Popularna objava Ni3ous Objavljeno November 10, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 10, 2017 EICMA je predstavila nove modele Husqvarna bolj street program. 8 let garancije ali pa 50 000 km. Kar nekaj šteje. Delajo jih pa v Matighofnu in ne v Indiji kot Duke-a. Predvsem mi je zanimiv VITPILEN 701. Se mi zdi da je nekaj svežega na trgu. Japonci so itak malo pase s sicer kvalitetnimi a malo preveč sterilnimi zadevami. Pred leti sem imel Bandita 1200 Naked. Tisto je bila težka nabildana mrcina, tole pa je naked minimalizem, ki zna biti zelo okreten in zabaven na cesti. Z 157 kg suhe teže mora bit tut kar brutalen. Husqvarna 701 Enduro skoči na zadnje kolo pri 80 km/h v tretji prestavi in to brez sklopke. VITPILEN 701 ima isto Duke mašino kot 701 Enduro in tole zna bit konkurenčen motor po užitkih, ciklistiki in namembnosti, saj ima vse kar zares rabiš, brez iber pomagal in elektronike, ki predvsem podražijo motocikel. Na avtonetu vidim da je cena zanj dobrih 10.000 €. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12604408&display=Husqvarna VITPILEN 701 Mali bratec, ki se mi zdi kot nek vstopni model, mestni motor ali pa idealen bajk za ženske s karakterjem. SVARTPILEN 401 stane okoli 6.4K kar je dokaj sprejemljivo za nov motor. S cenami je blizu kvečjemu Yamaha pri nekaterih modelih? Nisem pa ziher kolk bo ta model zares prodajan... review: http://ridermagazine.com/2017/11/07/2018-husqvarna-vitpilen-and-svartpilen-first-look-review/ kp-kp, DAMI34, mladench in 7 others 10
franc Objavljeno November 13, 2017 Opozori Objavljeno November 13, 2017 Verjetno je dober, samo je grd (kot bi se otroci igrali z Lego kockami) . lp
protector Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 Uživo je dojam o motorićima potpuno drugačiji nego kad ih se gleda samo na slikama ... CeneR in igc1 2
Ni3ous Objavljeno Februar 28, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2018 Jay Leno Garage: izibajker, Nightmare in CeneR 3
Nightmare Objavljeno Februar 28, 2018 Opozori Objavljeno Februar 28, 2018 701 je res zanimiu. Z mojo se že pogovarjava kako bo 701 zame in 401 zanjo. Lp, Samo
KilleRBee Objavljeno Marec 9, 2018 Opozori Objavljeno Marec 9, 2018 Ob 28. 2. 2018 ob 11:53, Nightmare pravi: 701 je res zanimiu. Z mojo se že pogovarjava kako bo 701 zame in 401 zanjo. Lp, Samo Mislš rečt duke 790 zate in 401 zanjo?
Nightmare Objavljeno Marec 9, 2018 Opozori Objavljeno Marec 9, 2018 29 minutes ago, KilleRBee said: Mislš rečt duke 790 zate in 401 zanjo? Ne vem kolk sm kej navdušen nad vrstnim dvocelindrašom. Se bojim, da je kle Duke mal zgubil na tej svoji preprostosti in igrivosti in je postal preveč resen motor. Mi je tudi Seles učer reku, da zdej me čaka pa 790ka sam nism čist prepričan, da se bom kdaj odloču zanga. Lp, Samo
KilleRBee Objavljeno Marec 9, 2018 Opozori Objavljeno Marec 9, 2018 (popravljeno) Itak vsakemu svoje. Če te še vedno navduši ko zajahaš 690 nimaš kej drekat. Aia 401 je pa že v živo na voljo na ogled na Brezovici pri MotoXgeneration... Popravljeno Marec 9, 2018. Popravil KilleRBee
Nightmare Objavljeno Marec 9, 2018 Opozori Objavljeno Marec 9, 2018 36 minutes ago, KilleRBee said: Itak vsakemu svoje. Če te še vedno navduši ko zajahaš 690 nimaš kej drekat. Pa ja, se pa malo na njem poigram pa kaj "dodelam" pa je spez zabavno za nekaj časa. Ko bodo razmere primerne za vožnjo se mormo kej dobit. Lp, Samo
KilleRBee Objavljeno Marec 9, 2018 Opozori Objavljeno Marec 9, 2018 Razmere so primerne - prlet. -> ni panike kar poklič in obratno ko bom pičil kj čez hrib, spomlad kličem. Nightmare 1
jskrablin Objavljeno Marec 9, 2018 Opozori Objavljeno Marec 9, 2018 Včeraj sem si v živo ogledal 401... pa je kr malo meh. Moped je res majhen in v živo ne deluje lih prepričljivo. Sedež za sopotnika je kr WTF. Ajde, dva 50 kilska špageta se verjetno spravita nekak gor. Za začetnike, punce, one, ki jim je narava res kratko odmerila noge... in imajo malo poseben okus za mopede.
