Skoči na vsebino

MACBOR - Honda? BMW? Vsega malo... JAWA RVM 500, Brixx Venturi 500, Tekken RVM 500, ...od kopij, do nelojalne konkurence, do expanzije čajna tržišča....tudi splošen čvek


Priporočene objave

Objavljeno

Toliko pa je verjetno vreden ali bo šel še za manj, kako jim hitro pade vrednst...Ashampoo_Snap_2025_06.15_19h52m48s_002_.png.49a05efb8c01ef4ac8cf989a680eccce.png

Ashampoo_Snap_2025_06.15_19h53m23s_003_.png.dfc363d8f1e7f03342678ae28a4ac42f.png

Objavljeno
pred 1 uro, vandrovec pravi:

Toliko pa je verjetno vreden ali bo šel še za manj, kako jim hitro pade vrednst...Ashampoo_Snap_2025_06.15_19h52m48s_002_.png.49a05efb8c01ef4ac8cf989a680eccce.png

Ashampoo_Snap_2025_06.15_19h53m23s_003_.png.dfc363d8f1e7f03342678ae28a4ac42f.png

Zakaj tebe to skrbi?...ga kupuješ?...

Objavljeno

Še zmeraj manj zgubiš kot pa na primer motor za 31 T pa po enem letu ali dveh 20 T

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 47 minutami, Rdeči pravi:

Še zmeraj manj zgubiš kot pa na primer motor za 31 T pa po enem letu ali dveh 20 T

 

Ne razumejo vsi tega....še najmanj tisti, ki so se poročili z znamko...

Objavljeno

Za nekatere motor ni racionalna izbira ampak emocionalna....uživanje prej kot potreba. S tem je vse pojasnjeno tistim ki ne razumejo. Zakaj je BIF zamenjal Tenerejko za malega kitajskega gsa, zame nelogično ampak smo očitno različni 🙂

Objavljeno
pred 1 uro, Rdeči pravi:

Še zmeraj manj zgubiš kot pa na primer motor za 31 T pa po enem letu ali dveh 20 T

 

Če ga kupiš sedaj, praktično komaj utečen, ga po enem ali dveh letih lahko v graben vržeš, pa ne bo velike izgube 🙂

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ravno včeraj, ko sem se vračal domov se se vstavil na pijači poslušal debato BMW  vsi so jih imeli.

Pomembno je bilo koliko je stalo in koliko je kdo dobu popusta.  😅😇

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Objavljeno
6 minutes ago, Rdeči said:

Ravno včeraj, ko sem se vračal domov se se vstavil na pijači poslušal debato BMW  vsi so jih imeli.

Pomembno je bilo koliko je stalo in koliko je kdo dobu popusta.  😅😇

Meni je blo letos najbol hecno opazovat kje vsi ti stroji vozijo. V dobrih 2000km po osredni Italiji sva z guspo v morju prejsnjih generacij srecala prgisce 1300. In niti ene slo tablice. Ko sem naredil dobrega jurja v bosni, so 1300 mocno prevladovali. Parking v Jajcu je zgledal kot BMWjev razstavni salon, izkljucno slo tablice, skoraj vsi luč na X. 
 

skratka, domisljija cvek. Izvirnost cvek. Cona udobja max 1 rezervar, smer bosna. 
 

sem pa preprican da je gs odličn stroj. Tudi ce jih je 30% prodanih zarad crednega nagona, jih je na cesti prevec in se jih prevec dobro pelje, da bi bil nezanesljiva in naporna šara. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 48 minutami, vandrovec pravi:

Za nekatere motor ni racionalna izbira ampak emocionalna....uživanje prej kot potreba. S tem je vse pojasnjeno tistim ki ne razumejo. Zakaj je BIF zamenjal Tenerejko za malega kitajskega gsa, zame nelogično ampak smo očitno različni 🙂

Men je tud nelogično, da si se oženu z babo. Moja se je z decam, pa je prov srečna. 🤔🤣😂

  • Haha 3
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, vandrovec pravi:

Za nekatere motor ni racionalna izbira ampak emocionalna....uživanje prej kot potreba. S tem je vse pojasnjeno tistim ki ne razumejo. Zakaj je BIF zamenjal Tenerejko za malega kitajskega gsa, zame nelogično ampak smo očitno različni 🙂

