bobokrajnc Objavljeno April 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2003 Dobro, ampak "jodlarji" plačujejo vse znamke dražje! Kaj pa pri nas :?: :?: :?: Kam gre ta razlika med cenami Hond? Morda pa so pri AS-u zeleno osveščeni :twisted:
Guest 1 Objavljeno April 12, 2003 Opozori Objavljeno April 12, 2003 As ma za ne drek prodajno politiko - tj motorje nabavlja en brezveznik, ki pojma nima ne o trgu ne o motorjih - po moje pa je še hudoben po vrhu :evil:
bobokrajnc Objavljeno November 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 19, 2003 Pri AS-u tudi za drugo leto ni zaznati spremembe v politiki cen(vsaj za zdaj ne), ponovno so njihove cene za določene modele 10% nad cenami v EU-mater jim j.... pokvarjeno :SS Začeli so sprejemati naročila za nove modele 2004 in npr. cena za novi model CBF 600 z oklepom(v nemčiji stane 6490Eur) je višja za 166.000 SIT(oz.700Eur) :angry: :BUA: . S tem so ceno "izenačili" z npr. novim Fazerjem 600 oz. novo Kawo 750, ki pa sta bistveno dražja v tem razredu!!! Pohvaliti pa treba uvoznika za Kawasaki in Yamaho, ki nudita za svoje modele celo nižje cene kot na evropskem tržišču!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea2: :yea2: Glede AS-a in Honde pa, treba bo počakati do 1.05.2004 če se bo kaj spremenilo, v nasprotnem primeru pa s kombijem v nemčijo!!!!!!!!!! :rolleyes: Lp bobo B)
premza Objavljeno November 19, 2003 Opozori Objavljeno November 19, 2003 Zgleda, kot da jih nočejo prodajat! :hmm: Se mogoče bojijo, da bi slovenci prehitro presedlali z Yamah na Honde... :D CBF600 (brez oklepa) za dobrih 1.4MSIT... :yea2: Yamaha pa... :cry:
Sanda7 Objavljeno November 19, 2003 Opozori Objavljeno November 19, 2003 Zakaj je pa Goldwing tok draga sej res da je oh in sploh,samo vseno je mal too much.Za neki manj kot 6M ki jo dobiš golo brez opreme, ki stane minimalno še 1M se pravi 7M pa za ta denar dobiš recmo novga peguota206,novo fz6+z750 pa še denarja ti ostane za eno oreng potovanje.Mal sem zabluzila
SiR Objavljeno November 19, 2003 Opozori Objavljeno November 19, 2003 Zakaj je pa Goldwing tok draga sej res da je oh in sploh,samo vseno je mal too much.Za neki manj kot 6M ki jo dobiš golo brez opreme, ki stane minimalno še 1M se pravi 7M Hmnja, nije GoldWing za vsakega seljaka ... pač stane tolk, kolkr stane ... Tko kot Mercedes S 600, pa še kaka stvar na svetu ...
bobokrajnc Objavljeno November 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 20, 2003 Zgleda, kot da jih nočejo prodajat! :hmm: Se mogoče bojijo, da bi slovenci prehitro presedlali z Yamah na Honde... :D CBF600 (brez oklepa) za dobrih 1.4MSIT... :yea2: Yamaha pa... :cry: Primerjavo je treba delati s Hornetom, saj je CBF "bolj švoh" mašina. Hornet pa pride v nemčiji pribl. isto kot Fazer, pri nas pa-se ve po znani formuli (cena v EU+10%!!!!) LP Bobo B)
Pervy Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 ... pri nas pa-se ve po znani formuli (cena v EU+10%!!!!) pa je kdo že vprašal AS direktno zakaj so take cene? bi bilo zanimivo slišat razlog
BINCA Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 Zgleda, kot da jih nočejo prodajat! :hmm: Se mogoče bojijo, da bi slovenci prehitro presedlali z Yamah na Honde... :D CBF600 (brez oklepa) za dobrih 1.4MSIT... :yea2: Yamaha pa... :cry: Honda 1,4M :huh: Yamaha 1,3M (XJ600) O:-) Kaj pa sedaj?
