Skoči na vsebino

Tehnični pregled...


Priporočene objave

Objavljeno

no, zdaj pa imam. Kupili smo smo skuterja, ko je bilo že to ven pobrano...zdaj pa to. Pri nakupu, mi je dal pobec zraven neki plastični obroček. Menda je to neka blokada na jermenu. Lahko to sam doma vstavim ali je potrebeno kakšno posebni orodje ali "znanje" za to????

Ta obroček se,da vmes med prednjo jermenico in s tem se nedovoli,da bi jermenica pri večjih obratih šla skupaj in s tem se prepreči povečanje radijusa (premera) prednje jermenice in posledično je tudi hitrost manjša,če je še zmiraj kakšen kilometer prehiter povečaš debljino(širino) obročka.Kot pišeš so ti to že na servisu povedali mogoče, pa ta nasvet pomaga še komu.

Ps; od posebnega orodja, pa potrebuješ zračno ali električno mašino(šlag hamer) za odvit in spet privit matico jermenice!!! :hmm:

Objavljeno

če pa lih nimaš tega šlag hamerja se pa da tudi s svečko s predolgim navojem

Objavljeno
če pa lih nimaš tega šlag hamerja se pa da tudi s svečko s predolgim navojem

To je menda na Kawnlih možno

Objavljeno

mal provociraš, ampak dejansko tako delamo ;)

Objavljeno
mal provociraš, ampak dejansko tako delamo ;)

:grrr

ne vem, kaj to delate...

kaj ima skupnega jermenica in svečka

Objavljeno

Zaradi predolge svečke bat zablokira in lahko odviješ jermenico na ključ ali gedore.

Objavljeno

ha ha ..... matr... kaj vse se spomnte....dobra fora. :worship:

Objavljeno

a ti si pa mislil da se jaz hecam al kaj :lol1:

Objavljeno
a ti si pa mislil da se jaz hecam al kaj :lol1:

ja. :rolleyes:

Sam lahko menda tud kaj škode narediš...če matica preveč drži... na batu, ojnici, sorniku...kaj jest vem kje še.

Objavljeno

Mimogrede lahko luknjo v bat narediš, čeprav jaz je nisem še nikoli. :whistle:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Eno butasto vprašanje pa vendarle: A bom dobu tehničnega če mi števec za hitrost ne dela? Tut razdalje ne beleži. Ok sej vem, če bo spregledal bom naredu .... sam to je tak tak. Ker mojega mehanika ni do ponedeljka, tut verjetno bo moral naročit kak del, jaz se pa lahko z preizkušnjo samo še juter vozim.

LP

Objavljeno

Na tehničnem te bo spustu, ker on sploh ne pogleda, če dela merilec hitrosti. Če bi to hotu vedet bi se moral peljat-to pa se ne. Pojdi na tehničnega pa ne govori preveč naokrog... Sicer pa glede na kazni se je dandanes dokaj neodgovorno vozit brez brzinomerja. V ponedeljek pa hitro mehaniku :naughty:

Objavljeno

Saj ko te policaj ustavi, se tudi ne gre peljat. :whistle:

@gusti: Boš butl izpadel, če te ustavijo, pa se boš zgovarjal, da ti števec ne dela. Vožnje z brzinomerom 'na oko' ti tudi sam ne priporočam, ker boš v oceni zajebal - ponavadi se ti zdi, da greš bistveno manj.

Dobro zrihtej - tehničnega in motor.

rrrr

Objavljeno

Lahko pa si na hitro namontiraš kak kolesarski računalniček in lahko tudi dobro ali celo bolje služi kot original :whistle:

Objavljeno

Sem šel na tehničnega in naredil brez problema. Stric je v bistvu sam sprobal če bremze primejo vredu in če se številke ujemajo z številkami na homologacijskemu kartonu. Drugače jiva je bolj zanimalo kolk kaj pride tak motor, kje sm ga kupil, a bi mu le žena pustla met tak motor ... in podobno :whistle: Glede hitrosti pa tako ... sem si pogledal na you-tube ene par posnetkov kjer je kazalo armaturko transalpe in sem ugotovil da je 50km/h približno 3. prestava pri 3500 vrt/min, 70km/h je 4. prestava pri okol 3500 vrt/min, okrog 100km/h pa gre v 5. prestavi pri 5000vrt/min. Tako da se zaenkrat malo orientiram po tem. Dali ste mi pa dobro idejo ... verjetno bom še danes punci sunil števec iz bicikla :krneki: Upam, da mi bo mehanik lahko to čim prej odpravil.

LP vsem

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je že komu kdaj dejansko preveril, če je 25kW blokada v motorju?

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno
Je že komu kdaj dejansko preveril, če je 25kW blokada v motorju?

Verjetno bi to najlažje preveril, če bi dal moped na valje...samo o preizkusu na valjih na tehničnem pregledu še nisem nič zasledil....drugo je izredni tehnični pregled, kamor te pošlejo policaji.

Objavljeno
Zaradi predolge svečke bat zablokira in lahko odviješ jermenico na ključ ali gedore.

