Skoči na vsebino

SMART rider - integriran sistem vedenja motorista


snela

Priporočene objave

Živijo,

a kdo že uporablja SMART rider sistem od DanDanTheFireman?

 

Meni so njegovi koncepti zelo blizu, všeč mi je, ker je eden redkih, ki zastonj nudi celosten integriran sistem in samo neka navodila in delčke (twist of wrist ipd) - ampak okvir.

 

Okvir je sestavljen iz več področij:

1. Situacijsko zavedanje skozi semaforje pripravljenosti motorista glede na trenutno zaznavanje tveganj in nevarnosti: od rumenega do rdečega. Beli in Rjavi sta slaba :)

2. Osnovni koncepti: izhodne poti - Escape Paths, koncept vidljivosti - Line of Sight LoS, upravljanje varnostne razdalje - koncept Space Cushion - koncept Line Positioning.

3. Ima veliko tipičnih vzorcev: stran vozila - side of the vehicle

4. Katere zone sposobnosti moramo razviti in vzdrževati: motorist (psihologija, vid, čustva) in osnovne veščine (recimo zaviranje), motor, cesta, promet in vreme.

 

Jaz ta sistem uporabljam že 2. leti in moram reči, da mi zelo pomaga pri zaznavanju tveganj iz okolice (avti, kolesarji, cesta, ovinki). Sem že napisal kaj vse doživljam in se izogibam nesrečam tukaj.

 

Če bi koga zanimalo, lahko naredim online trening (2h) preko zooma (ne pričakujem plačila, delim znanje, ki je itaq na voljo zastonj) in vam predstavim koncepte SMART rider sistem.

 

Če bi kdo želel bolj aktivnost sodelovati, pa mi lahko pomaga pri pripravi vsebine s svojimi izkušnjami :) 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 uri 45 nakladanja? ne verjamem, da kdo to pogleda v celoti :)

No, kakšen sistem je to na kratko?

Ničesar ne razumem.

Sem prebral tvoje "Izkušnje" na cesti v drugem linku, a sem skoraj prepričan da to ni vožnja po "knjigi". 

Bolj se mi dozdeva, da gre za neko iskanje priložnosti "reklamiranja"...

Spet je pomlad in poplava treningov varne vožnje, glavni problem pa je itak v desnici...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je problem hitrost v desnici ali hitrost v glavi, ko prehitro sklepaš, da gre za reklamiranje?

 

Sej je vse samo eno reklamiranje :) Ti reklamiraš, da je moja reklama reklamiranje :)

Kam sva prišla? Nikamor :)

 

Če želiš, se lahko čez vikend dobiva na zoomu pa ti v 20min pokažem sistem pa potem prideš nazaj sem, in šele ko boš imel konkretno izkušnjo in boš lahko svoje dosedanje znanje povezal z novim znanjem, boš lahko napisal ali je dobra ali slaba reklama :)

 

Ker to je pomembno - ali ti nekaj pomaga ostati živ, ali ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorizma se ne moreš iti na zoomu... Sploh pa ne varne vožnje.

Ponavadi se to slabo konča. Imamo v sosednji temi cel kup primerov, ko ljudje nekaj vidijo na spletu pa je praksi vse skupaj malo drugače.

Malo sem pogledal video in situacije, model ima dejansko izseke objestne, nevarne vožnje, ki je razlog za tvegane situacije.

On se ne ubada z odpravljanjem vzroka, ampak s preprečitvijo posledic...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
On 3/24/2021 at 3:02 PM, Snečer said:

 

On se ne ubada z odpravljanjem vzroka, ampak s preprečitvijo posledic...

 

Če je motorizem 15x bolj nevaren kot avto je najboljše odpravljanje vzroka, da nismo na motorju :)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, snela pravi:

Če je motorizem 15x bolj nevaren kot avto je najboljše odpravljanje vzroka, da nismo na motorju :)

 

 

Si obudil tematiko. Dejansko se z motorjem večina vozi precej manj kot z avtom.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15x bolj nevarno se smatra samo takrat, ko se voziš in ne glede na to, koliko se voziš :)

Sej nisi eden tistih, ki verjame, da je asfalt manj trd, če se manj voziš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, snela pravi:

15x bolj nevarno se smatra samo takrat, ko se voziš in ne glede na to, koliko se voziš :)

Sej nisi eden tistih, ki verjame, da je asfalt manj trd, če se manj voziš?

manj kot se voziš, manj je šans, da bo trd :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Človek mora imeti v glavi in desnici integriran sistem vedenja in vožnje .... vse ostalo je tko tko ... samovozoeči avtomobili se zaletavajo, pa jih vodi milijardni sistem vodenja ...

moje laično razmišljanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, snela pravi:

15x bolj nevarno se smatra samo takrat, ko se voziš in ne glede na to, koliko se voziš :)

Sej nisi eden tistih, ki verjame, da je asfalt manj trd, če se manj voziš?

Manj se voziš, manjša je verjetnost, sploh če se voziš normalno, ni neke otopelosti po krajšem premoru.

Za vrhunsko raketiranje pa mora vse štimat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjša je verjetnost, če veš kako so prišli do "15x bolj" nevarne vožnje kot avto:

- križišča (tudi vključevanje s petrola) in promet so nevarni

- lastna hitrost, sploh v ovinkih

Če ta dva parametra obvladaš, si na konju ... mislim na motorju :)

 

No skoraj - SMART rider sistem pravi, da moraš obvladati 5 področij:

- sebe

- motor

- cesto

- promet

- vreme

 

Ker če recimo verige ne vzdržuješ, ti nič ne pomaga, če se obvladaš križišča.

