Skoči na vsebino

Tehnični pregled...


Zulf

Priporočene objave

Eno vprašanje za lastnike hard enduro motorjev. Ali na tehničnem pregledu prideš skozi, če nimaš montiranih ogledal, smernikov, troblje in ostale navlake, ki je na terenu ne rabiš? Rad bi registriral WR, pa ne bi rad vso to kramo montiral na motor samo zaradi tehničnega.

Vse kar si naštel potrebuješ.. Z motorjem brez žmigavcev tk nimaš kaj delat na cesti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žmigavci niso obvezni. Obvezna je hupa, sprednja in zadnja luč in zavorna luč.

In ogledala. Pa ne pozabit na prvo pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žmigavci niso obvezni. Obvezna je hupa, sprednja in zadnja luč in zavorna luč.

Če so žmigavci del motorja (v originalu), potem jih moraš imet. Pametovanje, da "mahaš" z roko ponavadi ne vžge ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če so v originalu. Vprašanje pa se nanaša na hard enduro, ki pa jih nima... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če so v originalu. Vprašanje pa se nanaša na hard enduro, ki pa jih nima... .)

WR jih nima v originalu? Mislim, poleg ogledal itd, kot je napisal BONO?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej tehnični, potem zavarovalnica in nazadnje na UE po tablico in novo knjižico. Če tehnični ni potreben pa samo zavarovalnica in UE. Če je terhnični potreben in ga nimaš 10 m od garaže pa boš verjetno rabil preizkusno tablico, če se ne misliš vozit v šverc.

Hey, kdaj pa bodo tebi naredili tehnične pri sosedu :hmm: , kdaj bodo začel delat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za lastnike hard enduro motorjev. Ali na tehničnem pregledu prideš skozi, če nimaš montiranih ogledal, smernikov, troblje in ostale navlake, ki je na terenu ne rabiš? Rad bi registriral WR, pa ne bi rad vso to kramo montiral na motor samo zaradi tehničnega.

Prejsn tedn peljal EXC-ja. Ogledal nimam, hupe tud ne, tezil so mi pa samo zarad zmigovcev. Niso me spustil skozi. Sm moru it cez par dni se 1x. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ne rabiš žmigavcev? Ne rabiš jih samo pri 50cc motorjih.. Oz ne da jih ne rabiš, niso obvezni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto odvisno od preglednika, kaj ti bo gledal... Pa kake volje je. Mislim pa, da je nekje zapisano, kaj naj bi bilo na motorju. Oziroma kar je, mora delati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na novo registriraš motor, najprej pokličeš in rezerviraš tablico, da ti dajo številko tablice, katero moraš povedat na zavarovalnici , da ti sploh lahko napišejo polico, odpelješ motor na tehnične preglede in poravnaš vse obveznosti, odideš po tablice in gasa.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zavarovalnici lahko dobiš tudi prazne kupončke, pa potem na tehničnem napišejo registrsko.

:eek: Kaj, a pa to potem zgleda original...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj jaz tudi pravim, da je vse možno, ter da se veliko da naredit, če se da in hoče potrudit v dobrobit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

a na tehničnem gledajo zavorno luč, ker men dela samo če stinsnem sprednjo bremzo, pr zadnji mi je crknl ? A je na sprednji dost al more pri obeh goret?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a na tehničnem gledajo zavorno luč, ker men dela samo če stinsnem sprednjo bremzo, pr zadnji mi je crknl ? A je na sprednji dost al more pri obeh goret?

Jaz sem mu samo prednjo ročko stisnu, pa je bil zadovoljen. Probi pa boš vidu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a na tehničnem gledajo zavorno luč, ker men dela samo če stinsnem sprednjo bremzo, pr zadnji mi je crknl ? A je na sprednji dost al more pri obeh goret?

Meni vedno probajo oba štekarja. Probaj pa boš videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so vedno probali oba.

Kar pa se ogledala tiče pa je obvezen na levi strani, površine več kot 25cm^2.

Vsaj tako je bilo rečeno na tehničnem, ko sem APN7 spravljal čez...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... praviloma pregledajo vse sklope ...

... tudi zavorni preiskus je obvezen ...

... je pa res, da sem do sedaj na edinem tehničnem pregledu imel motor kar v kombiju ... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

MOTOR je letnik 04 prva registracija 15.4.2005. a je prvi tehnični čez 3 ali štiri leta od datuma prve registracije? hvala za odgovor. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm poklical na tehnični in pravjo 4 leta :OK:

4 leta od prve registracije ali ko motor dopolni 4 leta starosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!