Snečer Objavljeno December 1, 2018 Opozori Objavljeno December 1, 2018 pred 21 urami, spuzvica pravi: Slika odstranjena na željo avtorja. Bo dal novo, brez vidne registracije. start na prikolici ni dober znak sicer pa veliko km sesir 1
Popularna objava jskrablin Objavljeno December 2, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno December 2, 2018 Obljuba dela dolg oz kaj smo peljali v Ravenni in kako se to pelje. Najprej bom malo skritiziral naše kolege Talijane. Sicer je treba priznati da se je lastnik trgovine res potrudil in nama priskrbel kar dva prevajalca (sam tud hello ne zna angleško rečt ), po drugi strani pa je bil tako imenovan demo ride res kratek demo. Kot zanimivost, - za nadzornega na vožnji je bil eden izmed članov uredništva revije Endurista, Rodolfo Marandi) Recimo da gostitelju na pol skoz prste pogledam ker res kratek demo ride ni bil samo po asfaltu. Ostale pritikline okoli obveznih vljudnosti (kava, čaj, smalltalk) so bile na nivoju, po poti so naju zaradi cca polurne zamude klicali (pomoje dokler nisma parkirala pred štacuno ni bil 100% da se boma res prikazala). Je pa vseeno zanimivo slišat (prestavljate si res ornk italjanski naglas) "this is no demo bike it a new bike so please be careful". Po uvodnem ogledu mopedov (dva sta bila v štacuni) so jih zrinili ven in se je testiranje lahko začelo. Prvo kar se opazi - PR7 je precej visok. Tam okoli 690 in malo poleg, tako da oni bolj kratkonogi vozniki znajo imeti kak problem ali dva s tem. Osebno sem sicer brez zatikanja spravil nogo prek (in prek zadaj montirane torbice) in komoto segel do tal... sam pri 181cm višine imam težave na samo res zelo visokih motorjih. Naprej se poskusil par res počasnih manevrov (hitrost hoje) - motor je okreten, stabilen, zadnja zavora točno tam, kjer jo noga pričakuje, tačke pa širše z več opore kot standard enduro tačke. Tablica je nekje v primerni višini za odčitavanje navigacije (ali na gps vezanega merilnika hitrosti na njej), z nižje nameščenim števcem hitrosti, obratov in verjetno še česa se nisem ukvarjal - montiran je tako nizko kot na enduro motorju in v kolikor ne pogledaš direkt dol ni lih uporaben med vožnjo. Eden izmed obeh motorjev je imel na mestu, kjer se ponavadi 'objame' okvir in sedež z nogami montirane nastavke za pripeti prtljago in sprva se mi je zdelo, da je spodaj pri pogonskem agregatu motor bistveno širši kot okoli sedeža. Ko sem se vsedel na drug motor, ki tega ni mel je bil občutek precej boljši, vsekakor se ga da z nogami dobro zagrabit, kar je nujno za malo bolj resno terensko vožnjo. Malo 'hitrejša' vožnja po 'offroad sekciji' - PR7 se pelje kot enduro motor. Sprednji del je težji (oz je razporeditev teže bolj enakomerna kot pri 690) tako da je tehnika nekako v stilu 'sprednji del postavi v želeno smer in z gasom usmeri zadnji del za njim'. Simpl k pasulj, motor gre kam hočeš brez truda. Vsaj pri normalnih hitrostih, za malo manj normalne hitrosti bo treba kdaj po kakem daljšem makedamu odpelat. Občutek na balanci je ok, ni čutiti kakega siljenja nekam po svoje ali teže motorja. Usmerjanje s pomočjo zadnje zavore isto, prvi del usmeriš v želeno smer, preneseš težo v ustrezno pozicijo in stvar gre točno tja, kot želiš. Pogonski agregat je precej mehek, edino nekoliko grobo se odziva na prehodu iz prostega teka v dodajanje plina. Malo 'cukne' in se pol takoj normalno zavrti. Navora je na voljo