Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, ukica pravi:

Nad 6 res ne sune, sam 6 pa sune.. in to ves kako :P 

majn ko štrom in versače, k tiste dva pa suneta :D

 

  • Haha 2
Objavljeno

Dva cilindra 650 res suneta, vem iz prve roke :OK:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
42 minutes ago, DAMI34 said:

majn ko štrom in versače, k tiste dva pa suneta :D

 

Kaj mu fali?

stromar650.jpg

Objavljeno
15 minutes ago, krucymucy said:

Kaj mu fali?

stromar650.jpg

En auspuf, pa malo pivo. 

  • Haha 2
Objavljeno
2 minutes ago, krucymucy said:

narobe.

dobro vzmetenje.

Ja tega pa s slike ni videt, mord ma pa öhlinsa?

Objavljeno
pred 48 minutami, krucymucy pravi:

Kaj mu fali?

stromar650.jpg

fali?...nč..... še preveč je gor......  plastike ..... :jezik:

Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

Kaj mu fali?

stromar650.jpg

sunek, maj frend, sunek :P

 

pred 1 uro, Frenk 67 pravi:

Dva cilindra 650 res suneta, vem iz prve roke :OK:

2x650,5 da smo bolj natančni!!!

 

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

sunek, maj frend, sunek :P

 

2x650,5 da smo bolj natančni!!!

 

Pojma nimata!!!!Imata prevelki bat,da bi vedla kva SUNE

Objavljeno

1 cilner - sune za tistga ki ni voz 2-4

2 suneta še bolj, za tistga, ki ni vozu 4

4 sunejo ful, za tistga, ki ni vozu ducati z 2.

Na dva ne grem nikol več, razn če me kdaj prime, da ne bom tiščal iz ovinka. Trobentice mam na vrtu.

Objavljeno
2 minutes ago, isarajli1 said:

1 cilner - sune za tistga ki ni voz 2-4

2 suneta še bolj, za tistga, ki ni vozu 4

4 sunejo ful, za tistga, ki ni vozu ducati z 2.

Na dva ne grem nikol več, razn če me kdaj prime, da ne bom tiščal iz ovinka. Trobentice mam na vrtu.

Zmaga za italjane

zdej se lah zapre tema :P 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 23 minutami, isarajli1 pravi:

 

4 sunejo ful, za tistga, ki ni vozu ducati z 2.

Ti to resno? Pol se nisi vozu pravega 4 cilindraša...

Objavljeno
29 minutes ago, ukica said:

4 sunejo ful, za tistga, ki ni vozu ducati z 2.

Sej sune, trese pa dvovaljnik tudi več kot bi si želel. Vozil včeraj testni multištrudl 1260s... razočaran na polno :(.  Jaz ne vem, al je bil motor z napako al so pa to ena velika jajca v primerjavi z 4 valjnim motorjem. Vibrator za 22k€...:slap: 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

sunek, maj frend, sunek :P

 

Peljes se,

drgne vse,

butne ne,

dami jebi se

  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 minutami, XTR pravi:

Sej sune, trese pa dvovaljnik tudi več kot bi si želel. Vozil včeraj testni multištrudl 1260s... razočaran na polno :(.  Jaz ne vem, al je bil motor z napako al so pa to ena velika jajca v primerjavi z 4 valjnim motorjem. Vibrator za 22k€...:slap: 

Pred devetimi leti sem testiral vstroma in devil 700 - nova 3700km. Oba motorja sta dvovaljna. Devilka je pri 140 kmh tako tresla, da sredinske črte nisem videl jasno.

Logično za kateri motor sem se odločil. A, da so takšne razlike med motorji si nisem mislil.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

sunek, maj frend, sunek :P

 

2x650,5 da smo bolj natančni!!!

 

Dami.

A te je že butnil kdaj en konj - probaj. Se ne boš gor pobral. Zato se ne zajebavaj z 71 konji. :)

Objavljeno
pred 51 minutami, sesir pravi:

Ti to resno? Pol se nisi vozu pravega 4 cilindraša...

Si pelal 899, 150 KM, 99 Nm, jaz sem včeraj.

 

pred 3 urami, sesir pravi:

Pojma nimata!!!!Imata prevelki bat,da bi vedla kva SUNE

 

Objavljeno
6 hours ago, Kugelschreiber said:

Tuona ma 22kw vec kot capo. Samo 4Nm vec,  ampak 30konj. In to se fino pozna. Ceprav berem, da vlece navor.....in bi motorja morala it tam-tam hehe. Demanti cisti.

