Jump to content
  • Sign Up
Kugelschreiber

MotoGP 2020

Recommended Posts

axaQ4

Hafizh Syahrin bo naredil "comeback" na Avintii in vse pojedu. Al pa Karel Abraham na satelitski ekipi Aprilie.

Edited by axaQ4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bmflar
pred 17 urami, Kugelschreiber pravi:

Se Marca Marqueza da ustavit? 

Seveda, montirajzl med šprikle prednjega kolesa pri 320 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

huh, mam filing, de Honda 2020 stroja ne bo lih ful stestirala. Stefan jo je razbil, Alex in Marc sta jih totalno sesula.
 

 

76D88215-86C7-46F2-99FC-AB3C7D8A476C.png

1C1CAD66-257C-49EB-90B4-E3B23A60B145.png
 

Yamaha pa ima vecji gobec? vecji gobec je vec moci :) 

7F7056BF-CE6F-498B-8D95-9E8B95546E38.thumb.png.2808158aeedbce60bddd9e274aa7a7f8.png
 

 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Rossi bo slalom vozu med bratoma Markez .. boste vidl :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 43 minutami, Kugelschreiber pravi:

Eno so ustimali!

a lih bodo sploh kj mel za dirkat v letu 2020 :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

No letos sem bil kar žalosten, ko so se Hongde mirno po ravnini sprehodile mimo konkurence, upam da bo 2020 kaj bolj konkurenčno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Katoom obupuje nad trellis štelom - https://www.crash.net/motogp/news/934478/1/espargaro-very-different-chassis-retains-ktm-dna

Očitno poslušajo Pedroso. Vsaj iz članka je to zelo jasno. Bo zanimivo spremljati razvoj (in rezultate).

Edited by jskrablin

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 18. 11. 2019 ob 8:17, axaQ4 pravi:

Hafizh Syahrin bo naredil "comeback" na Avintii in vse pojedu. Al pa Karel Abraham na satelitski ekipi Aprilie.

no no..saj ne more biti tako hudo..

yamahi manjka tistih 9km/h več po ravnini od honde..duce je v letošnji sezoni nazadoval/ni napredoval.. ker so mislili,da bodo vse dol udarli na ravnini jih je honda porazila na celi črti ..po ovinkih so bili pa slabši kot v 2018..

ko se markeza kantata - je postala honda bolj mila /mehkejša do ostalih?

Share this post


Link to post
Share on other sites
KennyJR
Ob 19. 11. 2019 ob 17:53, DAMI34 pravi:

No letos sem bil kar žalosten, ko so se Hongde mirno po ravnini sprehodile mimo konkurence, upam da bo 2020 kaj bolj konkurenčno.

Vsako leto in vsakič isto... Pa kaj pomaga pasti mimo na ravnini, če je to to... Prednost na ravnini je slaba prednost. MM je na PI padel mimo Viñalesa na ravnini... Je kdo opazil, kako je ostal pred njim v preostanku kroga? Sprednja guma je oddrsavala v vsakem ovinku, šel je čez mejo in uspel ostat spredaj... Če to nebi bil MM, ampak kdorkoli drug bi zmagal Maverick... Tolk o tej prednosti po ravnini... 

Jokanje v smislu, jaaa težko je prehitet, če te vedno pol na ravnini nazaj, bla bla bla... Te težave ima Rossi, že 7 let ne zna smiselno prehitet. Ne samo Ducatija in Honde, tudi Rinsa... 

Težko je prit mimo Ducatija, pa ne zaradi top speeda, ampak zaradi kvalitete motorja na zaviranju... 

Ta top speed mit se pojavlja že iz 2007 vsako leto posebej... Takrat je bila razlika očitna... 20kmh+... In pol vemo, kaj je bilo potrebno delat skozi ovinke, da je ostal spredaj, tudi, če je lahko vsakič na ravnini prehitel... V Mugellu, kjer mu pista ni pasala, je bil 4., kljub najdaljši ravnini. Ostalim Ducatijem celo sezono ni bilo pomoči, kljub 20kmh+ na ravnini. Capirex je zmagal šele v dežju. 

