Skoči na vsebino

MACBOR - Honda? BMW? Vsega malo... JAWA RVM 500, Brixx Venturi 500, Tekken RVM 500, ...od kopij, do nelojalne konkurence, do expanzije čajna tržišča....tudi splošen čvek


Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:

Pa si pravljico o tradiciji in kvaliteti prevedi v bajko o dostojnem standardu za vse in priblizno okoljsko vzdrzno proizvodnjo. 
 

EU je draga in evropejci razkosno zivimo. Simpl. Tud na racun kitajcev. Vse delajo za profit, le da so eni zelo poceni, naravni viri pa smatrani zastojn. 
 

Bokserji so meni neljub koncept. Ne verjam pa da se toliko ljudi tako zelo moti. Goldwing je standard. GS tudi.  Podobno je z iPhoni. Lahko mu reces bezvezn in abotno predrag, ne mors mu pa rect slab izdelek. Primerljiva konkurenca ima zelo primerljivo ceno. 

Bajka o dostojnem standardu je res bajka stara 50 let in več. Ta "dostojni standard" je žal že v mnogih primerih pod-standard...ali če želiš drugače...veliko zadev, ki pridejo v Evropo iz zaničevanih območjih so za ostarelo Evropo nad-standard. Ampak mi tega ne želimo priznati.

Približno okoljsko vzdržna proizvodnja...katera pa je to??? To, da damo svnijarijo naredit na Kitajsko in jo potem tukaj samo skupaj zložimo in napišemo, da je setavljeno v okolju prijaznih pogojih...???  Kaj ne živimo  mi vsi na istem planetu?...kot kaže ne...

Nikjer se bolj kot za profit ne dela kot v Evropi...samo mi to radi počnemo na račun drugih.

"Standardi" ,ki si jih naštel pa so samo relikti nekega obdobja, ki so se nekoč prodajali, kupovali in uporabljali kot kvalitetni izdelki....danes pa so to pravljice iz davnine, dobro zapakirane v marketinški svetleči papirček zastarele tehnologije, ki so jih 70 in več let nenehno popravljali in izboljševali, dodajali kup gadgetov in jih po vedno večjih cenah ponujali zaplankanemu evropejcu...seveda pospremljene s pravljico o tradiciji, "standardu" in "kvaliteti". 
Pa ne trdim, da so zanič...sploh ne. Niso pa tako dobri kot jih prikazujejo, na vsak način pa so predragi. 
Danes v evropi dejansko ne moreč več kupit slabega avtomobila...lahko pa recimo kupiš zelooo dober kitajski avto...in enako je to bolj in bolj prisotno tudi pri motociklih. Je pa res to težko dojet nekomu, ki je odkantal 25k evrov za pravljico.

In ponovno...nisem za to, da kupujemo kitajsko robo in pljuvamo v evropsko skledo...ker bomo to zelo občutili na lastni koži...ampak, da bi pa vztrajno "fu**l" zid, samo zato, ker je pred 50-imi leti nanj s sprejem nekdo napisal "pič**" pa tudi ne bom.

  • Všeč mi je 4
  • Hvala 1
Objavljeno

Iščejo distributerje, morda se kmalu tudi pri nas pojavijo še ti bolj "ljudski" motorji iz Azije.  🙂

Objavljeno (popravljeno)

Pedamotor pa SACHS so imeli včasih na celovški, samo ti pedamotor so bli bolj samo neki skuterji.

 

ps.pogledau malo specifikacije, brutalno kako emisije uničijo moč 300cc, zračno hlajen zrihzan  na nove emisijske standarde samo 10kW moči  (pogledal sem zato ker ima samo 140kg)

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno
Ob 14. 4. 2025 ob 14:56, BIF pravi:

Danes v evropi dejansko ne moreč več kupit slabega avtomobila...

:eek:

Prav obratno. Ga ni avtomobila, ki bi z manjšim vzdrževanjem zdržal 10 let, kaj šele več.

