Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Navor je moč. In navor pelje. Bo šlo sedaj? 

čak sam potem če ima nekaj več navora pri manjših kubikih (GSXr600) kot Vstrom pri 650ccm, mislim, da je razlika 7Nm v korist GSXRja...kaj pol bolje pelje? Sori tvoja formula, moj queščn :P

 

Pravkar, Borutt pravi:

Poišči grafe in tabele in se igraj. 

si jih že dobil, nisi pa jih demantiral, žal

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

Z dejstvi, ki si jih posredoval in z vsemi podatki, ki si mi jih predočil, sem ugotovil, da se motim in da imaš absolutno prav. (glede drugega stavka) :P

giphy.gif.91c4043d2059409d2e14d7e7fd49686e.gif

ps, a pol si že nascal kakega gixerja , 600, da ne bo pomote, u sunku seveda :P

 

Spet neki nabijaš s primerjavo med športivo in enduro in njuno dirko. Si otrok ali samo ne razumeš? 

Dva cilindra sta močnejša od štirih. Pa vem, da ne boš razumel. 

Objavljeno

 

Pravkar, Borutt pravi:

Spet neki nabijaš s primerjavo med športivo in enduro in njuno dirko. Si otrok ali samo ne razumeš? 

Dva cilindra sta močnejša od štirih. Pa vem, da ne boš razumel. 

če se pa skozi nekaj zapletaš :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

čak sam potem če ima nekaj več navora pri manjših kubikih (GSXr600) kot Vstrom pri 650ccm, mislim, da je razlika 7Nm v korist GSXRja...kaj pol bolje pelje? Sori tvoja formula, moj queščn :P

 

si jih že dobil, nisi pa jih demantiral, žal

Poišči grafe z navorom za oba motorja. Mogoče ti bo kaj bolj jasno. 

O kakšnem demantiranju bluziš? 

Pravkar, DAMI34 pravi:

 

če se pa skozi nekaj zapletaš :P

 

Ne bo ti šlo, kajne. 

Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

Navor je moč. In navor pelje. Bo šlo sedaj? 

Ni res, moč je moč, navor je navor. :P

 

Objavljeno
1 hour ago, Borutt said:

Grafi in številke? Bravo. 

Pojdi z obema med ovinke in v klanec, pa boš videl, kdo ima navor. 

Potem pa pojdi v ovinke in klanec se z en

 

2 hours ago, DAMI34 said:

ne vem no, kaj je pol GSXr600? Radio? :P

Sicer pa vemo, kako se je tale zgodba začela, če ne pa preberi prvo stran. Govorilo se je o nadpovprečnih sunkih 650 ccm dvo valnika. Vsaj na papirju in podatkih smo že 100x dokazali, da bistvenih razlik ni, da je malce drugačna krivulja navora pri 2,3 in 4 cilindrih iste kubature. Ampak 600ccm bo sunlo kot 600 nikol kot 1000. In da mu sape zmanjka ko se teža povečuje. To je vsa poanta. Sem se preveč prevozil z vsemi vrstami mašin, da mi bo Borut bučke prodajal.

Hkrati pa se nekomu odsvetuje 1000ccm moped z lepimi 100 konjiči (kar je po mojem zelo dober optimum, sploh za 2 osebe mirne roke) ker tist je pa že preveč :P

Swašta bi reku Mujo.

Vsi skupaj ste pozabili bistveno zadevo: prenose v menjalniku. Dvovaljniki imajo vedno drugacne prenose, ker imajo manj uporabnih obratov kot stirivaljniki (vrstni se posebej). Dvovaljniki imajo v resnici precej manj moci pri enaki prostornini, ker imajo vecjo maso batov, utezi na glavni gredi so vecje, "luknja" med takti je se bolj izrazita, ipd.  Dvovaljniki se vrtijo tudi par tisoc obratov manj kot stirivaljniki, zato ima dvovaljnik daljso prestavno razmerje pri najvisjih hitrostih. Ce naj gre motor 300 na uro, je to lahko pri 16k obratih stirivaljnika, ali 12k dvovaljnika. Zato, ker, so prestavna razmerja prilagojen manj obratom, pa nemirnemu teku pod 2-3k, dvovaljnik bolj potegne pri nizkih hitrostih, pri visjih pa mu zacne zmanjkovati sape. Se boljsi dokaz je enovaljnik. Naviti posteno butnejo, ampak na Duku naprimer bi v prvi nad 40 na uro razgnalo agregat, stirivajnik pa z lahkoto potegne z prvo cez 100. Duke potem gre kakih 160, potem pa zracni upor naredi svoje, in vec pac z 50 konji ne gre. Dvovaljnik 650 bo pac prilezel blizu 200 (enako brez maske kot Duke), 600 stirivaljnik pa z lahkoto 240 ali vec. Pri koncni, za premagovanje upora steje vec ali manj samo moc agregata. 600 stirivaljnik je precej mocnejsi kot 600 dvovaljnik, ta pa se precej vec kot enovaljnik. Iz serpentine ven pa enovaljnik v verjetno najbolj butne...  ce bi pa stirvaljnik imel tako kratko prvo kot jo ima duke, bi bil nevozen. Popolnoma

 

Ne odgovarjam nikomur direktno.  

Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Njegov je za na travnik , za hišo, pa še to če je suho in sončno, specialist je model:lol1:

Misliš... Ker kupil je novega predvidevam pri pravem mojstru,tega športa,zakon pa menda tuk pozna,da ve,da se razen po makadam cesti lahko voziš tudi po zato urejenih poligonih...

Borut te kmet malo heca...al si v prvem poizkusu že na poligonu na Vranskem ugotovil,da je zate makedam cesta,domači travnik in mokre sanje o norenju po blatu......ko sem sam padel z trialom v manjši potok sem se tudi spraševal kaj meni tega treba...

Objavljeno
pred 6 urami, Kugelschreiber pravi:

Dokler se ne greš pelat, je use na papirju. ko se peleš, je v idealnih pogojih marsikaj suvereno, ko pa mu postaviš kak izziv, stvari zmanjka sape.

Največjo vlogo igrajo osebne preference oz stil vožnje. Moči je na sodobnih strojih ranga 600 kubov in gor vedno zadosti (za vožnjo v okviru normalnosti al pa konkretne nenormalnosti). Sam eni so lene sorte in se jim ne da vedno z menjalnikom lovit okoli območja delovanja stroja, enim pa to predstavlja veselje in užitek. Pripelat po cesti se pa res ni noben problem kamorkoli pa magari s starim 250 kubičnim mlinčkom, sopotnico in nekaj prtljage. Ljudje se s takimi vozijo okoli sveta in nič ne jamrajo da jim kaj konkretnega fali. Več, več, več... je mantra, dobra predvsem za proizvajalce motorjev. Marsikdo pa z leti pogrunta, da je manj več. Ali pa ne. Kar nekaj kilometrov sem naredil s staro Ibizo 1.4 MPI s celih 60KM. Kanta na štirih kolesih, težka slabo tono. Ne kupim zgodbe da motorju s 650 kubov in 60+ KM kadarkoli sfali sape. Itak da mu ne, če lih cele bajte ne obesiš gor al pa probaš športake po Grobniku ganjat. Sam mal več pozornosti rabi da se premakne v optimalo, pol gre pa čisto zadosti za večino voznikov.

 

pred 18 minutami, jvalant pravi:

Zato, ker, so prestavna razmerja prilagojen manj obratom, pa nemirnemu teku pod 2-3k, dvovaljnik bolj potegne pri nizkih hitrostih, pri visjih pa mu zacne zmanjkovati sape. Se boljsi dokaz je enovaljnik. Naviti posteno butnejo, ampak na Duku naprimer bi v prvi nad 40 na uro razgnalo agregat, stirivajnik pa z lahkoto potegne z prvo cez 100.

Dvovaljnik - večji cilindri, več energije pri gorenju večje količine zmesi zraka in bencina, več navora v nizkih obratih, zaradi gibalnih količin omejen RPM range, se manj vrti in s tem ima manjšo končno moč. Štirivaljnik - manjši cilindri, manj energije pri gorenju manjše količine zmesi zraka in bencina, zaradi manjših gibalnih količin se lahko vrti dosti hitreje, večja končna moč. Takole laično rečeno, variabel je seveda več (zaporedje vžiga npr), tehnologija izdelave oz materiali naredijo svoje. Vedno je pa igri formula za računanje moči iz danega navora, max obratov in določene konstante - https://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower#Calculating_power

 

Če hočeš da konkretno sune si pa to nabaviš. Se dobi tudi v supermoto izvedbi za one ki so raje na asfaltu :P 

DSCN51315.jpg

Objavljeno
pred 1 uro, Borutt pravi:

Navor je moč. In navor pelje. Bo šlo sedaj? 

navor ni moč ..

ne pelje navor..če želiš imeti navor mora agregat delat.

če želiš , da agregat dela moraš dovajati gorivo.. gorivo je potrebno plačati.

torej pelje denar.

pred eno uro, Borutt pravi:

Spet neki nabijaš s primerjavo med športivo in enduro in njuno dirko. Si otrok ali samo ne razumeš? 

Dva cilindra sta močnejša od štirih. Pa vem, da ne boš razumel. 

pri isti moči sta dva cilindra enako močna kot štirje.. če ima 2 cilindra večjo moč je šele močnejši.

