Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 13, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 13, 2018 Prespali v Svilengradu...gosposko se najedli zvecer ob 23 uri....7 ljudi .....dva sta morala izpolnjevati obveznosti na FB obilna okusna vecerja z vsemi moznimi hodi in pijaco 61€ imamo se vec k jurja in pol km do doma pa se pocutimo k da smo doma Bilo supet moto potovanje.....videli in doziveli marsikaj planiranega in neplaniranega.... srecevali dobre prijazne ljudi pripravljene pomagat ....se pogovarjat..... ogromno vtisov in lepih spominov bo ostalo......in fenomenalna druzba...... CINDAPP, DAMI34, mladench in 13 others 15 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 18, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 18, 2018 Končno doma Iz Svilengrada potegnili do Leskovca, kjer smo prespali in si privoščili vse možne prehrambene dobrote.... prav pasalo.....kljub temu, da nismo nikjer slabo jedli.....potem pa gas proti domu. Rezime ture, dva na motorju, vsi trije kovčki in še dve vreči na kovčkih..... gorivo v Gruziji in Armeniji smo točili kjer se je dalo premium 95okt boljšega ni, tudi v Tručiji ne, tudi v Bolgariji smo tanakali zlo "bogi" bencin........smo pa v hribih tankali tudi manj okt, pač kar je bilo, imeli smo občutek da niti toliko okt nima, ni pa bilo kakšnih težav, le opažanja, da ni toliko moči kot smo navajeni in opazna večja poraba, oz. krajši range...... je pa ogromno črpalk samo za plin, saj je veliko vozil s pogonom na ta energent. Črpalke so infrastrukturno in po ponudbi v večini revne s posebnim sistemom točenja.....toči vedno delavec (v motorje smo običajno samo, ker so bili zelo nevešči točenja v rezervoar motorja in bi trajalo) in preden prične z točenjem odtipka reg. št. vozila na posamezni pumpi in s svojo kartico aktivira pumpo, da je aktivna in se lahko prične točenje.... zelo striktni pri tem....nekajkrat sva s sinom imela težave, ker sva skupaj tankala (ati plačeval) in je bil problem z reg. št. drugega motorja, ker ni bila zavedena..... v glavnem smo se dogovorili, parkrat pa sv morala tankat in plačat posebej....... cena bencina so nizke (70-90 centov) temu primerna je očitno tudi kvaliteta, ko smo v Srbiji na OMV tankali 100 smo vsi opazili opazno živahnejšo konjenico. nazaj grede "prešvercal" preko stroge otomanske meje (pregledovali kovčke) še pet steklenic 5 let starega Ararat brandya iz Yerevana, kjer ga delajo že od 1887 leta....odličen je priporočam https://en.araratbrandy.com/ DAMI34, Joker, izibajker in 14 others 16 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 18, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 18, 2018 Frenk 67, DAMI34, Erik99 in 8 others 11
Luka66 Objavljeno Avgust 18, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 18, 2018 Frenk 67, amateur, Scarabeo 500 in 6 others 9
Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 18, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 18, 2018 Prvi dan do Sofije in naslednji dan do Istambula nas je pralo, parkrat na dan smo si oblekli dežjake.........skozi Istambul smo se prebijali pet ur ..... po vseh mogočih pasovih, vse večpasovnice zabite z vozili, promet stoji ali se odvija počasi.....vozni park zelo dober.......Istambul (uradno 18mio, neuradno 20mio), velemesto v vseh pogledih, kar smo videli urejeno, čisto, infra ceste zgradbe nove....... vsi pozitivno presenečeni.....kot ob povratku skozi centralno Turčijo nad vso državo. RobiRoberto, amateur, mladench in 14 others 17
Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 20, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 20, 2018 V Turčiji smo ob Črnem morju prespali v urejenem kampu, podebatirali smo s parom iz Poljske, ki je na T Ex 1200 prišel iz Gruzije in kritiziral noro vožnjo Gruzijcev, nismo mu verjeli, pa kmalu spoznali njegov prav..... Naslednji dan nas je še prala nevihta, prespali smo v novem motelu, motorje spravili v še nedokončan lokal v pritličju. Nadaljevali smo proti Gruzijski po čudoviti cesti, ki je peljala po soteski, vmes nas je zopet oprala nevihta, privoščili pa smo si tudi kosilo. Okrog 19 smo prispeli na Turško Gruzijsko mejo, ki jo je naznanila nekaj kilometrska kolona tovornjakov in tudi kolona osebnih vozil, ki se ni nič kaj premikala. Nismo si upali kar mimo kolone, saj so čakajoči, večinoma Turki na veliko "pizdili". Sprehodil sem se dobre pol km do Turške rampe do prvih avtov v vrsti, tam sem opazil precej bogi Yundai poln nalepk, z "dodatno opremo" na strehi, kao pripravljen na rally, v njem je sedel simpatičen fant, pozdravil sem ga, beseda je dala beseda........ 4 Irci so se odločili, da gredo na Mongolija rally.....malo sva še poklepetala in se pošalila....prosil sem, ga če bi nas spustil naprej, ker smo povsem zadnji in bomo do polnoči statisti....sproščeno je dejal yea men no problem njegovi kolegi so bili že na potniškem terminalu, rahlo "zakajeni" obvozili smo celotno kolono, čakajoči Turki (kot smo kasneje izvedeli večinoma lokalni švercerji), so totalno popizdili in pritiskali na policaja na meji, da smo neupravičeno prehiteli vse, s strahom smo opazovali vpitje in mahanje z rokami, vendar je bil policaj pravi "đek" in jih je vse steral v pm, ter na omogočil prečkanje meje prehod meje je kljub temu trajal z vsemi formalnostmi cca. tri ure. Sistem prehoda je v tistih krajih, tak, da sme z vozilom le voznik, ostali potniki, pa preko terminala za potnike in se zadeva zavleče, še posebej, ker je potrebno motorno kolo uvoziti in seveda dodatno zavarovati, torej administracije čez glavo. Pri zavarovanju motorja se je ponovil celoten postopek s pregledom pasporta, vozniškega in prometnega, no tukaj se je zapletlo, namreč v bazi podatkov so imeli možnost vpisovati le KM v naši prometni pa so navedeni KW......how manj HP sir? je vprašal uradnik.....160KM odgovorim.....oo no no sir that is impossible....takoj je podebatiral s kolegom in sta poiskala na netu pretvorbeni faktor in izračunala KM..... ooooo sir you have right ..... can I make a selfi with your motorbike...... na koncu je bilo zavarovanje 32€ za vse motorje, ki so imeli precej različne moči kakorkoli bilo je ob koncu dolgega dneva naporno, zabavno, zamudno in konec koncev se je vse dobro izšlo in nekaj čez 22 smo bili čez mejo še brez postelje za to noč. Erik99, bosa, Mavti in 14 others 16 1
amateur Objavljeno Avgust 24, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2018 Ob 20. 8. 2018 ob 19:38, Luka66 pravi: še brez postelje za to noč. A niste na eni sliki imeli šotore? A jih je bilo vredno vlačiti s seboj z vso pripadajočo šaro?
Popularna objava MiNa Objavljeno Avgust 25, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 pred 12 urami, amateur pravi: A jih je bilo vredno vlačiti s seboj z vso pripadajočo šaro? ...če rad "kampiraš" potem sigurno. Sicer se v tistih krajih brez problema najde spanje povsod, še posebej v kakšni "zabačeni" vasi. Problem je lahko tako velika skupina, ker je toliko ljudi težko kam namestit za enega ali dva pa ni nikoli problem. Problem nastane le če si izbirčen. Midva sva letos na najihi Turški poti napravila "ovinek" preko Gruzije, da smo obiskala domačine, ki so nas širokogrudno sprejeli pred osmimi leti pred osmimi leti veseljačenje po obilni večerji i prelepo jutro po deževni noči. Niva je bila takrat še statusni simbol... Za vse gostoljubje niso hoteli nikakršnega plačila. Letos, vidite spremembo? (terenec Mitsibishi). Jurček (Giorgij) stanuje sedaj sam, starši pa so se odselili k bratu. Letošnja poslovilna slika... Ja, takšne zgodbe me privlačijo in to je nit mojih potovanj. Scarabeo 500, bosa, SAR-Solo Adventure rider in 9 others 12
MiNa Objavljeno Avgust 25, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 pred eno uro, Snecer pravi: s čim se je pa začel bavit? Izvoli.... Snečer 1
amateur Objavljeno Avgust 25, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 pred 2 urami, MiNa pravi: Letošnja Ja kar se tiče skupine imaš prav. V moji nas je 5, spanje smo še vedno dobili skupaj. Povdarek je na še. Član skupine je včeraj imel operacijo na hrbtenici, upam da bo do naslednje sezone nared za turo.
Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 25, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 pred 19 urami, amateur pravi: A niste na eni sliki imeli šotore? A jih je bilo vredno vlačiti s seboj z vso pripadajočo šaro? Ali je bilo kamp opremo potrebno vozit s sabo ali ne, je presoja vsakega posameznika, predvsem tistih, ki to turo planirajo in prevozijo, meni sta bili tudi tisti dve kampiranju, ki smo ju imeli super, še posebej v Armeniji ob jezeru Sevan na 1900mnm nepozabno. Je pa res, da je ta oprema dodatna obtežba, ter zaseda prostor, hkrati je tudi rešitev v primeru, da slučajno ne najdeš prostih sob. Šotore in opremo smo vzeli s sabo izključno, ker smo želeli parkrat kampirati na določenih lokacijah, pa tudi za vsak slučaj, če se kje zalomi pri iskanju prostih sob, info po netu so eno, realnost drugo.....zeleli smo kampirat v vasi Ushguli v pokrajini Svaneti in v Gergeti-ju pri Trinitiy Church, pri samostanu David Gareja...... pa nam zaradi nepredvidenih pripetljajev in pa predvsem zaradi povsem razritih cest do ciljev to ni uspelo ...... prišli smo namreč po deževnem obdobju in posledice učinkovanja deroče vode na kolovozih so bile konkretne........tako, da smo se poslužili terenskih vozil, da smo prišli na želene lokacije. Sta poskusila oba solo voznika, pa sta se premislila zaradi razritih blatnih delov, globokih kanalov in gladkih kamnitih odsekov "ceste" .... da ne bo pomislekov o sposobnostih, eden od njiju je nedolgo nazaj uspešno prevozil Rally Touareg........ s takimi motorji, gumami in obtežbo bi bil to "samomor" in glede na to, da smo imeli pred sabo še veliko poti in glede na mogoče posledice, nam je bilo škoda motorjev in predvsem nas vseh. Bi bilo pa kampiranje pri Gergeti Trinitiy Church fenomenalno zaradi lokacije. Na obeh omenjenih lokacijah je taborilo nekaj avanturistov, ki so tja prišli s terenci in uživali v naravi, mirnosti, ter energiji, ki jo je bilo čuti na obeh lokacijah. Do GergetiTrinitiy Church sta se pripeljla dva Estonca, ki smo ju potem srečevali še v Armenijie, solo s H Translap in 1190R oba na kramparcah. Več nismo kampirali, tudi zato, ker smo odvozili nekoliko drugačno traso, kot smo jo splanirali (izpustili smo samostan David Gareja), ......v glavnem smo dobili spanje na dobrih in želenih, koristnih lokacijah, glede na cilje ogledov........ in so bila tudi poceni (povprečno cca. 10€ z zajtrkom), npr. v Armeniji v Tatev-u resort z lesenimi hišicami superca Glede spanje velikosti skupine v istem objektu je lahko problem, vendar smo mi vedno našli primerno nastanitev za vse skupaj. pa nas je bilo v začetku 10. Noben problem nebi bil tja odpotovat brez kamp opreme, spanje se dobi kjerkoli, tudi pri komu povsem privat, seveda v kolikor ni želje prespat na kakšni posebni lokaciji, ki je "polna zgodovine". Mavti, MiNa, DAMI34 in 8 others 10 1
