Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
spuzvica

AJP PR7

Recommended Posts

jskrablin
pred 16 minutami, Snecer pravi:

Znači KTM je to.

Huska pred nakupom s strani KTM s svojo takratno tehnologijo. KTM je od Huske obdržal samo ime, ukinil Husaberg znamko in zdaj trži Huske kot premium znamko z nekaj lastnega razvoja, komponente in deli pa so vse made by KTM (z izjemo pomožnega okvirja iz umetne mase, ki je posebnost Huska motorjev).

Nazaj na temo, prosim.

Tale je pred dobrim letom kupil PR7, se vsedel gor in odpeljal do Mongolije in nazaj. Pri AJP so ga prosili da jim (na njihove stroške) pošlje motor po ~16k km poti da ga dobro pregledajo in vidijo če so kje kaki hujši znaki obrabe. Tole so pogruntali.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 26 minutami, Kugelschreiber pravi:

Mal se cudim med prebiranjem. Kaj tocno je prednost tega motorja napram konkurentom? 

Raziskovanje se neznanega...

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
1 hour ago, Snecer said:

Volvo in shineray so iz iste tovarne?

Mislim da bo treba se enkrat prebrat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

A resno, test po 16 000 km? Sem mislil, da piše 160 000. 16 000 verjetno prevozi (današnji) Tomos, tisti izpred 30+ let pa brez problemov.

Ne bi bil rad pesimist, ampak pred leti sem se vozil v skupini cca 200 portugalskih "ADV" motoristov, pa ni bilo niti enega AJP-ja. Tako, da mene ne prepriča (na papirju že nekako) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 13 minutami, franc pravi:

A resno, test po 16 000 km? Sem mislil, da piše 160 000. 16 000 verjetno prevozi (današnji) Tomos, tisti izpred 30+ let pa brez problemov.

S tem,da si na apn6 na "potovanju" sam naredu generalko...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
3 hours ago, Kugelschreiber said:

Mal se cudim med prebiranjem. Kaj tocno je prednost tega motorja napram konkurentom? 

Mene pa zanima kdo so konkurenti? CCM?

Se najblizje sta 690 enduro in Husa 701 s predelanim fairingom in rezervoarjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
58 minutes ago, krucymucy said:

Mene pa zanima kdo so konkurenti? CCM?

Se najblizje sta 690 enduro in Husa 701 s predelanim fairingom in rezervoarjem.

Torej napram 690 enduro in Husa 701 s predelanim fairingom in rezervoarjem.

nic ne poznam teh zadev.  Men je use omenjeno “krosovc”

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Boljse vzmetenje, enostavnejse vzdrzevanje.

Nenazadnje tudi cena ce se dobi za 9 kilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01
pred 6 urami, jskrablin pravi:

SWM offroad/dual sport modeli (RS, SM, Superdual X in T) in njih pogonski agregati (kar vključuje pogonski agregat vgrajen v PR7) so nekoliko spremenjeni Husqvarna modeli in pogonski agregati iz časov, ko je bila Huska v lasti BMW-ja. Ko je BMW Husko prodal KTM-u, so tovarno v Italiji zaprli. Eden izmed inženirjev tam je nato uspel dobiti kitajski kapital (Shineray) in s tem spravit znamko SWM (ki je bila v 70-ih znana offroad znamka) nazaj v življenje ob uporabi prej omenjene Husqvarna tovarne in tehnologije. Takole prosto po spominu je šla ta zgodba. Malo starejša evropska tehnologija torej, ki se še vedno dobro obnese.

SWM cestno orientirani modeli ala Silver Vase pa so pretežno Shineray izdelki... zračno hlajeni ~ 450 ccm dvocilindraši. Okoli teh ne vem ničesar, razen tega da so relativno poceni.

Recimo da je tale razjasnitev SWM situacije in Kitajcev koliko tolko primerna za to temo, ker je govora o dobavitelju pogonskih agregatov za PR7. Kaj več o tem ni za razpravljati, nadaljne informacije ima stric Google.

Ker se ravno vozim v druzbi treh SWMjevih endur. Poreklo je lahko Husqvarna, ampak motocikel je poceni kitajski čungalunga. Od agregata, do vzmetenja do vsega ostalega. Ze pri padcih po pesku se krivijo plastike, feltne, hladilniki, masini delata samo se dve pa tako naprej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Bolj detajlno opisi kaj je z masino.

