Skoči na vsebino

Po švicarskih prelazih


Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lepo je še enkrat pogledat slike koncev, kjer si že bil. Prvič sva bila z ženo s kolesi v Franciji leta 2010 in potem še 6 krat do leta 2017. Med drugim sva prikolesarila na prelaz Col del Iseran, pa na prelaz Col Du Galibier-u z obeh strani, pa na Alp d Huezu trikrat. Verjetno sta šla z Hueza nazaj v dolino po pristopni poti do Le Bourg-d´Oisans, lahko pa bi malce pod mestom počitka (postaja gondole) namesto v desno in skozi naselje zavila levo in nad letališčem. Asfaltna pot vodi na prelaz Col de Sarenne (1.999 m, 1.-2. slika), od koder so super razgledi čez dolino na južne ledenike Alp, ki jih poletna vročina hitro pobira (3.-5. slika). Pol pa v dolino do jezera (6. in 7. slika) in navzgor do Les 2 Alpes (8. slika), spet do jezera in proti Grenoblu. Dve do tri urce dodatne vožnje, ampak ob vremenu z vajinih slik bi se splačalo. Leta 2018 sem imel v načrtu, da grem z motorjem do Briansona in tam naredim nekaj osmic, pa so me ujela leta in z njimi hernija, ki me je odvrnila od takih napornih voženj. Pripenjam par slik, brez dovoljenja, itak je suša s tem materialom, pa po moje ne bo motilo, lahko pa komu da idejo v prihodnje.

P.s.: prigonila sva tudi na prelaza Izoard in Bennete (2.802 m), ki sta jih vidva verjetno prevozila v nadaljevanju.

 

IMG_1383.JPG

IMG_1386.JPG

IMG_1396.JPG

IMG_1397.JPG

IMG_1398.JPG

IMG_1409.JPG

IMG_1442.JPG

IMG_1668.JPG

Objavljeno

Ta pot nad letališčem v Huezu je bila lansko leto označena kot zaprta za motorni promet! Na Google zemljevidu (posnetek datira v oktober 2019) se vidi veliko tablo, ki omejuje hitrost vožnje na 30 km/h in prepoved za kamione. Lansko leto te velike table ni bilo več, ostal pa je prometni znak, ki je v ozadju pokrit s črno vrečo. Ta pa kaže na prepoved vožnje za motorna vozila.

2126081547_Posnetekzaslona2021-03-16080701.thumb.jpg.95fd567b6ff140dc84088ad8c2ecaea0.jpg

IMG_3556.thumb.JPG.936dd3d9bacbc249d6d0b007fc17b451.JPG

IMG_3555.thumb.JPG.fb6c580a16cc5c7bcd5ad76351bf4a09.JPG

 

Objavljeno
pred 21 urami, amateur pravi:

Lepo je še enkrat pogledat slike koncev, kjer si že bil. Prvič sva bila z ženo s kolesi v Franciji leta 2010 in potem še 6 krat do leta 2017. Med drugim sva prikolesarila na prelaz Col del Iseran, pa na prelaz Col Du Galibier-u z obeh strani, pa na Alp d Huezu trikrat. Verjetno sta šla z Hueza nazaj v dolino po pristopni poti do Le Bourg-d´Oisans, lahko pa bi malce pod mestom počitka (postaja gondole) namesto v desno in skozi naselje zavila levo in nad letališčem. Asfaltna pot vodi na prelaz Col de Sarenne (1.999 m, 1.-2. slika), od koder so super razgledi čez dolino na južne ledenike Alp, ki jih poletna vročina hitro pobira (3.-5. slika). Pol pa v dolino do jezera (6. in 7. slika) in navzgor do Les 2 Alpes (8. slika), spet do jezera in proti Grenoblu. Dve do tri urce dodatne vožnje, ampak ob vremenu z vajinih slik bi se splačalo. Leta 2018 sem imel v načrtu, da grem z motorjem do Briansona in tam naredim nekaj osmic, pa so me ujela leta in z njimi hernija, ki me je odvrnila od takih napornih voženj. Pripenjam par slik, brez dovoljenja, itak je suša s tem materialom, pa po moje ne bo motilo, lahko pa komu da idejo v prihodnje.

P.s.: prigonila sva tudi na prelaza Izoard in Bennete (2.802 m), ki sta jih vidva verjetno prevozila v nadaljevanju.

