Scarabeo 500 Objavljeno Julij 14, 2017 Opozori Objavljeno Julij 14, 2017 Kmet. Ne vem zakaj spite, še tiste tri ure ven spustite, pa po gasu. Bi lahko že bili doma . Glej, dokler ropota je vse vredu, potem pa . Uživajte. Kmet2, DAMI34, Zok in 2 others 3 2
DAMI34 Objavljeno Julij 14, 2017 Opozori Objavljeno Julij 14, 2017 kadarkol grem s Kmetom kam, vedno KTM nekaj ruži ampak domov pa vedno pridemo ...., trebor, GO_Tomi in 4 others 5 2
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Julij 15, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 15, 2017 Danes je bil en tak lušten dan Pa pojdimo po vrsti ......kot prvo danes nisem razpoložen za leporečenje ,zato koga to moti ,poki Miško....... Vstanemo v Aktobeju, že zjutraj zajeb ,meni kaže ,da smo že 4h pred vami ,pa smo bili samo 3h.Pridem dol ,kao ob 7h ,nikjer nobenega,grem do motorjev ,saj je bilo zmenjeno ,da bojo odklenjeni.....tema wtf isto zajebe Milana tehnologija......nič greva še mal počivat. Ura cajt,gremo ,sonček greje ,skratka prijetno . Prebijemo se iz mesta ,peljemo kot po naši obvoznici,ko naenkrat zmanjka ceste,iz dvopasovnice na travnato pot pa kaj si ti ja nor,garminu se zmeša in nas pošilja nekam v pizdo materino......z lokalci (najboljši garmin) tako šopamo po kolovozu ,in to vsaj 30km ,men se smeje saj sem po srcu enduraš,Milanu pa ravno ni do smeha. Pa tudi to prebijemo. Kar naenkrat spet cesta,pista z grobim asvaltom ,ki gumo dobesedno trga .Pičimo 150kmh proti ,Rudny ,podlaga se menja,makedam,cesta ,off road ,dobesedno kot sem napisal. Čelada me jebe že od prvega dne ,samo dobil sem jo iz servisa ,dal na glavo prvič,ko sem krenil na pot ,ist dan zašteka in se ne da več dvignit obrazni del ,ma u kurac vse skupaj,daš na servis,da bo ja vse pripravljeno ,dobiš kurac.....morem dodat,da so ekipa ,pri kateri kupujem in servisiram ,za mene najbolj profesionalni,ustrežljivi in ostajam pri njih,zame ni boljših,a se zgodi tudi najboljšim ,no skratka ob pit stopu za scanje in sranje vedno izkoristim in drkam po ,čeladi,saj me strašno moti ,ker se je ne da preklopit,za popizdet me moti ,če me razumete. Šarim po njej s ključem od motorja ,nakar nekaj odleti v pesek na tla,kakšna smet si mislim .... Gremo ,hočem vtaknit juč v ključavnico ,ne gre ,potegnem ven .....a veste tisto,ko vas oblije znoj v trenutku ,pa ni vroče .....ja ,konica ključa, smet ,se je odlomia ,faaaak in še enkrat faaak. Milan Cipot me miri,pa saj imaš rezervnega.....seveda imam 6500km stran,tepec pač nisem mislil,da bom zlomil ključ. Vroče rata tudi Milanu in Regini.Nimaš kaj ,sredi Kazahstanske stepe v vsako stran po 400km nič,razen manjših vasi z eno trgovino in tremi konzervami ter enim traktorjem aaaaaaaaa pizdarija ali pa raje jeba svetovnih jeb.Vsi trije pademo na kolena in v pesku ob cesti iščemo delček ,velik 5mm x 3 mm,v glavi mi buči vihar,a se umirim. Drugače sem kolerik ,a ko res zsgusti ,hladen ko špricer. Ne vem po kaki sreči in kdo me ma tam zgoraj rad ,najdem delček.....loto. In kaj zdaj .....pretehtam ,možnosti in po vrsti začnem secirat. Pred nami v daljavi so neke hiške,Milan mi posodi motor in grem v vas,kot sem rekel ena trgovina.Kažem ključ ,se grem pantomimika a tu je vse brez pomena,gledajo ,kot da sem padel iz neba,angleščina je tu ,kot pri nas kitajščina. Šit,nekako jim le dopovem da bi mehanika ali sekundno lepilo,drugega mi ni padlo na pamet.....nekak tudi oni meni dopovejo,da je prvi punkt za takšno pomoč ravno tam, kjer je cilj današnje etape,fak 400km.Obrnem in nazaj do motorja.Imam bek ap skupino,prvi je na vrsti KTM Jamnik,pred odhodom mi je zabičal,da ga ob problemu lahko pokličem 24h in sedem dni v tednu,kličem kljub soboti......razložim problem,slikam problem in mi pove,da problem ni rešljiv,edina varijanta,da mi pošlje ključ v Aktobe ali Rudny,to bi seveda trajalo,jaz