Plastika se mora ukrivit, to je namen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01
pred 34 minutami, krucymucy pravi:

Bolj detajlno opisi kaj je z masino.

Plastika se mora ukrivit, to je namen.

Dihtunga na glavi je sla. 

Ma kaj pa vem. Ktmju se v sipinah nobenemu nic ne pozna, teli so pa vsi pretepeni motorji. Presibka konstrukcija vsega. Definitivno ni isti material kot pri Husqvarni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
spuzvica

With all due respect, to je vseeno primerjanje hrusk in jabolk. AJP ima 30 letno zgodovino izdelave izkljucno enduro motorjev (https://www.ajpmotos.com/en/about-us/https://en.wikipedia.org/wiki/AJP_Motos)

Je privat, nastala je iz entuzijazma in zadaj ni nobenega kitajskega denarja, kar pomeni, da se ti fantje ze 30 let s tem prezivljajo. Posledicno racunam, da se bodo tudi v naslednjih parih se vedno. Po videih sodec se motor ne bo ravno sesedel od padca, saj ce jih pogledate na youtubeu ti motorji vecinoma letijo po luftu za razliko od SWMja.

Ja, je buticna firma a imajo presenetljivo veliko dealerjev. In da, resale value za ta motor se ne bo nikoli mogla primerjati s KTMom. Kot je @jskrablin rekel, to ni motor za nekoga, ki se boji sam sraufat.

Banalna primerjava pa sta recimo temi na advrider-ju za africo twin XRV750, ki jo ze dolgo spremljam in ima 821 strani, in tema za AJP PR7, ki ima 106 strani. Glede na zgodovino modelov je presenetljivo veliko najti na netu. Obstaja tudi kar nekaj (spet buticnih) firm, ki delajo add-one za ta motor, dodatne zascite, torbe, itd. Seveda jih je treba bistveno bolj izbrskat kot Touratech recimo za Africo...

V glavnem, da ne bomo prevec zasli, ce ima kdo se kaksno izkusnjo iz prve ali druge roke o tem motorju ali njegovi masini, na dan!

A se je slucajno kdo ze vozil?

Mimogrede, z @jskrablin greva 24.11. na demo voznjo v Ravenno, ce koga zanima ga morda lahko prijavim in gremo skupaj.

Edited by spuzvica

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 9 urami, Ni3ous pravi:

Sem govoril z njim. Ima še 3 naprodaj po 6500€. 10 000 prevoženih. Mislim da dobri 2 leti stari. 

Po testni vožnji se morebiti priporočam za kontakt. Lahko že tudi prej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

PM, če vidita po testu da bi znalo biti to to za vaju. 

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

O tem motorju sem razmišljal se ko sem imel 660 Tenere, vendar sem kmalu opustil idejo. Moram priznat da sicer dobro zgleda ta mopet. 

Še eno opozorilo. Če se tanka spredaj še ne pomeni da ima spredaj rezervoar. Ima ga namreč zadaj isto kot 690/701.  Torej tudi ta prednost glede boljšega težišča je ravnokar izpuhtela.  

Bolj jasno v videu od 6.30 minute naprej:

 

Edina morebitna prednost zame je morda le še v vzmetenju, vendar pa nisem še pogledal podrobnosti, da bi se preprical. Torej motor stane koliko z vsemi stroški, davkom, uvozom in prevozom v SLO?  Prištej še 100€, ki jih boš porabil v soboto za cestnine in gorivo in malco :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 30 minutami, Ni3ous pravi:

Še eno opozorilo. Če se tanka spredaj še ne pomeni da ima spredaj rezervoar. Ima ga namreč zadaj isto kot 690/701.  Torej tudi ta prednost glede boljšega težišča je ravnokar izpuhtela.  

Ne nujno. Kesl je pomaknjen bolj naprej kot na 690/701. Je pa res da dokler ne peljem ne vem kak občutek da. Drugače imajo vsi AJP motorji (in še kak eksot tipa TM) kesl montiran zadaj.

pred 35 minutami, Ni3ous pravi:

Edina morebitna prednost zame je morda le še v vzmetenju, vendar pa nisem še pogledal podrobnosti, da bi se preprical.