Objavljeno
pred 39 minutami, ftp pravi:

:eek:

Prav obratno. Ga ni avtomobila, ki bi z manjšim vzdrževanjem zdržal 10 let, kaj šele več.

Govorim o tem, fa si nekoč na področju Evrope lahko kupil slabe avtomobile (yugo, zaporožec, Dacia, Škoda)(časi samostojnih držav, ki še niso podlegale zahtevam evropskega trga)....

Sicer pa osebno spadam med redke, ki vozijo en avto 10 let. Zadnjega sem imel 14 let..trenutno imam Dacio...4x4...brez problemov in popravil...2021 in 70k prevoženih...Na kraj pameti mi ne pade da bi zamenjal.

Želim povedat, da so zahteve da avto/motor v evropi "postaviš na cesto" takšne, da nekega šrota dejansko ne moreš več prodajat...kar včasih ni bil problem. Seveda pa največ naredi konkurenca in pa bliskovito širjenje informacij preko družabnih omrežij. Če danes prodajaš nek šrot se to zelo hitro izve in si kmalu brez posla...če pa gre za zahtevnejše izdelke kot so recimo vozila, pa si s tem praviloma zapreš trg za vedno.

Čeprav obstajajo tudi svetle izjeme...če se samo spomnim slovesa in "zanesljivosti" Ducatija nekoč....pa danes ne bi imel ravno pomislekov ob nakupu...

Objavljeno

Če pa malo podrobneje pogledamo kineske motorje pa vidimo, da so sestavljanka, agregat evropska kopija (mutna licenca), potem bosch, nissin itd. ali pa rebrandana priznan znamka, isto federacija.  

Da bi rekli, da je nekaj domače kitajskega, izvirnega (razvitega), je težko rečt.

Edino kar bi lahko rekel, morda okvir, da sami naredijo, kar pa ni neka umetnost.

Da pa uspejo sestavit vse skupaj v ugodnejši izdelek, lažji, ponekod tudi lepši :) pa kapo dol...

p.s.

Enako se je zgodili pri mobilcih... Npr. Xiaomi, saj če drobovje pogledaš, taiwanski snapdragon, ekran itd, google android prirejen, kamera laica ali sony... kapo dol, če za manjši denar naredijo bolje ali enako

Seveda pa je nekdo zaradi tega bolj lačen ...

Objavljeno

Da danes ne moreš kupit slabega avtomobila... 🤣 🤣 🤣 🤣 

Kaj soft hibridi spadajo sm? Da elektronika crkne kar tako pa je pri 4 leta starem avtu popravilo 50% vrednosti avta...

Mnogo je danes nezanesljivih avtov v EU, kmalu bojo avti za tuje trge bolj zanesljivi kot tisti za EU. 

Tako da kmalu bojo motorji ki jih vsaj za enkrat še ne silijo na euro6 normative, kar precej zanesljivi. 

Marsikje še sedah prodajajo motorje na uplinjače in še naprej delajo mašine ki so v izdelavi že 30 let. 

Objavljeno
pred 2 urami, ftp pravi:

:eek:

Prav obratno. Ga ni avtomobila, ki bi z manjšim vzdrževanjem zdržal 10 let, kaj šele več.

🤔🧐🤭

Objavljeno
50 minutes ago, smasher said:

Da danes ne moreš kupit slabega avtomobila... 🤣 🤣 🤣 🤣 

Kaj soft hibridi spadajo sm? Da elektronika crkne kar tako pa je pri 4 leta starem avtu popravilo 50% vrednosti avta...

Mnogo je danes nezanesljivih avtov v EU, kmalu bojo avti za tuje trge bolj zanesljivi kot tisti za EU. 

Tako da kmalu bojo motorji ki jih vsaj za enkrat še ne silijo na euro6 normative, kar precej zanesljivi. 

Marsikje še sedah prodajajo motorje na uplinjače in še naprej delajo mašine ki so v izdelavi že 30 let. 