MM dirke na PI ni dobil zaradi par kmh na ravnini, prav tako ne Misana, kjer je Fabia dol butnil na ravnini. Je pomagalo, ampak prehitel ga je tako, da je bilo takoj nekaj m razlike.. Enako v motegiju... In tudi na Tajskem... Fabio je rabil cel krog, da mu je nazaj približal... Če bi bil takoj zadaj bi ga že prej napadel... In potem bi v zadnjem krogu videli enako zgodbo v obratni situaciji... 

Honda dobiva dirke zaradi MM, usmerili so nekaj več v moč motorja zato, ker je MM tako lažje.. Ampak plačuje davek v ovinkih... On ga lahko, ostali žal ne... S Stonerjem pri Ducatiju je bilo enako... 

Nekaj več moči na ravnini žal uspeha ne more prinest, tko naj vam bo tako ali pa drugače jasno... 

Aja še to dodam... Rins v Mugellu ni mel šans, ker so bili tam trije poleg... Če bi bil eden bi tudi s Suzukijem lahko zborbal z zmago na taki pisti, ker je bil v ovinkih najhitrejši... 3 v vsakem krogu je pa res mal težko prehitet... 

Edited by KennyJR

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 18 minutami, KennyJR pravi:

Nekaj več moči na ravnini žal uspeha ne more prinest, tko naj vam bo tako ali pa drugače jasno... 

A ni Dovi izjavil po Sepangu da se mu je Rossi prav smilil, ko ga je nekak stisnil mimo na zaviranju, pol pa je na prvi daljši ravnini sam gas odprl (Dovi) in malo počakal? Nekaj več moči je komot lahko razlika med prvim ali drugim (ali petim) mestom. Če hočeš ob trenutnih razlikah v MGP konstatno zmagovati, pol kombinacija motor-voznik ne sme imeti nekih izrazitih slabosti.

pred 26 minutami, KennyJR pravi:

Prednost na ravnini je slaba prednost. MM je na PI padel mimo Viñalesa na ravnini... Je kdo opazil, kako je ostal pred njim v preostanku kroga? Sprednja guma je oddrsavala v vsakem ovinku, šel je čez mejo in uspel ostat spredaj... Če to nebi bil MM, ampak kdorkoli drug bi zmagal Maverick... Tolk o tej prednosti po ravnini... 

Samemu sebi nasprotuješ. Če ne bi mel MM prednosti po ravnini bi ostal zadaj. Se pravi - prednost na ravnini je odločila dirko. Kot si sam pogruntal po ovinkih ne bi imel veliko možnosti priti mimo.

 

Se mi pa zdi tale Hondina strategija gradnje motorja izključno okoli MM precej tvegana. Ostali se zelo trudijo zmanjšati ali izničiti zaostanek. Ko jim bo to ratalo, bo šlo na nož. In ko gre na nož, se ljudje poškodujejo. Še ene take sezone kot je bila letošnja MM naslednje leto verjetno ne bo ponovil. In če se jim kam konkretno razsuje (kar se ob konstantnem tiščanju na polno bo), bojo začasno ostali brez MM in s svinjo, ki je nihče drug ni sposoben konstantno privlečti na prvo mesto.

https://www.crash.net/motogp/news/934577/1/marquez-i-want-fastest-bike-not-easier-bike

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 35 minutami, KennyJR pravi:

Vsako leto in vsakič isto... Pa kaj pomaga pasti mimo na ravnini, če je to to... Prednost na ravnini je slaba prednost. MM je na PI padel mimo Viñalesa na ravnini... Je kdo opazil, kako je ostal pred njim v preostanku kroga? Sprednja guma je oddrsavala v vsakem ovinku, šel je čez mejo in uspel ostat spredaj... Če to nebi bil MM, ampak kdorkoli drug bi zmagal Maverick... Tolk o tej prednosti po ravnini... 

Jokanje v smislu, jaaa težko je prehitet, če te vedno pol na ravnini nazaj, bla bla bla... Te težave ima Rossi, že 7 let ne zna smiselno prehitet. Ne samo Ducatija in Honde, tudi Rinsa... 

Težko je prit mimo Ducatija, pa ne zaradi top speeda, ampak zaradi kvalitete motorja na zaviranju... 