Kolegu je zadnjič zaribal zadnji ležaj, k sreči na ravnini... Če ne bi primerno odreagiral, bi ga položil 3 hkrati: motor, ženo in še sebe :)

Drugemu kolegu so pnevmatiko na servisu narobe obrnali...

 

Take fore zveš samo na lastni izkušnji, je pa bistveno ceneje preko zooma :)

 

Enostavno so tveganja prevelika in se moraš obnašati drugače, kot če imaš avto 


 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Snečer said:

Manj se voziš, manjša je verjetnost, sploh če se voziš normalno,

Statistika žal ne deluje tako. Na prevožen km bi lahko še kaj ocenjeval ampak je preveč parametrov, da bi dobil koristno informacijo: kaj pomeni prevožen kilometer? Če je povprečno 5.000 km letno, je to 6 mesečna sezona, ali 4? Kateri meseci? Kateri dnevi? Katere ure? Koliko ur? Katere ceste? Kako je s tistimi, ki naredijo 10.000km letno? 

Na policiji dobiš statistiko na spletu + par kolegov vprašaj koliko km naredijo, pa lahko številke obračaš tako, da boš dal km v ulomek in potem si zračunaj koliko km lahko narediš, da ne boš nikoli imel nesreče :D

 

Nesreča je naključen pojav nad katerim nimaš vpliva. Tudi če se nehaš voziti z motorje, te lahko povozi motor :DSamo to je že teorija relativnosti, to bo verjetno presegalo to temo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

važno je, da se ne sekiraš, pa naj bo karkol :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, snela pravi:

Statistika žal ne deluje tako. Na prevožen km bi lahko še kaj ocenjeval ampak je preveč parametrov, da bi dobil koristno informacijo: kaj pomeni prevožen kilometer? Če je povprečno 5.000 km letno, je to 6 mesečna sezona, ali 4? Kateri meseci? Kateri dnevi? Katere ure? Koliko ur? Katere ceste? Kako je s tistimi, ki naredijo 10.000km letno? 

Na policiji dobiš statistiko na spletu + par kolegov vprašaj koliko km naredijo, pa lahko številke obračaš tako, da boš dal km v ulomek in potem si zračunaj koliko km lahko narediš, da ne boš nikoli imel nesreče :D

 

Nesreča je naključen pojav nad katerim nimaš vpliva. Tudi če se nehaš voziti z motorje, te lahko povozi motor :DSamo to je že teorija relativnosti, to bo verjetno presegalo to temo...

Malo pretiravaš pri vsem skupaj, ljudje so že itak prestrašeni zaradi vsega.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/24/2021 at 2:28 PM, Snečer said:

Spet je pomlad in poplava treningov varne vožnje, glavni problem pa je itak v desnici...

 

 Niti malo problema ni v desnici (no, recimo pri dirkacih mogoce arm pump, ki zmanjsa moc in obculjivost). Niti malo. Vsi problemi in resitve so v glavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, jvalant pravi:

 Niti malo problema ni v desnici (no, recimo pri dirkacih mogoce arm pump, ki zmanjsa moc in obculjivost). Niti malo. Vsi problemi in resitve so v glavi.

Desnica je prispodoba za glavo, brez glave ne deluje. Se strinjam, vse se začne v glavi.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Snečer said:

Desnica je prispodoba za glavo, brez glave ne deluje. Se strinjam, vse se začne v glavi.

 

 

Se razume... In zato so nasveti lahko zelo koristni. Ce je glava ok, se dober nasvet prime,  malo se potrenira in napredek je tu. Seveda, ce je glava ok in ni prepricana, da ze vse ve in se ni vec kaj nauciti....

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jvalant pravi:

Se razume... In zato so nasveti lahko zelo koristni. Ce je glava ok, se dober nasvet prime,  malo se potrenira in napredek je tu. Seveda, ce je glava ok in ni prepricana, da ze vse ve in se ni vec kaj nauciti....

Tudi slepo učenje, češ, ziher mi bo koristilo, ni v redu, lahko vodi v zlagano sigurnost, drznejše manevre in v hujšo posledico.

Kvalitetno učenje je potrebno.

Ne Žan Nekrep varna vožnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, Snečer said:

Tudi slepo učenje, češ, ziher mi bo koristilo, ni v redu, lahko vodi v zlagano sigurnost, drznejše manevre in v hujšo posledico.

Kvalitetno učenje je potrebno.

Ne Žan Nekrep varna vožnja.

Da, ampak dokler vsaj ne pogledas, ne ves kaj te bodo ucili. Saj ni potrebno da potem clovek sprejme zadevo, ce uvidi da to ni to. Ali, tezko o necem sodim, brez da rec pogledam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Snečer said:

Ja no, potem pa si poglej :) samo dvomim, da boš slabe 3 ure zdržal

No, zdj k sm mal pogledal...  si imel prav, bedarija. Z zvenecim imenom.  Da, snemaj mulca po cesti, da se mu bo ja fajn zdel, da bo skoz mal gledal u telefon ali kamero in se pol sesul...  SMART sistem zares, japajade  ;)

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!