takoj dovolj, kolko da maksimalno od sebe pa ni bilo variante testirat. S power up kompletom bo moči vsekakor dovolj. Okoli vibracij ni kaj za komentirat, trese nič kaj bolj kot 690... kar pomeni da za velikega enocilindraša trese malo. Vzmetenja skor nima smisla komentirati. Na popolnoma novem motorju preprosto še ni utečeno in težko kaj pametnega povem. Sprednji del se zdi nekoliko trd v začetnem hodu, sam to se lahko zaenkat pričakuje. Zadaj progresija po prvih občutkih dela ok, pa pri zaviranju ni bilo čutiti kakega pikiranja na nos in ne pretirane razbremenitve sprednjega dela pri pospeševanju. Ampak še enkrat - peljali smo se vsega skupaj nekaj metrov in nisem poskušal kakih ekstremnih manevrov. So pa prvi občutki dobri. Kvaliteta izdelave je na oko super. Končna obdelava AJP komponent je zelo dobra vključno z detajli kot je pokrov cilindra sprednje zavore na balanci - stvar je aluminijasta in ne plastična kot pri kaki bolj premium znamki Precej je eloksiranih delov, aluminijast del okvirja pa je konkretno 'heavy duty' nosilen kos. Zadnja votla nihajka je itak AJP klasika, zavore in hidravlika so tudi AJP komponente. Šus plata izgleda solidno tovarniška. Nekaj detajlov se vidi na slikah spodaj. Ker je treba biti pošten je potrebno napisati da je @spuzvica po tem ko je bil motor že na prikolici pogruntal manjšp napako pri izdelavi sprednjega kolesnega obroča - kot da bi bil na ene mestu malo vdrt. Lastnik trgovine je rekel da lahko uveljavi garancijo in pošlje drug obroč... po kratkem razmisleku smo na koncu premontirali sprednje kolo z drugega motorja, ki napake na obroču ni imelo. Vprašanje je seveda pogonski agregat. Je starejša zasnova, izdeluje jih SWM v Italiji. Mašina je velika, nekoliko izpostavljeni delujejo pokrovi magneta in sklopke na obeh straneh. Oba pokrova sta narejena iz enega velikega kosa... kar pomeni da v kolikor ga kjerkoli poškoduješ je potrebno menjati res velik kos aluminija. Je pa za razliko od kake premium znamke vsaj štarter konkreten kos elektromotorja in ne nekaj že na oko nezadostnega. Pretiranih vibracij ne povzroča, z (večkratnim) zagonom obeh motorjev pri cca 7 stopinj Celzija zunaj ni bilo težav. Garancija? Seveda se bo to izkazalo s časom (še bolje če ne bo potrebe) ampak prodajalec je povedal da je garancija 2 leti na komplet motor in da v kolikor kaj v garancijskem roku odpove se preko njega uredi uveljavitev garancije in pošlje nadomestni del lastniku. Tako da garancija očitno je, vsaj na papirju. Quest, igc1, ofc in 11 others 14
Popularna objava spuzvica Objavljeno December 2, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno December 2, 2018 Se en kratek review ponosnega novega lastnika :) Motor je dozivel svoj krst, malo Golovca in nekaj Rakitne, v dobri druzbi @Dimen-a. Motor je izpolnil moja pricakovanja, resnicno sem izredno zadovoljen. Vse moje frustracije s staro Africo na malo kompleksnejsem terenu so se v trenutku razblinile. Motorja sem se takoj navadil in dosegal mnogo visje povprecne hitrosti na offroadu. Motor ni zastrasujoc (kot mi je bila na trenutke 701ka), predvsem pa zelo lepo sledi pricakovani poti, tako prvi del v ovinku kot zadnji pri driftanju. Na trenutke se mi je zdelo kot da sem presedlal iz motorja na mountain bike, razlika v tezi, okretnosti in "forgivingness"-u (kako bi sploh temu rekel po slovensko?) je neverjetna. Tudi ob napakah in presenecenjih v