NejcZ Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 Eno vprašanje za lastnike hard enduro motorjev. Ali na tehničnem pregledu prideš skozi, če nimaš montiranih ogledal, smernikov, troblje in ostale navlake, ki je na terenu ne rabiš? Rad bi registriral WR, pa ne bi rad vso to kramo montiral na motor samo zaradi tehničnega. Vse kar si naštel potrebuješ.. Z motorjem brez žmigavcev tk nimaš kaj delat na cesti.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Žmigavci niso obvezni. Obvezna je hupa, sprednja in zadnja luč in zavorna luč. In ogledala. Pa ne pozabit na prvo pomoč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solo Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Žmigavci niso obvezni. Obvezna je hupa, sprednja in zadnja luč in zavorna luč. Če so žmigavci del motorja (v originalu), potem jih moraš imet. Pametovanje, da "mahaš" z roko ponavadi ne vžge ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Ja, če so v originalu. Vprašanje pa se nanaša na hard enduro, ki pa jih nima... .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solo Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Ja, če so v originalu. Vprašanje pa se nanaša na hard enduro, ki pa jih nima... .) WR jih nima v originalu? Mislim, poleg ogledal itd, kot je napisal BONO? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno April 13, 2007 Deli Objavljeno April 13, 2007 Najprej tehnični, potem zavarovalnica in nazadnje na UE po tablico in novo knjižico. Če tehnični ni potreben pa samo zavarovalnica in UE. Če je terhnični potreben in ga nimaš 10 m od garaže pa boš verjetno rabil preizkusno tablico, če se ne misliš vozit v šverc. Hey, kdaj pa bodo tebi naredili tehnične pri sosedu :hmm: , kdaj bodo začel delat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kobayagi Objavljeno April 13, 2007 Deli Objavljeno April 13, 2007 Eno vprašanje za lastnike hard enduro motorjev. Ali na tehničnem pregledu prideš skozi, če nimaš montiranih ogledal, smernikov, troblje in ostale navlake, ki je na terenu ne rabiš? Rad bi registriral WR, pa ne bi rad vso to kramo montiral na motor samo zaradi tehničnega. Prejsn tedn peljal EXC-ja. Ogledal nimam, hupe tud ne, tezil so mi pa samo zarad zmigovcev. Niso me spustil skozi. Sm moru it cez par dni se 1x. :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno April 14, 2007 Deli Objavljeno April 14, 2007 Kako ne rabiš žmigavcev? Ne rabiš jih samo pri 50cc motorjih.. Oz ne da jih ne rabiš, niso obvezni! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 15, 2007 Deli Objavljeno April 15, 2007 Čisto odvisno od preglednika, kaj ti bo gledal... Pa kake volje je. Mislim pa, da je nekje zapisano, kaj naj bi bilo na motorju. Oziroma kar je, mora delati. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno April 18, 2007 Deli Objavljeno April 18, 2007 Če na novo registriraš motor, najprej pokličeš in rezerviraš tablico, da ti dajo številko tablice, katero moraš povedat na zavarovalnici , da ti sploh lahko napišejo polico, odpelješ motor na tehnične preglede in poravnaš vse obveznosti, odideš po tablice in gasa..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 18, 2007 Deli Objavljeno April 18, 2007 Na zavarovalnici lahko dobiš tudi prazne kupončke, pa potem na tehničnem napišejo registrsko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno April 19, 2007 Deli Objavljeno April 19, 2007 Na zavarovalnici lahko dobiš tudi prazne kupončke, pa potem na tehničnem napišejo registrsko. :eek: Kaj, a pa to potem zgleda original... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 19, 2007 Deli Objavljeno April 19, 2007 Ne vem, men so že tako naredili, mogoče ima avtogram referentke kakšno težo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno April 19, 2007 Deli Objavljeno April 19, 2007 Saj jaz tudi pravim, da je vse možno, ter da se veliko da naredit, če se da in hoče potrudit v dobrobit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_LuX_ Objavljeno Februar 29, 2008 Deli Objavljeno Februar 29, 2008 a na tehničnem gledajo zavorno luč, ker men dela samo če stinsnem sprednjo bremzo, pr zadnji mi je crknl ? A je na sprednji dost al more pri obeh goret? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Februar 29, 2008 Deli Objavljeno Februar 29, 2008 a na tehničnem gledajo zavorno luč, ker men dela samo če stinsnem sprednjo bremzo, pr zadnji mi je crknl ? A je na sprednji dost al more pri obeh goret? Jaz sem mu samo prednjo ročko stisnu, pa je bil zadovoljen. Probi pa boš vidu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 29, 2008 Deli Objavljeno Februar 29, 2008 a na tehničnem gledajo zavorno luč, ker men dela samo če stinsnem sprednjo bremzo, pr zadnji mi je crknl ? A je na sprednji dost al more pri obeh goret? Meni vedno probajo oba štekarja. Probaj pa boš videl. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno Februar 29, 2008 Deli Objavljeno Februar 29, 2008 Meni so vedno probali oba. Kar pa se ogledala tiče pa je obvezen na levi strani, površine več kot 25cm^2. Vsaj tako je bilo rečeno na tehničnem, ko sem APN7 spravljal čez... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Februar 29, 2008 Deli Objavljeno Februar 29, 2008 ... praviloma pregledajo vse sklope ... ... tudi zavorni preiskus je obvezen ... ... je pa res, da sem do sedaj na edinem tehničnem pregledu imel motor kar v kombiju ... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAD PIT Objavljeno Marec 12, 2008 Deli Objavljeno Marec 12, 2008 MOTOR je letnik 04 prva registracija 15.4.2005. a je prvi tehnični čez 3 ali štiri leta od datuma prve registracije? hvala za odgovor. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Marec 12, 2008 Deli Objavljeno Marec 12, 2008 prvi je čez tri leta, potem je dvakrat na dve leti, naprej pa vsako leto Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 12, 2008 Deli Objavljeno Marec 12, 2008 Se mi zdi, da je po novem prvi po 4 letih. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAD PIT Objavljeno Marec 12, 2008 Deli Objavljeno Marec 12, 2008 sm poklical na tehnični in pravjo 4 leta :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Marec 12, 2008 Deli Objavljeno Marec 12, 2008 je res 4 leta ja, sem pogledal v prometno pa je prvi tehnični šele 2009 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno Marec 12, 2008 Deli Objavljeno Marec 12, 2008 sm poklical na tehnični in pravjo 4 leta :OK: 4 leta od prve registracije ali ko motor dopolni 4 leta starosti? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se