Skoči na vsebino

Vietnam 2019 Na 150ccm


menih

Priporočene objave

Nekateri čakamo še stanje v "besedi". Mal opiši, vsaj vtise. Slike pa so :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse doživeto, pa ne samo tule :OK: in en velik foušek :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, menih said:

No  beseda  Dami  ,mam ravno čas , ne delam.

2.1.19    sva se  vsak s  svojim  avionom odpeljala  proti  HSMC ali Sajgon.Vsak po drugi poti  eden  na Singapur  drugi  na Doho, zakaj  , zato da se nebi ze na letalu skregala.

Po prihodu v HSMC  sva  obiskala  Dregon Bikes    , kjer sva rentala Hondi  150 ccm  enduro., zaradi utrujenosti  od leta  sva  nočno življenje  v Sajgonu  prepustila   za  povratek.

Marko je bil zmeden glede prometa , ker vsi povprek vozijo v križišče  ,in tudi  biciklisti in pešci , avtobusi ....brez navideznega  reda in pravil,  vendar ni tako  vse  se dela počasi  okoli 20km na uro brez ustavljena  le z spostovanjem drug drugega   in ni zastojev, no pa tudi po tvojem pasu  se pripelje kdo  v nasprotni smeri  , ker je bila na njegovem  gužva  in  se mu očitno mudi.

No  nisva imela težav, ker  nisva toliko zadrgnjena z pravili, pa  vozil  sem  že v indiji , kjer je še bolj abnormalno in po levi.

Sana mesta niso toliko umazana, nekatera so presenetjivo  čista . Onesnaženje zraka je popolnoma znosno kljub vročini in vlagi normalno dihaš in ne vohaš smoga, kot recimo v Delhiju, kjer bi rabil gas masko .

Naslednji dan se odpraviva  proti obali, čez veliko mostov in trajektov ne majka, kajti Sajgon je blizu delte, pa tudi ves vietnam je  ob obalah  eno močvirje  , skratka ogromno vode za gojenje riža.Obiščeva  sipine, ki so turistično  zelo obiskane  ker je   seveda zraven morje in ogromno  turističnih   hotelov in vsemu temu sledi  tudi rentanje veliko skuterjev in seveda so si policaji omislili stacionarni radar  s kamero kjer že misliš da  ni  več mesta  . Kazen te doleti, seveda le turiste 2 km kasneje kjer ni ničesar, tako da imajo policaji odprte roke za barantanje in sicer se ga udeležiš  kajti uradne posledice  so hujše.

Omejitev  v Vietnamu za motorje   v mestu 40km  na avtocesti 60km  izven naselja  se zdaj ne vem 50 ali 60km.

kazni1miljon  do 7 miljonov  dongov in odvzem vozniske za 1 mesec.  1 euro =26000 dongov.  Plačava  vsak 1 000 000 miljonček, 

in se odpeljeva dalje.Prvič  sem postal miljonar  v svojem  življenju pa zlahkoto sem ga plačal.

Prespiva nekje ob obali  v hotelu  z varovanjem motorjev-to je receptor ki 24 ur varuje -spi za pultom. Motorje  moras v velikem mestu če nima hotel parkinga parkirat na varovanem parkirišču in dobiš listek tako si zavarovan proti kraji če se zgodi.

Pot se nadaljuje  v Hribe  med  gostimi   gozdovi  in  solidni cesti, večinoma betonirani stari HO chi Minh Road.Cilj mesto  , ki naj bi bilo podobno bledu -pokrajina   , samo mesto je veliko.Temperature pa nižje 16 stopinj.Po ogledu nekaj znamenitosti, ljudi in  večerje  , sva  zjutraj nadaljevala nazaj proti obali  v starodavno mesto HOI AN.  

Pot naju je vodila ob obalnih mestih vaseh , polotokih itd...  ter par prelazih  do bivšega glavnega mesta  Hue. Seveda ogled palače, grobnice  za čas vladavine  si naredijo grobnico  z stevilnimi vrtovi jezerci..... 

