Skoči na vsebino

MACBOR - Honda? BMW? Vsega malo... JAWA RVM 500, Brixx Venturi 500, Tekken RVM 500, ...od kopij, do nelojalne konkurence, do expanzije čajna tržišča....tudi splošen čvek


MiNa

Priporočene objave

pred 14 urami, Pajk pravi:

Meni je prvi s tem sistemom. Tako, da jaz se ga moram še navadit. Armaturka pa prikazuje vse možne podatke in je touchscreen do 30 km/h( lahko naštimaš se mi zdi do 10-20-30 km/h). Po tej brzini ti več ne dovoli drkati s prsti po njej. In največji minus ( zame ) je, da spremembo režima vožnje (jih ima 6), lahko spreminjaš samo pri 0 km/h. Ne moreš med samo vožnjo. In ko ga ugasneš, se sam ponastavi na sport način. 

ro kar si zapisal je lepo prikazano na videoposnetku. Sicer pa 30km/h boš težko pipkal po armaturki, ker boš vse falil :P . Za mode vožnje si lahko nastaviš hitro tipko. Je pa res, da za razliko od mojga ktm al pa huse tega ne moreš početi med vožnjo, ampak se moraš ustavit. Tip, ki je naložil posnetek sicer špekulira, da bo v prihodnosti posodobitev (da zadeva ima WIFI in možnost online posodobitev kar doma) in bo motor obdržal željen program, oziroma bo možna sprememba med vožnjo.

Kviki rabi obrate da dobro dela, to je uporabno nekje med 3.5 al 4 pa naprej.

 

Kak je servisni interval? Cena 200€ je "naša" cena. Žal.

Kako se ti zdi agregat, moč, podajanje moči itd..

Teža 230kg al nekaj čez je sicer kar visoka, nekaj vrže dodatno železje, ampak 20kg manj se pozna. Še najbolj me moti ker pri Explore verziji ni 18 in 21 col pnevmatik.

 

Tale je ravno odpikal 1600km v dveh dneh mešano, od terena do asfalta. Fantje so zelo realni pri ocenah.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, DAMI34 said:

ro kar si zapisal je lepo prikazano na videoposnetku. Sicer pa 30km/h boš težko pipkal po armaturki, ker boš vse falil :P . Za mode vožnje si lahko nastaviš hitro tipko. Je pa res, da za razliko od mojga ktm al pa huse tega ne moreš početi med vožnjo, ampak se moraš ustavit. Tip, ki je naložil posnetek sicer špekulira, da bo v prihodnosti posodobitev (da zadeva ima WIFI in možnost online posodobitev kar doma) in bo motor obdržal željen program, oziroma bo možna sprememba med vožnjo.

Kviki rabi obrate da dobro dela, to je uporabno nekje med 3.5 al 4 pa naprej.

 

Kak je servisni interval? Cena 200€ je "naša" cena. Žal.

Kako se ti zdi agregat, moč, podajanje moči itd..

Teža 230kg al nekaj čez je sicer kar visoka, nekaj vrže dodatno železje, ampak 20kg manj se pozna. Še najbolj me moti ker pri Explore verziji ni 18 in 21 col pnevmatik.

 

Tale je ravno odpikal 1600km v dveh dneh mešano, od terena do asfalta. Fantje so zelo realni pri ocenah.

 

Prvi servis je na 1.000 km, na 5.000 priporočljiv, na 10.000 obvezen. Za tako "majhen" agregat (v garaži imam še Bandita 1250 in od kolege Triumpha Explorer 1200), pa je presenetljivo živ in poskočen. Podajanje moči je kar nekako eksplozivno ( nisem navajen ride by wire). Ni tiste "traktorske" linearnosti, kot sem jo vajen na ostalih dveh. In čeprav je "samo" 800 ccm, je čisto zadosti za uživanje v vožnji, prehitevanju... Za hitro tipko sem si nastavil bližnjico do režimov vožnje in gretje ročk in sedeža. 231 kg pa se v vožnji sploh ne opazi (vsaj jaz ne). Čista igračka (kakšen je šele Kove😛😛😛). Dimenzije gum so 19/17, ampak to je bolj touring kot enduro. Nekako 80-90% asfalta, ostalo pa kakšen makadam. Seveda odvisno od šoferja😉. Za dolgotrajno potepanje po svetu je to to( spet govorim zase).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za agregat me ne skrbi, 30kek mam na KTM 790ki, ki je verjetno skoraj identična in narejena pri njih (če se ne motim).

Bom reku takole: CF 800 se mi kar dopade. Olje pa tudi jaz menjam raje na 10 kek, kot na 15 kot je po knjigi. Velik je počasne vožnje, pa makedam, prah itd..

Airbox ima pod sedežem kot ima KTM?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Pajk pravi:

Ja

Pa če ti nad 130 še žvižga, spusti šipco nad armaturko za 1cm  ekonom lonec izgine😉 L.p.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je trenuten trend.

