RobiRoberto Objavljeno Avgust 9, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 9, 2013 Med iskanjem slik in povezav do še kakšnega ponudnika trikoles, sem med slikami našel tudi to ... . ... kar je res, toda "le" naučiti se bo tega še treba ... Keiko 1
RobiRoberto Objavljeno Avgust 10, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 "Na zadnjem soočenju" s psihiatrinjo, me je vprašala tudi, če še vedno berem "pred spanjem", na kar sem jih odgovoril, da še vedno, le "tamatiko sem zamenjal". Zopet me je zelooo pohvalila in mi povedala, da je "to literaturo" brala tudi ona, predvsem "zgodovinske člake", jaz pa od prve strani do zadnje ... "OB izidu" (?) tega Radarja sem imel 20 let ... Keiko, pajkica in motozajebant 3
RobiRoberto Objavljeno Avgust 10, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 "Beleave or not to beleave", revija (?) RADAR še vedno izhaja ... http://www.revija-radar.com/
RobiRoberto Objavljeno Avgust 10, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 Včerajšnji večer, pred štirimi (?) leti, okrog 23-te ure, ko sva z mojo drago "že na pol spala" v prikolici v kampu Čikat na Malem Lošinju :notworthy: , je "pozvonil moj mujo" in moja mama mi je sporočila, da so ji pravkar telefonirali iz UKC in sporočili, da "našega očeta ni več" ...
RobiRoberto Objavljeno Avgust 10, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2013 Že "nižji cenovni razred" je "molto" too much for Roberto ... http://www.udobnoposvetu.si/katero-lezece-kolo/tricikel-ko-hitrost-ni-najpomembnejsa
RobiRoberto Objavljeno Avgust 11, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Včerjaj zvečer , pred spanjem, sem "vzel v roke" drugačno "literaturo" - nekaj kar si je moja draga zaželela zaradi "službenih potreb" = tablica. Ko sem jo "ugasnil" in odložil je bilo že danes, tako da tota reč ni za v posteljo ... Keiko, Kmet2 in motozajebant 3
RobiRoberto Objavljeno Avgust 11, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 11, 2013 Blokada "v levem koklku" mi je že kar pred nekaj časa "popustila", tako da bom mogoče moral v mesecu oktobru v UKC s pomojo bergel, kar bom moral "zdravaniku operativcu" tudi takoj povedati, da bom z UKC sploh lahko odšel "po eni nogi" in to levi, ker bo desna "v zunanjem železju" in "z luftom" v desni stegnjenici ... Ura je 10 in 13 minut in levi kolk me "na kavču" že boli, "brez "razloga" ...
RobiRoberto Objavljeno Avgust 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Zaradi sobotnega "načina sprememe lokacije igračke" moje drage (Nova Gorica / Idrija), sem jo iz "naslova" SMARTAPAD S4 moral preimenovati v SMARTPAD S4 R1 ... BREITNER, umetnica51, nxyz in 1 other 4
RobiRoberto Objavljeno Avgust 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Zakaj nisem že prej telefoniaral v EUROBIKE Ptuj, ker so zadnje el. trikolo TRIEM prodali v soboto na Hrvaško ... Vseeno je bila prodajalka tako prijzna, da mi je povedala tel. številko dobavitelja, ki mi je nato povedal še števiko uvoznika v Gornjih Pirničah in če ne bi bilo 1/2 nesoglasja (by hčerka, ker druge 1/2 še ni doma), bi ga že jutri dopoldne lahko šel preizkusit in verjetno tudi kupit, ker "kakšnega" še imajo ...
RobiRoberto Objavljeno Avgust 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Tudi odgovor druge 1/2 sem že prejel po mailu in nekaj, kar sem Umatnici51 v privatnem sporočilu že napisal o tem, kaj mi je nekoč rekla "moja" psihiatrinja, drži 999 % = "Tako pač je, če se "najdeta" dva, ki nikakor ne sodita skupaj ..." umetnica51 1
umetnica51 Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 RobiRoberto res je....in oba veva....NAJBOLJ UČINKOVITO zdravilo je UMIK od ljudi,ki ti grenijo življenje... Začetek je težak....A Ozdraviš. Zaživiš in si neizmerno hvaležen za ta korak...vse gre samo še navzgor.... Če pa ni možnosti, se pač trudiš po svojih močeh živeti z ljudmi....... Zelooo si napredoval, skoraj neverjetno...Verjamem,da bo še boljše!!!! RobiRoberto, Lubikaa Rozzica in Keiko 3
RobiRoberto Objavljeno Avgust 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Varjemi mi, da je zelooo težko napredovati, če te nekdo ves čas ...
