Boškariček Objavljeno Maj 4, 2018 Opozori Objavljeno Maj 4, 2018 Pozna kdo bistvene razlike (razen izpušnih emisij) med motorji E3 in E4 po europski direktivi?
Boškariček Objavljeno Maj 4, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2018 (popravljeno) Prodajalec mi ponuja motocikel z motorjem E3 standarda za 7.100 EUR, tisti z novejšim E4 pa ima ceno 7.500 EUR. Se splača kupiti tega E3? Popravljeno Maj 4, 2018. Popravil Boškariček
thumper Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 E3 - oznaka za električne komponente? https://en.wikipedia.org/wiki/E-series_of_preferred_numbers e4 ne obstaja btw..
krucymucy Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 (popravljeno) Pri prehodu iz Euro 2 na Euro 3 so morali montirati katalizator recimo. Iz Euro 3 na 4 so pac se strozji predpisi glede izpustov in to vsaka firma po svoje resuje. Jaz bi najprej izboljsal material batov in nastavil bolj revno mesanico za visje temperature izgorevanja.Kar ni najboljse za sam motor. Jaz sem recimo popravil to "napako" na GS-ki in dal motorju par % vec goriva. Ce to ne bi bilo dovolj, se gres druge ukrepe, EGR recimo. Ne vem ce je kdo dejansko montiral EGR na motor ze, a najbrz ga bo treba, ce ne sedaj, za Euro 5 in bo se s tem sranje. tl:dr; vzemi euro 3. Bolj stroge kot so zahteve, vec je potencialnega sranja. Popravljeno Maj 5, 2018. Popravil krucymucy DAMI34 in Boškariček 1 1
thumper Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Euro4 obvezen za vse motocikle, prihaja še strožji Euro5 Vsi motocikli, ki bodo izdelani po prvem januarju 2017 morajo, če jih želite na novo registrirati in homologirati v Evropi ustrezati uredbi Euro 4. kako je s prodajo novih z euro3 , ki so bili izdelani pred tem datumom? jaz to razumem kot možnost prve registracije euro3 v primeru, če je bil motor izdelan pred tem datumom... 7100e za letnik izdelave 2016, 7500 za 2017 ..koliko je pa 2018 ? Boškariček 1
DAMI34 Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 E3=manj problemov v primerjavi z E4, vsaj pri meni je tako. Vso živo navlako so nabili od SASa, do plap valve...ah...čimamanjša je številka za E, tem manj je možnih skrbi krucymucy in Boškariček 1 1
Lipstick Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Vse izhaja od tu: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN Se bo kdo potrudu prebrat ?....... razumet?.... Boškariček 1
Boškariček Objavljeno Maj 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Ravno o tem sem razmišljal - da ne bom zaradi teh 400 EUR razlike na koncu imel še kakšne težave v prihodnosti (dodajanje raznih katalizatorjev in ostalih qrcevpalcev; tudi vse več krajev na svetu se odloča za prepoved emisijsko neučinkovitih vozil). Na spletu sem tudi zasledil, da ni fora samo v emisijah, temveč tudi v porabi goriva in davkih. Novejši standardi, naj bi nosili tudi določene prihranke pri porabi goriva, pa davki (pri podaljšanju registracije?) naj bi bili nižji. V tem primeru bi se teh 400 EUR lahko v nekaj letih hitro nabralo, en korak nazaj v standardu pa ostal. Eh, pri manj premožnih ni vse v ekologiji.
Boškariček Objavljeno Maj 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 pred 6 urami, thumper pravi: Euro4 obvezen za vse motocikle, prihaja še strožji Euro5 Vsi motocikli, ki bodo izdelani po prvem januarju 2017 morajo, če jih želite na novo registrirati in homologirati v Evropi ustrezati uredbi Euro 4. kako je s prodajo novih z euro3 , ki so bili izdelani pred tem datumom? jaz to razumem kot možnost prve registracije euro3 v primeru, če je bil motor izdelan pred tem datumom... 7100e za letnik izdelave 2016, 7500 za 2017 ..koliko je pa 2018 ? Če si premožen, ni težko biti ekolog.