Saj drzi da nekje nekaj se kar vstrajajo s karburatorji in brez jebene ekologije bla bla bla.  Ampak ko sem tole videl, sem malo zastrigel z usesi. Svinja se v razmerju  1:10000! 

https://www.facebook.com/reel/1350904539389029?fs=e&fs=e

Objavljeno
pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Saj drzi da nekje nekaj se kar vstrajajo s karburatorji in brez jebene ekologije bla bla bla.  Ampak ko sem tole videl, sem malo zastrigel z usesi. Svinja se v razmerju  1:10000! 

https://www.facebook.com/reel/1350904539389029?fs=e&fs=e

Govorili smo o zanesljivosti. 

Vidim jaz te nove dizle "z dpf" kako občasno kadijo. V nemčiji pa so že jokali da večina novih avtov po 5 letih ne opravi tehničnega, ker količina delcev presega tovarniško obljubljene. Pa na splošno dizl avtov nebi smelo bit, predvsem majhnih. Lahko bi bilo mestni avti na alkoho, plin, elektriko... 

Nekaj je še dobrih razlag zakaj novi avti preprosto ne bojo preživeli dolgo... Ampak potem bomo spet off topic. 

Objavljeno
pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

Saj drzi da nekje nekaj se kar vstrajajo s karburatorji in brez jebene ekologije bla bla bla.  Ampak ko sem tole videl, sem malo zastrigel z usesi. Svinja se v razmerju  1:10000! 

https://www.facebook.com/reel/1350904539389029?fs=e&fs=e

Ko je povedal da so mikro delci velikosti do 2,5 mikrona tisti zares oz. najbolj škodljivi, ni povedal da te delce v  ustvarjajo prav ti DPF filtri, ki pri čiščenju razbijejo večje delce na manjše.

Ti majhni delci (do 2.5 mikrona) so tako majhni, da preko pljuč direktno preidejo v krvni obtok, večji pa padejo na tla oz. če preidejo v pljuča se jih načeloma izkašlja.

Pa prideš do izbire ali bolj umazano in manj škodljivo, ali čistejše in bolj škodljivo.

 

Včasih so ljudje živeli ob odprtih ognjiščih, zadimljenih prostorih, pa vseeno ni bilo toliko pljučnih bolezni. Zakaj? ker "vidni" dim so veliki delci ki jih enostavno izkašljaš.

Noče reči da ti niso škodljivi. So, vendar veliiiko manj.

Objavljeno
pred 1 uro, smasher pravi:

Da danes ne moreš kupit slabega avtomobila... 🤣 🤣 🤣 🤣 

Kaj soft hibridi spadajo sm? Da elektronika crkne kar tako pa je pri 4 leta starem avtu popravilo 50% vrednosti avta...

Kar se mene tiče...vse kar je na baterijo ali pol-baterijo...za mene ni avto. 
Kaj si mislim o lastnikih omenjenih pa tudi ne bi raje pisal.

Objavljeno
pred 42 minutami, ftp pravi:

Ko je povedal da so mikro delci velikosti do 2,5 mikrona tisti zares oz. najbolj škodljivi, ni povedal da te delce v  ustvarjajo prav ti DPF filtri, ki pri čiščenju razbijejo večje delce na manjše.

Ti majhni delci (do 2.5 mikrona) so tako majhni, da preko pljuč direktno preidejo v krvni obtok, večji pa padejo na tla oz. če preidejo v pljuča se jih načeloma izkašlja.

Pa prideš do izbire ali bolj umazano in manj škodljivo, ali čistejše in bolj škodljivo.

 

Včasih so ljudje živeli ob odprtih ognjiščih, zadimljenih prostorih, pa vseeno ni bilo toliko pljučnih bolezni. Zakaj? ker "vidni" dim so veliki delci ki jih enostavno izkašljaš.

Noče reči da ti niso škodljivi. So, vendar veliiiko manj.

Točno to, to je meni že moj mehanik zdavnaj razlagal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   5 članov

    • ftp
    • smasher
    • MARE 65
    • mladench
    • BIF



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!