Skoči na vsebino

REGISTRACIJA SAMO ŠE ZA BOGATE!!!!


XRV-rider

Priporočene objave

Imam eno vprašanje in upam, da to ni bilo že prediskutirano (nisem našel). Imeli smo eno razpravo o zeleni karti. Mislil sem, da je to zavarovanje, če greš čez mejo, sem pa zdaj slišal, da si itak že zavarovan in tega ni treba dodatno plačevat. Zelena karta naj bi bila le za Srbijo in Črno goro :? A so to le miti in legende?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje in upam, da to ni bilo že prediskutirano (nisem našel). Imeli smo eno razpravo o zeleni karti. Mislil sem, da je to zavarovanje, če greš čez mejo, sem pa zdaj slišal, da si itak že zavarovan in tega ni treba dodatno plačevat. Zelena karta naj bi bila le za Srbijo in Črno goro :? A so to le miti in legende?

Zelene karte so bile včasih pogoj za v tujino, danes niso več. Se pa marsikaj z zeleno karto zunaj lažje in hitreje zrihta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tujino si zavarovan, če imaš doplačanih 11 % na premijo (dodatek za tujino). Zelena karta je dodatni strošek, ki ni obvezen, je pa verjetno priporočljiv in pri vsem skupaj je tistih 1000 tolarjev le še kaplja v morje.

Če nimaš doplačanih tistih 11 % za tujino in če v tujini zaradi lastne krivde tresneš v drugega, ti bo zavarovalnica pokrila odgovornost do oškodovanca minus 11 %.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajte to razjasnit malo na izi sem še zaspan pa ne zastopim čisto prav:

a zeleno karto potem potrebujem samo zaradi hitrosti izplačila škode ki sem jo povzročil v tujini?

če ne doplačam 11% za tujino, si obremenim svoj proračun, če v tujini nekoga tresknem za teh 11%,

a je res :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11% znasa doplacilo na osnovno premijo zavarovanja.

1.000 sit pa znasa placilo listka, pildka, papircka, ki je postempljan, podpisan, vsebuje stevilko police in ostale malenkosti.

Z njo pa na carini ali mozem postave pokazes, da si posteno placal tistih 11% :wink: ker oni itak ne morejo prebrat cele police :roll:

Torej ce se cjazis po tujini vec kot 0 krat potem se pac zavarujes za primer povzrocitve nesrece proti tretji osebi 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zdaj mi pa tole razloži...namreč, kaj je zate registracija? Jaz si kot registrirano vozilo predstavljam tako, ki izpolnjuje vse pogoje, da se lahko z njim legalno voziš in vozilo brez veljavne nalepke za moje pojme ni registrirano.

Vsi papirji razen nalepke veljajo celo leto ...

Kdaj si zadnjič pogedal v prometno dovoljenje :?: :shock: :? :idea:

nikjer ni datuma do kdaj velja 8) ...zakaj :?: ...zato, ker je edini merodajni dokument, do kdaj velja registracija... nalepka :idea: :wink:

P.S.

Zakaj nisi odgovoril na moje vprašanje:

...zdaj mi pa tole razloži...namreč, kaj je zate registracija?

matr si se zakačil ... :shock:

Moj primer od lani:

pridem marca registrirat ... grem direkt na registracije ... plačam vse za celo leto. Tehničnega ne grem delat, ker bo motor star 3 leta šele avgusta.

Me na šalterju vpraša gospa, če mislim delat tehničnega sedaj, pa rečem, da bo motor star 3 leta šele avgusta in da mi ni treba.

Ona reče ok, "potem dobite nalepko veljavno do avgusta in pridete takrat na tehnični pregled".

Zame je to registarcija za celo leto, razen nalepke (ki je le potrdilo o tehnični ustreznosti vozila). Vsi ostali dokumenti, prometna, zavarovalna polica itd... ostanejo enaki.

Seveda sem se obrnil, šel po motor in naredil tehničnega takoj ... voila.

Zdaj pa sam oceni kakšna je ta registracija... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je. Zelena karta je samo neobvezno potrdilo. Republika Slovenija, oziroma nekakšno združenje zavarovalnic v njej je podpisala z mednarodnim birojem zavarovalnic pogodbo, v kateri piše nekako takole, da velja za vozila, registrirana v R. Sloveniji, da so zavarovana za odgovornost do tretje osebe, če imajo na sebi veljavne registrske tablice + veljavno prometno dovoljenje + veljavno nalepko. Zato na meji Italijanom in Avstrijcem in še kakšnim drugim tudi ne, ni več potrtebno kazati zelene karte.