RobiRoberto Objavljeno Avgust 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 (popravljeno) Ker ne vem, če se da in če se sploh lahko prilepi .pdf datoteka, bom poizkusil kopirati in priepiti navodila za "moj el. bicikl", ker "jih že imam" ... .) Uvod Zahvaljujemo se vam za nakup kolesa na električni pogon. Upamo, da vam bo ta nakup prinesel veliko ur užitka pri vožnji z njim. Zaradi varnosti in zanesljivosti smo za vas pred nakupom vaše kolo sestavili in stestirali, tako da ga lahko začnete takoj uporabljati. Za kakršnekoli dodatne informacije se prosim obrnite na nas ali na vašega prodajalca. tehnosol d.o.o. Elektromotor V vašem kolesu je vgrajen najsodobnejši elektromotor, brezkrtačni, elektronsko komutirani z redkozemeljskim magnetom (NdBFe) v rotorju. Akumulator Akumulator poganja električni motor in ostale električne komponente na kolesu. Vaš akumulator je sodoben, izdelan na osnovi Li-ion tehnologije, ki je neprimerno boljša od svinčene ali Nikelj metal tehnologije. Ti akumulatorji imajo običajno vezano zaporedno deset celic, razlikujejo pa se po napetosti (V) in po shranjeni energiji (Ah). Kontroler Pod prednjo košarico se nahaja kontroler. Kontroler skrbi, da vse komponente električnega sistema pravilno delujejo. Ne posegajte v prostor, kjer se nahaja kontroler, saj lahko pride do uničenja kontrolerja in ostalih komponent električnega sistema. Polnjenje akumulatorja Pred prvo uporabo električnega kolesa morate najprej napolniti akumulator. To vam bo tudi omogočalo testirati vse električne komponente na samem kolesu. Navadno čas polnjenja traja največ 8 ur, da napolnite akumulator do konca. Med samim polnjenjem na polnilcu gori rdeča led lučka, ko se akumulator napolni, pa se prižge zelena led lučka. Upoštevajte, da se akumulator uničuje, če ga pustite dalj časa izpraznjenega. Ob daljši neuporabi kolesa akumulator vedno pustite napolnjen vsaj 50%, ter ga vsak mesec preverite oz. dopolnite. Akumulator naj se vedno hrani v prostoru s sobno temperaturo. Akumulator polnite le, če imate ključavnico za vklop na poziciji ključa OFF. Akumulator lahko polnite na samem kolesu ali pa ga odstranite iz okvirja kolesa (priporočljivo). S ključem najprej akumulator odklenite, saj je z zatičem zaklenjen na okvir. Pritisnite ročico pod zadnjim delom sedeža navzgor. Tako omogočite dvig sedeža in s tem omogočite prostor za dvig akumulatorja iz vodila ob okviru. Z ročajem na akumulatorju počasi izvlecite akumulator iz vodila ob okvirju. Sedaj ga lahko priklopimo na polnilec. Pred vsako uporabo električnega kolesa preverite: • Da je akumulator napolnjen na 100% • Pnevmatike so napolnjene z zrakom na pravi pritisk • Prednje in zadnje zavore delujejo učinkovito • Krmilo je pravilno nastavljeno za uporabnika • Sedež je nastavljen na pravilno višino za uporabnika • Luči delujejo • Vsi vijaki, matice in zatiči so pravilno zategnjeni Uporaba električnega kolesa Vaše kolo deluje kot standardno kolo, le da vam pomaga pri vožnji z vgrajenim električnim motorjem. Po želji nam lahko pomaga pri samem poganjanju kolesa ali pa ga poganjamo samo z ročico pogona električnega motorja. Polnjenje akumulatorja, vzdrževanje in varnost Za doseganje čimdaljše življenske dobe vašega akumulatorja je zelo pomembno vzdrževanje akumulatorja. • Najbolje je, da pred polnjenjem akumulator izvlečemo iz vodila in ga polnimo v suhem in toplem prostoru. • Ob redni uporabi kolesa in prevoženi daljši razdalji je priporočljivo akumulator napolniti vsakič, ko se vrnemo z daljše poti. • Ob občasni uporabi je priporočljivo akumulator napolniti vsaj enkrat mesečno, tudi če kolesa ne uporabljamo. • Nikoli ne nosite akumulatorja in polnilca z mokrimi rokami, ne polnite ga v mokrem prostoru ali prostoru z vnetljivimi predmeti. • Ko je akumulator ponovno pritrjen na okvir kolesa, je akumulator varno uporabljati tudi v mokrih razmerah. • Nikoli ne pokrijte polnilec