Seveda spiva in jeva tudi  vmes , bo videt na slikah. Pot naju vodi nazaj v hribe  na staro HCMRod , to je bil najlepši del  , speljan po ozji betonski cesti med gostim tropskim drevjem  .  do višine  800m  , nikjer  nikogar  200km.Bencin  moras imet ker po 200km ni pumpe  le hotel v vasi  in nato  se 150 km do  vecjega mesta.  Tele  honde imajo10l rezervoar  in ni noben  problem  kajti  radij je med  400km in 500km.

Prispeva  v mesto  , servisirava  motorje . Pa ne midva  , ker sva  miljonarja in to ne počneva več  ampak  uraden honda servis   za 4  eure  vsak da ne bo pomote , oba sta 8 euro.Da za tiste  ki so škrti  to lahko naredijo  sami  samo ne vem koliko je olje.

Od  tu sledi  cesta proti Ninh Bin mestu ki ima  velikozanimivosti, med drugim vožnjo  med riževimi polji in stožčastimi hribi.Zatakne se po 60km  ko me nekaj udari in pogledam v rucak in ni potnih listov.Oh   ni potrebna jeza, kajti za 60km v Vietnamu rabiš1,5-2 uri  in vzameš pozabljene potne liste v hotelu in se vrnes na isto točko po 3,5 ure vožnje in 120 km.Potem pa zobet nadaljujes brez jeze.

Ogled  s čolnom je bil fantastičen  le  sonce  ta januar malo nagaja   in je po statistikah  nenormalno oblačno, vendar  doživetje  je vseeno lepo.  Sledil  je   krajši dan  za vožnjo  samo 170km  no na koncu jih je bilo 210km  ker  čez delto  pri Halong Bay  ni veliko mostov, tako da izbereva en most namesto 5 trajektov.

Halong izhodišče  za  plovbo z ladjo  med tisoč otoki. Kupiva karte full in, pogledava mesto, kjer imajo gondolo čez zaliv in je v ginesovi knjigi ker kabina sprejme največ potnikov...čez 240  recimo, me ne zanima. Vožnja odpade zaradi megle.

V ponudbi je plovba   z ladjo   z pogledi  kot v filmu  plava laguna z Klavdijo   , no  midva sva se odlolčila  za  film  Pirati z karibov, kajti  tako je bilo vreme.

Nasledni dan ladja izplove  , in križari  mi pa pijemo jemo pijemo jemo  slikamo in  uživamo.Prenočimo v  zalivu  med otoki, megla se spusca  zato je bolje v kabino, da koga ne srečaš. Zjutraj  se plovba nadaljuje   , z ogledom Postonjske jame  v miniaturi.Vrnemo se v Pristan  in se isti dan  doseževa Hanoi glavno mesto  in se namestiva v starem delu in takoj vrneva motorje.Nobenega problema , le bežen pogled , klic v Sajgon da sva vrnila in kavcija vrnje se isti dan  na  bancni račun.

Zjutraj odletiva  v Sajgon in po 2 urah 10 minut sva ze v taxiju   do  centra  in sledi hotel in nakup paketa  za tri dni  z avtobusom  na Mekong river. 

Ogledali smo si  delto med vožnjo , izdelavo nudlov, izdelavo bombonov iz kokosa, jedli domačo hrano  , medico,  ob  spremljavi  etno  muzike , vožnja s kanuji med  praprotjo, ogled deževnega gozda  čolni, malo smo molili pri treh budah   oziroma dveh ena je spala. Prespala sva na domačiji in si sama pripravila večerjo pod vodstvom  kuharice  in naslednje jutro smo si ogledali  plavajoči market na Mekong River,  ribogojnico in ročno obrt  .

Vernitev v Sajgon  pravočasno  , kajti začne se night life in vse  usluge ki sledijo, od hrane, pijače, plesa, masaže, happy endinga......

Zadnji dan je tu  in sledi še počitek do 15.00 pol pa na avion , stuširan obrit  ...  da tudi forizeniki ne odkrijejo ničesar.....

 

 

 

 

  

Kakšno prevozno sredstvo pa naj bi vozilo čez tisti predimenzioniran z  miljon puntami podprt most?

Lepe fotke,....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nobeno; peš sigurno lahko , mogoče se kolo ob sebi vleces ali nosis haha.

Vsi so parkirali in sli pes cez

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi boste prej tam kot jaz.

Najprej mi je Top Gear idejo ukradel. Po tisti epizodi pa se pa itak hodi pol sveta dol vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!