Skoči na vsebino

MotoGP 2018


ArcaneWater

Priporočene objave

Tema namenjen za pogovore o MotoGP 2018 sezoni, prosim da ostale pretekle zadeve pišete v prejšnje teme.

Dirkači

  • Yamaha
    • Maverick Vinales
    • Valentino Rossi
  • Tech 3 Yamaha
    • Johann Zarco
    • Jonas Folger
  • Honda
    • Marc Marquez
    • Dani Pedrosa
  • LCR Honda
    • Cal Crutchlow
    • Takaaki Nakagami
  • Marc VDS Honda
    • Franco Morbidelli
    • Tom Luthi
  • Ducati
    • Andrea Dovizioso
    • Jorge Lorenyo
  • Pramac Ducati
    • Danilo Petrucci
    • Jack Miller
  • Aspar Ducati
    • Alvaro Bautista
    • Karel Abraham
  • Avintia Ducati
    • Tito Rabat
    • Xavier Simeon
  • Aprilia
    • Aleix Espargaro
    • Scott Redding
  • Suzuki
    • Andrea Iannone
    • Alex Rins
  • KTM
    • Pol Espargaro
    • Bradley Smith

Dirke

Na koledar prihaja Tajska torej bomo imeli po novem 19 dirk

Round Event Circuit Race day
1 QATAR GP Losail International Circuit 18th MARCH
2 ARGENTINA GP Termas de Rio Hondo 08th APRIL
3 AMERICAS GP Circuit of the Americas 22nd APRIL
4 SPANISH GP Circuito de Jerez 06th MAY
5 FRENCH GP Le Mans 20th MAY
6 ITALIAN GP Autodromo di Mugello 03rd JUNE
7 CATALUNYA GP Circuit de Barcelona-Catalunya 17th JUNE
8 DUTCH GP TT Circuit Assen 01st JULY
9 GERMAN GP Sachsenring 15th JULY
10 CZECH GP Automotodrom Brno 05th AUGUST
11 AUSTRIAN GP Red Bull Ring - Spielberg 12th AUGUST
12 BRITISH GP Silverstone Circuit 26th AUGUST
13 SAN MARINO GP Misano World Circuit Marco Simoncelli 09th SEPTEMBER
14 ARAGON GP MotorLand Aragon 23rd SEPTEMBER
15 THAI GP Chang International Circuit 07th OCTOBER
16 JAPANESE GP Twin Ring Motegi 21st OCTOBER
17 AUSTRALIAN GP Phillip Island Circuit 28th OCTOBER
18 MALAYSIAN GP Sepang International Circuit 04th NOVEMBER
19 VALENCIA GP Circuit Ricardo Tormo 18th NOVEMBER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testiranja

  • 14-15 November - Valencia
  • 28-30 Januar - Sepang
  • 16-18 Februar - Buriram
  • 1 - 3 Marec - Qatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testiranje v Valencii.

Live komentarji

http://www.crash.net/MotoGP/livecommentaries/5719/Valencia MotoGP

Časi do 14:00

http://www.crash.net/motogp/results/887398/1/valencia-motogp-test-times-tuesday-2pm

 

Rossi in Bautista sta imela grde padce. Oba ok. Aprilia očitno neki naredila prav glede na čase  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Yamahi so zamenjali motorje in Zarco je s tovarniško Yamaho 2017 odpelov naj čas 1.30.389

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj si hotel s tem povedat?

 

Tabor Movistar Yamahe je po klavrnem zaključku sezone vsaj malce razveselil Vinales, ki je dan končal z najhitrejšim krogom 1:30,189 sekunde ter tako prehitel Zarcoja (1:30,389) in Marqueza (1:30,501). Rossi se je pobral s četrtim dosežkom dneva (1:30,519), Jack Miller je bil z ducatijem peti (1:30,635), Aleix Espargaro šesti (1:30,756), podprvak pravkar končane sezone Andrea Dovizioso (Ducati) pa sedmi (1:30,850) pred moštvenim kolegom Jorgejem Lorenzom (1:31,059).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, mato295 pravi:

In kaj si hotel s tem povedat?

 

Tabor Movistar Yamahe je po klavrnem zaključku sezone vsaj malce razveselil Vinales, ki je dan končal z najhitrejšim krogom 1:30,189 sekunde ter tako prehitel Zarcoja (1:30,389) in Marqueza (1:30,501). Rossi se je pobral s četrtim dosežkom dneva (1:30,519), Jack Miller je bil z ducatijem peti (1:30,635), Aleix Espargaro šesti (1:30,756), podprvak pravkar končane sezone Andrea Dovizioso (Ducati) pa sedmi (1:30,850) pred moštvenim kolegom Jorgejem Lorenzom (1:31,059).

To sem napisal ko je Zarco prevzel vodstvo, seveda pa testiranj še ni bilo konec....

....če pa sem že hotel kaj povedat je pa to, da je gladko pošolal prva voznika Yamahe na 2017 motorju.

In upam da veš s čim sta ta dva prlezla do 1. in 4. mesta. Jutri bi bilo zanimivo videti tud Zarco-ja na isti kombinaciji  samo glede na dogovore mislim da to ne bo šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivi izidi testiranj, ampak samo testiranj :).