pa moram motor nekako spravit iz ceste sredi Kazahstanske stepe .Ok,vprašam še za garancijo ,ki jo imam (podaljšana )tu ne velja Pa pizda vam materina jodlarska, koji kurac če mi garancija v EU ,na vsakem koraku avtovleka in servis,ne moreš vrjet,ok to odpade. Kličem Gašper Kepic ki trenutno živi tu,o njem boste še slišali v naslednjih dneh ,tudi on brez rešitve. Morate vedeti,da je Kaz ena od večjih držav na svetu in razdalje so ogromne,če bi klical avtovleko bi bankrotiral,že tako bom dal pol faking plače za foun Milanu in Regini pravim naj greta, zajebal sem sam ,da ne uničim tripa tudi njima. Tastar pravi skupa smo prišli,skupa bomo odšli ,pravi bajker ,tako bi postopil tudi sam in tako je prav. Znajdet se moram s tem kar imamo,na tla položim jakno ,ključ očistim z alkohom in se jebem kako prav sestavit delček,ko to ugotovim se operacija ,začne,Regina mi podaja škarje,pinceto......ni to zajebancija,resno je bilo tako. Sem električar in izolir trak je povsod z mano tud v savni ga mam Nekak tisti mali košček nalimam gor......kaj zdaj,Milan pravi,probaj dat notri in vžgat,nah ,kaj mi pomaga,če ne morem odpret tanka,spet zaglibimo. Vtaknem v tank,tud diham ne,majka, pade not in uspe mi odpret tooooo prva zmaga. Zdaj ga treba dobit še ven,da zobčki ne potegnejo izolirja dol,tako bi košček ostal notri in bi zaključil s poizkusi,kako se izkopat iz zagate. Spet vsi trije zadržimo dih,jaz vlečem ven,čeprav je moja profesija,bolj vtikanje notri Tudi to uspe,tank je odprt in ključ še drži skupaj sicer labavo a da. Tud z mehkim sem že ,vse je v tehniki Vtaknem v ključavnico za vžig,ključ gre do konca samo je kodiran in spreletavajo me misli al bo ta kurčeva elektronika bloknila agregat.....tišina.....obrnem in motor ,da kontakt,veselje nas treh nepopisno,ne vem ,če si lahko predstavljate kaj pomeni ostati sredi stepe in par sto km na vsako stran nada..... Tako se je spet pokazalo,kot celo moje življenje,da se lahko zanesem le na sebe.....za vse tiste,ki me ne poznate,s 14 leti sem odšel v internat,z 17 sem že delal in imel svoje najemniško stanovanje,pri 21 pa svoje trosobno ki sem ga priužil s svojimi rokami,sem kar hendi men in tako funkcioniram celo življenje,jbg naklofen dela pa zlivam čustva Ok motor dela,tank je odprt,kovček pa ne zaklepam ,hvala meni ,da nisem paranoik,,,,,, Tank zalimam z dak tejpom ,to je zdaj moj novi pokrovček,vsak drugi tank ,zamenjam dak pokrovček in drži ,ključa pa ne potegnem ven do Slovenije,tudi kovčka ne morem več snet,a to je pičkin dim.Spakiramo,do Rudny imamo še 400 km hudih vukojebin,na KTM javlja MTC failur al nekaj takšnega,črički ki so se naselili,ko sem prečil Rusko-Kazahstansko mejo so vse glasnejši,ne najdem jih ,zadnji disk oz čeljusti so zaradi praha,tako mislim ,zagrabile disk ,ki je vijoličast,da se kadi iz njega,pnevmatike pa skoraj na senzorjih,a boli me kurac,dokler se kolesa vrtijo je men fajn.....tu kjer smo imeli situacijo smo že 4h pred vami,pol veste ,da smo bogu iza nogu Pridem na petrol odlimam dak tejp in točim. Bolj greš proti meji ,bolj je vse plemensko,ko pravim,da plačam s kartico,so ji skoraj oke ven padle,ma koji kurac si mislim ,še tu me bodo zdaj jebali,nekako odtipka tiste terminale a gode poleg ,da bi jo najraje v rit sunil.....a sem že povedal,da imam vsako drugo tankanje nov pokrovček,moram varčevat saj imam še 6000km pred sabo in 6000 za sabo,pa je motor kot ,da so ga Strojani skup zložili Vse skupaj bom prodal pa kupil staro AT ,daš v žep regler,šraufenciger in kladivo, pa greš v svet. Ko se ta jodlarska elektronika upre v državah s končnicami stan si u pizdi,tu je takšen motor vesoljska ladja ,za na Čni kal pa nazaj ,za drugam ni Yamaha brez problemov po hudih vukojebinah, res ,da počasi a vztrajno in brez strojeloma, ko vidim makedam ,blato in piste ga prtegnem punim