Popularna objava menih Objavljeno Januar 23, 2019 Popularna objava Deli Objavljeno Januar 23, 2019 Joker, wilier, VS800 in 33 others 31 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Januar 23, 2019 Deli Objavljeno Januar 23, 2019 Lepe fotke. To si imel Hondo XR? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 23, 2019 Deli Objavljeno Januar 23, 2019 Nekateri čakamo še stanje v "besedi". Mal opiši, vsaj vtise. Slike pa so maus 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava menih Objavljeno Januar 23, 2019 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Januar 23, 2019 No beseda Dami ,mam ravno čas , ne delam. 1.1.19 sva se vsak s svojim letalom odpeljala proti Ho Chi Minh City. Vsak po drugi poti eden na Singapur drugi na Doho. Zakaj, zato da se nebi že na letalu skregala. Po prihodu v HSMC sva obiskala Dragon Bikes, kjer sva rentala Hondi 150 ccm enduro. Zaradi utrujenosti od leta sva nočno življenje v Sajgonu prepustila za povratek. Marko je bil zmeden glede prometa, ker avtobusi, skuterji, kolesarji itd. kar zapeljejo v križišče brez navideznega reda in pravil, vendar ni tako vsi se vozijo počasi okoli 20 km/h brez ustavljanja le z spoštovanjem drug drugega in ni zastojev. No pa tudi po tvojem pasu se pripelje kdo v nasprotni smeri, ker je bila na njegovem gneča in se mu očitno mudi. No nisva imela težav, ker nisva toliko zadrgnjena s pravili, pa vozil sem že v Indiji, kjer je še bolj abnormalno in po levi. Sama mesta niso toliko umazana, nekatera so presenetljivo čista. Onesnaženje zraka je popolnoma znosno kljub vročini in vlagi normalno dihaš in ne vohaš smoga, kot recimo v Delhiju, kjer bi rabil gas masko . Naslednji dan se odpraviva proti obali čez veliko mostov. Trajektov ne manjka, kajti Sajgon je blizu delte. Vietnam je ob obalah eno veliko močvirje, skratka ogromno vode za gojenje riža. Obiščeva sipine, ki so turistično zelo obiskane, ker je seveda zraven morje in ogromno hotelov. Tam je seveda veliko izposojevalnic skuterjev in seveda so si policaji rabili omisliti stacionarni radar s kamero, kjer že misliš, da ni več mesta. Kazen doleti seveda le turiste 2 km kasneje kjer ni ničesar več tako, da imajo policaji odprte roke za barantanje in sicer se ga udeležiš kajti uradne posledice so hujše. Omejitev v Vietnamu za motorje je v mestu 40 km/h na avtocesti pa 60 km/h. A za izven naselja še zdaj ne vem ali je 50 km/h ali 60 km/h. Kazni so od 1 milijona do 7 milijonov dongov in odvzem vozniške za 1 mesec. 1 euro = 26000 dongov. Plačava vsak milijonček in se odpeljeva dalje. Prvič sem postal milijonar v svojem življenju pa z lahkoto sem ga plačal. Prespiva nekje ob obali v hotelu z varovanjem motorjev. Varnostnik je bil receptor, ki je spal ponoči za recepcijo. Motorje moraš v velikem mestu če nima hotel parkirišča parkirati na varovanem parkirišču kjer dobiš listek tako, da si zavarovan proti kraji če se zgodi. Pot se nadaljuje v hribe med gostimi gozdovi in po večinoma solidni in betonirani stari cesti Ho Chi Minh Road. Cilj je mesto, ki naj bi bilo podobno Bledu. Temperature pa so nižje od 16 stopinj. Po ogledu nekaj znamenitosti, ljudi in večerje, sva zjutraj nadaljevala nazaj proti obali v starodavno mesto Hoi An. Pot naju je vodila ob obalnih mestih,vaseh, polotokih itd. ter po parih prelazih do bivšega glavnega mesta Hue. Tam sva si ogledala palače in grobnice. Med vladanjem si vladarji naredijo grobnico s številnimi vrtovi, jezerci... Seveda spiva in jeva tudi vmes to bo videti na slikah. Pot naju vodi nazaj v hribe na staro HCM road to mi je bil najlepši del, ki je bil speljan po ožji betonski cesti med gostim tropskim drevjem, ki je segalo do višine 800. 