motolover Objavljeno Avgust 25, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 Do Gruzije in nazaj sem imel s seboj vso kamp opremo, ki v mojem primeru tehta le dobrih 7kg. Nisem je potreboval, je pa dober občutek imeti jo s seboj, sploh v kakih odročnih krajih, če bi tam npr. moral prespati zaradi okvare motorja ali česa podobnega. Lepa tura! Ste šli tudi čez prelaz Abano? Tega bi bilo škoda spustiti. GS se ni kaj dosti pritoževal na slabše gorivo, le pri enem točenju je malo poklenkal, elektronika to takoj prepreči, pomaga pa tudi malo nežnejše pospeševati. Slabe ceste in slabi vozniki? Meni se ni zdelo pretirano hudo. Hitrost in zbranost prilagodiš razmeram in gre. Le tisti ležeči policaji so nadležni. Se pa čisto strinjam s postavitvijo, ker drugače bi skozi naselja letelo z nemogočimi hitrostmi. Slika s prelaza Abano. Luka66, aders, MiNa in 2 others 5
Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 25, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 Pozno popoldan smo prišli preko TU-GR meje in se pripeljali do Batumija, ki je nekaj km od meje, kjer smo prenočili v prijetnem, urejenem kampu ob Črnem morju. Tam je bilo nekaj motoristov s katerimi smo izmenjali izkušnje, naročili pice in kramljali ob šotorih pozno v noč.Naslednji dan smo se napotili proti SZ Gruzije, na Rusko mejo v pokrajino Svaneti, kjer je mogoče videti stolpe, prvi so bili zgrajeni v 9. st., ki so pod UNESCO-vo zaščito in so edinstveni v svetu. Imajo več nadstropij in so jih gradili predvsem zaradi zaščite pred plenilskimi hordami, ki so pustošile po teh krajih v tistih časih. Prvi cilj je bil kraj Mestia, kjer si je že mogoče ogledati stolpe in že nekoliko živi s turizmom, center je lepo urejen, ima par kavarn in restavracij, trgovino, zdravstveni dom in seveda policijo s stavbo, ki je tako kot v večini mest Gruzije najbolj luksuzna zgradba v mestu. Promet je v Gruziji res divji, kot motorist si vseskozi v podrejenem položaju in ogrožen, znaki se kaj veliko ne upoštevajo, tudi semaforji ne; večina avtov podrgnjenih, prehiteva se za vsako ceno, vozijo ti na zadnji tablica ali nekaj dm od stranskega kovčka. Precej neugoden občutek, dokler se ne navadiš in se vklopiš v njihov divji sistem prometa, ni druge možnosti, tudi če si na prednosti moraš gledat voznika, ki prihaja z neprednostne ceste v faco in ugotoviti, ali ima namen ustavi,ali te ima namen izsilit. V glavnem moraš biti tudi sam do določene meje agresiven v vseh situacija, sicer ne prideš nikamor. Prehitevajo te po levi, po desni, v škarje, vozijo se po tri vzporedno,..... Uspešno smo se prebili iz urbanih okolij in zapeljali na podeželje in se po lepi rečni soteski vzpenjali vse više, vmes pa seveda postanki za pijačo, jedačo in kakšen ogled. Krave na cesti so bila stalnica, še posebej na mostovih, ne vem zakaj, niso se umikali niti kamionom, maldi bikci pa so igrivo skakali po cestišču, potrebno je bilo zelo paziti, saj je bilo k v štali, polno dreka po cesti. Više, kot smo se vozili slabša in bolj raznolika je bila cesta, nekje tudi samo zemlja, makedam in hudourniki čez cesto, na nekaterih delih ceste so potekala sanacijska dela. V Turčiji, se mi je v garaži hotela pripetila nerodnost, tako, da sem poškodoval levo vzvratno ogledalo. Namreč po "moji stari grdi navadi" (tako pravi žena) sem pred parkiranjem motorja dal čelado z glave in vanjo rokavice, ter jo nataknil na levo vzvratno ogledalo, še sam en vem zakaj takrat ne levo, ker jo običajno dam na desno, pri premikanju motorja sem z čelado zadel krmilo kolegovega motorja in krrrrrk, ščitnik rokavice v čeladi je bi ravno na sredi vzvratnega ogledala, tako, da je počilo. Seveda