nasmeh takšen,da če neb mel ušes,bi mi betica šla na pol.......Milanu je bolj trpljenje,kot užitek sam sta z Regino iz jekla Ko že misliš ,da si dal vse čez in da hujše ne more bit te užge še naliv,pa naj gre u tri lepe krasne vse skup Po tem pa spet vsaj 200km ceste,ki to ni,da se razumemo. Pa že prej skoraj 200 v pozi enduriranja,ker imam umetno koleno,tisto poleg je pa tud že za v maline ,sem se moral za ta del nažret tablet,saj sem imel koleno ,kot žogo,ko je prijelo mi je dobesedno dol visel,poki miško po pisti,dak tejp seveda ni zdrżal ,motor od bencina,jaz in cesta ,zakaj boste videli po slikah ,sama jama je blag izraz,a jaz v tem uživam ,če nimaš rad blata ,ne moreš bit moj prijatelj Prah se mi je zavlekel povsod ,otrest sem ga moral z občutkom ,saj je bilo v gatah ,kot, da imam šmirgl papir. Zadnji del do Rudny je rodeo na biku od 150hp ,tableti delajo in spet sem lahko v enduro pozi,bencin šprica kovinski črički vse glasnejši ,mene pa boli kurac..... gume spustim za 0.5 bara ,in gremo.... Danes je bila najbolj tehnično zahtevna etapa,vsa čast Cipotu kje se vozi s frj,sicer na teh odsekih ga jaz prtegnem in na koncu mal pokampiram a vedno prileze ,mal zmaja z glavo se nasmehne in gremo dalje... Danes vam ne bom limal faking objektov ,kipov in slik po stenah ,poln kurac jih imam ,danes ste dobili poročilo iz terena ,tako kot sem pisal bodo sledile tudi fotografije,zdaj perem cunje ,tu je že ena zjutraj ,v sedlu s situacijo vred smo bili 15h in slabih 800 km, jebeno doživet Kazahstan,jutri pa spet faking biokracija na Kazahstansko-Ruski meji in napadamo Sibirijo Ekatarinaburg nas pričakuje....... Zdaj še perem in pijem naklofen,sem pravi univerzalac ,perem ,brijem,šišam ,zube vadim ...... Res luškan dan .......aja mel sem še plan ž,če ne bi usposobil motorja.....naložil bi ga na prvi prazen kamion in gas do Rudny iz kjer vam zdaj pišem pod vplivom Naklofena ,zato brez panike,stališča so samo moja in samo moja Lp v našo kuro .....aja še slikce po faking litelaturni umetnini Ah pa ni še konec ,presekal guma,a drži zaenkrat,sam še do Ekaterinaburga plisss ,tistemu ki me čuva Samo eno stvar danes obžalujem ,ubil sem ptička ,tolažim se,da je naredil samomor C eagle, izibajker, maus in 62 others 50 12 1 2
Snečer Objavljeno Julij 15, 2017 Opozori Objavljeno Julij 15, 2017 Glavno da si začasno rešil. Pozanimaj se za transibirsko železnico, če te vzamejo s "prtjago" nazaj Po moje zdaj ne bo več tehničnih težav. Kmet2, .... in DAMI34 1 2
Quest Objavljeno Julij 15, 2017 Opozori Objavljeno Julij 15, 2017 Vrhunsko rešena težava s ključem. A si probal obrnt brez konice. Ključ mal ven pa not potiskaj in obenem obračaj. Mogoče ti uspe.(saj vem da si probal ampak vseeno). Čep od tanka pa zamašek gobavc notri ziher ga imajo v trgovinah. S silvertejpom pa pokrov fiksiraj da ne opleta. Problem če ostane tisti košček zahaklan not v ključavnici. Ma bi rad samo pomagal nič drugega. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Julij 16, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 pred 3 urami, Quest pravi: Vrhunsko rešena težava s ključem. A si probal obrnt brez konice. Ključ mal ven pa not potiskaj in obenem obračaj. Mogoče ti uspe.(saj vem da si probal ampak vseeno). Čep od tanka pa zamašek gobavc notri ziher ga imajo v trgovinah. S silvertejpom pa pokrov fiksiraj da ne opleta. Problem če ostane tisti košček zahaklan not v ključavnici. Ma bi rad samo pomagal nič drugega. Ni blo šans ....vrjemi d sem sredi ničesar poizkusil vse ...... Marcel-F, sesir, trebor in 4 others 6 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 Toooo, jebes spomenike!!!! BIF, MiNa, SuNa in 3 others 6