 

Objavljeno

A pol sune? :blush:

Objavljeno

Ce 650 sune, kva pol jurja? Kipa na hrbet? :) al spet ni razlike :)

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

sune in tudi zavira močneje ... zato mam bremze ko nove

Moj ktmgt nc ne zavira, sam leti ko strela :P

 

Objavljeno
pred 4 minutami, DinDiin pravi:

Ce 650 sune, kva pol jurja? Kipa na hrbet? :) al spet ni razlike :)

če govoriš o v2 ali v vrsto2 so tam že pomagals, da te ne sune, ampak da lepo vleče

sicer bi ti bil že zdavnaj na hrbtu

  • Haha 1
Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

če govoriš o v2 ali v vrsto2 so tam že pomagals, da te ne sune, ampak da lepo vleče

sicer bi ti bil že zdavnaj na hrbtu

Primerjaj moč in navor versys 1000 in moje ninje 2005 pa se ninja čist super pelje brez pomagal

Objavljeno
pred 8 minutami, sesir pravi:

Primerjaj moč in navor versys 1000 in moje ninje 2005 pa se ninja čist super pelje brez pomagal

no daj graf

Objavljeno

Takale težava se lahko sam ma kakem pikniku reši.

Objavljeno
1 hour ago, jskrablin said:

Največjo vlogo igrajo osebne preference oz stil vožnje. Moči je na sodobnih strojih ranga 600 kubov in gor vedno zadosti (za vožnjo v okviru normalnosti al pa konkretne nenormalnosti). Sam eni so lene sorte in se jim ne da vedno z menjalnikom lovit okoli območja delovanja stroja, enim pa to predstavlja veselje in užitek. Pripelat po cesti se pa res ni noben problem kamorkoli pa magari s starim 250 kubičnim mlinčkom, sopotnico in nekaj prtljage. Ljudje se s takimi vozijo okoli sveta in nič ne jamrajo da jim kaj konkretnega fali. Več, več, več... je mantra, dobra predvsem za proizvajalce motorjev. Marsikdo pa z leti pogrunta, da je manj več. Ali pa ne. Kar nekaj kilometrov sem naredil s staro Ibizo 1.4 MPI s celih 60KM. Kanta na štirih kolesih, težka slabo tono. Ne kupim zgodbe da motorju s 650 kubov in 60+ KM kadarkoli sfali sape. Itak da mu ne, če lih cele bajte ne obesiš gor al pa probaš športake po Grobniku ganjat. Sam mal več pozornosti rabi da se premakne v optimalo, pol gre pa čisto zadosti za večino voznikov.

 

Dvovaljnik - večji cilindri, več energije pri gorenju večje količine zmesi zraka in bencina, več navora v nizkih obratih, zaradi gibalnih količin omejen RPM range, se manj vrti in s tem ima manjšo končno moč. Štirivaljnik - manjši cilindri, manj energije pri gorenju manjše količine zmesi zraka in bencina, zaradi manjših gibalnih količin se lahko vrti dosti hitreje, večja končna moč. Takole laično rečeno, variabel je seveda več (zaporedje vžiga npr), tehnologija izdelave oz materiali naredijo svoje. Vedno je pa igri formula za računanje moči iz danega navora, max obratov in določene konstante - https://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower#Calculating_power

 

Če hočeš da konkretno sune si pa to nabaviš. Se dobi tudi v supermoto izvedbi za one ki so raje na asfaltu :P 

DSCN51315.jpg

Dej no dej. Nalozi gor 200kil pa pejt iz vipave na razdrto. Pizda bo zgledalo k pocasn posnetk. Od motorja pac pricakujem mal drgacn filing kot od dvovalnega cutroenw, k mi je bil cist ok za prebluzit evropo. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Snecer pravi:

no daj graf

In pol ta bicikl od 1000 rabi elektroniko,da vozn...rabi elektroniko za umske omejence,ki sedijo za pc in kupijo pc mopi...

In to je zaspani star tisočak z 4 cilindri...

13_kawai_versys.jpg

20040915061407-0.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, Snecer pravi:

graf je od versač 650

No vseeno je bil graf od bicikla za katerega trdiš,da SUNE

ecunleashed-kawasaki-versys-1000-graph_zps6e8b31ec.png

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

no daj graf

Grafi v tej temi ne veljajo, podatki tudi ne. Vela edino če si štručko :P

 

Objavljeno

cbf 600 - 599 kubov, 77 konjev, 

deauville 680 kubov, 65 konjev.

:hmm:

A so ta drugi konji močnejši od ta drugih?

  • Haha 2
Objavljeno

Sej se lucka prziga, ce je prevec, pa se bl ne :) mors met obcutek, ce si pa drvar, je pa dost nevarnih :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!