Popularna objava Qay Objavljeno September 17, 2022 Popularna objava Deli Objavljeno September 17, 2022 (popravljeno) Casablanca Popravljeno September 17, 2022. Popravil Qay Scarabeo 500, Luka66, MiNa in 10 others 11 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Qay Objavljeno September 17, 2022 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno September 17, 2022 Marakeš Quest, MiNa, RobiRoberto in 16 others 17 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno September 18, 2022 Deli Objavljeno September 18, 2022 (popravljeno) Bravi,stari...kar nadaljuj fouš Popravljeno September 18, 2022. Popravil DAN Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Qay Objavljeno Oktober 7, 2022 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Oktober 7, 2022 Fes Chefchaouen pik1, RobiRoberto, Luka66 in 13 others 15 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Qay Objavljeno Oktober 7, 2022 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Oktober 7, 2022 Še par besed bolj motoristično obarvanih o Maroku Potovala sva dva z Yamaho Tenere 700. Pot je potekala klasično, transfer Ljubljana Genova do trajekta. Pri Benetkah sva dobila SMS ladjarja, da bo zamuda pri odhodu. Ko sva ob 17ih prišla v Genovo sem na APP "ship radar" našel našo ladjo šele pri Monaku. Namesto odhoda ob 23:00 sva v kabino prišla šele ob 03:00 zjutraj. Očitno so imeli na poti slabo vreme. Trajekt je bil pobruhan, prevlek na posteljah niso uspeli zamenjati. Prihod v Maroko preko Barcelone je bil brez posebnosti. Na ladji je dobro urediti neke carinsko policijske formalnosti. Tam dobiš nek listek, ki je zelo priljubljen in ga vsi na meji želijo videti. Na listku so podatki o vozilu. Enako lahko urediš na kopnem. Iz trajekta mimo vseh kontrol sva prišla zelo hitro cca 15 - 20 minut. Pač greš mimo vseh avtomobilov, pozdraviš uradnike in jim pokažeš glavno prepustnico, zgoraj omenjen bel listek. Na prvi bencinski sva kupila SIM kartico za 50 DHM (Dirham), kar je slabih 5 EUR in 5 GB podatkov za dodatnih 50 DHM. Kartico nama je vstavil starejši prodajalec, obvlada ajfone, Samsunge, še mobireglo bi sprogramiral. Ob obali proti Casablanci je avtocesta. Na vsake toliko imajo cestninsko postajo, ki je plačljiva le z gotovino. Lokalni denar sva "kupovala" na bankomatih. Dvig zaračunajo približno 3 EUR. Vrednost litra goriva se vrti okrog 15 DHM. Spala sva v večini preko Bookinga. Običajno sva rezervirala kakšno uro pred prihodom. Motor je bi parkiran ali na območju nastanitve ali pa na plačljivem parkirišču. Enkrat je bil motor na ulici, celo noč je ob njem sedel najet varnostnik. Dogovorili smo se za ceno 30 DHM. Zjutraj je bil malo neprespan in je hotel več (ni dobil). Vsaka še tako majhna usluga se plača. Ponavadi usluge sploh ne potrebuješ, pa ti jo želijo zaračunati. Na turističnih točkah imajo neko foro, da te ustavljajo, takoj ti pokažejo, kje moraš parkirat, z rokami ti kažejo, da potrebuješ dokument... Prijazno se zahvališ in greš dalje. Vedno se mi ni uspelo prijazno zahvalit. Dvakrat sva spala v medini - starem delu mest. Zanimiva izkušnja. Dostopi do nastanitev so klavstrofobično ozki. Jedla sva vse, kar so nama dali. Na koncu sva se navadila, da sva šla v kuhinjo in naročila tisto, kar nama je bilo všeč. Hujših prebavnih težav nisva imela, najslabše je bilo po obroku v Burgerkingu. Obvezno preden naročiš hrano ali uslugo vprašaj "hau mač?". Dvakrat sva na koncu vprašala "hau mač?" pa je bila cena 10x višja kot običajno. Namesto zaključka: - pokrajina Maroka se spremeni na vsakih 100 km, - ljudje so prijazni, nikoli nisem imel občutka ogroženosti, nihče naju ni okradel, pričakujejo pa nagrado za svoj nasvet, pomoč, lepo besedo, pravzaprav za karkoli, - Maroko je meka za dolcestarje, dobro je imeti koordinate oz. GPX-e, saj obstajajo ceste, piste, ki jih ji na zemljevidih, - vožnja s trajektom, sploh v kolikor imaš notranjo kabino je priložnost, da zlezeš vase. Če gre vse v redu je to 57 ur meditacije. bosa, IF7, Loba in 20 others 20 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pik1 Objavljeno Oktober 9, 2022 Deli Objavljeno Oktober 9, 2022 Ob 7. 