premza Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 Honda 1,4M :huh: Yamaha 1,3M (XJ600) O:-) Kaj pa sedaj? Mogoče res CBF in Fazer nista majbolj primerljiva, saj ima Fazer 20 konjev več, ampak gotovo sta si motorja bliže, kot pa CBF in XJ, kjer je razlika tudi okoli 20 konjev. Poleg tega pa na XJ dobiš še slabše gume, slabše vzmetenje, postarano zračno hlajeno mašino, ki rada ribne :BUA: , zastarel dizajn ... :( Kaj pa sedaj? :D
Leteči Objavljeno November 20, 2003 Opozori Objavljeno November 20, 2003 Cene so zato višje ker so v AS-u eni čist navadni kekci (Kekec III, brez zamere :D ), vsaj kolikor mam jaz izkušnje z njimi. LP Leteči
Boječka Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Mogoče res CBF in Fazer nista majbolj primerljiva, saj ima Fazer 20 konjev več, ampak gotovo sta si motorja bliže, kot pa CBF in XJ, kjer je razlika tudi okoli 20 konjev. Poleg tega pa na XJ dobiš še slabše gume, slabše vzmetenje, postarano zračno hlajeno mašino, ki rada ribne :BUA: , zastarel dizajn ... :( Kaj pa sedaj? :D Bomo videli prodajne številke na koncu leta, pa ti bo vse jasno kaj je sedaj :naughty: !
premza Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Bomo videli prodajne številke na koncu leta, pa ti bo vse jasno kaj je sedaj :naughty: ! Nič ne bomo videli, ker Honda ne bo (tako kot zunaj) 1.4M, ampak AS-ovih 1.6M ! :angry:
Boječka Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Hočeš povedati, da ni bedaka, ki bi to kupil za 1,6M :hmm: ?
premza Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Nič nisem rekel o bedakih (ti se vedno najdejo), samo pravim, da bi lahko veliko več prodali, če bi bila cena primerna. B) Če pa se bo dalo motor, ko bomo v EU, "uvozit" brez večjih težav, bo pa res bedak tisti, ki jo bo pri nas kupil! :lol1:
bobokrajnc Objavljeno November 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2003 Za primerjavo samo!! V Italiji je bilo do konca oktobra prodanih rekordnih-skoraj 12000 kom Hornetov, 8600 kom CBR-k IN ...2200 kom Fazerjev 600, ter 4500 kom R6!!!!!!!!! Oziroma drugače povedano, razmerje prodanih motorjev -Hornet:Fazer znaša 6:1, ter CBR:R6 znaša 2:1!!!!!!!!!! Ampak ne pozabiti( že 10-ič) da je Hornet v Italiji neprimerno cenejši kot pri nas, ter je prav njegova ugodna cena razlog za popularnost. Pri nas je to razmerje ravno obratno, kar samo dokazuje nesposobnost oz. požrešnost uvoznika!!!! Kot zanimivost samo, je pa model Yamaha TDM daleč najbolje prodajan v svojem razredu z 2900 kom!! Vir Motonline.com(mercato) LP Bobo B)
Boječka Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Ja italijani so pripadni Hondi, kot so slovenci Yamahi :) ! Razlog so pa verjetno cene in Rossi B) !
SiR Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Za primerjavo samo!! V Italiji je bilo do konca oktobra prodanih rekordnih-skoraj 12000 kom Hornetov, 8600 kom CBR-k IN ...2200 kom Fazerjev 600, ter 4500 kom R6!!!!!!!!! Oziroma drugače povedano, razmerje prodanih motorjev -Hornet:Fazer znaša 6:1, ter CBR:R6 znaša 2:1!!!!!!!!!! Ampak ne pozabiti( že 10-ič) da je Hornet v Italiji neprimerno cenejši kot pri nas, ter je prav njegova ugodna cena razlog za popularnost. Pri nas je to razmerje ravno obratno, kar samo dokazuje nesposobnost oz. požrešnost uvoznika!!!! Kot zanimivost samo, je pa model Yamaha TDM daleč najbolje prodajan v svojem razredu z 2900 kom!! Vir Motonline.com(mercato) LP Bobo B) Pa kaj se tolko usajate glede cen. Uvoznik se pač odloči, ali bo prodal več motorjev po nižji ceni, ali manj motorjev po višji ceni. Vse je odvisno tudi od kapitala, ki ga ima na začetku sezone za vnaprejšnje plačilo motociklov, pa od velikosti trga, od kupne moči, od "zanimivosti motociklov" in od tega, koliko motociklov mu je izdelovalec sploh pripravljen dobaviti. Slovenskim uvoznikom je zagotovo težko pogajati se recimo z izdelovalcem o tem, ali bodo vzeli 150 ali 200 ali 250 motorjev - ker so vse tri količine za izdelovalca popolnoma