Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Viktor_Denac

A2 izpit (vse, kako, kaj, kdaj, kateri motor., o blokadah..)

Recommended Posts

Viktor_Denac

Pozdravljeni sovozniki,

Sem trenutno na 125cc (vem vem še čisti začetnik (vozim Aprilio RS125)) in me zanima kakšne so moje opcije za nabavo CESTAKA, ki je istočasno dovolj zabaven in prav tako legalen v primeru, da me ustavijo. Prebral sem kar nekaj forumov vendar ne morem zmetati skupaj vseh priporočil. Želel sem si vzeti nekaj v ranku Suzuki 600 GSX-R ali R6 vendar sta vseeno "premočna" za blokiranje na 35 kw, ki so potrebni za opravek tehničnega, zavarovanja in legalnosti v primeru, da te ustavi prometnik ali policaj.

Vesel bi bil vsakega priporočila saj iskreno nimam pojma kaj si naj uzamem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Moj nasvet - vzemi nekaj, kar se zlahka proda naprej. Recimo kaksen blokiran ER-6, po moznosti z ABS, ki je v primerjavi z izvirnimi A2 motorji (ninja 250, MT-03 itd) ze kar tapravi motor. Ce se pojavi potreba in/ali priloznost, ga prodas naprej, in kupis nekaj takratnjim trenutnim potrebam primernega. ;) 

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien

ali pa naprimer ninja 400. vse 600ccm+ ss motorje lahko pozabiš ker je moč/kg prevelika. tudi če uvoziš blokirano r6 na 35kw je NE smeš voziti legalno. oziroma zanjo nimaš izpita kljub 35kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 9 urami, Viktor_Denac pravi:

Pozdravljeni sovozniki,

Sem trenutno na 125cc (vem vem še čisti začetnik (vozim Aprilio RS125)) in me zanima kakšne so moje opcije za nabavo CESTAKA, ki je istočasno dovolj zabaven in prav tako legalen v primeru, da me ustavijo. Prebral sem kar nekaj forumov vendar ne morem zmetati skupaj vseh priporočil. Želel sem si vzeti nekaj v ranku Suzuki 600 GSX-R ali R6 vendar sta vseeno "premočna" za blokiranje na 35 kw, ki so potrebni za opravek tehničnega, zavarovanja in legalnosti v primeru, da te ustavi prometnik ali policaj.

Vesel bi bil vsakega priporočila saj iskreno nimam pojma kaj si naj uzamem.

ninja 650

https://www.kawasaki.eu/en/products/Supersport___Sport/2020/Ninja_650/overview?Uid=08CFUQlcUVpeUAtYWwtfXFpcW1ANDApeDAlQWw5QDg5YXwk

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, Viktor_Denac pravi:

Pozdravljeni sovozniki,

Sem trenutno na 125cc (vem vem še čisti začetnik (vozim Aprilio RS125)) in me zanima kakšne so moje opcije za nabavo CESTAKA, ki je istočasno dovolj zabaven in prav tako legalen v primeru, da me ustavijo. Prebral sem kar nekaj forumov vendar ne morem zmetati skupaj vseh priporočil. Želel sem si vzeti nekaj v ranku Suzuki 600 GSX-R ali R6 vendar sta vseeno "premočna" za blokiranje na 35 kw, ki so potrebni za opravek tehničnega, zavarovanja in legalnosti v primeru, da te ustavi prometnik ali policaj.

Vesel bi bil vsakega priporočila saj iskreno nimam pojma kaj si naj uzamem.

nekateri proizvajalci imajo tudi na svoji internetni strani objavljene modele za A2 kategorijo

primer, kawasaki ima tudi A2 klaso:

https://www.kawasaki.eu/en/products

 

Veliko informacij je tudi v tejle temi, uporabi iskalnik ali pa preberi

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ChuckNorris

Možnosti so če je dosti denarja. Nisi povedal koliko misliš zapravit, al hočeš novo al rabljeno...

Dejstvo je pa da si omejen na 35kW tako da r6, GSX-R zaenkrat odpadeta. 

Če res mora bit "cestak" maš r3, ninđo400 in CBR500.

Drugače je pa boljša izbira blokiran naked v rangu 650cc. MT07, Z650, SV650... Zelo verjetno da boš na takšnem motorju vozil v avtošoli za A2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
pred 15 minutami, ChuckNorris pravi:

Možnosti so če je dosti denarja. Nisi povedal koliko misliš zapravit, al hočeš novo al rabljeno...

Dejstvo je pa da si omejen na 35kW tako da r6, GSX-R zaenkrat odpadeta. 

Če res mora bit "cestak" maš r3, ninđo400 in CBR500.

Drugače je pa boljša izbira blokiran naked v rangu 650cc. MT07, Z650, SV650... Zelo verjetno da boš na takšnem motorju vozil v avtošoli za A2.

ni omejen samo na 35kw. kar se rado pozabi (in v tujini se najdejo R6 blokirane na 35kw) ampak poleg 35kw še na masa/moč motorja (na pamet mislim da je to max 0.2kw/kg ali nekaj podobnega) in pa izvorna moč motorja (max 70kw).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ChuckNorris

Da, zakon zapoveduje tisto kar si napisal.