ali akumulator med polnjenjem. • Ne pustite akumulatorja, da se polni preko polnilca stalno. • Za polnjenje akumulatorja uporabljajte le priložen polnilec. • Ne uporabljajte akumulatorja za napajanje drugih električnih naprav. • Ne posegajte v samo ohišje akumulatorja. • Akumulatorja ne izpostavljajte ognju ali ekstremnim temperaturam • Ne naredite kratkega stika na polih akumulatorja • Neuporabni akumulator vedno zavržite na za to predvidenih mestih. Pnevmatike • Redno pregledujte stanje pnevmatik, tako da zagotovite pravilen pritisk v pnevmatikah (priporočljiv pritisk je prikazan na bočnih straneh samih pnevmatik). • Nikoli ne napolnite pnevmatik preko dovoljenega najvišjega pritiska Zavore • Pred vsako uporabo kolesa se prepričajte, da so zavore pravilno nastavljene in delujejo brezhibno. • Nastavitev zavor lahko naredimo z imbus ključkom (ni priložen). Fina nastavitev zavor se lahko naredi z vrtljivim vijakom, ki ga najdemo ob sami ročici zavore. • Zavorne ploščice je potrebno zamenjati, ko se obrabijo. Vklop/ izklop Pred vklopom sistema preverimo, da je akumulator pravilno nameščen v okvir kolesa. Akumultor s ključem zaklenimo, tako da se zatič akumulatorja pravilno zagozdi ob okvir (ključ v ključavnici potisnemo proti ključavnici in obrnemo). Celoten električni sistem vklopimo, tako da obrnemo ključ v desno stran (pozicija ON). Ob pravilnem vklopu se prižge tudi indikator stanja akumulatorja ob ročici za električni pogon. Če nobena led lučka ne gori na indikatorju, potem preverimo stanje napolnjenosti akumulatorja ali varovalke na akumulatorju. Električni motor lahko uporabljamo kot pomoč pri poganjanju (vedno, ko poganjamo kolo s pedali, se avtomatsko vklaplja električni motor) ali pa ga uporabljamo samo z ročico za električni pogon. Kadar ne želimo, da nam motor pomaga pri vožnji, izklopimo glavno stikalo na ključavnici s ključem (pozicija OFF). Na kontrolni enoti pritisnemo gumb ON/OFF. Ob pravilnem vklopu se prižge indikator stanja baterije na kontrolni enoti. Če nobena led lučka ne gori na indikatorju, potem preverimo stanje napolnjenosti baterije ali varovalke na bateriji. Kadar se želimo voziti s kolesom kot z običajnim skuterjem, potem z ročico pogona dodajamo moč vrtenja električnega motorja. To storimo tako, da zavrtimo ročico navzdol. Ko želimo izklopiti delovanje motorja, ročico nežno spustimo in sama se vrne v začetni položaj. Mehanske nastavitve električnega kolesa Sedež je zategnjen samo z mehansko ročico. Tako si lahko višino sedeža nastavimo poljubno brez potrebe po kakem posebnem orodju. Paziti moramo, da ročice ne zategnemo preveč in jo s tem poškodujemo. Vseeno pa mora biti sedež zategnjen s silo vsaj 18NM. Krmilo kolesa lahko nastavimo po želji uporabnika z imbus ključem (ni priložen). Pred vsako uporabo tudi vedno preverimo stanje zategnjenosti prednjega kolesa, saj je tudi ta pritrjen samo z ročico. Zategnjen ne sme biti s silo manjšo od 30NM. Triem trikolo ima ob desni ročici krmila dodatno ročico za odklepanje/ zaklepanje nagiba kolesa in parkirno zavoro. Pred vožnjo moramo odkleniti nagib kolesa, saj drugače lahko izgubimo nadzor nad smerjo vožnje kolesa. Varnost uporabnika Nošenje čelade Čeprav čelada ni zakonsko predpisana, priporočamo, da jo zaradi lastne varnosti uporabljate vedno, kadar se vozite z električnim kolesom. Dokazano je bilo, da nošenje varnostnih čelad zmanjšuje število resnih poškodb glave med padci s kolesom. Profesionalno vzdrževanje Priporočamo, da vaše električno kolo pregleda in servisira profesionalni serviser koles vsaj enkrat letno. Priporočamo, da se za vsake posege v nastavitve, servisiranje in vzdrževanje kolesa posvetujete z lokalnim servisom koles. Tehnični podatki Motor 250W brezkrtačni Akumulator Li-ion 36V 10Ah, 2,8kg Okvir kolesa ALU Kolesa ALU 20" Zavore Spredaj U zavore/ zadaj servo zavore Največja obremenitev 100kg Teža 20kg Največja hitrost Do 20km/h Domet Cca 30km (odvisno od načina vožnje) Polnilec Li-ion 42V 1,8A polnilec 220V 50Hz Čas polnjenja Do max. 8 ur Popravljeno Avgust 12, 2013. Popravil RobiRoberto