Cartman Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 (popravljeno) pred 5 urami, Kmet2 pravi: Ni blo šans ....vrjemi d sem sredi ničesar poizkusil vse ...... Kmet, tole naslednic spakiraj. http://pascofix.si neverjetno lepilo. Pa ko bote v nekem civiliziranem kosu fure, bos kluc vzel ven in ga dal kopirat, ne? vtis z dnevne voznje je bazanski. Moja oldiegoldie recesijska fighterka spet fila baterijo. Juris na 140 000. Popravljeno Julij 16, 2017. Popravil Cartman ALEŠ M, Kmet2 in trebor 3
Popularna objava BIF Objavljeno Julij 16, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 Ob 16. 7. 2017 ob 8:29, Cartman pravi: Pa ko bote v nekem civiliziranem kosu fure, bos kluc vzel ven in ga dal kopirat, ne? Če je motor kolikor toliko normalen in ni letnik 1927 ne bo s kopijo nič. Škoda časa. Samo kopiranje ni dovolj. Motor je treba priheftat na računalnik in ključ sprogramirat. Lahko pa naredi kopijo, pa pol s kopijo žoka po čeladi.... GO_Tomi, Igi Pop, Dark in 9 others 7 1 4
XTR Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 6 minutes ago, BIF said: Če je motor kolikor toliko normalen in ni letnik 1927 ne bo s kopijo nič. Škoda časa. Samo kopiranje ni dovolj. Motor je treba priheftat na računalnik in ključ sprogramirat. Lahko pa naredi kopijo, pa pol s kopijo žoka po čeladi.... Za odklepanje in zaklepanje tanka verjetno ne rabi kode, vsaj to bi rešil. Wakasaki, Kmet2 in trebor 3
sesir Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 (popravljeno) pred 22 minutami, BIF pravi: Če je motor kolikor toliko normalen in ni letnik 1927 ne bo s kopijo nič. Škoda časa. Samo kopiranje ni dovolj. Motor je treba priheftat na računalnik in ključ sprogramirat. Lahko pa naredi kopijo, pa pol s kopijo žoka po čeladi.... Imel isti problem na hondi vfr 800 l.2005... Rešitev do prodaje ko sem pač vse menjal.... Na isti obesek dal polomljen ključ kot neprogramirano kopijo!Tako 100% deluje! Problem je ker je v ključo v plastiki programiran del in v kopiji plastika nima prostora za ta programiran del...že za kopijo (pravilni surovec) ni blo enostavno najdit ključavničarja...vem,da so me poslali v Celje v nek trgovski center...ne vem več točno! In tam so imel in naredili kopijo in sem pač dokler sem si ga lastil imel polomljen in kopijo na enmu obesku! Popravljeno Julij 16, 2017. Popravil sesir Snečer, Joker, Kmet2 in 2 others 5
Snečer Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 (popravljeno) Jap, dobra fora. Magnet za zapisom se skriva v zaliti plastiki ključa. S kopijo se da, samo polomljen ključ oziroma obesek mora biti poleg. Sem enkrat pri avtu menjal ključ oz celo ohiše pa nič jasno, zakaj ne vžge..v starem ohišju je bil košček magneta, kjer je zapis in sem ga spregledal. Magnet pa niti ni v fizičnem stiku s samim ključem. Tako kot je opisal @sesir mora špilat s kopijo. Potem pa lahko majstru iz KTMa javiš... Popravljeno Julij 16, 2017. Popravil Snecer sesir, ALEŠ M, Kmet2 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 pred 11 urami, Kmet2 pravi: Danes je bil en tak lušten dan Stari končno DRAMA, AKCIJA, KRIMINALKA, TRILER...to sm čakal, da te tako berem kot sedaj...fak noro (za bralca seveda) Srečno do konca..itak. pred 46 minutami, XTR pravi: Za odklepanje in zaklepanje tanka verjetno ne rabi kode, vsaj to bi rešil. tank odpreš s šraufcigrom to sploh ni problem..se pa dobro spomnim zakaj je @menihšel po Južni ameriki s staro hondo, KTM je pa ostal doma. Kmet2, ALEŠ M, trebor in 6 others 9
DAMI34 Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 pred 33 minutami, Snecer pravi: Jap, dobra fora. Magnet za zapisom se skriva v zaliti plastiki ključa. S kopijo se da, samo polomljen ključ oziroma obesek mora biti poleg. Sem enkrat pri avtu menjal ključ oz celo ohiše pa nič jasno, zakaj ne vžge..v starem ohišju je bil košček magneta, kjer je zapis in sem ga spregledal. Magnet pa niti ni v fizičnem stiku s samim ključem. Tako kot je opisal @sesir mora špilat s kopijo. Potem pa lahko majstru iz KTMa javiš... ps...s ključem se ne popravlja čelade...bi bil nauk zgodbe (prazaprav ničesar) tonystx in Kmet2 2