Ker ne razmišljam emocionalno. Kot uporabniku motorja in ne showman-u me zanima uprabnost. Za uživanje si omislim žensko. Kitajec, ki ni kitajski gs...z njim se ne hvalim, se ne obnašam, kot da sem več kot vsi ostali, nisem podcenjevalen in ne živim v nenehnem strahu kdaj in kaj bo crknilo in koliko me bo to stalo. In ker sem se ravno vrnil iz 1470km. poti po bližnjem Balkanu...Kitajc ni noben presežek....je pa odličen za odpeljane poti, z izdatno mero namensko grdega upravljanja z motorjem, mojo težo (110kg.) in izdatnim tovorom (20kg. namenoma kot test), porabo med 2.9 in 3.4 L/100km. Sedenje zaradi moje višine, česar sem se najbolj "bal" se je izkazalo presenetljivo udobno...(na vsak način boljše kot na Tenerejki), zato zaradi same vožnje ni bilo utrujenosti (je pa zato skrbela vročina...ki pa je ista ne glede na proizvajalca in tip motorja). Iz motorja ni odpadel (na razočaranost hejterjev) noben vijak (sem doma preveril). Edina večja razlika je ta, da kitajčka nisem toliko peljal po makadamih, razlog pa ni v motorju temveč v neprimernih pnevmatikah (Metzeler tourance), ki jih kitajci natikajo na "polizdelke". Za mojo uporabo (in to je edino merilo, ki ga upoštevam pri izbiri motorja, ker se mi gladko je**, kaj si mislijo drugi), je ta motor boljša izbira kot Tenerejka (ki je, da ne bo pomote bila zelo v redu motor in sem vesel, da sem si jo lastil kot prvi motor). Izjemno vodljiv, odpušča veliko napak neizkušnim in glede na obremenitev (moja teža+teža potovalne opreme in klasičen a brez presežkov agregat), spoštljivo odzivnost. Ima pa ta motor (kitajček) en relativno resen feler in sicer zelo slabo mapo za vožnjo pri počasni vožnji, ki zahteva natančnost. Motorja, ko spustiš sklopko, v prvi ali drugi brez nenehne uporabe sklopke zelo počasi sploh ni možno voziti, ker ima ubijalsko kompresijo in te nenehno "nacukava". Bomo videl ali se da kaj urediti na servisu z mapami. Res je to zgolj 1% uporabe motorja, ampak primerjalno z Tenerejko pri njej tega ni bilo, kar pa daje legitimnost mojemu mnenju, da kitajček NI kitajski gs, ker na gs-ih (po lažnih izjavah lastnikov) ni NIČ narobe in je vse popolno.

In ko kupuješ motor glede na svojo uporabo in ne za razkazovanje, razumno in ne emocionalno...potem ne brskaš po oglasih drugih motorjev v katerih iščeš opravičilo in tolažbo za svoje prenapihnjene in nepotrebne nakupe, predvsem pa ne vem zakaj bi gledal motor kot finančno naložbo in izračunaval njegovo izgubo... 

Osebno sem v časih, ko se mnogi temu smejali in kupovali nerazumno drage motorje, raje vlagal v kripto. Njihovi motorji so danes stari z veliko izgubo vrednosti, jaz imam pa dovolj za kupe takšnih motorjev, ampak sem raje vložil v sebe in šel veliko let preden je to mogoče v "penzijo"...si kupil kitajčka in uživam življenje....ki mimogrede ni večno...za nikogar. Kdo je torej bolje investiral?

Nekateri kupimo motor, kot sredstvo za premikanje z dodatkom vetra in hrupa, kadar potujemo z namenom doseganja različnih ciljev po svoji izbiri in časovnici. Za ostale oblike so na voljo turistične agencije. Pljuvanje in iskanje "napak" pri drugih je samo skrivalnica lastnih problemov in frustracij.