Capo - 72 kW @ 8250 rpm, 95 Nm @ 6250 Nm

Tuna - 98 kW @ 9500 rpm, 102 Nm @ 8750 Nm

Tile podatki so izgleda od ene druge izvedenke (jih je bilo s tem motorjem kar precej), a za primerjavo so dovolj blizu:

Ko ima Caponord pri 8250 rpm 72 kW, torej proizvaja 72000 W/((8250[min^-1]/60 [s/min])*2*3,14159) = 72000 W / 864 s^-1 = 83,3 Nm.

Medtem Tuono le malce vise proizvaja 20 Nm vec - z drugimi besedami - 25 % vec navora. In mu moc z vrtljaji se skoraj naslednjega tisocaka raste, medtem ko Capotu upada. Tuna pri max moci se vedno proizvaja 98 Nm - vise od teh obratov navor (in s tem moc) sicer hitro pade.

Razlika med 83 in 100 Nm v istih vrtljajih pa se seveda konkretno pozna.

5 hours ago, DAMI34 said:

evo, 6 ne sune :P

pr Aprili :D

Smotan smotanc. Pa se smotan si. :jezik:

Objavljeno
pred 46 minutami, isarajli1 pravi:

Si pelal 899, 150 KM, 99 Nm, jaz sem včeraj.

 

 

Vozu 916sps primerjam z zx9r l.98

999 primerjam z r1 2002

1098 primerjam z zx10r 2005

In tle vedno bolj SUNE 4cil

pred 49 minutami, isarajli1 pravi:

Si pelal 899, 150 KM, 99 Nm, jaz sem včeraj.

 

 

Vozu 916sps primerjam z zx9r l.98

999 primerjam z r1 2002

1098 primerjam z zx10r 2005

In tle vedno bolj SUNE 4cil

Objavljeno

Ok, kdo bo dal versačeja za testni krog, da vidim kolko suva?

Probal monstra 800+ (karkoli so že ti novejši monstri po 2014), in sm se odloču da je preveč suvanja, še posebaj pri nizki hitrosti in čakanju na semaforju. 

Objavljeno

Pa saj tole postaja ena najbolj vročih tem, odkar ni več samo versis v naslovu... A to se kakšna nova sekta ustanavlja: Sunilci, Sunerci, Sunoristi, Sunalci...

Objavljeno
Ob 8. 6. 2018 ob 16:49, Snecer pravi:

če govoriš o v2 ali v vrsto2 so tam že pomagals, da te ne sune, ampak da lepo vleče

sicer bi ti bil že zdavnaj na hrbtu

sam enkrat na ostro speljal v dvoje po zadnjem - pa še to ne zanalašč..se mi je še čelada zasmilila.. :D

Ob 8. 6. 2018 ob 23:27, Zok pravi:

Ne bo slo.

(primer - ZZ-R 600 - 65 Nm in 98 HP - neuradno razmerje (ker HP pac ni po SI sistemu) torej 1,507)

Pri manj valjih je zgodba drugacna -  Ker pa se v visjih vrljajih ne dogaja prav dosti, je moc glede na vrtljaje v primerjavi z i4 motorji relativno nizka (primer - Falco 1000 - 100 Nm, 118 HP - razmerje 1,18).

V prvi kipa na hrbet, v drugi pa ze kaze zametke kipanja, ampak bo se potrebovala malo vec vlozka kot samo avspuh, manjsi zobnik spredaj in chip tuning. :)

a pol sem jaz zmagal ko imam razmerje 0.971 ???

pred 22 urami, jskrablin pravi:

Kot sem napisal... dokler ne pelješ pol bajte poleg :P Če si pa sam težkokategornik, obenem ti je še žena težkokategornik in obenem za vsak izlet 'rabiš' tri alu kufre robe s sabo vlečt pa zna biti kaj malo večjega boljša izbira.

pobci.. pravijo d je vmesna izbira najboljša..jaz prisegam na 865 ..:jezik:

pred 11 urami, Snecer pravi:

že mali versači 250 sune s turbom

 

koeficient za prisilno polnjene agregate je 1.7..

Objavljeno
pred 7 urami, smasher pravi:

Ok, kdo bo dal versačeja za testni krog, da vidim kolko suva?

Probal monstra 800+ (karkoli so že ti novejši monstri po 2014), in sm se odloču da je preveč suvanja, še posebaj pri nizki hitrosti in čakanju na semaforju. 

Moj ne suva več, sem elektroniko posodobil, je pa sedaj poraba malenkost višja, do 6%, čeprav nisem zaznal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!