Skoči na vsebino

Sune? Mit ali resnica (nabijanje ali 2cilindra 650 ccm res suneta, pa o 650vs1000)


Priporočene objave

Objavljeno

Funny si ti ko opisujes svoje mopede.

Jaz jih vsaj kurcam vse po vrsti :)

Objavljeno
pred 3 minutami, krucymucy pravi:

Funny si ti ko opisujes svoje mopede.

Jaz jih vsaj kurcam vse po vrsti :)

str pa sitn si ratal, yebiga isti kot jaz sam v kontra smer :ras:

Objavljeno
pred 44 minutami, krucymucy pravi:

Funny si ti ko opisujes svoje mopede.

Jaz jih vsaj kurcam vse po vrsti :)

Ja ti nisi vsemogocni nakup upravil...

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Ja ti nisi vsemogocni nakup upravil...

sam tut nč ga ne izuči, skoz jajca :P

 

Objavljeno
On 8/2/2018 at 12:53 PM, Darko3g said:

Ko že gledam sliko konja in kolesa. Kolesar ima na pedalu okrog 140 Nm navora (80 kg x 0,175 m), moči pa okrog 0,2 kW (pa še to kratkotrajno).

Vem, da je tole iz srednjega veka, pa vendar...

...vem, da je to nekemu 60-kilskemu specialkarju prakticno nemogoce doseci... ...in sem dalec od tega, da bi bil fit za peloton...

[dvignem desno roko in pokazem nase]

Sprint enega nekaj sto metrov dolgega vzpona, sektor v Stravi - povprecje 45-ih sekund 1300 W, max 1400 W...

:yea2:

 

 

 

 

 

 

pol sem pa crknu. :sleep2:

Objavljeno
47 minutes ago, Zok said:

Vem, da je tole iz srednjega veka, pa vendar...

...vem, da je to nekemu 60-kilskemu specialkarju prakticno nemogoce doseci... ...in sem dalec od tega, da bi bil fit za peloton...

[dvignem desno roko in pokazem nase]

Sprint enega nekaj sto metrov dolgega vzpona, sektor v Stravi - povprecje 45-ih sekund 1300 W, max 1400 W...

:yea2:

 

 

 

 

 

 

pol sem pa crknu. :sleep2:

Ne samo to. Se ta moc je za lase privlecena. :D

Objavljeno

Kaj zdaj sune al vlece? :dry:

Objavljeno (popravljeno)

Sem malo poracunal. Se da, ampak res sam 45 sekund ...

150Nm

kadenca 90

je cez palec 1400W

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)

Seveda se da. Voznje po 130, 140 km mi niso bile tuje, niti povprecja nad 30 km/h po dve uri skupaj ne. Uporabljam blokeje, kar ti kratkotrajno moc lahko krepko dvigne. Ampak takrat sem bil bolj slang, sem mel samo cca 110 kil. :P To pomeni, da bi me en drobizek s 600 vati kratkotrajno zlahka pustil za seboj. In tako so bili vati edina kolicina s katero sem se lahko pohvalil. :fredyjecar:

Torej - tovornjak s 500 konji proti osebnem avtu s samo 200 konji - kdo bo zmagal? :)

hint: versys. :jezik:

:lol1:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno (popravljeno)

Mah, ko sem jst fural bicikel bolj redno, v bistvu zelo redno, ampak gorca, sem si nasel en strava odcep, se do tja ogreval, pol pa s krampastimi schwalbe 2,25 sirine specialkarje prehiteval v klanc :)

No, pa crknil na koncu.

utrip pa 185+

zato se mi je zdelo teh 1400W mal za lase privlecenih, pa sem sel racunat. Ampak ja, teh nekaj sekund se da ce si dec.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
10 minutes ago, krucymucy said:

utrip pa 185+

E, vidis, tam smo... ...za I4 ogrevanje, za V2 pa ibertura :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Je ok. Sem bil na cikloergometriji par mesecev nazaj. max 193 bpm. :)

Sem jim povedal, da bi jim pred tremi leti tisto kolo polomil.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

@Snecer

No temu se rece,da SUNE in to konkretno sune in to golf 1...

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
1 hour ago, sesir said:

Vidis Sneci...tracer tak SUNE,da ga niti do 5000 vrtljajev ni treba gnati...

Nic ne suva. En tak motorcek je za fijakat se lepo pocasi naokoli. 

Tisti ki hoce dirkat, bo moral po cem drugem poseci. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

Nic ne suva. En tak motorcek je za fijakat se lepo pocasi naokoli. 

Tisti ki hoce dirkat, bo moral po cem drugem poseci. 

tk @krucymucyje vse povedal. Temo lahko zapremo. Žalostno je samo to, da je povedal isto kot Dami....jest ne vem kam gre ta svet :P

 

Objavljeno

En moped k sem ga mel za vozit je sunu.

CBR1000RR z bazzazom in akrapo krivinami. Nelegalno seveda. Oboje. 

Ampak kaj ce ti kurac, omejitev je za hondo monkey in za CBR enaka. 

Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

En moped k sem ga mel za vozit je sunu.

CBR1000RR z bazzazom in akrapo krivinami. Nelegalno seveda. Oboje. 

Ampak kaj ce ti kurac, omejitev je za hondo monkey in za CBR enaka. 

pa jawa 350 :P

najprej nč, pol pa sunek ko Versis :D

 

Objavljeno (popravljeno)

@Snecer kot gledam...opažam,da še nihče od nas na MS ni okusil kaj pomeni SUNE

 

Popravljeno . Popravil sesir
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 10. 7. 2017 ob 14:56, DAMI34 pravi:

No

Nekaj si pozabil, malce tudi vpliva na "sunek": kmeta je toliko kot naju z ženo skupaj. 

 

Objavljeno
pred 52 minutami, amateur pravi:

Nekaj si pozabil, malce tudi vpliva na "sunek": kmeta je toliko kot naju z ženo skupaj. 

 

Pazi!!! Kmetu vedno pomaga Vesna...

Objavljeno
pred 3 urami, amateur pravi:

Nekaj si pozabil, malce tudi vpliva na "sunek": kmeta je toliko kot naju z ženo skupaj. 

 

Njegov je najbolj sunil, ker je bil skoz u strahu pred Kmetom :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Njegov je najbolj sunil, ker je bil skoz u strahu pred Kmetom :P

 

Pa je mel zlato verigo,ki je SUNK se podvojila?

Objavljeno

Ko berem tole temo, se sprašujem, kdaj se boste začeli prepirat, koliko ima kateri na števcu... 

Tema sama sicer postavlja resna vprašanja. Tudi sam gledam omenjene motocikle. Pri SV650N (2004 dalje) me privlači lahkotnost in ekonomičnost, vstrom 650 ekonomičnost in udobje, hkrati pa gledam tudi hondin polizdelek CBF1000, kjer mi je poleg ekonomične športnosti všeč še položaj sedenja pri dvignjenem sedežu. Naj povem, da me poniji na papirju, in elektronska navlaka niti ne gane preveč. Katerega naj izberem?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!