Primerljiv s tem.

image.png.e96f33bc2bb9f7656064c70b1958d909.png

image.png.e0bb27301d3dde52f1f4f052bf9ddfcc.png

Primerljivo, a vseeno velika razlika, ko pri nas kupiš "adventure" motor in ugotoviš, da je vse asfaltirano, tam ko pa ni pa se ne smeš vozit...

Ampak važno je, da si v trendu.

In potem pride nasproti še poceni Kitajec, sestavljanka, ...

Pogrešam ponudbo tam 250-400, ker 500 je pretežak kljub vsemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene iz Avto neta: Kitajc 6900 Eur. Honda NX 500 ABS 7500 Eur.

Kitajc ni pocen. Armaturka iz 90.let. Odločitev ne bi bila težka. 

Za ta dnar verjamem da mora bit kove zlo kvaliteten. Vsaj moral bi bit. 

Za 500-1000 eur razlike mam še vedno raje v garaži japonca.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, kaizer pravi:

Pa če ti nad 130 še žvižga, spusti šipco nad armaturko za 1cm  ekonom lonec izgine😉 L.p.

štandard za vse motorje :D

 

pred 4 urami, luxsa pravi:

Kitajci sprot ne bojo mogel tok mopedov narest kolkr jij boste motomodrovalci pokupil. 🤣

prjatu, na kilo na kilo jih bomo kupovali. :P Za ceno enga bmw 1300gs, bom nabavil 3 enake motorje. En bo za k maši, drug za blato, tretji pa za razervne dele 🤪

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, skalar36 pravi:

 

Za 500-1000 eur razlike mam še vedno raje v garaži japonca.

se strinjam z izjavo ampak:

elektronika, čipi in podoben šrot, delajo vse kitajci. Nemški in Avstrijski proizvajalci so določene proizvodne obrate preselili v Azijo, al pa se določena komponenta dela v Aziji, plastika se itak štanca v Aziji, pol pa skup mečejo BMWje v EU, recimo zaspani Turki al pa poceni izbeglice v Nemčiji... :P

mal pretiravam, ma globalizacija je zabrisala meje.

Al pa Japonc vs Korejc? Ni razlike... 

pred 17 urami, Snečer pravi:

 

Pogrešam ponudbo tam 250-400, ker 500 je pretežak kljub vsemu.

Skuterji so poceni, pa niso za odvenčr, se pravi vse legalno prava kubatura, pa še šaltat ne rabiš :P, pa tut težki niso, vsaj tisti od 250ccm :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

se strinjam z izjavo ampak:

elektronika, čipi in podoben šrot, delajo vse kitajci. Nemški in Avstrijski proizvajalci so določene proizvodne obrate preselili v Azijo, al pa se določena komponenta dela v Aziji, plastika se itak štanca v Aziji, pol pa skup mečejo BMWje v EU, recimo zaspani Turki al pa poceni izbeglice v Nemčiji... :P

mal pretiravam, ma globalizacija je zabrisala meje.

Al pa Japonc vs Korejc? Ni razlike... 

Skuterji so poceni, pa niso za odvenčr, se pravi vse legalno prava kubatura, pa še šaltat ne rabiš :P, pa tut težki niso, vsaj tisti od 250ccm :D

 

 

Lej, nč ne sodim. Sam še vedno raje kupim malenkost dražjega japonca, kot pa kitajca. Kokr imam izkušenj se japonc redko pokvari in večinoma ne šparajo, tam kjer se ne sme. Po toliko letih in dobrih izkušnjah z japonci jim je precej lažje zaupat.

Pri kitajskih izdelkih sm se pa nekako navadu da šparajo nekje , kjer se ne vidi in se z leti pokaže. Resnično upam, da prodaja kove v Slo steče, pa da se dokažejo, da so dobri, ker so japonski motorji postali predragi, evropski majo pa preveč ene nezanesljive krame gor.

Kove rally se mi izredno dopade. Če ga kmet ne bo frderbu ga kupm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hotel sem samo povedat, da nič več ne vemo kje je bilo kaj narejeno....drugo je potem koliko nadzora in kako kvaliteto izdelave zahteva proizvajalec. Moj KTM 7690ADV je "kitajc" :D

Za določene komponete kitajcev res vemo da šparajo. Slaba stikala, švoh kabli, kvaliteta materiala itd..ampak so s tem začeli tudi evropejci, kar pa hudo boli. Tako, da težko presodimo, kaj je in kaj ni pod kvaliteto "kitajsko".

Na koncu pa, če pogledam, kok sranja z aliexpressa nabavimo in zmečemo na moped...glava boli.

 

Trenutno, vsaj dobra ali močna expanzija "kitajcev" se kaže na FC moto, Kove in še bi dodal. Zanimivo, nekih EU znamk (Španske in podobno, butični pregrešno dragi Italijani) pa skoraj nihče ne povoha, ker točno vemo, da je zadeva na koncu "kitajska" (pišem o kvaliteti ne pa poreklu)" samo cena ni.