Vzmetenje je Sachs 300mm/280mm popolnoma nastavljivo. Precej več ko Huska, sam ti že s Husko skačeš ko da je MX motor tako da ne vem če je ta informacija kaj uporabna :D

pred 40 minutami, Ni3ous pravi:

Torej motor stane koliko z vsemi stroški, davkom, uvozom in prevozom v SLO?  Prištej še 100€, ki jih boš porabil v soboto za cestnine in gorivo in malco :D 

Po trenutnih izračunih nekje okoli skonto cene 701. Bom vprašal pri MotoXgeneration za kolko bi mi dali 701.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

moti me edino airfilter. nevem če je pralen. če ima še excel feltne, je to super paket.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous
2 hours ago, jskrablin said:

Ne nujno. Kesl je pomaknjen bolj naprej kot na 690/701. Je pa res da dokler ne peljem ne vem kak občutek da. Drugače imajo vsi AJP motorji (in še kak eksot tipa TM) kesl montiran zadaj.

Vzmetenje je Sachs 300mm/280mm popolnoma nastavljivo. Precej več ko Huska, sam ti že s Husko skačeš ko da je MX motor tako da ne vem če je ta informacija kaj uporabna :D

Po trenutnih izračunih nekje okoli skonto cene 701. Bom vprašal pri MotoXgeneration za kolko bi mi dali 701.

Kestl je nameščen enako kot na 701, takoj za amortizerjem, poglej video od 6.35 naprej.

Verjetno ima PR7 boljše vzmetenje, pa ne zaradi 9% daljšega hoda, pač 4CS ne parira tako dobro.

Za vse ostalo se trudim pa ne razumem prednosti. Cena je praktično enaka. Sedež na 701 je dovolj ok, da ga ne bom menjal., me ne moti tudi po 650 km v dnevu.  Zaradi maske in boljše vetrne zaščite pa ne bi šel toliko riskirat  da bi kupil PR7. Maska ni ključna, kupi se lahko tut kasneje, če ni sovdov sprot. Kaj pa rabljena 690 za 6 jurjev in za razliko spedenat vse kar bi pac rad imel da postane dober adventure bike? Ne  končaš tako z boljšim strojem za manj denarja? 

Da ne bo pomote, samo diskotiramo. Meni je prav za karkoli se odločita in kot rečeno bi bilo fino da s tem butičnim izdelkom popestrita naš mali slovenski vozni park. :D

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Kar se top "of the range" SACHS vilic tiče evo ena izkušnja iz prve roke:

Imel sem jih na GG300EC Nambotin replica. Niso bile vredne pol p... mrzle vode. Sicer se jih menda da spraviti v red, ampak imajo settingi en čuden premer luknje in jih je zelo težko dobiti. Dečmanov Mare jih recimo nima in jih tudi ni uspel dobiti. Koliko se je trudil, sicer ne vem.

Na koncu sem namontiral Showo...

Seveda ni nujno, da na AJP ne delajo v redu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Vzmetenje je čudna reč. Neznalcem je vse dobro in ne opazijo nič razlike. 

Joker si me pa spomnil nekaj...Po reviewih lani, ko sem bolj resno gledal ta motor, se spomnim komentarjev da je "harshnes" pri PR7 problem in se nikakor ne da poštelat. Dinamična voznja po makadamih in grobem terenu ubija in utruja roke, ker ne dohaja. Iz istega razloga kdaj odbije prednji konec iz smeri, kar ni najbolj varno sploh če si že v nagibu pri 60 kmh +. Torej isti problem kot pri 701 sedaj pri 4CS.  Torej verjetno če hočeš imet ornk vzmetenje je treba upgrejdat tako PR7 kot 701. 

Vendar za povprečne voznike je ok in večina pravi da je vzmetenje dobro. 

Jskrablin menim pa da si ti več kot povprečen voznik in imaš terenske izkušnje, tako da boš to pomanjkljivost opazil, vendar žal ne že na testni vožnji. 

 

 

 

 

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
spuzvica

Vse od nastetega je mozno, prve vilice imajo znano tezavo z anodizacijo (kako se sploh temu rece po slovensko?), to bo verjetno potrebno prej ali slej odpraviti.

Je pa videov vozenj na netu vecinoma v stilu sledecih:

Mocno dvomim da bi ti modeli tako vozil, kar izgleda kot serijski motor s power up kitom, ce bi bile pri vecjih hitrostih vecje tezave. Seveda lahko da ima interne komponente vilic kaj modificirane, tega nikjer ne pise. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 16 urami, Joker pravi:

Kar se top "of the range" SACHS vilic tiče evo ena izkušnja iz prve roke:

Imel sem jih na GG300EC Nambotin replica. Niso bile vredne pol p... mrzle vode. Sicer se jih menda da spraviti v red, ampak imajo settingi en čuden premer luknje in jih je zelo težko dobiti. Dečmanov Mare jih recimo nima in jih tudi ni uspel dobiti. Koliko se je trudil, sicer ne vem.