Ampak r6 po nobeni računici ne pade not(mogoče kakšen starejši model).

masa: 181kg

moč: 87kW

Razmerje moč/masa je 0.48 kar je absolutno preveč.

Saj bo fant imel priliko kupit raketo, ampak zaenkrat bolje vozit nekj bolj obvladljivega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
Pravkar, ChuckNorris pravi:

Da, zakon zapoveduje tisto kar si napisal.

Ampak r6 po nobeni računici ne pade not(mogoče kakšen starejši model).

masa: 181kg

moč: 87kW

Razmerje moč/masa je 0.48 kar je absolutno preveč.

Saj bo fant imel priliko kupit raketo, ampak zaenkrat bolje vozit nekj bolj obvladljivega.

sej glih to hočem povedat 😃 da tudi če najde r6 blokirano na 35kw je vseeno nesme vozit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
garlic

Sam imam opravljen A2 izpit in kupujem motor. Da se ne bi preveč omejeval z izbiro gledam tudi motorje, ki niso blokirani na 35kW. Motor bi peljal blokirat in se normalno vozil z njim. Težava je edino, kako ga spravim do servisa kjer to opravljajo. Kombija ne bi ravno najemal, kolega pa se je ponudil, da mi ga on pelje na blokiranje (ima A kategorijo). Zanima me, če je to že kdo kdaj delal oz. kakšna je praksa okoli tega? Se naredi kupoprodajna pogodba med mano in prodajalcem, kolega je samo v registrski? Se naredi pogodba med prodajalcem in mojim kolegom slednji pa po blokiranju meni proda motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Če se ne motim, motorja, za katerga nimaš izpita ne moreš registrirati nase (lahko si pa lastnik). Tukaj je edina rešitev, da ga prejšnji lastnik pelje na servis, ga tam pusti, prepis pa naredita po končnem blokiranju.

Edited by Buschi

Share this post


Link to post
Share on other sites
b2z25

Podobno je lani naredil sin:  prodajalec je motor pustil pri serviserju, naredili prepis. Servis izvedel vgradnjo blokade in homologacijo, nato na UE opravili registracijo in dvignili nove tablice ter motor odpeljali. Zaključeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
garlic

Hvala za odgovore. Sem našel tudi razlago (povzetek) zakona:

Vozilo lahko novi lastnik registrira na svoje ime, tudi če nima veljavnega vozniškega dovoljenja, vendar pa mora v tem primeru določiti "uporabnika vozila". Ta mora imeti veljavno vozniško dovoljenje za to vozilo.

Za uporabnika bom določil kolega s polnim A izpitom ki bo tako prijazen, da mi bo motor zapeljal na servis kjer bodo namestili blokado ostalo bomo pa potem urejali naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FatAndFurious

Živjo, samo na hitro vprašanje, če je motor omejen recimo na 25kw...kako se to pozna na dolgi rok? Znanec kupuje motor ki ima blokado na 25kw ali 35kw ne vem točno, vfr800, nek starejši letnik okrog 2005. Kako se takšna blokada sploh vgradi, sklepam da je samo ploščica z manjšo luknjo v avspuhu? Kako blokada vpliva na motor....deluje blagodejno po več tišoč kilometrih ali je to bolj strup za motor? Če bi vzeli motor z recimo 100.000km, eden nikoli z blokado, eden od začetka z blokado, kakšna bi bila razlika, bi se kaj poznalo po 100.000km? On bi to blokado seveda vzel ven, je to težek postopek?

In pa kako je potem s tem če je v prometni oz. v homologaciji vpisano 25kW, on jo pa vzame ven, je treba spet na homologacijo še enkrat ker je dal blokado ven ali pa mogoče ni treba ker ima A neomejeno izpit?

Hvala za odgovore.

Edited by FatAndFurious

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 17 urami, FatAndFurious pravi:

Živjo, samo na hitro vprašanje, če je motor omejen recimo na 25kw...kako se to pozna na dolgi rok? Znanec kupuje motor ki ima blokado na 25kw ali 35kw ne vem točno, vfr800, nek starejši letnik okrog 2005. Kako se takšna blokada sploh vgradi, sklepam da je samo ploščica z manjšo luknjo v avspuhu? Kako blokada vpliva na motor....deluje blagodejno po več tišoč kilometrih ali je to bolj strup za motor? Če bi vzeli motor z recimo 100.000km, eden nikoli z blokado, eden od začetka z blokado, kakšna bi bila razlika, bi se kaj poznalo po 100.000km? On bi to blokado seveda vzel ven, je to težek postopek?

In pa kako je potem s tem če je v prometni oz. v homologaciji vpisano 25kW, on jo pa vzame ven, je treba spet na homologacijo še enkrat ker je dal blokado ven ali pa mogoče ni treba ker ima A neomejeno izpit?

Hvala za odgovore.

bo kar tule prava tema za nadaljevanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!