Skoči na vsebino

E4 motorji po evropski direktivi


Priporočene objave

Objavljeno

Pozna kdo bistvene razlike (razen izpušnih emisij) med motorji E3 in E4 po europski direktivi?

Objavljeno (popravljeno)

Prodajalec mi ponuja motocikel z motorjem E3 standarda za 7.100 EUR, tisti z novejšim E4 pa ima ceno 7.500 EUR.

Se splača kupiti tega E3?

Popravljeno . Popravil Boškariček
Objavljeno (popravljeno)

Pri prehodu iz Euro 2 na Euro 3 so morali montirati katalizator recimo.

Iz Euro 3 na 4 so pac se strozji predpisi glede izpustov in to vsaka firma po svoje resuje.

Jaz bi najprej izboljsal material batov in nastavil bolj revno mesanico za visje temperature izgorevanja.Kar ni najboljse za sam motor. Jaz sem recimo popravil to "napako" na GS-ki in dal motorju par % vec goriva.
Ce to ne bi bilo dovolj, se gres druge ukrepe, EGR recimo.
Ne vem ce je kdo dejansko montiral EGR na motor ze, a najbrz ga bo treba, ce ne sedaj, za Euro 5 in bo se s tem sranje.

 

tl:dr; vzemi euro 3. Bolj stroge kot so zahteve, vec je potencialnega sranja.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Euro4 obvezen za vse motocikle, prihaja še strožji Euro5

Vsi motocikli, ki bodo izdelani po prvem januarju 2017 morajo, če jih želite na novo registrirati in homologirati v Evropi ustrezati uredbi Euro 4.

kako je s prodajo novih z euro3 , ki so bili izdelani pred tem datumom? jaz to razumem kot  možnost prve registracije euro3 v primeru, če je bil motor izdelan pred tem datumom...

7100e za letnik izdelave 2016, 7500 za 2017 ..koliko je pa 2018 ?

  • Hvala 1
Objavljeno

E3=manj problemov v primerjavi z E4, vsaj pri meni je tako. Vso živo navlako so nabili od SASa, do plap valve...ah...čimamanjša je številka za E, tem manj je možnih skrbi :D

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno

Ravno o tem sem razmišljal - da ne bom zaradi teh 400 EUR razlike na koncu imel še kakšne težave v prihodnosti (dodajanje raznih katalizatorjev in ostalih qrcevpalcev; tudi vse več krajev na svetu se odloča za prepoved emisijsko neučinkovitih vozil).

Na spletu sem tudi zasledil, da ni fora samo v emisijah, temveč tudi v porabi goriva in davkih. Novejši standardi, naj bi nosili tudi določene prihranke pri porabi goriva, pa davki (pri podaljšanju registracije?) naj bi bili nižji.

V tem primeru bi se teh 400 EUR lahko v nekaj letih hitro nabralo, en korak nazaj v standardu pa ostal.

Eh, pri manj premožnih ni vse v ekologiji.

Objavljeno
pred 6 urami, thumper pravi:

Euro4 obvezen za vse motocikle, prihaja še strožji Euro5

Vsi motocikli, ki bodo izdelani po prvem januarju 2017 morajo, če jih želite na novo registrirati in homologirati v Evropi ustrezati uredbi Euro 4.

kako je s prodajo novih z euro3 , ki so bili izdelani pred tem datumom? jaz to razumem kot  možnost prve registracije euro3 v primeru, če je bil motor izdelan pred tem datumom...

7100e za letnik izdelave 2016, 7500 za 2017 ..koliko je pa 2018 ?

Če si premožen, ni težko biti ekolog.

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Lipstick pravi:

Vse izhaja od tu:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN

Se bo kdo potrudu prebrat ?....... razumet?....

Lažje se je ustrelit v sredinca. 

Preveč navlake, zato mi je všeč ko kakšen pravnik prečisti besedilo in ga skrči na bistvo.

 

pred 6 urami, krucymucy pravi:

Pri prehodu iz Euro 2 na Euro 3 so morali montirati katalizator recimo.

Iz Euro 3 na 4 so pac se strozji predpisi glede izpustov in to vsaka firma po svoje resuje.

Jaz bi najprej izboljsal material batov in nastavil bolj revno mesanico za visje temperature izgorevanja.Kar ni najboljse za sam motor. Jaz sem recimo popravil to "napako" na GS-ki in dal motorju par % vec goriva.
Ce to ne bi bilo dovolj, se gres druge ukrepe, EGR recimo.
Ne vem ce je kdo dejansko montiral EGR na motor ze, a najbrz ga bo treba, ce ne sedaj, za Euro 5 in bo se s tem sranje.

 

tl:dr; vzemi euro 3. Bolj stroge kot so zahteve, vec je potencialnega sranja.

Vidiš, da tej ekoteroristi nimajo usmiljenja - zato me zanima dolgoročna korist.

Popravljeno . Popravil Boškariček
Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

E3=manj problemov v primerjavi z E4, vsaj pri meni je tako. Vso živo navlako so nabili od SASa, do plap valve...ah...čimamanjša je številka za E, tem manj je možnih skrbi :D

 

Ko sem kupil 2taktni skuter, me je sosed obtožil, da mu zaradi takih kot sem jaz paradižnik ne uspeva.

Popravljeno . Popravil Boškariček
Objavljeno
pred 4 urami, Boškariček pravi:

Če si premožen, ni težko biti ekolog.

v bistvu se motorji dražijo iz leta v leto neglede na norme.. 

za ekologijo ne rabiš biti premožen.. pameten in preračunljiv - to pa..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

moj je Euro 4 pa še dela :huh:

že eno leto :P

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Za motorje je največja razlika med euro tri in štiri v ekološkosti.

Vsi mislijo da se meri samo izpuh. Največja razlika je pri izhlapevanju bencina in olja na raznih delih motorja...tank, pokrovček frgazarji, cevne povezave..... tukaj je največji ekološki problem. Problem se tudi pojavi pri glasnosti samega agregata. Na primer mojega motorja nebodo izdelovali ravno zaradi prevelike glasnosti. Tovarno preveč stane za takšne popravke.Tako piše na uradnih straneh.

Sam sem šel brat zaradi dvotaktnih skuterjev, ki so še vedno ekološki in evro štiri, kar pri izpuhu nemore biti enako eko kot štiritakten motor.

  • Všeč mi je 2
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

euro 4 skuterji omejeni na 25 kmh so tezji za predelat kajne? treba je menjat cdi, ga sprogramirat stane okoli 200 eu skupaj semizdi. Ali se motim? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!