izibajker Objavljeno Marec 23, 2018 Opozori Objavljeno Marec 23, 2018 Nekaj cestnih vtisov so zabeležili tule: http://www.bikeexif.com/2018-husqvarna-vitpilen-701-review http://www.bikeexif.com/2018-husqvarna-vitpilen-svartpilen-401-review Ni3ous 1
Ni3ous Objavljeno Maj 18, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2018 Zgleda da se da mal na testno vožnjo it te dni: izibajker 1
HyperJack Objavljeno Avgust 25, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2020 Kava v centru Ljubljane, Kremšnita na Bledu, Trojanski krof na Trojanah, Ričet s klobaso na Mirni gori ali Indijski lignji nekje na Jadranski magistrali… …jeans hlače, pozerska »usnjena« jakna, tekstilni kombinezon ali enodelni kombinezon. Za vse to je narejen ta motor in se odlično znajde v vseh situacijah. Izlet okoli sveta pa vsekakor odsvetujemo. Je motor, ki se ga s ponujenim udobjem in praktičnostjo lahko uporabljamo za dnevne opravke, čez vikend pa pretegnemo še ostale konje, ki čakajo v hlevu. Konjičkov res ni veliko, tudi prostornina agregata je bolj začetniško naravnana ampak nisem zato nič manj užival. Ko sem sprejel motor na test sem imel realna pričakovanja in nisem točno vedel, kaj 373 cc in 32 kW lahko ponudi. Po prevoženih 550 kilometrih lahko samo rečem, da me je moped neverjetno pozitivno presenetil. Agregat enovaljni 373 cc, 32 kW, 37 Nm navora, 6 prestav…nikoli nisem kaj dosti dal na »performance« veliko več dam na uporabniško izkušnjo. Papir vse prenese, ampak občutek med nogami…to je tisto pravo, ki ti reče to je to. Zaradi euro norm, je motor izjemno tih, na hitro spominja na električni motor. V prostem teku enovaljni agregat proizvaja vibracije, ki se jih čuti na krmilu in stopalkah. Ko spelješ pa je vibracij manj…veliko manj. Motor presenetljivo miren. Godernjati beri vibrirati začne šele pri višjih obratih. Agregat se izjemno lepo zavrti, podajanje moči je konstantno in linearno, kar mi je še posebej všeč, saj je s tem vožnja prijetnejša. Manj utrujajoča. Agregat vredno pohvalit. 32 kW lepo izkoriščenih. Menjalnik je natančen, lepo se prestavlja. Ugotovil sem, da se veliko lepše prestavlja če se ročico za sklopko stisne povsem do ročke. V kolikor upravljaš s ročico samo z dvema prstoma, kot to počnemo na enduro motociklih, potem je včasih prestavljanje nekoliko bolj glasno ampak nič kritičnega. Položaj za krmilom…hmm če si manjše rasti…tako kot jaz, je položaj idealen, sproščen, mogoče za odtenek športno naravnan. Motor za voznike in voznice od cca 165 – 180 cm. Okvir motorja izjemno ozek, kar daje dober občutek ko stiskamo motor z nogami. S tem je izboljšana okretnost in vodljivost. Kratka medosna razdalja in nizka teža sta pripomogla k temu, da je motor skozi kratke zaprte ovinke vodljiv bolj kot kateri koli drugi motor. Osebno sem se bal, da bodo prej omenjene prednosti omejevale hitro vožnjo skozi dolge odprte vendar vzmetenje odlično kompenzira vodljivost. Sedež udoben in nudi dovolj opore za 300 km dnevne izlete. Sopotnica se s sopotnikovim sedežom ne bi pomojem strinjala. Če zdrži do prvega kafiča, pomeni, da te ima zelo rada. Vzmetenje…z eno besedo waaaauuu! WP vzmeti so za moje pojme najboljša stvar na Svartpilnu. S tovarniškimi nastavitvami je motor cestno naravnan. Odlično pobira nepravilnosti na cesti pri nizkih in višjih hitrostih. Pri »majhnih« motorjih se največkrat bojim nestabilnosti pri višjih hitrostih, tako skozi ovinek kot tudi po ravnini. WP.ji na Svartpilnu delujejo popolno! Motor pri vseh hitrostih skozi kateri koli ovinek drži svojo smer in ti vliva zaupanje! Tako dobrega stock vzmetenja na motorju še nisem vozil. Vetrna zaščita za naked bike pričakovana. Avtocesta 110 km/h.. to je to. Digitalna plošča