10. 2022 ob 7:22, Qay pravi: Še par besed bolj motoristično obarvanih o Maroku Potovala sva dva z Yamaho Tenere 700. Pot je potekala klasično, transfer Ljubljana Genova do trajekta. Pri Benetkah sva dobila SMS ladjarja, da bo zamuda pri odhodu. Ko sva ob 17ih prišla v Genovo sem na APP "ship radar" našel našo ladjo šele pri Monaku. Namesto odhoda ob 23:00 sva v kabino prišla šele ob 03:00 zjutraj. Očitno so imeli na poti slabo vreme. Trajekt je bil pobruhan, prevlek na posteljah niso uspeli zamenjati. Prihod v Maroko preko Barcelone je bil brez posebnosti. Na ladji je dobro urediti neke carinsko policijske formalnosti. Tam dobiš nek listek, ki je zelo priljubljen in ga vsi na meji želijo videti. Na listku so podatki o vozilu. Enako lahko urediš na kopnem. Iz trajekta mimo vseh kontrol sva prišla zelo hitro cca 15 - 20 minut. Pač greš mimo vseh avtomobilov, pozdraviš uradnike in jim pokažeš glavno prepustnico, zgoraj omenjen bel listek. Na prvi bencinski sva kupila SIM kartico za 50 DHM (Dirham), kar je slabih 5 EUR in 5 GB podatkov za dodatnih 50 DHM. Kartico nama je vstavil starejši prodajalec, obvlada ajfone, Samsunge, še mobireglo bi sprogramiral. Ob obali proti Casablanci je avtocesta. Na vsake toliko imajo cestninsko postajo, ki je plačljiva le z gotovino. Lokalni denar sva "kupovala" na bankomatih. Dvig zaračunajo približno 3 EUR. Vrednost litra goriva se vrti okrog 15 DHM. Spala sva v večini preko Bookinga. Običajno sva rezervirala kakšno uro pred prihodom. Motor je bi parkiran ali na območju nastanitve ali pa na plačljivem parkirišču. Enkrat je bil motor na ulici, celo noč je ob njem sedel najet varnostnik. Dogovorili smo se za ceno 30 DHM. Zjutraj je bil malo neprespan in je hotel več (ni dobil). Vsaka še tako majhna usluga se plača. Ponavadi usluge sploh ne potrebuješ, pa ti jo želijo zaračunati. Na turističnih točkah imajo neko foro, da te ustavljajo, takoj ti pokažejo, kje moraš parkirat, z rokami ti kažejo, da potrebuješ dokument... Prijazno se zahvališ in greš dalje. Vedno se mi ni uspelo prijazno zahvalit. Dvakrat sva spala v medini - starem delu mest. Zanimiva izkušnja. Dostopi do nastanitev so klavstrofobično ozki. Jedla sva vse, kar so nama dali. Na koncu sva se navadila, da sva šla v kuhinjo in naročila tisto, kar nama je bilo všeč. Hujših prebavnih težav nisva imela, najslabše je bilo po obroku v Burgerkingu. Obvezno preden naročiš hrano ali uslugo vprašaj "hau mač?". Dvakrat sva na koncu vprašala "hau mač?" pa je bila cena 10x višja kot običajno. Namesto zaključka: - pokrajina Maroka se spremeni na vsakih 100 km, - ljudje so prijazni, nikoli nisem imel občutka ogroženosti, nihče naju ni okradel, pričakujejo pa nagrado za svoj nasvet, pomoč, lepo besedo, pravzaprav za karkoli, - Maroko je meka za dolcestarje, dobro je imeti koordinate oz. GPX-e, saj obstajajo ceste, piste, ki jih ji na zemljevidih, - vožnja s trajektom, sploh v kolikor imaš notranjo kabino je priložnost, da zlezeš vase. Če gre vse v redu je to 57 ur meditacije. . ... kje so pa slike motoriranja ??? 😮 ps. ... a je skrivnost, koliko sta oba skupaj težka, in koliko sta imela s seboj približno težko prtljago ??