Ta top speed mit se pojavlja že iz 2007 vsako leto posebej... Takrat je bila razlika očitna... 20kmh+... In pol vemo, kaj je bilo potrebno delat skozi ovinke, da je ostal spredaj, tudi, če je lahko vsakič na ravnini prehitel... V Mugellu, kjer mu pista ni pasala, je bil 4., kljub najdaljši ravnini. Ostalim Ducatijem celo sezono ni bilo pomoči, kljub 20kmh+ na ravnini. Capirex je zmagal šele v dežju. 

MM dirke na PI ni dobil zaradi par kmh na ravnini, prav tako ne Misana, kjer je Fabia dol butnil na ravnini. Je pomagalo, ampak prehitel ga je tako, da je bilo takoj nekaj m razlike.. Enako v motegiju... In tudi na Tajskem... Fabio je rabil cel krog, da mu je nazaj približal... Če bi bil takoj zadaj bi ga že prej napadel... In potem bi v zadnjem krogu videli enako zgodbo v obratni situaciji... 

Honda dobiva dirke zaradi MM, usmerili so nekaj več v moč motorja zato, ker je MM tako lažje.. Ampak plačuje davek v ovinkih... On ga lahko, ostali žal ne... S Stonerjem pri Ducatiju je bilo enako... 

Nekaj več moči na ravnini žal uspeha ne more prinest, tko naj vam bo tako ali pa drugače jasno... 

Aja še to dodam... Rins v Mugellu ni mel šans, ker so bili tam trije poleg... Če bi bil eden bi tudi s Suzukijem lahko zborbal z zmago na taki pisti, ker je bil v ovinkih najhitrejši... 3 v vsakem krogu je pa res mal težko prehitet... 

Nikjer nisem zapisal, da je MM zmagal tako lahko, mali je itak zaenkrat najboljši, najbolj agresiven in največji fenomen trenutno v GP, mi je bilo pa moteče (bom drugače zapisal) taka razlika v moči posameznih agregatov. Vsaj meni, kot gledalcu mi sede zanimiva dirka, kjer uspe nekdo iz zavetrja komaj mimo in potem šele na zaviranju, prehiteti konkurenta.

GP gledam, ker mi je všeč borbanje, ker mi je všeč prehitevanje čez ovinke, po ravnini pač ne.

Ne morem pa se strinjati, da Honda izgublja čez ovinke, ker vsaj na uč ni videti.

Se pravi če matematično gledam, po ravnini ga poči, čez ovinke ga vsaj sledi, je rezultat jasen..oziroma je rahlo dolgočasen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KennyJR
pred 2 urami, jskrablin pravi:

Samemu sebi nasprotuješ. Če ne bi mel MM prednosti po ravnini bi ostal zadaj. Se pravi - prednost na ravnini je odločila dirko. Kot si sam pogruntal po ovinkih ne bi imel veliko možnosti priti mimo.

Ravno to... Ne nasprotujem samemu sebi, ampak to izpostavljam... MM ima tam prednost, po ovinkih pa slabost... In če spodaj odgovorim obema, tudi Damiju... Zakaj noben ne reče, kako je to brezveze, ker Yamaha leti tako dobro po ovinkih... Zakaj vsi vedno v motociklu vidijo samo HP in top speed? To je najmanj pomembno... Govora je o tem, kako se je Rossi Doviju smilil? Pa je res problem v motorju? Dej me spomni katero mašino je vozil zmagovalec tiste dirke? Hm... Zanimivo ane... Ja če bi Rossi izkoristil cel potencial motocikla, bi se Dovi lahko smilil samo sam sebi... Tako pa skozi celo progo ni pridobil kaj dosti in, Dovi pa je skočil mimo na ravnini... Res je, da na ravnini si težko slab ali dober, ker "samo gas odpreš", zato včasih zgleda, kot da ima tisti na ravnini večjo prednost... Ampak če Ducatija skozi hitre ovinke ne morš dobit, pol si pač prepočasen, to je dejstvo... In enako je z MM... On rabi močno mašino, ker v ovinkih že pohendla... Če ne drugače pa po rami in komolcu z drsečo prvo gumo... Na ravnini pa odpre gas in švigne mimo... Verjetno je taka želja zrasla v času, ko je borbal z Ducatijem, ki je bil po ravnini zelo hiter, medtem ko je v ovinkih po zaslugi majhne porabe gum, v zaključku dirke brez težav držal Hondo. Sedaj je zgodba malo drugačna in mogoče sploh ne bi bilo take potrebe, je pa MM tega vajen, na takem motorju uživa, tudi manj dolgočasno mu je in želi iti v tej smeri... Slej ko prej ga bo pa Fabio ali pa kdo drug v ovinkih taktično dobil in mu niti HP ne bo več pomagal... Potem bo pa spet kriza in bentenje... Fabio je že sedaj blizu, samo malo mu še manjka v direktnem boju... Predvsem izkušnje... Premalo možnosti za zmago je imel c preteklih letih in se mu pozna. 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ne morem pa se strinjati, da Honda izgublja čez ovinke, ker vsaj na uč ni videti. 