 

IMG_4953.jpeg

IMG_4954.jpeg

IMG_4955.jpeg

IMG_4961.jpeg

IMG_4964.jpeg

IMG_4966.jpeg

IMG_4969.jpeg

IMG_4970.jpeg

IMG_4971.jpeg

IMG_4978.jpeg

IMG_4494.jpeg

IMG_4985.jpeg

IMG_4503.jpeg

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 6
  • Hvala 1
Objavljeno

povzetek teme:

-rabmo poceni motor (pa full popusta mormo dobit ob nakupu), ampak ko ga bomo prodajali hočemo več zaslužit kot, ko smo novga nabavli :D

-performanse in oprema mora biti v rangu mopedov za 25k€, sicer ma lahko samo 20 konjev, sam mora pospešiti kot da bi jih mel 150 :D

-vzdrževanje, koliko, kje in kdaj - Ni pomembno :P

-teža, no to je pomembno - več kot 100kg je ojojgroza, ampak mora pa biti primeren za dva in še vsaj 50kg prtljage :P

 

ps. srečen in ugoden nakup želim :D

 

 

 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

povzetek teme:

-rabmo poceni motor (pa full popusta mormo dobit ob nakupu), ampak ko ga bomo prodajali hočemo več zaslužit kot, ko smo novga nabavli :D

-performanse in oprema mora biti v rangu mopedov za 25k€, sicer ma lahko samo 20 konjev, sam mora pospešiti kot da bi jih mel 150 :D

-vzdrževanje, koliko, kje in kdaj - Ni pomembno :P

-teža, no to je pomembno - več kot 100kg je ojojgroza, ampak mora pa biti primeren za dva in še vsaj 50kg prtljage :P

 

ps. srečen in ugoden nakup želim :D

 

 

 

...povzetek tega zapisa...

...karnekaj....

  • Hvala 1
  • Haha 3
Objavljeno
pred 9 minutami, BIF pravi:

...povzetek tega zapisa...

...karnekaj....

390 adv :naughty:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, BIF pravi:

...povzetek tega zapisa...

...karnekaj....

kot te teme, krneki :P

Dejstvo je da se Kitajske znamke širijo. ni pa vse zlato, kar se sveti. Največji in glavni problem večina zanemari in to je poprodajna podpora. Od trgovca, ki zagotavlja rezervne dele, do servisov, ki lahko popravijo še kaj razen menjajo olje. So blagovne znake, ki so resne (na našem trgu) in so samo in zgolj prodajalci, ali pa še to ne. Kam se v tem primeru obrneš, če hočeš uveljavljati kako garancijo?

Nadalje, čvek pred gostilno se grejo naloudani strici, ki ga žgejo po ravnini in potem o tem debatirajo pri obilnem kosilu. V tem primeru mora biti mašina najmanj 1300 pa prva luč v obliki črke X :P

Mislim, da smo to že zdavnaj prerasli. Lahko je nakup motorja racionalen, ampak, da te pritegne nekaj na njem je absolutno iracionalno/čustveno. Nato pa raziskava, kaj nudi, za koliko to nudi in kaj rabiš / ne rabiš, ter kje boš sklepal kompromis.

Jaz osebno nimam nikakršne zaljubljenosti v blagovno znamko, z lahkoto povem da mi je v uč padu Moto morini Xcape 1200 (italjanski kitajc :P ). Absolutno čustven odziv. Čist slučajno pa sovpada s tem kar bi "lahko" nadomestilo 901. Pa vendar, ko jih sledim dobivam slab občutek. Z modelom mencajo dolgo in je še vedno v opciji "coming soon". Pri nas ni zastopnika, naslednji problem. 

V glavnem, za pred gostilno bo dober tudi moj absolutno podhranjen in pretežek Indijec :P pa še od blata bo.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, BIF pravi:

potem ne brskaš po oglasih drugih motorjev v katerih iščeš opravičilo in tolažbo za svoje prenapihnjene in nepotrebne nakupe

Včeraj slučajno gledal oglase za lahke enduro motorje, katerega sicer ne rabim, bolj tako iz veselja pa mi pade ta kitajski v oko in posredujem bratu. Danes me kliče, da je ravno tam blizu v Italiji in da ima prodajalec še motor, če ga hočem kupiti... Mogoče bi imel nekaj zaslužka, če bi ga prodal naprej, da bi se jaz z njim vozil namesto mojega pa ne bi šlo, pri tem je zaenkrat ostalo.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
35 minutes ago, DAMI34 said:

Največji in glavni problem večina zanemari in to je poprodajna podpora. Od trgovca, ki zagotavlja rezervne dele, do servisov, ki lahko popravijo še kaj razen menjajo olje.

Pizda, in ti maš doma dva stroja konglomerata PMG, za katere internet trdi, da ponujajo najslabs podporo v SLO in EU.