BIF Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 (popravljeno) Ne vem kako je z motorji sicer....ampak, če lahko voziš s kopijo priheftano na plastiko originala ....je to malce zaskrbljujoče. Na štirikolesniku BRP to ni bilo možno....ker je sam ključ vseboval zapis kode...ključavnica je delovala kot čitalec. Torej samo pooblaščeni serviser-računalnik in programiranje...ni druge. Kakorkoli....hardware te zgodbe je, da se s klučem ne žoka po helmi...žal je to @Kmet2, spoznal na težji način....čeprav je to šele začetek naukov...po moje. Je pa po moje že zdaj kristalno jasno, zakaj na resnih adventure potovanjih ni najdeš...fancy full electronicali gadget motociklov. Ne bi omenjal znamk, ampak nekateri tako opevani modeli so fajn za starejše gospode, ki radi potujejo po zahodnih državah in se držijo asfalteka....vse ostalo je filmsko-reklamna produkcija. Popravljeno Julij 16, 2017. Popravil BIF GoBobi, bosa, Kmet2 in 3 others 6
jskrablin Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 pred 1 uro, BIF pravi: Ne vem kako je z motorji sicer....ampak, če lahko voziš s kopijo priheftano na plastiko originala ....je to malce zaskrbljujoče. Na štirikolesniku BRP to ni bilo možno....ker je sam ključ vseboval zapis kode...ključavnica je delovala kot čitalec. Torej samo pooblaščeni serviser-računalnik in programiranje...ni druge. Kakorkoli....hardware te zgodbe je, da se s klučem ne žoka po helmi...žal je to @Kmet2, spoznal na težji način....čeprav je to šele začetek naukov...po moje. Je pa po moje že zdaj kristalno jasno, zakaj na resnih adventure potovanjih ni najdeš...fancy full electronicali gadget motociklov. Ne bi omenjal znamk, ampak nekateri tako opevani modeli so fajn za starejše gospode, ki radi potujejo po zahodnih državah in se držijo asfalteka....vse ostalo je filmsko-reklamna produkcija. Gre tudi z novejšimi stroji. Ga moreš pa dobro poznat in šravfat sam. Drugače je kr svašta. Na Advrider je en tip, ki s 690 okoli sveta pegla. Se je naučil tudi injektor spucat na terenu, brez specialnih orodij. @Kmet2 - super report sicer, direkt na gobec kot se spodobi Čimmanj zapletov pa veliko doušesnih nasmehov od tu naprej Btw, glede zadnje bremze pa - en malo tanjši izvijač v roke, pa zbezat umazanijo iz zadnje čeljusti in ploščic. Pa se bo vse skup sprostilo in ne bo več kurilo zadnjega diska... Nearrain, DAMI34, Kmet2 in 6 others 8 1
Ivana Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 (popravljeno) 2 hours ago, BIF said: Ne vem kako je z motorji sicer....ampak, če lahko voziš s kopijo priheftano na plastiko originala ....je to malce zaskrbljujoče. Kopija ključa ter originalna 'plastika' v bližini (niti ni nujno, da je del kopije ključa) deluje brez težav - vsaj pri Tenerejki.@Kmet2 A ti si konico ključa prilepil tudi s kakšnim lepilom ali pa samo sestavil skupaj z izolirnim trakom? Če si uporabil samo trak in če imaš opcijo, da dobiš ključ ven v enem kosu, kupi kje dvokomponentno lepilo in tisti košček zalimaj skupaj. Ne vem... ampak od neprestanega obračanja ključa ob vžiganju ter ugašanju motorja se ti verjetno lahko izolirni trak zamakne ali celo pretrga in tista konica, ki je le provizorično zalimana z izolirnim trakom, odlepi ter ostane v ključavnici. Popravljeno Julij 16, 2017. Popravil Ivana bosa in Kmet2 2
NumLock Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 @Kmet2 , zanimivo branje res. Srečno še naprej pa prosim brez takšnih dramatičnih vložkov. DAMI34, Kmet2 in trebor 3