neopazne... Zato tudi uvozniku ne da nekega hudega popusta... In če se proda malo motorjev (razlika 150/250 pri tem nima veze, kajti veliko motorjev bi bilo recimo 2000 Yamah, ali 2000 Hond), potem so tudi začetni letni stroški takšnega biznisa veliki... Zato verjamem, da slovenski uvozniki ne morejo imeti niti "normalnih" cen, kaj šele "nizke cene". Sploh v primerjavi z grosisti iz tujine... ERgo - cene so lahko verjetno bistveno nižje, ampak potem ne bo osnovne garancije ,servisa in podobnih zadev, ali pa bodo vse poprodajne aktivnosti še bistveno dražje in še slabše organizirane. O požrešnosti uvoznika pa ne bi izgubljal besed - vsak fura biznis po svoje. Vsak kupec pa ima pravico iti drugam. Samo ne pljuvat povsod okoli po prodajalcu, ki vam ni všeč. Lahko kvečjemu hvalite tistega, ki vam je všeč. :kva1:
Boječka Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 (popravljeno) nej pohvalim HMC - posebej Mirota, ki ima kot bivši dirkač zeloo veliko izkušenj in res zna svetovati pri nakupu (prodaja honde & yamahe - ugante kerih proda več) Proda ti tistega, pri katerem več zasluži :lol1: !!! Popravljeno November 21, 2003. Popravil SymRu
bobokrajnc Objavljeno November 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 23, 2003 Slovenskim uvoznikom je zagotovo težko pogajati se recimo z izdelovalcem o tem, ali bodo vzeli 150 ali 200 ali 250 motorjev - ker so vse tri količine za izdelovalca popolnoma neopazne... Zato tudi uvozniku ne da nekega hudega popusta... In če se proda malo motorjev (razlika 150/250 pri tem nima veze, kajti veliko motorjev bi bilo recimo 2000 Yamah, ali 2000 Hond), potem so tudi začetni letni stroški takšnega biznisa veliki... Zato verjamem, da slovenski uvozniki ne morejo imeti niti "normalnih" cen, kaj šele "nizke cene". Sploh v primerjavi z grosisti iz tujine... ERgo - cene so lahko verjetno bistveno nižje, ampak potem ne bo osnovne garancije ,servisa in podobnih zadev, ali pa bodo vse poprodajne aktivnosti še bistveno dražje in še slabše organizirane. O požrešnosti uvoznika pa ne bi izgubljal besed - vsak fura biznis po svoje. Vsak kupec pa ima pravico iti drugam. Samo ne pljuvat povsod okoli po prodajalcu, ki vam ni všeč. Lahko kvečjemu hvalite tistega, ki vam je všeč. :kva1: Kako pa je uspelo podjetju DKS z "nekaj" Kawasaki-ji izbojevati nižje cene kot v EU( kljub 2 letni garanciji in servisu)?????, kako je uspelo Delta team-u iti pod ceno z Yamaha-mi????? Zastopniki v EU bi se lahko celo pritožili(primer z WV v nemčiji), pa se ne saj velja SLO skupaj z vzhodnimi sosedami za države nekdanjega "vzhodnega bloka" oz. države v razvoju-tranziciji, kjer kupna moč ni tako velika in temu se podrejajo tudi proizvajalci! Zaradi tega so tudi avtomobili cenejši kot v EU!.......Pa ne bi več diskutiral, dejstvo je da lahko zastopnik(AS Domžale) ponudi konkurenčne cene, kar dokazuje z nekaterimi(redkimi) modeli ki so celo cenejši, v primeru novega modela Honde CBF pa so se odločili za lastno formulo oz. izenačili ceno z novim Fazerjem( kao, saj imata oba 600ccm)!!!!!! Zavedati pa se je treba nečesa drugega, vsi ti preplačani motorji bodo imeli enkrat kot rabljeni enako ceno kot v EU!!!!!!! Bodočega kupca bo en drek brigalo koliko si ti dal za motor, cena rabljenega bo odvisna od cene novega motorja in če ta znaša 6500Eur(v EU za CBF 600) si izgubil še preden vidiš svoj motor 166.000SIT!!!!!!!!! LP Bobo B)
ceco Objavljeno November 24, 2003 Opozori Objavljeno November 24, 2003 Ehhh, pustite AS na miru. Saj sploh nimajo statusa kot ostali nacionalni uvozniki. Kupujejo pri Italijanih. Kar pač ostane. Posolite še z osebnimi karakternimi značilnostmi ljudi, ki furajo posel, pa ste v realnosti. Da bi kdo od njih kaj razmljišljal, kako bo po vstopu v EU, ... SF -Sci .... Prideš, pogledaš, kupiš ali pa odideš kam drugam. Velja po 6. aprilu 2004. Raje kak teden kasneje, ker bo zaradi ukinitve carine zmeda.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se