podlagi, ki jih je bilo danes pod listjem mnogo, se motor hitro ujame in odpelje naprej. Motor trese prakticno enako kot Africa, tako pri nizkih kot malo visijih hitrostih do 110kmh. Tresljajev v balanci je minimalno. Vec bom opazil ob kaksnem AC transferju, vsekakor pozitivno presenecen nad mojim prvim enocilindrasem. Tudi ob situacijah, ko si v previsoki prestavi motor presenetljivo dobro potegne in te spravi cez hribcek. Ne pozabite, da me je stara Africa MOCNO razvadila na tem podrocju, tisti motor prakticno ne crkne ko ze stejes takte... Razlike med praznim in polnim kestlom skoraj ni, saj je tank sestavljen iz dveh polovick, kar pomeni, da se bencin ne more pretumbati samo na eno stran. Skratka, fura je bila krasna, povem se to, da sem danes vozil popolnoma serijski motor z 21kw po specifikaciji (ziher jih je vec) in brez kakrsnih koli upgrejdov. V kratkem planiram: 1. Power up kit sem ze vplacal, cakam prejem (nov ECU, nov auspuh in nov airbox). Ta dvigne moc na 60HP kar bi moralo motor dvigniti krepko nad mojo Africo. 2. poviske balance 30mm. Imam 193cm in so le-ti nujni, razmisljam tudi o "ponizanih" tackah. Motor je sicer dovolj visok zame, skoraj s celimi stopali stojim na tleh, 920mm je po specifikaciji visina sedeza. 3. Radiator protection, serijsko so le-ti ranljivi. 4. Zascita motorja (avstralci proizvajajo kar nekaj tega), susplata je sicer ze serijsko oreng debela, cca 5mm. Skratka, motor bo do pomladi ready for action! @jskrablin, ko naredim prvi servis pri 500km (verjetno bom prosil kar fante iz Motoxgenerationa), ga dobis za cel dan da poves kako bi se tak motor dopadel enemu bolj izkusenemu endurasu. Ne pozabimo seveda, da je to dual-sport/adventure motor in ne 105 kilska hard endura :) Quest, sesir, krucymucy in 13 others 14 2
Snečer Objavljeno December 2, 2018 Opozori Objavljeno December 2, 2018 dejansko edino zastarel agregat pri vsem skupaj?
VS800 Objavljeno December 2, 2018 Opozori Objavljeno December 2, 2018 pred 8 minutami, Snecer pravi: dejansko edino zastarel agregat pri vsem skupaj? ti pa res že dolgo nisi bil v garaži....... Joker in MitcH' 2
spuzvica Objavljeno December 2, 2018 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2018 @Snecer vsekakor ni latest&greatest, niti nima titanijevih odmikacev in karbonskih pokrovov, ce bi si to zelel bi kupil kaj drugega. To je poznan Husqvarnin 630 agregat, ki so ga izpopolnili da: a. manj trese b. izpolnjuje EURO 4 norme c. ima nov DUCATIjev ECU, ki se ga da tudi remapati oz upgrejdati. d. verjetno se kup stvari, ki jih ne vem. Meni je masina in njeno obnasanje vsecno, vsekakor je kaj kar bi bilo lahko boljse, ampak overall za enocilindrasa presenetljivo dober, predvsem pa zelo dostopen za kak servis, menjavo svecke, troubleshooting, itd. Brez posebnosti in eksotike, kar zelis pri zanesljivih masinah. Koliko je dejansko zanesljiv bomo seveda sele videli... VS800, smasher, sesir in 1 other 4
jskrablin Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 pred 13 urami, Snecer pravi: dejansko edino zastarel agregat pri vsem skupaj? Jap, vse ostalo okoli agregata je razvito na novo. Prvi prototip se je vozil naokoli mislim da 2014? Najprej so načrtovali uporabo agregata iz Tenerejke, pa kolikor se spomnim niso prišli skupaj s proizvajalcev okoli EURO4 homologacije. Ostal je lih enkrat takrat oživljen SWM in njihov 600 kubičen enovaljnik, ki ga uporabljajo sedaj.
