanje. 

Ko bi ti vsaj pozorno prebral. 

Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Do zdaj bi s svojim strokovnim tretjim očesom že moral vedeti , da te 98% ne razume . 

Imaš problem .

ne, vsi drugi imamo problem.

lp

Štručko :P

 

Pravkar, Borutt pravi:

Še enkrat, ker ti res ne gre med ušesa; dva cilindra sta močnejša od štirih pri isti kubaturi. Zato tisto tvoje nabijanje, da je tukaj primerjava med 600 in 1000, ni drugega, kot nabijanje. 

Ko bi ti vsaj pozorno prebral. 

čakam dokaze pri prvi trditvi, nato pa gremo na drugo.

A ti moram spet linkat podatke divjega Štroma 650 in pohlevnega GSXR600? Al si jih sploh prebral?

 

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

citiram zapis:

"In ja, dva cilindra v štromu sta močnejša od nekega isto kubičnega štiri cilindričnega mlinčka. Pa čeprav ima tisti mlinček več konjev."

 

Dokazal sem da ima za 50ccm manjša kubatura gsxr več navora kot štrom, ki rukne :P

 

Grafi in številke? Bravo. 

Pojdi z obema med ovinke in v klanec, pa boš videl, kdo ima navor. 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ne, vsi drugi imamo problem.

lp

Štručko :P

 

Ne znamo pozorno brat , ti tudi nimaš nič med ušesi nooo :lol1:

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Grafi in številke? Bravo. 

Pojdi z obema med ovinke in v klanec, pa boš videl, kdo ima navor. 

Meritve in kazni ? Bravo.

Pojdi med motoriste , pa boš videl kaj ste jih naučili s tem in sploh kako se je stanje izboljšalo . 

Drugače pa suva moj dvovaljnik proti tvojemu dvovaljniku :lol1:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Grafi in številke? Bravo. 

Pojdi z obema med ovinke in v klanec, pa boš videl, kdo ima navor. 

sem peljal Vštrom650 in Versys650. Kap megla, nikamor ne gre in sem vozil 600ccm mlinčke, ki letijo presneto dobro, tako da ne mi nabijat. Je pa možno da je tvoj zamorjen :P Sem pa vozil SV650, ki je letel presneto dobro, ga je pa lastnik skozi vrtel, tak da mu ni zaspal :P

 

 

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Ne znamo pozorno brat , ti tudi nimaš nič med ušesi nooo :lol1:

zdj ne, k sem se na frišno obril :P

 

Objavljeno
pred 38 minutami, Borutt pravi:

Še enkrat, ker ti res ne gre med ušesa; dva cilindra sta močnejša od štirih pri isti kubaturi. Zato tisto tvoje nabijanje, da je tukaj primerjava med 600 in 1000, ni drugega, kot nabijanje. 

Ne bo držalo. Pri enakih ali vsaj podobnih konjih morda res. Moč so konji, navor pomeni le podajanje moči pogonu. Z več navora lažje in prej pride moč do izraza, nikakor jo pa ne more nadomestit.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 43 minutami, Kmet2 pravi:

Do zdaj bi s svojim strokovnim tretjim očesom že moral vedeti , da te 98% ne razume . 

Imaš problem .

Se ti opravičujem za neumaknjene ograje in ostale stvari ob cesti. 

 

pred 45 minutami, DAMI34 pravi:

ne, vsi drugi imamo problem.

lp

Štručko :P

 

čakam dokaze pri prvi trditvi, nato pa gremo na drugo.

A ti moram spet linkat podatke divjega Štroma 650 in pohlevnega GSXR600? Al si jih sploh prebral?

 

Ti čakaš dokaze? S tvojim poznavanjem motoroznanstva ni variante, da bi razumel. 

Res ti ni jasno, kaj je navor, kajne. Zato boš kar naprej nabijal z nekimi grafi in tabelami. Ker pač ne razumeš določenih zadev. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

 

 

Ti čakaš dokaze? S tvojim poznavanjem motoroznanstva ni variante, da bi razumel. 

Res ti ni jasno, kaj je navor, kajne. Zato boš kar naprej nabijal z nekimi grafi in tabelami. Ker pač ne razumeš določenih zadev. 

pred 42 minutami sem ti že odpisal, kako je v reali. Si spregledal? :ras:

Objavljeno
pred 42 minutami, Kmet2 pravi:

Meritve in kazni ? Bravo.

Pojdi med motoriste , pa boš videl kaj ste jih naučili s tem in sploh kako se je stanje izboljšalo . 

Drugače pa suva moj dvovaljnik proti tvojemu dvovaljniku :lol1:

Res ne znaš drugega, kot nabijati? 

pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

sem peljal Vštrom650 in Versys650. Kap megla, nikamor ne gre in sem vozil 600ccm mlinčke, ki letijo presneto dobro, tako da ne mi nabijat. Je pa možno da je tvoj zamorjen :P Sem pa vozil SV650, ki je letel presneto dobro, ga je pa lastnik skozi vrtel, tak da mu ni zaspal :P

 

 

zdj ne, k sem se na frišno obril :P

 

Res ti ne bo nikoli jasno. Glede dvo in štiri valjne mašine. 

Ker nabijanje in zavajanje ti gre presenetljivo dobro. 

Objavljeno
pred 23 minutami, vandrovec pravi:

Ne bo držalo. Pri enakih ali vsaj podobnih konjih morda res. Moč so konji, navor pomeni le podajanje moči pogonu. Z več navora lažje in prej pride moč do izraza, nikakor jo pa ne more nadomestit.

Navor je moč. In navor pelje. Bo šlo sedaj? 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

 

Res ti ne bo nikoli jasno. Glede dvo in štiri valjne mašine. 

Ker nabijanje in zavajanje ti gre presenetljivo dobro. 

Z dejstvi, ki si jih posredoval in z vsemi podatki, ki si mi jih predočil, sem ugotovil, da se motim in da imaš absolutno prav. (glede drugega stavka) :P

giphy.gif.91c4043d2059409d2e14d7e7fd49686e.gif

ps, a pol si že nascal kakega gixerja , 600, da ne bo pomote, u sunku seveda :P

 

Objavljeno
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

pred 42 minutami sem ti že odpisal, kako je v reali. Si spregledal? :ras:

Poišči grafe in tabele in se igraj. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!