 

Svašta. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pizda, in ti maš doma dva stroja konglomerata PMG, za katere internet trdi, da ponujajo najslabs podporo v SLO in EU.

 

Svašta. 

točno tako. :P zato ga vedno parkiram za gostilno in se skrivam po gozdovih :D

ps. melbomkmal3

  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 urami, BIF pravi:

Ker ne razmišljam emocionalno. Kot uporabniku motorja in ne showman-u me zanima uprabnost. Za uživanje si omislim žensko. Kitajec, ki ni kitajski gs...z njim se ne hvalim, se ne obnašam, kot da sem več kot vsi ostali, nisem podcenjevalen in ne živim v nenehnem strahu kdaj in kaj bo crknilo in koliko me bo to stalo. In ker sem se ravno vrnil iz 1470km. poti po bližnjem Balkanu...Kitajc ni noben presežek....je pa odličen za odpeljane poti, z izdatno mero namensko grdega upravljanja z motorjem, mojo težo (110kg.) in izdatnim tovorom (20kg. namenoma kot test), porabo med 2.9 in 3.4 L/100km. Sedenje zaradi moje višine, česar sem se najbolj "bal" se je izkazalo presenetljivo udobno...(na vsak način boljše kot na Tenerejki), zato zaradi same vožnje ni bilo utrujenosti (je pa zato skrbela vročina...ki pa je ista ne glede na proizvajalca in tip motorja). Iz motorja ni odpadel (na razočaranost hejterjev) noben vijak (sem doma preveril). Edina večja razlika je ta, da kitajčka nisem toliko peljal po makadamih, razlog pa ni v motorju temveč v neprimernih pnevmatikah (Metzeler tourance), ki jih kitajci natikajo na "polizdelke". Za mojo uporabo (in to je edino merilo, ki ga upoštevam pri izbiri motorja, ker se mi gladko je**, kaj si mislijo drugi), je ta motor boljša izbira kot Tenerejka (ki je, da ne bo pomote bila zelo v redu motor in sem vesel, da sem si jo lastil kot prvi motor). Izjemno vodljiv, odpušča veliko napak neizkušnim in glede na obremenitev (moja teža+teža potovalne opreme in klasičen a brez presežkov agregat), spoštljivo odzivnost. Ima pa ta motor (kitajček) en relativno resen feler in sicer zelo slabo mapo za vožnjo pri počasni vožnji, ki zahteva natančnost. Motorja, ko spustiš sklopko, v prvi ali drugi brez nenehne uporabe sklopke zelo počasi sploh ni možno voziti, ker ima ubijalsko kompresijo in te nenehno "nacukava". Bomo videl ali se da kaj urediti na servisu z mapami. Res je to zgolj 1% uporabe motorja, ampak primerjalno z Tenerejko pri njej tega ni bilo, kar pa daje legitimnost mojemu mnenju, da kitajček NI kitajski gs, ker na gs-ih (po lažnih izjavah lastnikov) ni NIČ narobe in je vse popolno.

In ko kupuješ motor glede na svojo uporabo in ne za razkazovanje, razumno in ne emocionalno...potem ne brskaš po oglasih drugih motorjev v katerih iščeš opravičilo in tolažbo za svoje prenapihnjene in nepotrebne nakupe, predvsem pa ne vem zakaj bi gledal motor kot finančno naložbo in izračunaval njegovo izgubo... 

Osebno sem v časih, ko se mnogi temu smejali in kupovali nerazumno drage motorje, raje vlagal v kripto. Njihovi motorji so danes stari z veliko izgubo vrednosti, jaz imam pa dovolj za kupe takšnih motorjev, ampak sem raje vložil v sebe in šel veliko let preden je to mogoče v "penzijo"...si kupil kitajčka in uživam življenje....ki mimogrede ni večno...za nikogar. Kdo je torej bolje investiral?

Nekateri kupimo motor, kot sredstvo za premikanje z dodatkom vetra in hrupa, kadar potujemo z namenom doseganja različnih ciljev po svoji izbiri in časovnici. Za ostale oblike so na voljo turistične agencije. Pljuvanje in iskanje "napak" pri drugih je samo skrivalnica lastnih problemov in frustracij.

 

IMG_4953.jpeg

IMG_4954.jpeg

IMG_4955.jpeg

IMG_4961.jpeg

IMG_4964.jpeg

IMG_4966.jpeg

IMG_4969.jpeg

IMG_4970.jpeg

IMG_4971.jpeg

IMG_4978.jpeg

IMG_4494.jpeg

IMG_4985.jpeg

IMG_4503.jpeg

.