 

IMG_1383.JPG

IMG_1386.JPG

IMG_1396.JPG

IMG_1397.JPG

IMG_1398.JPG

IMG_1409.JPG

IMG_1442.JPG

IMG_1668.JPG

Super, respetc.......... treba uživat v življenju, privoščim, spomini na lepa doživetja ostanejo za vedno...........tudi naju so te Savojske alpe očarale in letos jih imam spet v mislih, sicer še ne vem kako in s čim........razmišljam o tem, da bi en del dopusta preživeli v teh koncih z avtodomom in potem s kolesom na kakega kapitalca, kljub temu, da sem na kolesu "težek amater" dobesedno :)  bi nekako "prištamfal" do vrha vsaj enega, verjamem, da je tisti občutek, ko prikolesariš na en tak prelaz...... saj dobro veš kk je to :) .......predlani nas je na Col d'Iseranu slikal tip iz ZDA star 78 let, ki je priletel v EU le za to, da je prekolesaril še te prelaze v lajfu ........ bomo videli kakšne bodo razmere in možnosti letos.....upanje ostane :) 

Objavljeno
pred 2 urami, Luka66 pravi:

Super, respetc.......... treba uživat v življenju, privoščim, spomini na lepa doživetja ostanejo za vedno...........tudi naju so te Savojske alpe očarale in letos jih imam spet v mislih, sicer še ne vem kako in s čim........razmišljam o tem, da bi en del dopusta preživeli v teh koncih z avtodomom in potem s kolesom na kakega kapitalca, kljub temu, da sem na kolesu "težek amater" dobesedno :)  bi nekako "prištamfal" do vrha vsaj enega, verjamem, da je tisti občutek, ko prikolesariš na en tak prelaz...... saj dobro veš kk je to :) .......predlani nas je na Col d'Iseranu slikal tip iz ZDA star 78 let, ki je priletel v EU le za to, da je prekolesaril še te prelaze v lajfu ........ bomo videli kakšne bodo razmere in možnosti letos.....upanje ostane :) 

Da ne bo kdo rekel da smetimo, pa vseeno. Ceste v Francoskih Alpah niso tako strme kot v Italiji, se pa vzpon npr. na Agnel (2750 m) ali Bonnete (2800 m) začne na 1000 m, do vrha je kakih 26 km. Na vrhu ti kolo da zadoščenje, da si zmogel kaj takega, nazaj pa en sam spust in uživancija. Prideš z motorjem gor, si rečeš, a sem že na vrhu, pogledaš nazaj češ grem ponovit, ni pa zadoščenja, saj je z motorjem v enem dnevu možno prevoziti več visokih prelazov, s kolesom imaš pa en vrh popolnoma zadosti. Je pa še en užitek. Če je cesta strma z npr. 10 ali 12 procentov naklona, zaprta, z ridami, asfalt pa lep, ga ni lepšega užitka, kot po klancu dol prehiteti motor ali avto, tudi z MTB kolesom.

Ja veliko je v Franciji kolesarjev, ki priletijo z vseh kontinentov prevozit znamenite prelaze TOUR-a, najamejo avtodom za 6 oseb in kolesa, vsak dan ne glede na vreme naredijo vzpon ali dva. Norci. Midva avto + šotor + camp + lastna kuhinja =>>> nepozabno.

Za motor bi moral kupit mali in lahek šotor, dobro spalno vrečo in podlogo, pa bi šlo. Pa vreme je poleti stabilno, tudi v Pirinejih. V 7 letih naju ni enkrat namočil dež in nikoli nisva vedrila. Če lahko izbiraš greš na pot, ko morebitna deževna fronta ciklona od zahoda že zapušča Francijo. Videl pa sem tudi posnetke, ko je motoriste na prečenju Alp od severa proti jugu več ali manj močil dež,  takrat je pa tudi poleti zaradi višine hladno.  

Objavljeno
pred 15 urami, raza pravi:

Ta pot nad letališčem v Huezu je bila lansko leto označena kot zaprta za motorni promet! Na Google zemljevidu (posnetek datira v oktober 2019) se vidi veliko tablo, ki omejuje hitrost vožnje na 30 km/h in prepoved za kamione. Lansko leto te velike table ni bilo več, ostal pa je prometni znak, ki je v ozadju pokrit s črno vrečo. Ta pa kaže na prepoved vožnje za motorna vozila.

2126081547_Posnetekzaslona2021-03-16080701.thumb.jpg.95fd567b6ff140dc84088ad8c2ecaea0.jpg

IMG_3556.thumb.JPG.936dd3d9bacbc249d6d0b007fc17b451.JPG

IMG_3555.thumb.JPG.fb6c580a16cc5c7bcd5ad76351bf4a09.JPG

 

Se spomnim te table z omejitvijo hitrosti 30 na izstopu iz Alp d Hueza. Celo pot do prelaza Sarrene sem iskal razlog, zakaj tako (francoskega jezika ne govorim). Leta 2014 so avtomobili normalno vozili. Edina stvar je bil mogoče asfalt. Ker je bil zglajen, so ga premazali s katramom in posuli s suhim zdrobljenim peskom kot se rabi za fini asfalt, pa nič povaljali. Del tega peska se ni vezal na katram in izgledalo je kot pri nas, ko pozimi posipajo cesto s peskom in soljo.

Pa še nekaj. Od spodnje postaje gondole na vrhu Hueza se cesta nadaljuje še kake 3 km navzgor in prečno, pride se do manjših jezerc. Ne vem pa, ali je dovoljeno samo za kolesarje ali tudi za motorna vozila, vsaj prvi del poti. 

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!