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Qay Objavljeno Oktober 9, 2022 Avtor Popularna objava Deli Objavljeno Oktober 9, 2022 Quest, Tedybear, Loba in 14 others 16 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Qay Objavljeno Oktober 9, 2022 Avtor Deli Objavljeno Oktober 9, 2022 Kufri so precej majhni. Res asketetsko življenje za dva. Robe sva imela skupaj max 20 kg. Težka sva bila 5km pred trajektom, ko sva nabavljala hrano in pijačo za tri dni križarjenja po Sredozemlju. Zamenjano vzmetenje, Mitas Dakar gume, moči nisem pogrešal. MiNa, pik1, Kugelschreiber in 6 others 7 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Marko P. Objavljeno Januar 4 Deli Objavljeno Januar 4 Ob 9. 10. 2022 ob 17:59, Qay pravi: Kufri so precej majhni. Res asketetsko življenje za dva. Robe sva imela skupaj max 20 kg. Težka sva bila 5km pred trajektom, ko sva nabavljala hrano in pijačo za tri dni križarjenja po Sredozemlju. Zamenjano vzmetenje, Mitas Dakar gume, moči nisem pogrešal. Mogoče kakšna informacija, kje je najbolje kupiti karte preko spleta. Ali je možno tudi na licu mesta? Kje v Maroku pristane trajekt iz Genove? Sta kupila povratne karte? Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Qay Objavljeno Januar 4 Avtor Deli Objavljeno Januar 4 Kupila sva karte za trajekt preko spleta. Bližje ko si odhodu, dražje so. Kupila sva povratne vozovnice. V Maroku sva pristala v Tangierju. Kako je z nakupom karte v pristanišču ne vem. Si pa predstavlhjam, da je za kakšen motor in osebo še prostora na trajektu. Morda ne dobiš kabine, ki pa jo toplo priporočam. Pot traja 57 ur in rabiš svoj wc, tuš in malo zasebnosti. Marko P., Kugelschreiber, PRPY in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 9 Deli Objavljeno Januar 9 Karte se kupijo na black Friday vedno so 55% off ... Pa pot za nazaj si rezevriraj v četrtek ker v soboto se dostikrat zgodi da je trajekt odpovedan pa si lahko lepo veš kaj JBŠ... Kabine so vedno proste ... Pa plačaš si jo na trajektu, ker je pol ceneje pa še sam si v njej ... Informacije so točne ker je Maroko že moj 3ji po vrsti... Marko P. in GregorM 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 Če pa kaj potrebuješ pa vprašaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 (popravljeno) Kako do kart in podobno za Morocco: GNV Ferries - booking opraviš na Black Friday karte so 55% ceneje. Genova - Tangier 1. https://www.gnv.it/en 2. Pripelješ se neposredno na prostor za vkrcanje - spremljaš table v pristanišču 3. Vzameš online karte in nato greš k blagajnam - okencem, kjer urediš vse potrebno za trajekt (potrdiš karte, urediš dokumentacijo) 4. Ko je vse končano seveda odvisno od gužve, se vrneš do motornega kolesa čakaš na vkrcanje. 5. Ko se ta gužva vkrcavanja in bookinga poleže greš do recepcije na ladiji in rečeš da želiš kabino ( 4 postelje, noter si sam, pa se ti fino fajn jbe za vse) 5. Vso papirologijo glede vize urediš na samem trajektu (obvestijo po zvočniku), da se s tem ne ukvarjaš in izgubljaš časa v Tangierju (na ladiji pa ga imaš na pretek). 6. Ko prideš v Tangier pa samo gasa iz pristanišča kamorkoli ti srce poželi. 7. Kartico za telefon kupiš kjerkoli v kakšni malo bolj resni poslovalnici s telefonskimi napravami pokritost čez celoten Maroko je 4G priporočam Maroc Telekom recimo za 30GB. 8. Edino kaj vrži oko so bencinske črpalke ker nekatere delajo samo do 16:00 ali 17:00 in včasih prepelješ konkretno razdaljo da ujameš kakšno 24:00. 9. Vsa prenočišča čez booking ali pa koga najdeš in vsak pozna nekoga ki nekaj oddaja. 