MiNa Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 pred 5 urami, BIF pravi: Na štirikolesniku BRP to ni bilo možno....ker je sam ključ vseboval zapis Pri Yamahi rabiš samo "kodirni - master" ključ. pred 6 urami, Snecer pravi: Jap, dobra fora. Magnet za zapisom se skriva v zaliti plastiki ključa. Ni samo "navaden" magnet je malo bolj zapletena zadeva... @Kmet2 Si pravi MacGyver, zajebeš pa tudi "popraviš". Srečno vam želim še naprej! ALEŠ M, SuNa, BIF in 4 others 7
Ivana Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 27 minutes ago, MiNa said: Pri Yamahi rabiš samo "kodirni - master" ključ. Gre tudi brez njega. Meni je kopijo ključa na podlagi navadnega (črnega, ne rdečega master) ključa delal šarlatan v neki vasi sredi ničesar v Indiji in je ključ svojo funkcijo opravljal brez težav. Je pa, povsem logično, v neposredni bližini kopije ključa moral biti še originalni črni ključ z zapisom. MiNa, ALEŠ M, igc1 in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Julij 16, 2017 Opozori Objavljeno Julij 16, 2017 takle, tule ma @Kmet2že odprt svoj HELP topic, predlagam, da se mu kar tule daje nasvete, da ne bomo preveč kracali po Vtisih... http://motosvet.com/tabla/topic/37532-na-pomoč-težave-na-poti/?tab=comments#comment-1976887 dopolavoro, BIF, MiNa in 2 others 5
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Julij 17, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 pred 22 urami, jskrablin pravi: Gre tudi z novejšimi stroji. Ga moreš pa dobro poznat in šravfat sam. Drugače je kr svašta. Na Advrider je en tip, ki s 690 okoli sveta pegla. Se je naučil tudi injektor spucat na terenu, brez specialnih orodij. @Kmet2 - super report sicer, direkt na gobec kot se spodobi Čimmanj zapletov pa veliko doušesnih nasmehov od tu naprej Btw, glede zadnje bremze pa - en malo tanjši izvijač v roke, pa zbezat umazanijo iz zadnje čeljusti in ploščic. Pa se bo vse skup sprostilo in ne bo več kurilo zadnjega diska... Sem zrihtal v Ekaterinaburgu ,veriga šla leč,umazanija zaštekala šobo ...... pred 22 urami, Ivana pravi: Kopija ključa ter originalna 'plastika' v bližini (niti ni nujno, da je del kopije ključa) deluje brez težav - vsaj pri Tenerejki.@Kmet2 A ti si konico ključa prilepil tudi s kakšnim lepilom ali pa samo sestavil skupaj z izolirnim trakom? Če si uporabil samo trak in če imaš opcijo, da dobiš ključ ven v enem kosu, kupi kje dvokomponentno lepilo in tisti košček zalimaj skupaj. Ne vem... ampak od neprestanega obračanja ključa ob vžiganju ter ugašanju motorja se ti verjetno lahko izolirni trak zamakne ali celo pretrga in tista konica, ki je le provizorično zalimana z izolirnim trakom, odlepi ter ostane v ključavnici. Nisem imel drugega kot to ,kar sem imel.....ko je enkrat notri ,ni več važno ,če odpade,ta delček je samo za razmak tistih batkov,da gre ključ notri ,ko je notri je zmaga .....zdaj sem v Ekaterina burgu dobil lepilo za kovino ,saj sem tepec avtomatično potegnil ključ ven ,ko sem se ustavik,k sreči sem imel srečo in je izolir zdržal,zdej ga bom ojačal ,a ko ga dobim spet notri ne dotikam do slo BIF, Janezs, DXR16 in 24 others 27
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Julij 17, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 Prvo se zahvalim za veliko pozitivnih odzivov,to me vleče ,da posodabljam status ,kljub kroničnemu pomankanju spanca .....no pa gremo ..... Spat sem šel ob 3h po lokalnem času in ob 6h vstal ,mal pršutka,še iz Slovenije in lokalne kumarice ja tudi na furi pazim na dieto S strahom grem iz hotela pogledat motor,ključ sem zakamufliral z vlažilnim robčkom,da ravno ne kliče po nesreči,jp motor je še spodaj. Kdo pa bi to odpeljal,saj so vsi za glavo manjši(beri kratke nogice) Ko vse spakiramo obrnem ključ,vse normalno samo displej mrtev .....fak,takoj pomislim spet o kodah in ostali elektronski navlaki.....motor dela ,displej mrtev . Nisem se upal speljati ,saj vem ,da ga lahko blokne....z Milan Cipot se gledava,sam pri sebi spet obložim jodlarje z vsemi sočnimi pridevniki. Ugasnem ,mal počakam