200 km na okoli ni bilo nikogar. Bencin moraš imeti, ker po 200 km ni črpalke le hoteli v vasi in nato še 150 km do večjega mesta. Tele honde imajo 10 literski rezervar in ni noben problem kajti radij je med 400 km in 500 km. Prispeva v mesto in servisirava motorje. Pa ne midva, ker sva seveda milijonarja in to ne počneva več ampak uraden honda servis za 4 eure vsak, da ne bo pomote, oba sta 8 eurou skupaj, da za tiste, ki so škrti to lahko naredijo sami samo ne vem koliko je olje. Od tu sledi cesta proti Ninh Bin mestu,ki ima veliko zanimivosti, med drugim vožnjo med riževimi polji in stožčastimi hribi. Zatakne se po 60 km, ko me nekaj udari v glavo zato pogledam v nahrbtnik in ni potnih listov. Oh ni potrebna jeza, kajti za 60 km v Vietnamu rabiš 1,5-2 uri in vzameš pozabljene potne liste v hotelu in se vrneš na isto točko po 3,5 urah vožnje in 120 km. Potem pa zopet nadaljuješ brez jeze. Ogled z čolnom je bil fantastičen le sonce ta januar malo nagaja in je po statistikah ne normalno oblačno, vendar doživetje je vseeno lepo. Sledil je krajši dan za vožnjo samo 170 km no na koncu jih je bilo 210 km, ker čez delto pri Halong Bay ni veliko mostov, tako, da izbereva en most namesto 5 trajektov. Halong je izhodišče za plovbo z ladjo med tisočimi otoki. Kupiva karte, pogledava mesto, kjer imajo gondolo čez zaliv in je v Guinnessovi knjigi,ker kabina sprejme največ potnikov recimo čez 240 a me to ne zanima. Vožnja odpade zaradi megle. V ponudbi je plovba z ladjo s pogledi kot v filmu Plava Laguna s Klavdijo, no midva pa sva se odločila za film Pirati s Karibov kajti tako je bilo vreme. Naslednji dan ladja izplove, in križari mi pa pijemo, jemo, pijemo, jemo, slikamo in uživamo. Prenočimo v zalivu med otoki, megla se spušča zato je bolje iti v kabino, da koga ne srečaš. Zjutraj se plovba nadaljuje, z ogledom Postonjske jame v miniaturi. Vrnemo se v pristanišče in še isti dan doseževa Hanoi glavno mesto in se namestiva v starem delu in takoj vrneva motorje. Nobenega problema, le bežen pogled, klic v Sajgon da sva vrnila in kavcija se vrne še isti dan na bančni račun. Zjutraj odletiva v Sajgon in po 2 urah in 10 minutah sva že v taksiju do centra in sledi hotel in nakup paketa za tri dni z avtobusom na Mekong river. Ogledali smo si delto med vožnjo, izdelavo nudelcov in bombonov iz kokosa, jedli smo domačo hrano in medico ob spremljavi etno muzike, vožnja s kanuji med praprotjo, ogled deževnega gozda iz čolna malo smo tudi molili pri treh Budah oziroma dveh ena je spala. Prespala sva na domačiji in si sama pripravila večerjo pod vodstvom kuharice in naslednje jutro smo si ogledali plavajoči market na Mekong River, ribogojnico in ročno obrt. Vrnitev v Sajgon je bila pravočasna, kajti začne se night life in vse usluge, ki sledijo od hrane, pijače, plesa, masaže, happy endinga. Zadnji dan je tu in sledi še počitek do 15.00 potem pa na letalo lepo stuširan in obrit, tako da tudi forenzniki ne odkrijejo ničesar. Joker, CINDAPP, FACO in 26 others 20 7 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 23, 2019 Deli Objavljeno Januar 23, 2019 Za vse doživeto, pa ne samo tule in en velik foušek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Marcel-F Objavljeno Januar 23, 2019 Deli Objavljeno Januar 23, 2019 2 hours ago, menih said: No beseda Dami ,mam ravno čas , ne delam. 