 

Definitvno pa bo nekaj v celi zgodbi igrala tudi poprodajna podpora. Od zagotovljenih servisev, rezervnih delov, uveljavljanja garancij, ter podobno. ampak si upam trditi, da so Kitajci na pohodu, ter da imajo določene zadeve ne več samo skopirane od EU, oziroma ne več licenčne proizvodnje, ampak naprednejše komponente, bolj bogato opremljene motorje in dobre ideje pri razvoju, ker sledijo temu, kaj trg išče.

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, skalar36 pravi:

Cene iz Avto neta: Kitajc 6900 Eur. Honda NX 500 ABS 7500 Eur.

Kitajc ni pocen. Armaturka iz 90.let. Odločitev ne bi bila težka. 

Za ta dnar verjamem da mora bit kove zlo kvaliteten. Vsaj moral bi bit. 

Za 500-1000 eur razlike mam še vedno raje v garaži japonca.

 

na zalost honda NX500 ni primerljiv motor z "kitajcem"

 

Honda, nima nobene zascite motorja. Honda ima lita platisca. O vzmetenju tezko sodim brez voznje ampak sodec po drugih hondinih modelih bi rekel, da ima kitajec boljso. Honda tudi dosti tezja od kitajca.

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Tako, da težko presodimo, kaj je in kaj ni pod kvaliteto "kitajsko".

"This theme continues with the other components. The Euro and Japanese manufacturers have been ordering parts like suspension and brakes from a catalog for years. Moto Morini has a copy of that same catalog, and we see they’ve spec’d Brembo Stylema brake calipers up front, as well as Pirelli Scorpion STR tires, a flash 7-inch TFT screen, and a six-axis IMU that governs lean angle-sensitive safety electronics such as switchable ABS or traction control. Note that this tech isn’t even available on the V-Strom 800DE or Transalp right now."

Takole je zapisano na ADV Rider in še kako drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Ragezor pravi:

na zalost honda NX500 ni primerljiv motor z "kitajcem"

To že dolgo niso več JAPONCI. Sestavljeno v Indoneziji. Prav tako več kot polovica "evropskih" modelov Motociklov. Tudi veliki modri samo še bokserje sestavlja v Evropi Ostalo pa RIŽEV NARASTEK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, MiNa pravi:

To že dolgo niso več JAPONCI. Sestavljeno v Indoneziji. Prav tako več kot polovica "evropskih" modelov Motociklov. Tudi veliki modri samo še bokserje sestavlja v Evropi Ostalo pa RIŽEV NARASTEK.

Moja Honda letnik 2019 je narejena v Tajvanu. Komponente so sicer verjetno iz celotnega sveta. Trenutno sem zelo zadovoljen nad kvaliteto. Motor vozim skozi celo leto, hodim tudi na daljsa potovanja po slabsih cestah in se blizam 70 tisoc kilometrom ceprav motor ni "adventure" ali "tourer" ampak naked. Tako, da kar se tice kvalitete Honde mi je vseeno ali pise made in Japan ali made in Taiwan, Honda se vseeno vzdrzuje svoj nivo kvalitete.

Kar sem hotel povedati s prejsnjim sporocilom je, da je NX500 drug tip motorja kot Kove 500x (predvidevam da je s tem primerjal) in bi ekvivalenten Hondin motor bil se drazji od cene NX500. Honda mogoce dela zanesljive motorje in njihov "fit and finish" je dober. Na zalost imajo tudi cene navite in dobis relativno malo motorja za ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitajci bodo nasuli na trg vse kategorije motociklov...na trgu bodo pa tudi cenovno postali sčasoma izenačeni z ostalim svetom, podobno kot s telefoni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, vandrovec pravi:

CFmotoAshampoo_Snap_2023_11.14_15h26m46s_002_.png.98508afba7405045966aa16ea1ee52ff.pngAshampoo_Snap_2023_11.14_15h26m19s_001_.png.3849418eb5c5d5cd9c03e142c7de5c8d.png

ne iščem, celo vzel ga bom :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, vandrovec pravi:

...vsaj lepši je, pa mogoče ga bodo tudi kaj popravili, izboljšali 🙂

skor k GS bo :P

 

medtem ko "kitajci" ponujajo vse živo, ima EU akcijo :P

 

402488485_846065327521727_3682899009256669123_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 11. 2023 ob 12:34, DAMI34 pravi:

prjatu, na kilo na kilo jih bomo kupovali.

 

Se pravi, da Kove ni ravno ugoden nakup.... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Joker pravi:

 

Se pravi, da Kove ni ravno ugoden nakup.... :lol1:

kdo je rekel da ne? Pol kile koveta, pol kile cfja. pa skupaj sestaviš in bo skor k bmw :P

 

 

398636860_7178516182160711_3933665577384756516_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!