Skoči na vsebino

Moto tura Gruzija in Armenija


Luka66

Priporočene objave

Ob 20. 8. 2018 ob 19:38, Luka66 pravi:

še brez postelje za to noč.

A niste na eni sliki imeli šotore? A jih je bilo vredno vlačiti s seboj z vso pripadajočo šaro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

Letošnja

Ja kar se tiče skupine imaš prav. V moji nas je 5, spanje smo še vedno dobili skupaj. Povdarek je na še. Član  skupine je včeraj imel operacijo na hrbtenici, upam da bo do naslednje sezone nared za turo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do Gruzije in nazaj sem imel s seboj vso kamp opremo, ki v mojem primeru tehta le dobrih 7kg. Nisem je potreboval, je pa dober občutek imeti jo s seboj, sploh v kakih odročnih krajih, če bi tam npr. moral prespati zaradi okvare motorja ali česa podobnega. 

Lepa tura! Ste šli tudi čez prelaz Abano? Tega bi bilo škoda spustiti.

GS se ni kaj dosti pritoževal na slabše gorivo, le pri enem točenju je malo poklenkal, elektronika to takoj prepreči, pomaga pa tudi malo nežnejše pospeševati. 

Slabe ceste in slabi vozniki? Meni se ni zdelo pretirano hudo. Hitrost in zbranost prilagodiš razmeram in gre. Le tisti ležeči policaji so nadležni. Se pa čisto strinjam s postavitvijo, ker drugače bi skozi naselja letelo z nemogočimi hitrostmi. 

Slika s prelaza Abano. 

IMG_9309.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, motolover pravi:

Do Gruzije in nazaj sem imel s seboj vso kamp opremo, ki v mojem primeru tehta le dobrih 7kg. Nisem je potreboval, je pa dober občutek imeti jo s seboj, sploh v kakih odročnih krajih, če bi tam npr. moral prespati zaradi okvare motorja ali česa podobnega. 

Lepa tura! Ste šli tudi čez prelaz Abano? Tega bi bilo škoda spustiti.

GS se ni kaj dosti pritoževal na slabše gorivo, le pri enem točenju je malo poklenkal, elektronika to takoj prepreči, pomaga pa tudi malo nežnejše pospeševati. 

Slabe ceste in slabi vozniki? Meni se ni zdelo pretirano hudo. Hitrost in zbranost prilagodiš razmeram in gre. Le tisti ležeči policaji so nadležni. Se pa čisto strinjam s postavitvijo, ker drugače bi skozi naselja letelo z nemogočimi hitrostmi. 

Slika s prelaza Abano. 

IMG_9309.jpg

Nismo šli čez ta prelaz, ker smo zaradi nezgode prvovozečega, ki je po smoli založil v blatnem hudourniku in se poškodoval, precej spremenili turo in tudi tempo, bolj previdno in po pameti. Glede goriva pa ni bilo problemov le čutilo se je pri vseh, da je manj moči in večja poraba. Promet pa v mestih kjer je gužva nor, sploh v Tbilisiju,  na podeželju in hribih pa bolje, predvsem zato, ker je manj vozil  :)  Glede cest pa nekateri odseki za v anale top najslabših, kar sem jih prevozil (govorim o regionalkah), 20 km ceste od prehoda med Armeijo in Gruzijo ob turški meji, pol metrske luknje premera tudi dveh metrov,s celim motorjem greš v blato,  čisti off-road, malo betona, makedam, zemlja, prišli po dežju, polne blata in vode, parkrat so sopotnice malo prepešačile.......otovorjeni šli na ziher, hoteli smo celi prit domov  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se vse skupaj ni zdelo tako grozno, vozijo podobno kot Albanci, luknje kot luknje, moraš imeti enduro in lepo počasi in gre. Saj se nikamor ne mudi na dopustu. Maja je bilo veliko dežja in na prelazih mraz in snežni plazovi. Treh zadanih ciljev nisva dosegla zaradi razmer. 

Na sliki vidim TKC 70 na GSu, ni ravno izbira za po tistih gorah, sploh v kakem blatu. Midva sva imela Heidenau K60 in naslednjič spet z enakimi, če bo kakšna podobna tura. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, motolover pravi:

Meni se vse skupaj ni zdelo tako grozno, vozijo podobno kot Albanci, luknje kot luknje, moraš imeti enduro in lepo počasi in gre. Saj se nikamor ne mudi na dopustu. Maja je bilo veliko dežja in na prelazih mraz in snežni plazovi. Treh zadanih ciljev nisva dosegla zaradi razmer. 

Na sliki vidim TKC 70 na GSu, ni ravno izbira za po tistih gorah, sploh v kakem blatu. Midva sva imela Heidenau K60 in naslednjič spet z enakimi, če bo kakšna podobna tura. 

Sam sem imel občutek, da je promet v Tirani bolj "normalen" kot v Tbilisiju, kjer si težko našel nepodrgnjen avto  :)

Glede ceste se strinjam, sam se odločiš kam greš,  si na dopustu, brez panike, nepotrebnega hitenja in obremenjevanja s spanjem, cesto, jedačo,  dogajanjem tam.....odklopit slovesnko hitenej, ter živčnost in uživat v potovanju  :)

Mi niti nismo imeli v planu nekih off-road podvigov, glede na tipe motorjev ( H CBF), če bi bila kakšna od gorskih cest do kakega samostana ali cerkvice ravno urejena bi se je lotile sicer pa ne. Posledično smo bili tudi tako obuti motorji. So pa TKC 70 na GS-ih in D Trailsmart na T T razpokale, izgleda zaradi pregrevanja v tranzitu, kjer smo kar navijali. Sam sem imel Pirelli T II in bil najbolj naložen, vozil zadnji, kjer je bilo potrebno občasno lovit skupino in bolj navijat, pa so zdržale brez vidnih poškodb in tudi večje obrabe po sredini, res pa je, da sem jih med potovanjem pumpal in spuščal, glede na cesto po kateri smo vozili in izgleda, da se splačalo, ali pa je mogoče prva vgradnja kaj boljše kvalitete.