in spet obrnem ključ,displej se normalno prižge,vse BP ,jaz pa po videnem spet v stresu Imel sem že vsaj 20 motorjev in to je edini ,ki mi res sede,petarda od agregata,super ergonomija in dovolj velik ,da ne izgledam kot Krpan na ovci Isto je z VeSna VeSna ali za tiste ,ki me ne poznajo ,mojo ženo .Vse bi dal za njo,tudi življenje ,a včasih bi jo utopil v žlici vode Tako je s KTM , kladivo in po njem Kot ponavadi v teh Kaz mestih je vse v blišču ,cest do blišča in ven pa .....boga mati.. Par 10km spet zanimivih ,potem pa pista.....ja bližamo se meji z Rusijo in počasi zapuščamo Kazahstan,vračamo se v civilizacijo.Če strnem misli o tej baje 7 največji državi bi rekel,da so ljudje zelo topli,pripravljeni pomagat a zelo revni.Ceste se gradijo in mislim ,da bo čez 20 let tu fantastična prometna infrastruktura. Isto je bilo ,ko sem bil pred 20 let v Moskvi,blišč okoli 100km ostalo pa vukojebine, to se je korenito spremenilo.Danes je Rusija, tops ,kar se tiče glavnih prometnih povezav ..... Kaz je čudovita dežela in samo upam ,da amere kaj ne zasrbi ! Trip terja svoj davek ,smo utrujeni,razen Grče Milana ,kao.Regina da zvečer pred odhodom polnit baterije ,vsi polnilci priklopljeni a v nobenem baterije ,..... sam zjutraj vse napakiram ,ko mi čistilka prinese podkapo in ledvični pas ,ki sem jih pozabil v sobi aaAA glava ne dala ,je v safe modu jbg gremo dalje.... Kot sem že povedal ,pvih par 10 km iz mesta ,sama jama,potem pa pista,na kateri so udarne jame...........če jo naletiš ti odtrga prednji konec večinoma sem na čelu kolone in diktiram tempo.Pokamo ga tudi 170 kmh saj imam vgrajen jama detektor sistem "SREČA" ki me ohranja celega.Preživel že 130kmh v prometni znak in drevo,cool sem ,samo imam v sebi toliko titana ,da se izogibam taborju in naselij z avtohtonimi prebivalci,da me ne ukradejo KTM je začel kar sam menjat režime vožnje,obnaša se kot pametni telefon,vsakič,ko ga ugSnem in potem prižgem menja ....mogoče so mi poturili kakšen prototip Ko pridemo po 200km na prvo štelo avtomatsko ugasnem in izvlečem ključ.........pa kaj si ti ja nor,spet moker ,kot da sem se stusiral........jaz imam res rama kot tisti prvi spektrumi ,ki so celo uro nagali Pacmana Odlimam svoj novi pokrovček,natočim in spet pod stresom rinem ključ v ključavnico,,uspe Milan samo zmaje z glavo....o tem sistemu sem vam prej napisal ,res imam srečo ,če že ne pameti Ne vem če bi napisal ......ma ajde,avtomatika me je ta dan zjebala še 2x , v obeh primerih mi ponovno uspe vžgat motor,mogoče bi moral biti ključavničR in ne električar .......tepec sm jezen sam na sebe,zdej je poleg tanka ,zaliman z dak tejpom tudi ključ jbg varno je varno. Če bi tisti delček odpadel z izolirja bi zaključil v Kaz,čista jeba in kup stroškov. Ob tej priložnosti bi se zahvalil svoji podporni skupini doma . Ktm Jamnik Miha,ki je z mano ob vsakem problemu na vezi in na razpolago ob vseh mogočih urah, VeSniVeSni za suport glede informacij ko nimam Wifi,Damjan Damijan Bajec-Dami ,splošne informacije,Marko Lukša ,vez z prijatelji iz Rusije in seveda Gašper Kepic od katerega zdaj pišem . No vrnimo se na trip. Danes Rudny-Ekaterinaburg 600km,vmes Kaz-Rus meja,ki je šla presenejivo gladko in hitro,saj ko te imajo enkrat v sistemu je to pisof kejk,ena ura in smo bili čez obe mejeji Sibirija hir aj kam temperature od 15 do 22 ,ko potegneš ven zlomljen kljuc pa 39,5 Ekarerinaburg ni bil v planu,a ker tu živi in dela moj prijatelj Gašper Kepic,ga obiščemo,še prej pa se ustavimo v Čeljabinsk za par fotk.Po poti nas spremlja čudovita narava ,mostovi ,a pri teh se vzdržim da bi šel pogledat, kaj je spodaj .Ko enkrat zreš AK47 v cev ,se ti nekako ne gre Ko pridemo v Ekaterinaburg je ura 18h,pokličem Gašperja,ki pa mi je že vse pripravil za hitri remont motorja in mene, umazan sem ko prase,ki se valja po