IZTOK Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 Ta SWM bazira na agregatu od Husqvarne 510. Zastarel ravno ni, po konceptu se ni veliko spremenilo pri taksnih motorjih. So pa ga precej spremenili. Iz 500 na cez 600 ccm. Pa pokrovi so ratali enodelni, na Husy so bili dvodelni. Vprasanje je, kje vse so se sparali in se ne vidi. Husa 510 je zelo vzdrzljiv agregat, zal so deli tezko dostopni in dragi. Za SWM pa verjetno tudi ni servisov v Sloveniji, kako pa bo z vzdrzljivostjo pa bomo videli. Jaz sem preprican, da SWM ni na enakem nivoju kot Husa, konec koncev so cele SWM motorje prodajalu za bagatelo. Skoda, da v ta moped niso vgradili kaj kvalitetnejsega. Je pa tako, za to kolicino kar oni potrebujejo ni ne vem kaj na razpokago. Nobeden dobavitelj ne bo sel v neke vecje predelave za to kolicino. Potem sem se opazil napis na platiscih AJP. Torej neke no name felne. Kateri proizvajalec? So od DID, Excell ali kitajska roba? Pa zavore enako, lastna blagovna znamka. Poreklo znano? Zelim pa novemu lastniku veliko uzitkov. Ce bos namestil power up kit in bo ta moped dal 60 konjev ti definitivno predlagam menjavo olja na 2500 km namesto 5000.
sesir Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 (popravljeno) pred 13 minutami, IZTOK pravi: Ta SWM bazira na agregatu od Husqvarne 510.. Spomin nanjo...švicanje in kletje ko jo vžigal....drugače nimam kaj čez za rečt... Popravljeno December 3, 2018. Popravil sesir
jskrablin Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 pred 2 urami, IZTOK pravi: Skoda, da v ta moped niso vgradili kaj kvalitetnejsega. Je pa tako, za to kolicino kar oni potrebujejo ni ne vem kaj na razpokago. Nobeden dobavitelj ne bo sel v neke vecje predelave za to kolicino. Kaj pa sploh je drugega na voljo na trgu? Minarelli je odpadel (ex Tenere mašina), ostane ti KTM. Tega verjetno ne zanima preveč direktna konkurenca njihovim enduro izdelkom. Motor bi naj sicer bil posodobljena varianta TE 630 agregata. Glej slike spodaj - izgleda zelo podobno. Agregat od 510 je na uč bolj kompakten - glava pa vsaj na zunaj pri obeh zgleda podobno. pred 2 urami, IZTOK pravi: Potem sem se opazil napis na platiscih AJP. Torej neke no name felne. Kateri proizvajalec? So od DID, Excell ali kitajska roba? Pa zavore enako, lastna blagovna znamka. Poreklo znano? Za zavore ti lahko povem da so AJP lasten razvoj in izdelava. Mam na Sherco trialu njihovo hidravliko... niso nekaj novega v teh vodah. Okoli obročev ne vem a jih sami skup dajejo oz od koga so.
Snečer Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 saj ne zgleda švoh tale ajp, a agregat mi je uganka, če so takšni remonti predvideni...
vandrovec Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 moped je itak igrača...gre, dokler gre, nobeden ni večen MiNa in BIF 1 1
krucymucy Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 Meni se dopade zelo tale AJP. Posreceno izgleda, voznost je vrhunska glede na napisano. Z agregatom se pa ne obremenjujem za razliko od nekaterih. jskrablin, Joker in vandrovec 3
IZTOK Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 pred 22 urami, jskrablin pravi: Za zavore ti lahko povem da so AJP lasten razvoj in izdelava. Mam na Sherco trialu njihovo hidravliko... niso nekaj novega v teh vodah. Okoli obročev ne vem a jih sami skup dajejo oz od koga so. Ok, nisem vedel da delajo sami zavore. Ce je na Shercotu potem je ze ok. Felne pa bolj tezko verjame. Ni enostavna tehnologija. To moras proizvajat v velikih kolicinah, da se splaca. Samo verjetno niso nataknili kitajske glede na ostale komponente. Meni je motor na splosno vsec, sem pa skepticen glede agregata. Cas bo pokazal svoje , upam, da sem v zmoti. Kje pa se nabavlja rezervne dele?