Glede lukenj pa sem imel v mislih dve regionalki, od treh ki povezujeta Gruzijo in Armenijo, ki sta v totalnem razsulu, kar je nerazumljivo, za povezavo dveh držav. Na poti iz Tbilisija v Armenijo smo "srečno zadeli" edino asfaltirano od treh in se res relativno hitro preko lepe pokrajine pripelajali do jeezera Sevan, nazaj grede smo se ločili, ker je kolega šel v Tbilisi z dokumenti, kamor je priletel "reševalec" iz Slo, ki se nam je pridružil, da je peljal od poškodovanega kolega motor domov. Tako smo se peljali po obeh še preostalih regionalnih cestah nazaj, ki povezujeta obe državi in obe enako luknjaste, z običajnimi osebnimi avti nasedali, ...en "revež" nasedel z MB CLA, .... zato tam kdor ima denar Toyota LC  car na teh cestah  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tisti cesti proti Armeniji sem šel, same luknje, potem pa 40km luknjastega makadama do Vardzije.

Gume sem spustil na 2,0 in gasa v stoje, kar užitek je bil :) 

Na sliki smo srečali mlad par iz Španije, ki sta potovala s Hondo 125 v smeri Tajske ali tja nekam. 

 

IMG_9395.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, motolover pravi:

Po tisti cesti proti Armeniji sem šel, same luknje, potem pa 40km luknjastega makadama do Vardzije.

Gume sem spustil na 2,0 in gasa v stoje, kar užitek je bil :) 

Na sliki smo srečali mlad par iz Španije, ki sta potovala s Hondo 125 v smeri Tajske ali tja nekam. 

 

IMG_9395.jpg

E to smo vozili tudi mi, mi smo prišli po deževnem nalivu, tako, da smo se bolj drsali in ronili po blatnih mlakužah  :)   sploh tisti, ki smo bili v paru in naloženi smo morali bolj pazit.....in bogi tisti na CBF, ki je preživela vse udarce, take in drugačne, spoštovanje Hondi....smo zvozili srečno, tko za dolg spomin in debato :)

HEHE ja mi smo srečali dva mlada Italjana na nekih starih nizkokubičnih endurcah, k sta se podala proti Pakistanu, skoraj nič imela s sabo..... kaj naj rečem, Slovence na tak način potovat težko srečaš, ali pa kot so bili Irci na mejim s starim Yundajem na Relly Mongolija.....tko na easy v pravo avanturo, kar bo pa bo.......Slo smo po večini top opremljeni, ko vidiš v tujini na cesti skoraj nov motor top klase in v iber opremljenega motoriste je to v 90% Slovenec, pa še kakšen Nemec se najde......vsi ostali pa racionalisti ali pa bolj avanturisti :)

Upam, da kdaj srečamo preko mrtve sezone in izmenjamo izkušnje, nas še vleče na vzhod.

SREČNO  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Luka66 said:

HEHE ja mi smo srečali dva mlada Italjana na nekih starih nizkokubičnih endurcah, k sta se podala proti Pakistanu, skoraj nič imela s sabo..... kaj naj rečem, Slovence na tak način potovat težko srečaš, ali pa kot so bili Irci na mejim s starim Yundajem na Relly Mongolija.....tko na easy v pravo avanturo, kar bo pa bo.......Slo smo po večini top opremljeni, ko vidiš v tujini na cesti skoraj nov motor top klase in v iber opremljenega motoriste je to v 90% Slovenec, pa še kakšen Nemec se najde......vsi ostali pa racionalisti ali pa bolj avanturisti :)

Slovenci so kar avanturisti, samo mi jih ne poznamo. S kolesom okoli sveta, s kajakom okoli Afrike, z Lado Nivo v Indijo, kar dosti je takih, za katere jaz vem, koliko je še ostalih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Slovenci so kar avanturisti, samo mi jih ne poznamo. S kolesom okoli sveta, s kajakom okoli Afrike, z Lado Nivo v Indijo, kar dosti je takih, za katere jaz vem, koliko je še ostalih...

To vsekakor, mislil sem na motoriste in opremo, ne toliko avanturiste kot take in njihove podvige,  teh vem, da jih imamo precej, glede na to, da nas je le dva mio. In dva taka mlada backpackerja iz MB na poti proti Kitajski smo srečali v Tbilisiju.....

Sicer se pa strinjam s tabo, Gruzija, Armenija in Azerbajdžan.......to bi bilo še za odpeljat, je še veliko za videt, je pa res, da je treba oddelat tranzit, ki pobere skoraj teden  :(   obstaja sicer možnost s trajektom, ki je v prvi vrsti namenjen tovoru, torej tovornjakom in vagonom,  preko ČM iz Bolgarije v Gruzijo, sem kontaktiral pomorskega agenta, vendar se mora vozni red ujemati v časovni okvir potovanja, glede na to, da vozi na cca.10 dni, pa še to odvisno tudi glede na zasedenost....... je nezanesljiv glede časa odhoda in tudi časa prevoza, ter relativno draga glede na to kaj ponujajo.... se pa lahko človek nekoliko spočije tja ali nazaj, čas potovanja pa daljši kot, da ga odpelješ z motorjem....tako, da stvar odločitve in vseh možnosti.

Ne vem pa, če je kaka linija iz Italije proti Turčiji, nisem jo zasledil.

No saj morda bodo pa v Iranu kaj popustili glede ccm in bo zadeva aktualna :)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!