blatu,uredim še prjago,ki je od paste za britje,kot sem omenil ,davek se ačuje povsodParček ostane v sobi,ja še zmerom sta zaljubljena Ponudi nam tudi prenočišče,greva zamenjat pnevmatiko,očistit verigo,dolit scotoiler preverit vse tekočine in pregledat komplet motor. Za nami je 7000km v 8 dneh,Kaz pa je terjal davek.......zamašilo se je mazanje verige in posledično sem uničil o ringe.......veriga je že trda v členih.Omilim zadevo s čopičem in nafto. Motor je priprajen za nasljednih 5000km kolikor jih je po planu,kljub temu,da je kar nekaj napak a kolesa se ne nehajo vrtet. Zanimivo,da v 7kkm nisem imel problema niti jaz niti Milan Cipot s policaji, radarji ali bilokaterem represivnem organu.Prii nas 200km naše lepe ,pa so modri v vsakem grmu ,zdej se baje usposabljajo , da bodo tudi na drevesihznali z njimi. Motor je ,zdaj pa še mi....ne vem kako naj vam opišem ,ko se uležeš v banjo polno vroče vode in se neguješ(pokvarjenci,ni to kar mislite..........) Gašper Kepic ni besed ,da se ti zahvalim ,Pasalo , ko budali šamar...... Regina ostane v sobi,mi trije pa na večerjo in naklofen,saj me zdeluje kolen in komaj hodim .....fotke sledijo napisanemu........ Jutri je off motor,spal bom do nezavesti in ležal do bolečin,smo na. vezi... mladench, Agostini, Joker in 51 others 51 2 1
DAMI34 Objavljeno Julij 17, 2017 Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 To je to...kar boš moral po vrnitvi še vse napisati in spraviti v res lep potopis. Pa mene spusti ven pri zahvalah, kr tiste 2 naslova ki sem jih poiskal zna vsak mulc. Bom pa nekaj na hitro vprašal, kaj etape so namensko tako dolge, da se je vse toliko forsiralo, ali je omejenost s časom, ker večje kot so etape, večje so možnosti za napake. in tule jih je kar nekaj nepotrebnih (nam bralcem seveda zanimivih) tebi pa verjetno ne tako zanimivih. BIF, Kmet2, trebor in 1 other 4
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Julij 17, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: To je to...kar boš moral po vrnitvi še vse napisati in spraviti v res lep potopis. Pa mene spusti ven pri zahvalah, kr tiste 2 naslova ki sem jih poiskal zna vsak mulc. Bom pa nekaj na hitro vprašal, kaj etape so namensko tako dolge, da se je vse toliko forsiralo, ali je omejenost s časom, ker večje kot so etape, večje so možnosti za napake. in tule jih je kar nekaj nepotrebnih (nam bralcem seveda zanimivih) tebi pa verjetno ne tako zanimivih. Dami ,Rusija in pribaltika,do tja še pridemo se meri v tisočih km,ja namensko smo naredili takšen plan in z partnerjem sva istta tiča,ni potrebno ravno vsakih 100 km ustavljat pa pit pa rito hladit,ker potem bi rajši ostal doma in se vozil po jugi ,kot pa da vidim Moskvo ,pa še nekaj pa domov. S časom smo omejani in če želimo kaj videti v širni Rusijo treba gont,ni druge.....ne me narobe ratumet,ampak to ni za vsakega,sploh pa ne pričakujem ,da me boste razumeli....sem pač drugačen ,se pa veselim naše letošnje Romunije,prosim vračunaj kakšen dan pavze,pa ne zaradi vožnje temveč družbe ,ki ni velikokrat na kupu,sej veš direktor Pik nima ravno veliko časa :-D Je naporno a uživam ,danes je off dan ,ki sem ga krvavavo potreboval,da sem vsaj toliko spet pripravil tehniko in sebe na novo vse zložil ,spral umazanijo iz sebe in se spočil,jutri Ekaterinaburg -Kirov slabih 1000 . Razdalje so ogromne. Gremo v Sanktpetersburg ki je od trenutne lokacije odaljen 2400km ,zamisli da potujemo z najinim jugo stilom ,lagano sportski ......v 8 dneh 7000km ,po naše najmanj 3 tedne :-) planiranih 12kkm .....za naš stil 2 meseca pa kaj si ti ja nor:-p pridem domov in nimam več dopusta .....to je to ,čas ,dopust,pa žena tud ne sme biti predolgo sama ,sej veš tisti rek ,ko mačke ni ..........:-)) vuk76, DAMI34, luxsa in 20 others 23
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se