Boškariček Objavljeno Maj 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 (popravljeno) pred 3 urami, Lipstick pravi: Vse izhaja od tu: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN Se bo kdo potrudu prebrat ?....... razumet?.... Lažje se je ustrelit v sredinca. Preveč navlake, zato mi je všeč ko kakšen pravnik prečisti besedilo in ga skrči na bistvo. pred 6 urami, krucymucy pravi: Pri prehodu iz Euro 2 na Euro 3 so morali montirati katalizator recimo. Iz Euro 3 na 4 so pac se strozji predpisi glede izpustov in to vsaka firma po svoje resuje. Jaz bi najprej izboljsal material batov in nastavil bolj revno mesanico za visje temperature izgorevanja.Kar ni najboljse za sam motor. Jaz sem recimo popravil to "napako" na GS-ki in dal motorju par % vec goriva. Ce to ne bi bilo dovolj, se gres druge ukrepe, EGR recimo. Ne vem ce je kdo dejansko montiral EGR na motor ze, a najbrz ga bo treba, ce ne sedaj, za Euro 5 in bo se s tem sranje. tl:dr; vzemi euro 3. Bolj stroge kot so zahteve, vec je potencialnega sranja. Vidiš, da tej ekoteroristi nimajo usmiljenja - zato me zanima dolgoročna korist. Popravljeno Maj 5, 2018. Popravil Boškariček
Boškariček Objavljeno Maj 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 (popravljeno) pred 4 urami, DAMI34 pravi: E3=manj problemov v primerjavi z E4, vsaj pri meni je tako. Vso živo navlako so nabili od SASa, do plap valve...ah...čimamanjša je številka za E, tem manj je možnih skrbi Ko sem kupil 2taktni skuter, me je sosed obtožil, da mu zaradi takih kot sem jaz paradižnik ne uspeva. Popravljeno Maj 5, 2018. Popravil Boškariček krucymucy, ciciban, DAMI34 in 2 others 5
thumper Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 pred 4 urami, Boškariček pravi: Če si premožen, ni težko biti ekolog. v bistvu se motorji dražijo iz leta v leto neglede na norme.. za ekologijo ne rabiš biti premožen.. pameten in preračunljiv - to pa.. Boškariček in Zok 2
Boškariček Objavljeno Maj 5, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 Bolje biti bogat, nego ne biti.
maus Objavljeno Maj 5, 2018 Opozori Objavljeno Maj 5, 2018 moj je Euro 4 pa še dela že eno leto Boškariček 1
Bostjan L Objavljeno Maj 7, 2018 Opozori Objavljeno Maj 7, 2018 Za motorje je največja razlika med euro tri in štiri v ekološkosti. Vsi mislijo da se meri samo izpuh. Največja razlika je pri izhlapevanju bencina in olja na raznih delih motorja...tank, pokrovček frgazarji, cevne povezave..... tukaj je največji ekološki problem. Problem se tudi pojavi pri glasnosti samega agregata. Na primer mojega motorja nebodo izdelovali ravno zaradi prevelike glasnosti. Tovarno preveč stane za takšne popravke.Tako piše na uradnih straneh. Sam sem šel brat zaradi dvotaktnih skuterjev, ki so še vedno ekološki in evro štiri, kar pri izpuhu nemore biti enako eko kot štiritakten motor. Boškariček in Zok 2
1upMaj Objavljeno Maj 21, 2020 Opozori Objavljeno Maj 21, 2020 euro 4 skuterji omejeni na 25 kmh so tezji za predelat kajne? treba je menjat cdi, ga sprogramirat stane okoli 200 eu skupaj semizdi. Ali se motim?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se