Skoči na vsebino

Prometna nesreča - išče se izvedenec! (izvedenska mnenja, izračuni, pojasnila)


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo, kolega je imel na Hrvaškem jeseni nesrečo - klasični odvzem prednosti. Vozil je Yamaho XJR 1300, ki ima še mehanski števec preko zajle. Po nesreči je števec kazal 120 km/h na uro, zato so policaji seveda napisali da je vozil 120 km/h. Seveda ni ker potem nebi preživel trka, ampak pustimo to.

Pri elektronskih števcih se baje ob trku števec ustavi na trenutni hitrosti od prekinitvi elektrike, pri zajli pa jasno ni tako. Vglavnem zavarovalnica je zdaj veselo pograbila teh 120 km/h in noče izplačati, on pa more najti nekega izvedenca, ki bo lahko izpodbijal trditev, da če je na števcu 120 pol je že 120 vozil. Odvetnika ima, ne pozna pa takega izvedenca.

Nasveti, kontakti, izkušnje,.... (lahko tudi na ZS) hvala!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Najbrž nima pravega odvetnika. Naj se odvetnik na sodišču pozanima za seznam izvedencev in vzame telefon v roko..

Objavljeno
pred 5 minutami, Pervy pravi:

Zdravo, kolega je imel na Hrvaškem jeseni nesrečo - klasični odvzem prednosti. Vozil je Yamaho XJR 1300, ki ima še mehanski števec preko zajle. Po nesreči je števec kazal 120 km/h na uro, zato so policaji seveda napisali da je vozil 120 km/h. Seveda ni ker potem nebi preživel trka, ampak pustimo to.

Pri elektronskih števcih se baje ob trku števec ustavi na trenutni hitrosti od prekinitvi elektrike, pri zajli pa jasno ni tako. Vglavnem zavarovalnica je zdaj veselo pograbila teh 120 km/h in noče izplačati, on pa more najti nekega izvedenca, ki bo lahko izpodbijal trditev, da če je na števcu 120 pol je že 120 vozil. Odvetnika ima, ne pozna pa takega izvedenca.

Nasveti, kontakti, izkušnje,.... (lahko tudi na ZS) hvala!

ne poznam izvedenca, ampak serviserji bi to morali vedeti, saj dobijo razbite motorje in poznajo razliko med elektronskim in zajlastim merilnikom hitrosti 

Objavljeno

Nasplosno kaj vi res verjamete,da tolk kdo pripelje kot pise na stevcu? Kk simpl bi blo,da se ob moji nesreci ne bi nabralo okoli čikagotov in stevc kr z raim air zlomljen zginu...

Nasplosno jz v to ne verjamem...vem za en primer kuk blo na stevcu kjer to skor ne morem verjet...cloveka zal vec ni...

Kake izkusnje,mislite,da stevec res ustavi tist trenutek?

Objavljeno
pred 19 minutami, sesir pravi:

Nasplosno kaj vi res verjamete,da tolk kdo pripelje kot pise na stevcu? Kk simpl bi blo,da se ob moji nesreci ne bi nabralo okoli čikagotov in stevc kr z raim air zlomljen zginu...

Ne. Mehanski števec se komot malo extra obrne ob kakem nenadnem pospešku. Elektronski se ne ustavi, ampak neha delovati ko gre kontakt... definitivno pa si ne zabeleži hitrosti v času trka. Za kaj takega je treba poleg števca meti še par senzorjev, ki zaznajo da je do trka prišlo in enoto, ki shranjuje parametre delovanja vozila. Zdaj, nekateri (dražji) avtomobili shranjujejo marsikaj in vsebujejo čuda senzorjev... sam do teh podatkov ne moreš, niti z odločbo s sodišča ne. So last proizvajalca vozila.

Obstajajo pa zavarovalnice, ki ti v avto dajo t.i. black box, ki meri par parametrov delovanja. In ti na podlagi zbranih podatkov odmeri (ugodnejšo, ali pa tudi ne) premijo. Pri nas se gre nekaj na to temo Triglav s svojo aplikacijo za pametne telefone, ki spremlja potencialne kršitve omejitve hitrosti. To je kolikor se spoznam na te zadeve tako sproti.

Objavljeno

Moj obratomer je pri karambolu bil zabit na 8 jurjev, vozil sem pa v 6 brzini, se pravi sem letel cca 160km/h po logiki policajev.

Tako da vsi števci so po mojem čisto nič merodajni, ker jih udarec ali kaj drugega ob karambolu zmakne, premakne, zabije...

Kar pa se tiče zavarovalnice, celo policijskega zapisnika , pa čeprav piše da nisi kriv, jim ga ni potrebno upoštevati.

Z zavarovalnicami so običajno samo pogajanja in boljši kot je odvetnik...