RobiRoberto Objavljeno Avgust 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 ? ? ? ? ? ? ? Nimate dovoljenja za urejanje te teme
RobiRoberto Objavljeno Avgust 13, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 13, 2013 (popravljeno) Ali res rabim el. trikolo ??? Mogoče le za "kakšno daljšo bicikl furo", da bi s pomočjo el. motorja zmogel "zadnji vzpon v Zali, od "pr' Barak" do Godoviča, ker za vožnjo "po bližnji okolici" bi zadoščal tudi ta na spodnji povezavi in še "6 brzin" ima, le njegova višina je malo nizka, ker sem to pravkar izmeril pri Cultu in je kar 10 cm višja in kljub temu imam sedež dvignjen še 10 - 15 cm. Kako se določi pravilna višina sedeža pri kolesu ??? = vsega Roberto pa le ni pozabil ... http://www.eurobike.si/sl/ponudba/katalog-izdelkov?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=2067&category_id=11 Popravljeno Avgust 13, 2013. Popravil RobiRoberto
RobiRoberto Objavljeno Avgust 13, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 13, 2013 Čeprav gospoda, s katerim sem se pravkar pogovarjal "po telefonu", jutri ne bo "v firmi", bo svoje sodelavce obvestil o tem, "da so se vetrovi v Robertotovi hiši končno le umirili" in bosta jutri dopoldne "ta mlada dva" lahko pripeljala Robertota v Zg. Pirniče na ogled, preizkus in UPAM tudi NAKUP el. trikolesa ... http://tehnosol.si/elektri%C4%8Dna-kolesa Ker sem MODER mislim ZELENO ... .) nxyz 1
RobiRoberto Objavljeno Avgust 14, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 ponikipo, Keiko, BREITNER in 2 others 5
RobiRoberto Objavljeno Avgust 14, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 GROBNIK - dolžina proge = cca 4,2 km V max TRIEM = 20 km/h 1 KROG na Grobniku bo = cca 14 min .) .) .)
RobiRoberto Objavljeno Avgust 15, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 (popravljeno) Kljub temu, da je danes praznik, sem že takoj po zajtrku otvoril KCRRI (kolesarski center Robi Roberto Idrija) ... Popravljeno Avgust 15, 2013. Popravil RobiRoberto Keiko 1
strajnarR Objavljeno Avgust 15, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 Huda makina Veliki 'kovčki' RobiRoberto 1
RobiRoberto Objavljeno Avgust 15, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 :notworthy: :notworthy:
RobiRoberto Objavljeno Avgust 15, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 V času, ko sem "prestavljal" "števec" iz CULTA na TRIER (?), mi je hčerkin fant :notworthy: "števec še sprogramiral" v obliki vnosa novega premera kolesa, ki je preeecej manjši kot je bil na CULT-u, in ko je bilo vse to opravljeno, je sledil še "inside test", ki pa je bil na mojo velikooo žalost neuspešen, vendar se mi celo zdi zakaj in bom najbrž moral kupiti nov "števec", ker je obstoječi "brezžični", vendar je med "oddajnikom in sprejemikom" kar precej stvari (košara , "zajle" & Co.), ki ovirajo signal, tako da me prav nič ne čudi, da števec ne dela ... Če bo "popoldanski test, ko bo sonce šlo za grič" uspešn, se bom jutri dopoldne odpeljal "v mesto" do Kolesarskga centra Bončna in prosil za nasvet in rešitev ..,
RobiRoberto Objavljeno Avgust 15, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 Kaj bom počel po kosilu ??? Moral bom "proučevati" navodila za kolo, ker sem popolnoma vse, kar mi je včeraj "prodajalec" povedal in razložil, POZABIL ... Popolnoma vse = skoraj popolnoma vse, ker če je med vožnjo "z gasom" kaj narobe, je treba pritisniti (?) na eno od obeh zavor, ali na obe, in gas "se bo samostojno izklopil" ... :notworthy:
RobiRoberto Objavljeno Avgust 15, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 Ob 15.15 uri je bilo na "tricikll poligonu" seveda še sonce ..., ..., vendar mi je termometer vseeno "prišepnil" GO Roberto GO ... .)
Priporočene objave