oz. števec po domače je sicer pregledna ampak tudi nepregledna. Številke in ostali podatki so na števcu izjemno majhni. Če nimaš 100 % vida nisem prepričan, če številke za prevožene kilometre in ODO lahko sploh vidiš. Števec bi rekel, da je tam bolj za okras in toliko, da vsake toliko pogledaš. Tipke na števcu so izjemno trde in jih je med vožnjo skoraj nemogoče varno pritiskati. To je glavni minus na motorju. Spredaj samo en zavorni kolut ampak s svojimi 300 mm več kot dovolj za močno zaviranje. Na trenutke dobiš občutek, da bi lahko konkuriral Bagarošu :D. Da na kratko povzamem. Če nisi zahteven in nimaš previsokih pričakovanj, te bo tale motor izjemno presenetil. Včasih pač le ni vse v velikosti. Če sem še na kaj pozabil ali pa te kaj zanima mi napiši. bajkr88, DAMI34, dlicen in 4 others 5 2
dlicen Objavljeno Avgust 25, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2020 pred 16 minutami, HyperJack pravi: Zanimiv motorček. Hipstersko-milenijski mi deluje. Edino ne vem, kaj naj bi bil tale zmazek sredi okvirja. WTF??
vandrovec Objavljeno Avgust 25, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2020 (popravljeno) ...premalo uporaben, brez zadka ni za sopotnika in prtljago, izpušna krivina zgleda zmečkano...škoda, da so namerno pokvarili motor..., ...številke na tanku zgledajo kot napis HDI...dizel Popravljeno Avgust 25, 2020. Popravil vandrovec Fazer03 in Snečer 2
HyperJack Objavljeno Avgust 26, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2020 pred 17 urami, vandrovec pravi: ...premalo uporaben, brez zadka ni za sopotnika in prtljago, izpušna krivina zgleda zmečkano...škoda, da so namerno pokvarili motor..., ...številke na tanku zgledajo kot napis HDI...dizel Zakaj je treba vsak motor z GS.om primerjat? Zadek ima kot tudi sopotnikov sedež. Res pa da nima blatnika takoj za sovoznikovim sedežom ampak je pač za nihajko.. Očitno vam ni jasno kakšen je stil kafe motorja. DAMI34, dlicen in nejc74 3
Darko3g Objavljeno Avgust 26, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2020 pred 18 urami, Snečer pravi: to bo najbrž original? Pravi tip na parkirišču enemu kolegu: Vidiš tistega zelenega Volva tam? Ja, Kaj je z njim? Točno tako Škodo bom jaz kupil, Samo, da bo rumena.
Darko3g Objavljeno Avgust 26, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2020 pred 18 urami, vandrovec pravi: ...premalo uporaben, brez zadka ni za sopotnika in prtljago, izpušna krivina zgleda zmečkano...škoda, da so namerno pokvarili motor..., ...številke na tanku zgledajo kot napis HDI...dizel Vsekakor bolj uporaben kot moj Kawasaki za Superbike Pač specifičen motor za specifične voznike. Če bi že iskal original, bi prej pomislil na Nine T (vsaj stranska linija) ampak očitno so kavni dirkači podobnih oblik, sicer ne bi bili to. Kakšna je razlika med črno in belo puščico (svartpilen - vitpilen)?
3nity Objavljeno Avgust 26, 2020 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2020 (popravljeno) pred 2 urami, HyperJack pravi: Zakaj je treba vsak motor z GS.om primerjat? Očitno vam ni jasno kakšen je stil kafe motorja. Dober si, da se ti da ? modelno l. 2019 Igračka Menjalnik in QS (up&down) na 701 top! Popravljeno Avgust 26, 2020. Popravil 3nity dlicen, HyperJack, DAMI34 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Marec 6 Opozori Objavljeno Marec 6 kot kaže bo kmalu tudi Svartpilen 801, na sliki je sicer prototip.
krucymucy Objavljeno Marec 6 Opozori Objavljeno Marec 6 (popravljeno) 6 hours ago, DAMI34 said: 181 kg (nism vagal ) 105 vrancev Slabo, Duke 890R 166kg, 121KM. 185kg s polnim tankom goriva in kar nekaj dodatne opreme. Popravljeno Marec 6. Popravil krucymucy
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se