Lani je tudi veliko ljudi ze kronalo vinales-a za glavnega v tej karavani vesoljcev vendar se je nato tokom prvenstva skristaliziralo v nekaj drugega. Skratka Zarco super pilot (kakor itak že vemo celo sezono) vendar na takih testiranjih je tolk različnih faktorjev (setup-i, kaj sploh testirajo in kako ali sploh pilot vozi do konca ali ne itd itd), ki vplivajo na končni čas, da sem že davno tega nehal sklepati kdo je veliki mambo za naslednjo sezono na podlagi rezultatov testiranj.

Kakor vem so pa tudi z M1 2017 dosegala na suhem tudi zelo dobre čase (odvisno od proge seveda) tako, da čisto zanič tovarniška šoferja pa nista no :). Je pa Zarco sigurno "prvak v izdelavi" in navijam za njega drugo leto, ker sem že malo sit te italjansko-španske prevlade, čas je za spremembe:panic:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Yamahina tovarniška dirkača sta že nedeljsko dirko odpeljala s šasijama lanskega letnika, oba pa sta ju preizkušala tudi danes. Valentino Rossi je enega od motociklov povsem razbil pri padcu v ovinku številka 10, Maverick Vinales pa je proti koncu testiranj prevzel vodstvo in ostal najhitrejši do konca. Velik del dneva je vodil Johann Zarco, ki pa je preizkušal letošnjo yamaho, torej tako, s kakršnima sta dirkala Rossi in Vinales. Francoz je na koncu za Vinalesom zaostal natanko dve desetinki sekunde in bil nad motociklom navdušen. Dejal je, da je pri zaviranju veliko boljši od lanskega. Naj razume, kdor more.

Popravljeno . Popravil mato295
  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na teh testiranjih PRVAK (#93) ponovno rešuje "nerešljive" situacije v ovinkih, z zelo močnim tretjim časom testiranj, Zarko z drugim časom dokazuje Yamahi, da nanj treba računat, Vinales s prvim časom še sam ne ve, kaj želi pokazati, stari prdec pa lama Yamahe!:smoke: Naj zdaj lepo počivajo, ko bodo zadnja testiranja pred začetkom dirk, pa se bo slika že malce bolj zjasnila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, mato295 said:

 Dejal je, da je pri zaviranju veliko boljši od lanskega. Naj razume, kdor more.

Kaj pa je tezko razumeti: motor ni slabsi od lanskega. Zarco je navajen lanskega in je navdusen nad novim, cas z malo privajanja pa tudi ni slab. Ni nobene enigme. Al laze Zarco, al nekdo drug. To je edina uganka

 

P.S.: Pa tudi to ni, ker ne verjamem, da je Yamaha narocila Zarcu naj pohvali 2017 motor potem, ko so in Yamaha in Rossi trdili, da so sli v napacno smer in je motor slab...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, jvalant pravi:

Kaj pa je tezko razumeti: motor ni slabsi od lanskega. Zarco je navajen lanskega in je navdusen nad novim, cas z malo privajanja pa tudi ni slab. Ni nobene enigme. Al laze Zarco, al nekdo drug. To je edina uganka

 

P.S.: Pa tudi to ni, ker ne verjamem, da je Yamaha narocila Zarcu naj pohvali 2017 motor potem, ko so in Yamaha in Rossi trdili, da so sli v napacno smer in je motor slab...

Testiranja so testiranja. Motorji ne rabijo biti legalni, lahko fura na hlape in najmehkejše gume hiter krog ali dva. Ni pritiska dirke, noben ti ne opleta okoli riti, ni ti treba braniti pozicije. Lahko da ostali se fokusirajo na daljše vožnje s katerimi hočejo razumeti kako se obrabljajo gume preko celotne razdalje dirke - pa si takoj hitrejši. Razmere na progi so drugačne kot so bile med dirko, na voljo imajo precej več podatkov kot so jih imeli pred dirko.

Točke, naslovi in slava se nabirajo na dirkah. Testiranja niso 100% indikator (kdaj niso niti 50%) prihodnosti. Kako pojasniti da je Vinales na testiranjih najhitrejši, med dirko ga ni blo pa nikjer? Težko, ane? Sej razumem da je Zarco v tem trenutku vroča roba. Samo tale trenutni ljudski status je boljši od obeh tovarniških voznikov, ki sta očitno za v smeti bo moral še dokazovati na dirkah.

Sklepati o tem da kdorkoli komerkoli laže je pa smešno. Telemetrija ne laže. Dve voznika v moštvu pomenita, da lahko nastavitve in telemetrijo kontroliraš preko drugega voznika. Edina uganka je interpretacija teh podatkov - tu pa se lahko gre v napačno smer.

V vsakem primeru pa - testiranje ni dirkanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, jskrablin pravi:

V vsakem primeru pa - testiranje ni dirkanje.

dj dj .. kaj pa ti veš .... na motosvetu smo sposobni iz testiranj ugant, kdo bo svetouni prvak za nasledn let :P

tut, če se ne peljejo, že sam pogled na motor je dovolj ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mato295 ja vse drži, s tem da sta Rossi in Vinales svoja naj časa odpeljala na kombinaciji šasija 16/18 agregat......kar še bolj zakomplicira omenjeno razumevanje. :hmm: 

V glavnem upam in želim si še bolj zanimive sezone...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
2 hours ago, KennyJR said:

Sekundo do dve dajo itak gume... 

Itak,ni zastonj taka razlika v stroških motorja. Drgač pa blizu ni tako teško priti,dobiti še zadnjo sekundo do najboljšega je pa težka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, pjotr pravi:

So Pirelli gume toliko boljše od Michelink?

Tam majo kvalifikacijske zelo mehke gume samo za en krog, česar v motogp že nekaj časa ni... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!