novega ni bilo mogoče tam kupit, tako, da sem nekaj dni vozil s počenim, ki ni služilo ničemer in sem moral vseskozi obračati glavo v norem prometu in še bolj pazit. No pred Guzijsko Armensko mejo smo se ustavil ravno ob trgovini z avto deli, povprašal sem, če bi slučajno imeli avtomobilsko in bi iz njega vzel ogledalo, pa ga niso imeli, so me pa napotili v trgovino z rabljenimi deli, kjer sem za 5€ kupil rabljeno od Volga novi model, ogrevano odrezal sem plastične pritrdilna peresa in odščipnil konkretna elekt priključka, te z "silver tejpom" pritrdil ogledalo, ki je dobro služilo do doma, kljub temu, da sem iz Slo dobil v Kapadokijo novo originalno KTM ogledalo pa o tem kasneje. Kot sem kasneje izvedel bi zadevo lahko rešil tudi drugače, sa je sta desno in levo ogledalo enaka in se lahko zamenjata, tako bi desno, ki je bilo celo prestavil na lavo, ki se bolj uporablja......no človek se uči vse življenje. Bostjan L, Gonca, RobiRoberto in 11 others 14
Luka66 Objavljeno Avgust 25, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 pred 42 minutami, motolover pravi: Do Gruzije in nazaj sem imel s seboj vso kamp opremo, ki v mojem primeru tehta le dobrih 7kg. Nisem je potreboval, je pa dober občutek imeti jo s seboj, sploh v kakih odročnih krajih, če bi tam npr. moral prespati zaradi okvare motorja ali česa podobnega. Lepa tura! Ste šli tudi čez prelaz Abano? Tega bi bilo škoda spustiti. GS se ni kaj dosti pritoževal na slabše gorivo, le pri enem točenju je malo poklenkal, elektronika to takoj prepreči, pomaga pa tudi malo nežnejše pospeševati. Slabe ceste in slabi vozniki? Meni se ni zdelo pretirano hudo. Hitrost in zbranost prilagodiš razmeram in gre. Le tisti ležeči policaji so nadležni. Se pa čisto strinjam s postavitvijo, ker drugače bi skozi naselja letelo z nemogočimi hitrostmi. Slika s prelaza Abano. Nismo šli čez ta prelaz, ker smo zaradi nezgode prvovozečega, ki je po smoli založil v blatnem hudourniku in se poškodoval, precej spremenili turo in tudi tempo, bolj previdno in po pameti. Glede goriva pa ni bilo problemov le čutilo se je pri vseh, da je manj moči in večja poraba. Promet pa v mestih kjer je gužva nor, sploh v Tbilisiju, na podeželju in hribih pa bolje, predvsem zato, ker je manj vozil Glede cest pa nekateri odseki za v anale top najslabših, kar sem jih prevozil (govorim o regionalkah), 20 km ceste od prehoda med Armeijo in Gruzijo ob turški meji, pol metrske luknje premera tudi dveh metrov,s celim motorjem greš v blato, čisti off-road, malo betona, makedam, zemlja, prišli po dežju, polne blata in vode, parkrat so sopotnice malo prepešačile.......otovorjeni šli na ziher, hoteli smo celi prit domov Joker, bosa, amateur in 1 other 4
motolover Objavljeno Avgust 25, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2018 Meni se vse skupaj ni zdelo tako grozno, vozijo podobno kot Albanci, luknje kot luknje, moraš imeti enduro in lepo počasi in gre. Saj se nikamor ne mudi na dopustu. Maja je bilo veliko dežja in na prelazih mraz in snežni plazovi. Treh zadanih ciljev nisva dosegla zaradi razmer. Na sliki vidim TKC 70 na GSu, ni ravno izbira za po tistih gorah, sploh v kakem blatu. Midva sva imela Heidenau K60 in naslednjič spet z enakimi, če bo kakšna podobna tura.
