Guest Brumer Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 no, zdaj pa imam. Kupili smo smo skuterja, ko je bilo že to ven pobrano...zdaj pa to. Pri nakupu, mi je dal pobec zraven neki plastični obroček. Menda je to neka blokada na jermenu. Lahko to sam doma vstavim ali je potrebeno kakšno posebni orodje ali "znanje" za to???? Ta obroček se,da vmes med prednjo jermenico in s tem se nedovoli,da bi jermenica pri večjih obratih šla skupaj in s tem se prepreči povečanje radijusa (premera) prednje jermenice in posledično je tudi hitrost manjša,če je še zmiraj kakšen kilometer prehiter povečaš debljino(širino) obročka.Kot pišeš so ti to že na servisu povedali mogoče, pa ta nasvet pomaga še komu. Ps; od posebnega orodja, pa potrebuješ zračno ali električno mašino(šlag hamer) za odvit in spet privit matico jermenice!!! :hmm:
k0ci Objavljeno Maj 23, 2008 Opozori Objavljeno Maj 23, 2008 če pa lih nimaš tega šlag hamerja se pa da tudi s svečko s predolgim navojem
avro Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 če pa lih nimaš tega šlag hamerja se pa da tudi s svečko s predolgim navojem To je menda na Kawnlih možno
k0ci Objavljeno Maj 24, 2008 Opozori Objavljeno Maj 24, 2008 mal provociraš, ampak dejansko tako delamo ;)
avro Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 mal provociraš, ampak dejansko tako delamo ;) :grrr ne vem, kaj to delate... kaj ima skupnega jermenica in svečka
simonsi Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Zaradi predolge svečke bat zablokira in lahko odviješ jermenico na ključ ali gedore.
avro Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 ha ha ..... matr... kaj vse se spomnte....dobra fora. :worship:
k0ci Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 a ti si pa mislil da se jaz hecam al kaj :lol1:
avro Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 a ti si pa mislil da se jaz hecam al kaj :lol1: ja. :rolleyes: Sam lahko menda tud kaj škode narediš...če matica preveč drži... na batu, ojnici, sorniku...kaj jest vem kje še.
simonsi Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Mimogrede lahko luknjo v bat narediš, čeprav jaz je nisem še nikoli. :whistle:
gusti Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Eno butasto vprašanje pa vendarle: A bom dobu tehničnega če mi števec za hitrost ne dela? Tut razdalje ne beleži. Ok sej vem, če bo spregledal bom naredu .... sam to je tak tak. Ker mojega mehanika ni do ponedeljka, tut verjetno bo moral naročit kak del, jaz se pa lahko z preizkušnjo samo še juter vozim. LP
Lowrenc Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Na tehničnem te bo spustu, ker on sploh ne pogleda, če dela merilec hitrosti. Če bi to hotu vedet bi se moral peljat-to pa se ne. Pojdi na tehničnega pa ne govori preveč naokrog... Sicer pa glede na kazni se je dandanes dokaj neodgovorno vozit brez brzinomerja. V ponedeljek pa hitro mehaniku :naughty:
rrrr Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Saj ko te policaj ustavi, se tudi ne gre peljat. :whistle: @gusti: Boš butl izpadel, če te ustavijo, pa se boš zgovarjal, da ti števec ne dela. Vožnje z brzinomerom 'na oko' ti tudi sam ne priporočam, ker boš v oceni zajebal - ponavadi se ti zdi, da greš bistveno manj. Dobro zrihtej - tehničnega in motor. rrrr
bmwslo Objavljeno Julij 18, 2008 Opozori Objavljeno Julij 18, 2008 Lahko pa si na hitro namontiraš kak kolesarski računalniček in lahko tudi dobro ali celo bolje služi kot original :whistle:
gusti Objavljeno Julij 19, 2008 Opozori Objavljeno Julij 19, 2008 Sem šel na tehničnega in naredil brez problema. Stric je v bistvu sam sprobal če bremze primejo vredu in če se številke ujemajo z številkami na homologacijskemu kartonu. Drugače jiva je bolj zanimalo kolk kaj pride tak motor, kje sm ga kupil, a bi mu le žena pustla met tak motor ... in podobno :whistle: Glede hitrosti pa tako ... sem si pogledal na you-tube ene par posnetkov kjer je kazalo armaturko transalpe in sem ugotovil da je 50km/h približno 3. prestava pri 3500 vrt/min, 70km/h je 4. prestava pri okol 3500 vrt/min, okrog 100km/h pa gre v 5. prestavi pri 5000vrt/min. Tako da se zaenkrat malo orientiram po tem. Dali ste mi pa dobro idejo ... verjetno bom še danes punci sunil števec iz bicikla :krneki: Upam, da mi bo mehanik lahko to čim prej odpravil. LP vsem
Prevtzer Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 Je že komu kdaj dejansko preveril, če je 25kW blokada v motorju?
tihii Objavljeno Avgust 21, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2009 Je že komu kdaj dejansko preveril, če je 25kW blokada v motorju? Verjetno bi to najlažje preveril, če bi dal moped na valje...samo o preizkusu na valjih na tehničnem pregledu še nisem nič zasledil....drugo je izredni tehnični pregled, kamor te pošlejo policaji.
no_name Objavljeno Avgust 21, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2009 Zaradi predolge svečke bat zablokira in lahko odviješ jermenico na ključ ali gedore. Te fore se nikar ne polaščajte! Luknje v bat ne bo nihče naredu, ležaje pa pretegnete.