krucymucy Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 2 hours ago, IZTOK said: Kje pa se nabavlja rezervne dele? Tako kot vse ostale. Po posti. sesir 1
IZTOK Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 pred 34 minutami, krucymucy pravi: Tako kot vse ostale. Po posti. Aha, zanimivo. Se pravi pojma nimas kje sesir 1
krucymucy Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 6 minutes ago, IZTOK said: Aha, zanimivo. Se pravi pojma nimas kje Kako ne? Za japonce kupujem po posti. sesir 1
IZTOK Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 pred 5 urami, krucymucy pravi: Kako ne? Za japonce kupujem po posti. Jaz pa po spletu
krucymucy Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 Download delov torej? sesir 1
IZTOK Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 pred 16 urami, krucymucy pravi: Download delov torej? Ni treba, pritisnes print screen
jskrablin Objavljeno December 7, 2018 Opozori Objavljeno December 7, 2018 Ob 4. 12. 2018 ob 12:32, IZTOK pravi: Ok, nisem vedel da delajo sami zavore. Ce je na Shercotu potem je ze ok. Felne pa bolj tezko verjame. Ni enostavna tehnologija. To moras proizvajat v velikih kolicinah, da se splaca. Samo verjetno niso nataknili kitajske glede na ostale komponente. Meni je motor na splosno vsec, sem pa skepticen glede agregata. Cas bo pokazal svoje , upam, da sem v zmoti. Kje pa se nabavlja rezervne dele? Via štacuna kjer se je motor kupil, al pa direkt od proizvajalca. Power up komplet se je naročil in plačal v štacuni, poslali ga bojo pa direkt iz Portugalske na domači naslov.
IZTOK Objavljeno December 8, 2018 Opozori Objavljeno December 8, 2018 pred 13 urami, jskrablin pravi: Via štacuna kjer se je motor kupil, al pa direkt od proizvajalca. Power up komplet se je naročil in plačal v štacuni, poslali ga bojo pa direkt iz Portugalske na domači naslov. Jaz pri teh stvareh vedno gledam na to, da imam podporo čim bližje ali vsaj Sloveniji. Saj verjamem, dele bodo že poslali ampak če se kaj zgodi v motorju in ga moraš podret si brez specialnega orodja v temi. Torej je en dober serviser v bližini skoraj nuja.
sesir Objavljeno December 8, 2018 Opozori Objavljeno December 8, 2018 pred eno uro, IZTOK pravi: Jaz pri teh stvareh vedno gledam na to, da imam podporo čim bližje ali vsaj Sloveniji. . Torej je en dober serviser v bližini skoraj nuja. Se strinjam...ampak ta mopi bi jz dovolil šravfat le mehaniku huskvarne...
Snečer Objavljeno December 8, 2018 Opozori Objavljeno December 8, 2018 pred eno uro, IZTOK pravi: Jaz pri teh stvareh vedno gledam na to, da imam podporo čim bližje ali vsaj Sloveniji. Saj verjamem, dele bodo že poslali ampak če se kaj zgodi v motorju in ga moraš podret si brez specialnega orodja v temi. Torej je en dober serviser v bližini skoraj nuja. SWM imajo pri motorjetu, sem nekaj videl objavo na FB, tako, da verjetno tam poservisirajo BIF in sesir 2
BIF Objavljeno December 8, 2018 Opozori Objavljeno December 8, 2018 pred 7 minutami, Snecer pravi: SWM imajo pri motorjetu, sem nekaj videl objavo na FB, tako, da verjetno tam poservisirajo Drži. Sem si pri motorjetu ogledoval SWM-je. Če prodajajo po moje tudi servisirajo. zdaj kako...to pa je spet drugo vprašanje. Čeprav sem osebno mnenja, da če je mehanik pravi, je to vse tu nekje. Niso to neke silne mašine, kjer ne moreš prdnit brez diagnostike in računalnika. Service manuale itak imajo...mogoče se zatakne pri kakšnem delu, ki ga je potrebno naročit in zadeva malce dlje traja. Joker 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se