Luka66 Objavljeno Avgust 26, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 pred 9 urami, motolover pravi: Meni se vse skupaj ni zdelo tako grozno, vozijo podobno kot Albanci, luknje kot luknje, moraš imeti enduro in lepo počasi in gre. Saj se nikamor ne mudi na dopustu. Maja je bilo veliko dežja in na prelazih mraz in snežni plazovi. Treh zadanih ciljev nisva dosegla zaradi razmer. Na sliki vidim TKC 70 na GSu, ni ravno izbira za po tistih gorah, sploh v kakem blatu. Midva sva imela Heidenau K60 in naslednjič spet z enakimi, če bo kakšna podobna tura. Sam sem imel občutek, da je promet v Tirani bolj "normalen" kot v Tbilisiju, kjer si težko našel nepodrgnjen avto Glede ceste se strinjam, sam se odločiš kam greš, si na dopustu, brez panike, nepotrebnega hitenja in obremenjevanja s spanjem, cesto, jedačo, dogajanjem tam.....odklopit slovesnko hitenej, ter živčnost in uživat v potovanju Mi niti nismo imeli v planu nekih off-road podvigov, glede na tipe motorjev ( H CBF), če bi bila kakšna od gorskih cest do kakega samostana ali cerkvice ravno urejena bi se je lotile sicer pa ne. Posledično smo bili tudi tako obuti motorji. So pa TKC 70 na GS-ih in D Trailsmart na T T razpokale, izgleda zaradi pregrevanja v tranzitu, kjer smo kar navijali. Sam sem imel Pirelli T II in bil najbolj naložen, vozil zadnji, kjer je bilo potrebno občasno lovit skupino in bolj navijat, pa so zdržale brez vidnih poškodb in tudi večje obrabe po sredini, res pa je, da sem jih med potovanjem pumpal in spuščal, glede na cesto po kateri smo vozili in izgleda, da se splačalo, ali pa je mogoče prva vgradnja kaj boljše kvalitete. Glede lukenj pa sem imel v mislih dve regionalki, od treh ki povezujeta Gruzijo in Armenijo, ki sta v totalnem razsulu, kar je nerazumljivo, za povezavo dveh držav. Na poti iz Tbilisija v Armenijo smo "srečno zadeli" edino asfaltirano od treh in se res relativno hitro preko lepe pokrajine pripelajali do jeezera Sevan, nazaj grede smo se ločili, ker je kolega šel v Tbilisi z dokumenti, kamor je priletel "reševalec" iz Slo, ki se nam je pridružil, da je peljal od poškodovanega kolega motor domov. Tako smo se peljali po obeh še preostalih regionalnih cestah nazaj, ki povezujeta obe državi in obe enako luknjaste, z običajnimi osebnimi avti nasedali, ...en "revež" nasedel z MB CLA, .... zato tam kdor ima denar Toyota LC car na teh cestah
motolover Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 Po tisti cesti proti Armeniji sem šel, same luknje, potem pa 40km luknjastega makadama do Vardzije. Gume sem spustil na 2,0 in gasa v stoje, kar užitek je bil Na sliki smo srečali mlad par iz Španije, ki sta potovala s Hondo 125 v smeri Tajske ali tja nekam. hitrii, Luka66, Quest in 2 others 5
Luka66 Objavljeno Avgust 26, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 pred 22 minutami, motolover pravi: Po tisti cesti proti Armeniji sem šel, same luknje, potem pa 40km luknjastega makadama do Vardzije. Gume sem spustil na 2,0 in gasa v stoje, kar užitek je bil Na sliki smo srečali mlad par iz Španije, ki sta potovala s Hondo 125 v smeri Tajske ali tja nekam. E to smo vozili tudi mi, mi smo prišli po deževnem nalivu, tako, da smo se bolj drsali in ronili po blatnih mlakužah sploh tisti, ki smo bili v paru in naloženi smo morali bolj pazit.....in bogi tisti na CBF, ki je preživela vse udarce, take in drugačne, spoštovanje Hondi....smo zvozili srečno, tko za dolg spomin in debato HEHE ja mi smo srečali dva mlada Italjana na nekih starih nizkokubičnih endurcah, k sta se podala proti Pakistanu, skoraj nič imela s sabo..... kaj naj rečem, Slovence na tak način potovat težko srečaš, ali pa kot so bili Irci na mejim s starim Yundajem na Relly Mongolija.....tko na easy v pravo avanturo, kar bo pa bo.......Slo smo po večini top opremljeni, ko vidiš v tujini na cesti skoraj nov motor top klase in v iber opremljenega motoriste je to v 90% Slovenec, pa še kakšen Nemec se najde......vsi ostali pa racionalisti ali pa bolj avanturisti Upam, da kdaj srečamo preko mrtve sezone in izmenjamo izkušnje, nas še vleče na vzhod. SREČNO MiNa 1