Na koncu sem namontiral Showo...

Seveda ni nujno, da na AJP ne delajo v redu...

Definitivno koristna informacija. Osebno bi rajši gledal WP na motorju... sej ne da so nek čudež out of the box, jih pa zna ene par ljudi v bližnji okolici spravit v red. Zakaj so vzeli Sachs in ne WP al pa KYB ne vem.

 

pred 13 urami, Ni3ous pravi:

Vzmetenje je čudna reč. Neznalcem je vse dobro in ne opazijo nič razlike. 

Joker si me pa spomnil nekaj...Po reviewih lani, ko sem bolj resno gledal ta motor, se spomnim komentarjev da je "harshnes" pri PR7 problem in se nikakor ne da poštelat. Dinamična voznja po makadamih in grobem terenu ubija in utruja roke, ker ne dohaja. Iz istega razloga kdaj odbije prednji konec iz smeri, kar ni najbolj varno sploh če si že v nagibu pri 60 kmh +. Torej isti problem kot pri 701 sedaj pri 4CS.  Torej verjetno če hočeš imet ornk vzmetenje je treba upgrejdat tako PR7 kot 701. 

Vendar za povprečne voznike je ok in večina pravi da je vzmetenje dobro. 

Jskrablin menim pa da si ti več kot povprečen voznik in imaš terenske izkušnje, tako da boš to pomanjkljivost opazil, vendar žal ne že na testni vožnji.

Sam se nimam za bogve kaj dobrega voznika, sem pa občutljiv na obnašanje sprednjega dela motorja. Na EXC-ju mi je odbijalo sprednji del in dokler nisem feder menjal za ustrezne nisem preveč zaupal motorju pri višjih hitrostih. Sem imel par WTF momentov do nadgradnje. Hvala za info na tole bom definitivno pozoren. Ne vem sicer kaj si oni predstavljajo pod testno vožnjo, sam če ne gre na počez in preko kake solidno razbite podlage pol to ni lih nek hud test. Ti si na 701 kaj čaral s 4CS spredaj?

Btw če ima še kdo čas in interes iti poleg se naj javi... zaenkrat sma 2, nekaj prostora je še na voljo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      pravila so zato , da se upoštevajo..brifing dirkačev je pred vsako dirko..dirkači morajo poznati pravila! in tudi jih..če jih kršijo so sankcionirani.. kazen za vožnjo v kontra smer je po pravilih FIM takojšnja diskvalifikacija.. zdaj veš . samo število točk ni vplivalo na razplet sezone? pravzaprav je vplivalo. in vse sranje , ki ga je marc naredil v dirki je tudi vplivalo na sezono.. vseh , ki jim je sral.. pravila so za vse..    dorna pravila so : po potrebi..
    • Tedybear
      Skupaj zmoremo......je rad rekel moj prejšnji šef, če je kdo omenil problem...
    • Kugelschreiber
      Dirka se zacne u cetrtk dopoldan. Vikend traja od prve do zadnje tiskovke. Pelat kontra je prepovedmo kadarkoli je pista odprta. Je pa treba povedat, da takrat zapleta ni zakuhala DORNA ampak IRTA. Na gridu so zajebli njihovi, ne DORNA, niti FIM.       Ampak ko jebe dejstva......
    • Kugelschreiber
      Tole je pa cinizem prve kateogorije. En od KTMjevih izgovorov, da je sred sezonu Zarcoju uzel motor, je bil izogib morebitni poskodbi.....in potem....Lequona.....
    • Shillien
      Nismo debatirali o tem kaksna so pravila to bol kot ne vemo, vsaj te osnove, ampak o tem da bi se diskvalifikacija poznala pri mm93 skupni uvrstitvi. In odgovor je nebi se. Niti 1%. Dobil je 0 na prve 4 pa ni vplival. Drugace pa so doloceni tam pac zajebali.. eni so mu govorili (in mu pomagali) do starta drugi pa so mu govorili obratno. Vsak od nas bi v tem primeru naredil kar je bolse za nas in tudi mm je.  Glede voznje obratni smeri pa nevem. Glede na okoliscine mogoce to ni diskvalifikacija saj se dirka takrat se sploh zacela ni (ugibam).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!