Koga si pa s tem učem gledal? MM? Ja on res ne izgublja... Si gledal ostale? Poglej jih... Pa še bova strinjala, da MM ne izgublja zaradi sebe in ne zaradi Honde... Zato ni videti na uč... 

Če dobro pogledaš zadnji krog v PI boš videl, da je sprednje kolo cel krog drselo, da je v LH prišel že napol na tleh in MV niti po hitrejši zunanji liniji niti blizu ni bil... 

Zato pa majo ostali težave.. V ovinkih izgubijo precej preveč, da bi lahko na ravnini to dobili nazaj... In definitivno tak razvoj motorja ni ok... Ne samo zato, ker MM ni večen... Tudi zato, ker MM ne bo mogel ves čas na zrak način zmagovat... Ampak kaj pa je to problem... Honda bo v primeru slabe prve polovice sezone vzela stvari v svoje roke in konec sezone bo na testiranjih za prihodnjo že čist drug moped... Tako pač je... Bilo... In bo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KennyJR

Me je pa Alex zelo razočaral na testu... Nekje v rangu Binderja... Lecuona je z eno dirko več daleč pred obema... Nevem no... Meni de zdi, da si Alex ne zasluži GP sedeža... Letos je bil prvak bolj po zaslugi slabe forme KTM-a v prvi polovici sezone... Ostali pa niso bili ravno neka huda konkurenca... Ni ravno nek talent na nivoju Fabia, Vinalesa ali Rinsa... Niti Morbidelija ali Millerja... Bolj nekje Rabat, Luthi, Bagnaia... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 minutami, KennyJR pravi:

 

Koga si pa s tem učem gledal? MM?

a naj bi JLo? :P

 

Valda se strinjam, da MM pohendla. Ti lahko celo disertacijo spišeš, dokler po ravnem nekdo v izi švigne mimo je z vidika gledalca (mene) dolgočasno. Pa ne rabim niti vedeti, kako prehrano je imel MM, pa koliko ogrete gume Dovi itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
On 11/4/2019 at 8:02 PM, Kugelschreiber said:

Cist mimgrede.  Zarco je Mira konc dirke obiskal u boksu, in se mu opravicil, de ni racunal da bo tam....ukvarjal se je samo z Millerjem....

 

nek se kuha pri avintiji.  


no, pa se je skuhalo. 
 

https://www.gpone.com/it/2019/11/24/motogp/ufficiale-abraham-fuori-dalla-motogp-spunta-la-ducati-per-zarco.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Zgleda da bo moral Katoom Pedrosi kak bonus plačati - https://www.crash.net/motogp/news/934603/1/espargaro-new-chassis-everything-came-so-easy

 

Citiraj

“We had a better pace for sure. After the 30.6 I came into the pit because I was not understanding it so much but we could take a very good rhythm better than we could all weekend in Valencia. I’m happy and very pleased. We are growing and we touched what we are asking for and that’s important.”

Does he feel he is now closer to a solid working base set-up than before? “When I was saying that I was testing a lot of things this was not a criticism but to say it was a hard job.

 

“I was super-happy that KTM were bringing a lot of things in these three years to be better otherwise we would not be here where we are at the moment.

“So, for sure now everything is going now in slow-motion compared to the beginning and the very new and very big parts [fall] to one guy in the factory who is Dani Pedrosa and when we get it on the track then it is better.

“This is different to the past. We had Mika [Kallio], for sure, but we had no time and we had to bring it straight into the racing. We were always too fast! Now we are in a different story.”

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!