motolover Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 V Gruzijo bi takoj spet šel, le 3.000km transferja me malo moti. Šest dni potrebuješ samo za tja in nazaj. RobiRoberto, MiNa in Luka66 3
motolover Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 5 hours ago, Luka66 said: HEHE ja mi smo srečali dva mlada Italjana na nekih starih nizkokubičnih endurcah, k sta se podala proti Pakistanu, skoraj nič imela s sabo..... kaj naj rečem, Slovence na tak način potovat težko srečaš, ali pa kot so bili Irci na mejim s starim Yundajem na Relly Mongolija.....tko na easy v pravo avanturo, kar bo pa bo.......Slo smo po večini top opremljeni, ko vidiš v tujini na cesti skoraj nov motor top klase in v iber opremljenega motoriste je to v 90% Slovenec, pa še kakšen Nemec se najde......vsi ostali pa racionalisti ali pa bolj avanturisti Slovenci so kar avanturisti, samo mi jih ne poznamo. S kolesom okoli sveta, s kajakom okoli Afrike, z Lado Nivo v Indijo, kar dosti je takih, za katere jaz vem, koliko je še ostalih...
Luka66 Objavljeno Avgust 26, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 pred 2 minutami, motolover pravi: Slovenci so kar avanturisti, samo mi jih ne poznamo. S kolesom okoli sveta, s kajakom okoli Afrike, z Lado Nivo v Indijo, kar dosti je takih, za katere jaz vem, koliko je še ostalih... To vsekakor, mislil sem na motoriste in opremo, ne toliko avanturiste kot take in njihove podvige, teh vem, da jih imamo precej, glede na to, da nas je le dva mio. In dva taka mlada backpackerja iz MB na poti proti Kitajski smo srečali v Tbilisiju..... Sicer se pa strinjam s tabo, Gruzija, Armenija in Azerbajdžan.......to bi bilo še za odpeljat, je še veliko za videt, je pa res, da je treba oddelat tranzit, ki pobere skoraj teden obstaja sicer možnost s trajektom, ki je v prvi vrsti namenjen tovoru, torej tovornjakom in vagonom, preko ČM iz Bolgarije v Gruzijo, sem kontaktiral pomorskega agenta, vendar se mora vozni red ujemati v časovni okvir potovanja, glede na to, da vozi na cca.10 dni, pa še to odvisno tudi glede na zasedenost....... je nezanesljiv glede časa odhoda in tudi časa prevoza, ter relativno draga glede na to kaj ponujajo.... se pa lahko človek nekoliko spočije tja ali nazaj, čas potovanja pa daljši kot, da ga odpelješ z motorjem....tako, da stvar odločitve in vseh možnosti. Ne vem pa, če je kaka linija iz Italije proti Turčiji, nisem jo zasledil. No saj morda bodo pa v Iranu kaj popustili glede ccm in bo zadeva aktualna Mavti in MiNa 2
motolover Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 Iran je menda že v redu. Nemci že izdajajo karnete. Luka66, nejc74 in hitrii 2 1
FrigoFrops Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 Iz Trsta vozi ro ro cargo ladja dvakrat na teden, pripelje pa do Mersina.
motolover Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 25 minutes ago, FrigoFrops said: Iz Trsta vozi ro ro cargo ladja dvakrat na teden, pripelje pa do Mersina. Kakšna do Trabzona bi pasala.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se