10. Gotovine si preventivno dvigneš za 200€, da imaš nekaj s seboj (provizija je tako mala da ni omembe vredna) Eto to je ves proces ... Safe Trip ... Popravljeno Januar 10. Popravil Samuell raza, Kawasaki_rider, Mavti in 6 others 6 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 POPRAVEK: Maroko proces bookinga in potovanja: GNV Ferries - booking opraviš na Black Friday karte so 55% ceneje. Genova - Tangier - Genova (Round Trip) 1. https://www.gnv.it/en (izberi ChairMan) 2. Pripelješ se neposredno na prostor za vkrcanje - spremljaš table v pristanišču 3. Vzameš online karte in nato greš k blagajnam pripraviš potni list in zeleno karto - okencem, kjer urediš vse potrebno za trajekt (potrdiš karte, urediš dokumentacijo) 4. Ko je vse končano seveda odvisno od gužve, se vrneš do motornega kolesa čakaš na vkrcanje. 5. Ko se ta gužva vkrcavanja in bookinga poleže greš do recepcije na ladiji in rečeš da želiš kabino ( 4 postelje, noter si sam, pa se ti fino fajn jbe za vse) 5. Vso papirologijo glede vize urediš na samem trajektu (obvestijo po zvočniku), da se s tem ne ukvarjaš in izgubljaš časa v Tangierju (na ladiji pa ga imaš na pretek). 6. Ko prideš v Tangier pa samo gasa iz pristanišča kamorkoli ti srce poželi. 7. Kartico za telefon kupiš kjerkoli v kakšni malo bolj resni poslovalnici s telefonskimi napravami (ne kupuj od uličarjev) pokritost čez celoten Maroko je 4G priporočam Maroc Telekom recimo za 30GB. 8. Edino kaj vrži oko so bencinske črpalke, ker nekatere delajo samo do 16:00 ali 17:00 in včasih prepelješ konkretno razdaljo da ujameš kakšno 24:00, na večina teh lahko plačuješ s kartico. 9. Vsa prenočišča čez booking ali pa koga najdeš in vsak pozna nekoga ki nekaj oddaja. 10. Gotovine si preventivno dvigneš za protivrednost 200€ v Dirhamih na bankomatih v samem Maroku katerih je na tone, da imaš nekaj s seboj (provizija je tako mala da ni omembe vredna) Eto to je ves proces ... Safe Trip ... ( se opravičujem za nastale napake) pik1, MiNa, Joker in 2 others 1 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Marko P. Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 pred eno uro, Samuell pravi: GNV Ferries - booking opraviš na Black Friday karte so 55% ceneje. To je verjetno mišljen Black Friday, ki je vsako leto enkrat, v novembru? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 2 minutes ago, Marko P. said: To je verjetno mišljen Black Friday, ki je vsako leto enkrat, v novembru? Tako je sem naredil popolnoma nov post pa tam popravil in dodal manjkajoče zadeve. Marko P. 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Marko P. Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 pred 53 minutami, Samuell pravi: Tako je sem naredil popolnoma nov post pa tam popravil in dodal manjkajoče zadeve. Še ena stvar, če mogoče veš. Ob nakupu karte lahko dokupiš tudi hrano na trajektu. Kaj to pomeni? 3 obroki na dan, ali samo kosilo, ali samo zajtrk..? Ima smisel dokupit ali bolje pred vstopom na trajekt nakupiti za 2 dni? Hvala vnaprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 (popravljeno) Hrano sem si kupoval glede na potrebe, vem pa da ni bilo drago, na ladiji. Več kot jest ne moreš, tako da kakšna dva obroka na dan in to je to ostalo pač spiš počivaš,jaz takoj po sestopu iz trajekta odjadram do Fes-a. Imaš na ladiji duty free, pijače nimajo imajo pa kekse,snacke,sladkarije. Morda si kupiš vse prej v kaki trgovini v Genovi pred odhodom na trajekt. Popravljeno Januar 10. Popravil Samuell Marko P. in Kugelschreiber 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kugelschreiber Objavljeno Januar 10 Deli Objavljeno Januar 10 1 hour ago, Samuell said: Hrano sem si kupoval glede na potrebe, vem pa da ni bilo drago, na ladiji. Več kot jest ne moreš, tako da kakšna dva obroka na dan in to je to ostalo pač spiš počivaš,jaz takoj po sestopu iz trajekta odjadram do Fes-a. Imaš na ladiji duty free, pijače