Te fore se nikar ne polaščajte!

Luknje v bat ne bo nihče naredu, ležaje pa pretegnete.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam malo predelan motor za uporabo na dirkališčih.

Ker ga je na hrvaško najlažje spravit s tablico - oziroma imeti registriranega in ker se kljub temu včasih peljem po cesti, saj imam še vedno "luknje" za luči na motorju...

... ga moram registrirati in letos prvič tudi peljati na tehničnega.

Stanje:

- Poliester oklep / drugačne barve kot original / + pena za sedež

- Akrapovič brez homologacije (oziroma je nisem nikoli šel potrditi)

- brez ogledal in smernikov

- za na cesto dam gor original nosilec tablice

- ima pa originalne sprednje in zadnje luči

- potem pa še malo bolj skrite stvari, kot so obrnjena prestavna ročica, na zadnji zavori ne dela zavorna luč, itd.

Kakšne so vaše izkušnje pri tehničnem pregledu takšnega motorja? Pride skozi ali ne?

Na cesti so me v preteklih letih že večkrat ustavili policisti. Nihče od njih se ni ustavil ob manjkajočih ogledalih ali manjkajočih prednjih smernikov.

lp

Objavljeno

Je že komu kdaj dejansko preveril, če je 25kW blokada v motorju?

Nisem zasledil konkretnega odgovora. Se je že komu zgodilo da bi mu težili? Jaz imam tehničnega v aprilu tako da je zadeva aktualna. V homologaciji imam apisano da ima moja hornetka 600 le 25 kW. Zdaj pa ne vem če težijo ali jim je homologacija dovolj?

Objavljeno

Nisem zasledil konkretnega odgovora. Se je že komu zgodilo da bi mu težili? Jaz imam tehničnega v aprilu tako da je zadeva aktualna. V homologaciji imam apisano da ima moja hornetka 600 le 25 kW. Zdaj pa ne vem če težijo ali jim je homologacija dovolj?

mene tudi to zanima...daj noter blokado ko greš na tehnični ker namreč če se vsaj malo spozna na blokade bo spoznal v sekundi da je nimaš saj je hod gasa če ni blokade 2,5 cm (približno) če pa je blokada noter pa 0,5 cm seveda to nevelja za vse motorje vsaj pri meni je tako..smile.gif ko pa boš naredo tehničnega pa sporoči ker jaz mam maja....trance_40_thumbup.gif

Objavljeno

Nisem zasledil konkretnega odgovora. Se je že komu zgodilo da bi mu težili? Jaz imam tehničnega v aprilu tako da je zadeva aktualna. V homologaciji imam apisano da ima moja hornetka 600 le 25 kW. Zdaj pa ne vem če težijo ali jim je homologacija dovolj?

Homologacija je dovolj.. Niso oni tam strokovnjaki, da bi preverjali ali je blokada vgrajena ali ne.

Objavljeno

Imam malo predelan motor za uporabo na dirkališčih.

Ker ga je na hrvaško najlažje spravit s tablico - oziroma imeti registriranega in ker se kljub temu včasih peljem po cesti, saj imam še vedno "luknje" za luči na motorju...

... ga moram registrirati in letos prvič tudi peljati na tehničnega.

Stanje:

- Poliester oklep / drugačne barve kot original / + pena za sedež

- Akrapovič brez homologacije (oziroma je nisem nikoli šel potrditi)

- brez ogledal in smernikov

- za na cesto dam gor original nosilec tablice

- ima pa originalne sprednje in zadnje luči

- potem pa še malo bolj skrite stvari, kot so obrnjena prestavna ročica, na zadnji zavori ne dela zavorna luč, itd.

Kakšne so vaše izkušnje pri tehničnem pregledu takšnega motorja? Pride skozi ali ne?

Na cesti so me v preteklih letih že večkrat ustavili policisti. Nihče od njih se ni ustavil ob manjkajočih ogledalih ali manjkajočih prednjih smernikov.

lp

Na Laborah sigurno ne boš šel skozi. Jest sem imel samo manjšo spremembo na sprednih žmigovcih, pa so me komi spustil.

Objavljeno

Eno vprašanje (rabim nujen odgovor!) :

Ali se lahko registrira pri nas motor, ki je bil kupljen v Nemčiji in ima vse potrebne papirje (homologacijski papir, pogodbo o uvozu, kupoprodajno pogodbo), RAZEN slovenskega prometnega dovoljenja.

Jaz sem dobil informacijo, da če je prestar, se ne more, razen če je dovolj star za oldtimerja. To bi želel preveriti če kdo ve.

Če se že da, koliko bi stala nova registracija v Sloveniji, ali je treba na novo homologirat, LPP in podobne p.zdarije, skratka papirna

vojna??????

Bi pa res rad to cimprej zvedel, po možnosti od koga ki 100% pozna tovrstno zakonodajo.

Hvala

Objavljeno

Imam odgovor in objavljam, če bo koga zanimalo:

Motor mora biti najmanj po standardih euro1, ki so začeli veljati leta 1999 :BUA:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!