Objavljeno
pred eno uro, Pervy pravi:

Zdravo, kolega je imel na Hrvaškem jeseni nesrečo - klasični odvzem prednosti. Vozil je Yamaho XJR 1300, ki ima še mehanski števec preko zajle. Po nesreči je števec kazal 120 km/h na uro, zato so policaji seveda napisali da je vozil 120 km/h. Seveda ni ker potem nebi preživel trka, ampak pustimo to.

Pri elektronskih števcih se baje ob trku števec ustavi na trenutni hitrosti od prekinitvi elektrike, pri zajli pa jasno ni tako. Vglavnem zavarovalnica je zdaj veselo pograbila teh 120 km/h in noče izplačati, on pa more najti nekega izvedenca, ki bo lahko izpodbijal trditev, da če je na števcu 120 pol je že 120 vozil. Odvetnika ima, ne pozna pa takega izvedenca.

Nasveti, kontakti, izkušnje,.... (lahko tudi na ZS) hvala!

tale je v redu, Željko Leskovšek, sicer upokojen, vendar sodeluje z ... tako da je kompletna rekonstrukcija, analiza (kot mora biti), sem ga imel za hrvaško zadevo, je šel celo pogledat dol in "našel" :) 

https://spvt.mp.gov.si/izvedenci/dc3a742904a04b3f5391fa5af6bf8438.html

policija na Hrvaškem je ziher naredila skico, izmerila sledi ipd. 

sploh če je zavarovalnica zadaj, je treba pazit, kdo je izvedenec...

 

Objavljeno

Če ima motor ECU, ne šarite po tem. Najdite nekoga kompetetnega, da se priklopi, prenese podatke in ustrezno dokumentira prenos, ker podatki delovanja za zadnjih nekaj sekund pred trkom ostanejo shranjeni.

Objavljeno
pred 44 minutami, DAMI34 pravi:

Moj obratomer je pri karambolu bil zabit na 8 jurjev, vozil sem pa v 6 brezini, se pravi sem letel cca 160km/h po logiki policajev.

Tako da vsi števci so po mojem čisto nič merodajni, ker jih udarec ali kaj drugega ob karambolu zmakne, premakne, zabije...

Kar pa se tiče zavarovalnice, celo policijskega zapisnika , pa čeprav piše da nisi kriv, jim ni treba upoštevati.

itak, saj pa zmerijo sledi pa izračunajo (zato izvedenec), to so programi ko vse podatke not vneseš pa je v nulo

Objavljeno
pred 23 urami, DAMI34 pravi:

Moj obratomer je pri karambolu bil zabit na 8 jurjev, vozil sem pa v 6 brzini, se pravi sem letel cca 160km/h po logiki policajev.

Tako da vsi števci so po mojem čisto nič merodajni, ker jih udarec ali kaj drugega ob karambolu zmakne, premakne, zabije...

Kar pa se tiče zavarovalnice, celo policijskega zapisnika , pa čeprav piše da nisi kriv, jim ga ni potrebno upoštevati.

Z zavarovalnicami so običajno samo pogajanja in boljši kot je odvetnik...

Pri karambolu je dvignilo zadnje kolo, mašina se je zavrtela in pokazala se je obstoječa vrednost. Kaj pa tvoja logika? Ali so mogoče policisti napisali 160 km/h v zapisnik? 

Objavljeno
pred 2 urami, Borutt pravi:

Pri karambolu je dvignilo zadnje kolo, mašina se je zavrtela in pokazala se je obstoječa vrednost. Kaj pa tvoja logika? Ali so mogoče policisti napisali 160 km/h v zapisnik? 

niso, pisali so v primeru ki je zgoraj naveden. Naši so dovolj brihtni da bi moje kose pri taki brzini iskali v Dornbergu ne pa v Vrtovinu :P

Nadalje, niti ni potrebe za dvig kolesa, da se obratomer ali hitrost drastično spremeni, dovolj je pravi udarec na pravo mesto. Podatek  iz CPU (oziroma ECU) bo bolj točen kar se tega tiče in večina motorjev to ima.

CB1300 nima to pa vem.

 

Objavljeno
pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

niso, pisali so v primeru ki je zgoraj naveden. Naši so dovolj brihtni da bi moje kose pri taki brzini iskali v Dornbergu ne pa v Vrtovinu :P

Nadalje, niti ni potrebe za dvig kolesa, da se obratomer ali hitrost drastično spremeni, dovolj je pravi udarec na pravo mesto. Podatek  iz CPU (oziroma ECU) bo bolj točen kar se tega tiče in večina motorjev to ima.

CB1300 nima to pa vem.

 

Razumem. S takšno hitrostjo bi ti podvojil Xsaro :P

Večkrat vidim števec in ni nobene logike po tako veliki hitrosti. Edina razlaga je kolo v zraku in vrtenje brez upora. Pa gre avto skozi ostre ovinke z nenormalno hitrostjo. Seveda je pa tudi možno, da se zaradi udarca prikaže neka drugačna vrednost. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!