2.1.19 sva se vsak s svojim avionom odpeljala proti HSMC ali Sajgon.Vsak po drugi poti eden na Singapur drugi na Doho, zakaj , zato da se nebi ze na letalu skregala. Po prihodu v HSMC sva obiskala Dregon Bikes , kjer sva rentala Hondi 150 ccm enduro., zaradi utrujenosti od leta sva nočno življenje v Sajgonu prepustila za povratek. Marko je bil zmeden glede prometa , ker vsi povprek vozijo v križišče ,in tudi biciklisti in pešci , avtobusi ....brez navideznega reda in pravil, vendar ni tako vse se dela počasi okoli 20km na uro brez ustavljena le z spostovanjem drug drugega in ni zastojev, no pa tudi po tvojem pasu se pripelje kdo v nasprotni smeri , ker je bila na njegovem gužva in se mu očitno mudi. No nisva imela težav, ker nisva toliko zadrgnjena z pravili, pa vozil sem že v indiji , kjer je še bolj abnormalno in po levi. Sana mesta niso toliko umazana, nekatera so presenetjivo čista . Onesnaženje zraka je popolnoma znosno kljub vročini in vlagi normalno dihaš in ne vohaš smoga, kot recimo v Delhiju, kjer bi rabil gas masko . Naslednji dan se odpraviva proti obali, čez veliko mostov in trajektov ne majka, kajti Sajgon je blizu delte, pa tudi ves vietnam je ob obalah eno močvirje , skratka ogromno vode za gojenje riža.Obiščeva sipine, ki so turistično zelo obiskane ker je seveda zraven morje in ogromno turističnih hotelov in vsemu temu sledi tudi rentanje veliko skuterjev in seveda so si policaji omislili stacionarni radar s kamero kjer že misliš da ni več mesta . Kazen te doleti, seveda le turiste 2 km kasneje kjer ni ničesar, tako da imajo policaji odprte roke za barantanje in sicer se ga udeležiš kajti uradne posledice so hujše. Omejitev v Vietnamu za motorje v mestu 40km na avtocesti 60km izven naselja se zdaj ne vem 50 ali 60km. kazni1miljon do 7 miljonov dongov in odvzem vozniske za 1 mesec. 1 euro =26000 dongov. Plačava vsak 1 000 000 miljonček, in se odpeljeva dalje.Prvič sem postal miljonar v svojem življenju pa zlahkoto sem ga plačal. Prespiva nekje ob obali v hotelu z varovanjem motorjev-to je receptor ki 24 ur varuje -spi za pultom. Motorje moras v velikem mestu če nima hotel parkinga parkirat na varovanem parkirišču in dobiš listek tako si zavarovan proti kraji če se zgodi. Pot se nadaljuje v Hribe med gostimi gozdovi in solidni cesti, večinoma betonirani stari HO chi Minh Road.Cilj mesto , ki naj bi bilo podobno bledu -pokrajina , samo mesto je veliko.Temperature pa nižje 16 stopinj.Po ogledu nekaj znamenitosti, ljudi in večerje , sva zjutraj nadaljevala nazaj proti obali v starodavno mesto HOI AN. Pot naju je vodila ob obalnih mestih vaseh , polotokih itd... ter par prelazih do bivšega glavnega mesta Hue. Seveda ogled palače, grobnice za čas vladavine si naredijo grobnico z stevilnimi vrtovi jezerci..... Seveda spiva in jeva tudi vmes , bo videt na slikah. Pot naju vodi nazaj v hribe na staro HCMRod , to je bil najlepši del , speljan po ozji betonski cesti med gostim tropskim drevjem . do višine 800m , nikjer nikogar 200km.Bencin moras imet ker po 200km ni pumpe le hotel v vasi in nato se 150 km do vecjega mesta. Tele honde imajo10l rezervoar in ni noben problem kajti radij je med 400km in 500km. Prispeva v