GhostRR Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Imam malo predelan motor za uporabo na dirkališčih. Ker ga je na hrvaško najlažje spravit s tablico - oziroma imeti registriranega in ker se kljub temu včasih peljem po cesti, saj imam še vedno "luknje" za luči na motorju... ... ga moram registrirati in letos prvič tudi peljati na tehničnega. Stanje: - Poliester oklep / drugačne barve kot original / + pena za sedež - Akrapovič brez homologacije (oziroma je nisem nikoli šel potrditi) - brez ogledal in smernikov - za na cesto dam gor original nosilec tablice - ima pa originalne sprednje in zadnje luči - potem pa še malo bolj skrite stvari, kot so obrnjena prestavna ročica, na zadnji zavori ne dela zavorna luč, itd. Kakšne so vaše izkušnje pri tehničnem pregledu takšnega motorja? Pride skozi ali ne? Na cesti so me v preteklih letih že večkrat ustavili policisti. Nihče od njih se ni ustavil ob manjkajočih ogledalih ali manjkajočih prednjih smernikov. lp
DRVOWP Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Je že komu kdaj dejansko preveril, če je 25kW blokada v motorju? Nisem zasledil konkretnega odgovora. Se je že komu zgodilo da bi mu težili? Jaz imam tehničnega v aprilu tako da je zadeva aktualna. V homologaciji imam apisano da ima moja hornetka 600 le 25 kW. Zdaj pa ne vem če težijo ali jim je homologacija dovolj?
david46 Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Nisem zasledil konkretnega odgovora. Se je že komu zgodilo da bi mu težili? Jaz imam tehničnega v aprilu tako da je zadeva aktualna. V homologaciji imam apisano da ima moja hornetka 600 le 25 kW. Zdaj pa ne vem če težijo ali jim je homologacija dovolj? mene tudi to zanima...daj noter blokado ko greš na tehnični ker namreč če se vsaj malo spozna na blokade bo spoznal v sekundi da je nimaš saj je hod gasa če ni blokade 2,5 cm (približno) če pa je blokada noter pa 0,5 cm seveda to nevelja za vse motorje vsaj pri meni je tako.. ko pa boš naredo tehničnega pa sporoči ker jaz mam maja....
Jure Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Nisem zasledil konkretnega odgovora. Se je že komu zgodilo da bi mu težili? Jaz imam tehničnega v aprilu tako da je zadeva aktualna. V homologaciji imam apisano da ima moja hornetka 600 le 25 kW. Zdaj pa ne vem če težijo ali jim je homologacija dovolj? Homologacija je dovolj.. Niso oni tam strokovnjaki, da bi preverjali ali je blokada vgrajena ali ne. bajkr88 1
hajamoto Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Imam malo predelan motor za uporabo na dirkališčih. Ker ga je na hrvaško najlažje spravit s tablico - oziroma imeti registriranega in ker se kljub temu včasih peljem po cesti, saj imam še vedno "luknje" za luči na motorju... ... ga moram registrirati in letos prvič tudi peljati na tehničnega. Stanje: - Poliester oklep / drugačne barve kot original / + pena za sedež - Akrapovič brez homologacije (oziroma je nisem nikoli šel potrditi) - brez ogledal in smernikov - za na cesto dam gor original nosilec tablice - ima pa originalne sprednje in zadnje luči - potem pa še malo bolj skrite stvari, kot so obrnjena prestavna ročica, na zadnji zavori ne dela zavorna luč, itd. Kakšne so vaše izkušnje pri tehničnem pregledu takšnega motorja? Pride skozi ali ne? Na cesti so me v preteklih letih že večkrat ustavili policisti. Nihče od njih se ni ustavil ob manjkajočih ogledalih ali manjkajočih prednjih smernikov. lp Na Laborah sigurno ne boš šel skozi. Jest sem imel samo manjšo spremembo na sprednih žmigovcih, pa so me komi spustil.
RHonda Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Eno vprašanje (rabim nujen odgovor!) : Ali se lahko registrira pri nas motor, ki je bil kupljen v Nemčiji in ima vse potrebne papirje (homologacijski papir, pogodbo o uvozu, kupoprodajno pogodbo), RAZEN slovenskega prometnega dovoljenja. Jaz sem dobil informacijo, da če je prestar, se ne more, razen če je dovolj star za oldtimerja. To bi želel preveriti če kdo ve. Če se že da, koliko bi stala nova registracija v Sloveniji, ali je treba na novo homologirat, LPP in podobne p.zdarije, skratka papirna vojna?????? Bi pa res rad to cimprej zvedel, po možnosti od koga ki 100% pozna tovrstno zakonodajo. Hvala
RHonda Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Imam odgovor in objavljam, če bo koga zanimalo: Motor mora biti najmanj po standardih euro1, ki so začeli veljati leta 1999
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se