Če tresneš v tujini brez zelene karte, bo tvoja zavarovalnica kljub temu poravnala škodo. Če pa imaš zeleno karto, bo storila isto, le verjetno manj komplikacij in sumničavih pogledov boš deležen na mestu nesreče s strani tuje policije in oškodovanca.

Tistih 11 % pribitka je interna zadeva naših zavarovalnic in nas, kot strank. Če jih imaš plačane, potem bodo škodo v tujini izplačali, do dogovorjenega zneska seveda, sicer pa ti bodo vrtali luknjo v koleno, dokler ne boš izpljunil tistih 11 % soudeležbe.

Teh 11 % pribitka opravičujejo s tem, da so v tujini dražje servisne ure in odškodnine za bolečine in psiho in invalidnost so tudi večje, kot je v navadi pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brrrrrrrm a to pomeni da še nismo v evropi ja zakaj smo se pa boril :D :D

Mislim, da je napisal lepo in sterilno tujina... torej evropa smo mi ostalo je tujina :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je. Zelena karta je samo neobvezno potrdilo.

Zakaj potem It. policisti zaračunajo 400.000 lir ( cca leto nazaj ) pri prometni nesreči zaradi tega, ker imaš zeleno karto doma ?

Tudi na amzs.si sem zasledil opozorilo da imaš zeleno karto s sabo.

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj zato sem pa eno stran nazaj zapisal, da je priporočljivo investirati tistih 1000 tolarjev v zeleno karto. Na tistih 2 kvadratnih metrih, na karterih stojita ti in tuji policaj, je policaj pač vsa razpoložljiva oblast, razen če nisi dobro podkovan v njihovi zakonodaji, da mu začneš na pamet stresati ustrezne člene zakonov in številke njihovih uradnih listov. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako da ni mogoče cestnine plačati samo za 6 mesecev, če pa imaš na avtu dvakrat na leto tehničnega pa te vseeno dvakrat olupijo?

saj cestnina nima veze s tehničnim, a je res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako da ni mogoče cestnine plačati samo za 6 mesecev, če pa imaš na avtu dvakrat na leto tehničnega pa te vseeno dvakrat olupijo?

saj cestnina nima veze s tehničnim, a je res?

Za vsako vozilo, staro nad dvanajst let zaračunajo samo polletno cestnino (osebne izkušnje z motorjem in avtomobilom).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne sprašujem na zavarovalnico. V SLO povzročim na vozilu registriranem v tujini škodo. Ali potrebujem zeleno karto, da moja zavarovalnica poravna vse stroške?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne sprašujem na zavarovalnico. V SLO povzročim na vozilu registriranem v tujini škodo. Ali potrebujem zeleno karto, da moja zavarovalnica poravna vse stroške?

Ne, ker je zelena karta "zavarovanje za tujino", ti pa si povzročil škodo v Sloveniji. Kam bi pa prišli, če bi morali mi sami plačevati za v naprej riziko za tuje državljane. Pred leti, ko sva imela z Maticom kot drugi avto enega starega jugota, s katerim sva se vozila samo po Ljubljani, nisva nikoli kupovala zelene karte niti plačevala zavarovanja za tujino, ker so nama na zavarovalnici razložili, da tega ne rabiva, če ne greva z avtom čez mejo. Tako sva prišparala kar nekaj dinarčkov, saj je bilo zavarovanje temu primerno cenejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še eno vprašanje zgolj meni v uteho. Ampak saj tujec bo moral avto popravljeti in vse ostalo delati v tujini. Ali niste rekli, da je teh 11% za dražje delo, za dodatne proceduralne stroške za mednarodno posredovanje zavarovalnic?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še eno vprašanje zgolj meni v uteho. Ampak saj tujec bo moral avto popravljeti in vse ostalo delati v tujini. Ali niste rekli, da je teh 11% za dražje delo, za dodatne proceduralne stroške za mednarodno posredovanje zavarovalnic?

Če povzročiš škodo v tujini.Ne pa pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti lahko legalno tresneš tujca pri nas tudi brez tistih 11 %.

To je pač riziko zavarovalnice. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Glede zamujenega roka odjave in plačila 10.000 SIT ob ponovni prijavi (kot je pisalo v Večeru):

Januarja sem dobil obvestilo UE, da moram odjaviti motor. Naslednji dan sem ga odjavil, deponiral tablico in plačal 850 SIT.

Danes sem ga registriral, dvignil tablico in plačal 3.670 SIT za takse in prometno. Če se ne motim, se ob vsaki registraciji plača takso 850 SIT, torej mi je država ukradla 3.670 SIT. Verjetno je za mopede enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!