mesto , servisirava motorje . Pa ne midva , ker sva miljonarja in to ne počneva več ampak uraden honda servis za 4 eure vsak da ne bo pomote , oba sta 8 euro.Da za tiste ki so škrti to lahko naredijo sami samo ne vem koliko je olje. Od tu sledi cesta proti Ninh Bin mestu ki ima velikozanimivosti, med drugim vožnjo med riževimi polji in stožčastimi hribi.Zatakne se po 60km ko me nekaj udari in pogledam v rucak in ni potnih listov.Oh ni potrebna jeza, kajti za 60km v Vietnamu rabiš1,5-2 uri in vzameš pozabljene potne liste v hotelu in se vrnes na isto točko po 3,5 ure vožnje in 120 km.Potem pa zobet nadaljujes brez jeze. Ogled s čolnom je bil fantastičen le sonce ta januar malo nagaja in je po statistikah nenormalno oblačno, vendar doživetje je vseeno lepo. Sledil je krajši dan za vožnjo samo 170km no na koncu jih je bilo 210km ker čez delto pri Halong Bay ni veliko mostov, tako da izbereva en most namesto 5 trajektov. Halong izhodišče za plovbo z ladjo med tisoč otoki. Kupiva karte full in, pogledava mesto, kjer imajo gondolo čez zaliv in je v ginesovi knjigi ker kabina sprejme največ potnikov...čez 240 recimo, me ne zanima. Vožnja odpade zaradi megle. V ponudbi je plovba z ladjo z pogledi kot v filmu plava laguna z Klavdijo , no midva sva se odlolčila za film Pirati z karibov, kajti tako je bilo vreme. Nasledni dan ladja izplove , in križari mi pa pijemo jemo pijemo jemo slikamo in uživamo.Prenočimo v zalivu med otoki, megla se spusca zato je bolje v kabino, da koga ne srečaš. Zjutraj se plovba nadaljuje , z ogledom Postonjske jame v miniaturi.Vrnemo se v Pristan in se isti dan doseževa Hanoi glavno mesto in se namestiva v starem delu in takoj vrneva motorje.Nobenega problema , le bežen pogled , klic v Sajgon da sva vrnila in kavcija vrnje se isti dan na bancni račun. Zjutraj odletiva v Sajgon in po 2 urah 10 minut sva ze v taxiju do centra in sledi hotel in nakup paketa za tri dni z avtobusom na Mekong river. Ogledali smo si delto med vožnjo , izdelavo nudlov, izdelavo bombonov iz kokosa, jedli domačo hrano , medico, ob spremljavi etno muzike , vožnja s kanuji med praprotjo, ogled deževnega gozda čolni, malo smo molili pri treh budah oziroma dveh ena je spala. Prespala sva na domačiji in si sama pripravila večerjo pod vodstvom kuharice in naslednje jutro smo si ogledali plavajoči market na Mekong River, ribogojnico in ročno obrt . Vernitev v Sajgon pravočasno , kajti začne se night life in vse usluge ki sledijo, od hrane, pijače, plesa, masaže, happy endinga...... Zadnji dan je tu in sledi še počitek do 15.00 pol pa na avion , stuširan obrit ... da tudi forizeniki ne odkrijejo ničesar..... Kakšno prevozno sredstvo pa naj bi vozilo čez tisti predimenzioniran z miljon puntami podprt most? Lepe fotke,.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
menih Objavljeno Januar 23, 2019 Avtor Deli Objavljeno Januar 23, 2019 nobeno; peš sigurno lahko , mogoče se kolo ob sebi vleces ali nosis haha. Vsi so parkirali in sli pes cez Mavti in sesir 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Januar 23, 2019 Deli Objavljeno Januar 23, 2019 Vsi boste prej tam kot jaz. Najprej mi je Top Gear idejo ukradel. Po tisti epizodi pa se pa itak hodi pol sveta dol vozit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mavti Objavljeno Januar 23, 2019 Deli Objavljeno Januar 23, 2019 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se