.... stari, lajkam tistle pršut ... in uno na glavo obrnjeno fotko :D

 

 

ps.

... sicer pa, ne se sekirat če imaš kitajčka ... tlele gor, na tem portalu je čist glih vseen kaj imaš ... kar imaš, je kur*c :kva2:

... če imaš Tenerejko, je pretežka, če imaš bimerja, si papak s preveč dnarja, če imaš pa kitajčka, imaš pa polizdelek v obliki kinderjajčka :kva2: 

U glavnm, vsi mormo imet debelo kožo :naughty:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 50 minutami, pik1 pravi:

.

.... stari, lajkam tistle pršut ... in uno na glavo obrnjeno fotko :D

 

 

ps.

... sicer pa, ne se sekirat če imaš kitajčka ... tlele gor, na tem portalu je čist glih vseen kaj imaš ... kar imaš, je kur*c :kva2:

... če imaš Tenerejko, je pretežka, če imaš bimerja, si papak s preveč dnarja, če imaš pa kitajčka, imaš pa polizdelek v obliki kinderjajčka :kva2: 

U glavnm, vsi mormo imet debelo kožo :naughty:

ni tak enostavno. :P če fališ družbo si najebu, če zadaneš pa zmagu :D

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, pik1 pravi:

.

.... stari, lajkam tistle pršut ... in uno na glavo obrnjeno fotko :D

 

 

ps.

... sicer pa, ne se sekirat če imaš kitajčka ... tlele gor, na tem portalu je čist glih vseen kaj imaš ... kar imaš, je kur*c :kva2:

... če imaš Tenerejko, je pretežka, če imaš bimerja, si papak s preveč dnarja, če imaš pa kitajčka, imaš pa polizdelek v obliki kinderjajčka :kva2: 

U glavnm, vsi mormo imet debelo kožo :naughty:

Pršut je pravi dalmantinski iz konobe moje tete...pravi. To ni ona šminka iz bolano drage restavracije za turiste.

slika pa je obrnjena za pozornost...

Ostalo pa vem in mi je jasno. 
Se pa je treba zavedat, da se mi med seboj sicer lahko zajebavamo....pa vendar....Na ta forum pride tudi veliko ljudi prebirat in iskat informacije, ko vztopajo v svet motorizma. In če prebereș vse naše sestavke in o tem nimaš pojma...imaš pa nakrampanih 8 jurjev za nakup motorja....ugotoviš, da je vse kar je pod 30 jurjev in ni bmw, za kurac....da pa imaš ravno dovolj za to, da babo končno pelješ na Maldive (za par dni, ker za več nimaš) in da motor ni za tebe.

ps 

...ne vem zakaj misliš, da se sekiram, ker imam kitajčka. Jaz sem srečen, ker nimam bmw-ja....

Popravljeno . Popravil BIF
  • Haha 3
Objavljeno
pred 6 minutami, BIF pravi:

...imaš pa nakrampanih 8 jurjev za nakup motorja ....da pa imaš ravno dovolj za to, da babo končno pelješ na Maldive (za par dni, ker za več nimaš) in da motor ni za tebe.

:OK: 

.... ja, cel življenje se učimo :kva2:

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Največji in glavni problem večina zanemari in to je poprodajna podpora.

 

pred eno uro, pik1 pravi:

.... ja, cel življenje se učimo :kva2:

Na koncu pa nevedni umremo...

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 19 minutami, MiNa pravi:

 

Na koncu pa nevedni umremo...

če mamo srečo, u pojsli (na babi) :P

 

  • Haha 1
Objavljeno
1 hour ago, BIF said:

da pa imaš ravno dovolj za to, da babo končno pelješ na Maldive (za par dni, ker za več nimaš) in da motor ni za tebe.

Kje ste bli vsi vi ko sm jez odrascal in zabluzil na motorje?

 

Uf, de bi meni kdo ob cajtu razlozil de motorji niso zame…dam prec za mlačno pivo. 

  • Haha 1
Objavljeno

vsi, ki si mislite, da motorji niso za vas, prosim odfukajte se v temo: moj mali vrt, al pa kvačkajmo skupaj in podobno :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • kp-kp
    • pik1



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!