nimajo imajo pa kekse,snacke,sladkarije. Morda si kupiš vse prej v kaki trgovini v Genovi pred odhodom na trajekt. V duty freeju ne mors kupt kile viskija!? Jebes tak dutyfree Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ragezor Objavljeno Januar 11 Deli Objavljeno Januar 11 hrana na trajektu je zelo draga in po mojem mnenju ni nek presezek. za pojest je ampak to je pa tudi to. ce bom se kdaj sel na ta trajekt se maksimalno zalozim s hrano iz trgovine. najvecji problem trajekta je sicer dolgcas. bi skoraj raje dal malo vec denarja za bencin in prenocisca pa se odpeljal do Malage al nekje tam okrog vozi trajekt. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 11 Deli Objavljeno Januar 11 (popravljeno) 4 hours ago, Ragezor said: hrana na trajektu je zelo draga in po mojem mnenju ni nek presezek. za pojest je ampak to je pa tudi to. ce bom se kdaj sel na ta trajekt se maksimalno zalozim s hrano iz trgovine. najvecji problem trajekta je sicer dolgcas. bi skoraj raje dal malo vec denarja za bencin in prenocisca pa se odpeljal do Malage al nekje tam okrog vozi trajekt. Prav ne morem se spomnit koliko porabim za hrano v eno smer mislim pa da cca 100€ in zdaj če je to drago pol nevem kaj je lahko poceni, na potovanjih nikoli ne gledam koliko sem porabil. Pa če je v obe smeri 200€ to je pač trip thats the way it is. Ti bi se peljal do Malage ? Probaj pa boš videl, harmonijo užitka. 2 dni počitka na trajektu je dovolj, da si pripraviš še kakšno dodatno routo. Ker v Maroku jaz osebno nimam časa za nič, drugega kot offroad. če pa greš v Maroko, da se voziš po cestah pol pa sploh ne hodi tja, ker se ti sanja ne kaj vse izpustiš, to kar se večina zapelje malo iz asvalta to ni offroad, ena boljših route je od Morzuge do Zagore (Golden era Paris Dakar Trase) če tega ne odpelješ sploh neveš kaj je Maroko. To je moja letošnja routa, ki je že pred vrati cca 16 dni samega peska in brezpotij. Zaradi tega greš v Maroko mar ne? Pa še ena fotka iz trase Mourzuga - Zagora ... Popravljeno Januar 11. Popravil Samuell Kmet2, HyperJack, MiNa in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pik1 Objavljeno Januar 11 Deli Objavljeno Januar 11 pred 1 uro, Samuell pravi: Prav ne morem se spomnit koliko porabim za hrano v eno smer mislim pa da cca 100€ in zdaj če je to drago pol nevem kaj je lahko poceni, na potovanjih nikoli ne gledam koliko sem porabil. Pa če je v obe smeri 200€ to je pač trip thats the way it is. Ti bi se peljal do Malage ? Probaj pa boš videl, harmonijo užitka. 2 dni počitka na trajektu je dovolj, da si pripraviš še kakšno dodatno routo. Ker v Maroku jaz osebno nimam časa za nič, drugega kot offroad. če pa greš v Maroko, da se voziš po cestah pol pa sploh ne hodi tja, ker se ti sanja ne kaj vse izpustiš, to kar se večina zapelje malo iz asvalta to ni offroad, ena boljših route je od Morzuge do Zagore (Golden era Paris Dakar Trase) če tega ne odpelješ sploh neveš kaj je Maroko. To je moja letošnja routa, ki je že pred vrati cca 16 dni samega peska in brezpotij. Zaradi tega greš v Maroko mar ne? Pa še ena fotka iz trase Mourzuga - Zagora ... . ... kar se tiče trajekta, hrana gor res ni nek presežek ... tko da razen piva in kaksnih čipskov tam gor sploh ne bi nič kupoval ... drugo je, da imaš v borši sabo lahko še kakšne malice, pripravljene še iz celine ... predvsem se mi pa dosti bolj odbijajoče, kot sama "kvaliteta" hrane na trajektu zdi populacija, ki se vozi tam gor ... tko da sem prov gledal, še za pivo in čips, kam sem se namestil, da sem imel "mir" ... gledam pa tole tvoje "peresno lahko" vozilce na sliki ... in čakam še kakšen filmček, ki nam ga boš ponudil na ogled, po vseh tistih "najhujših" maroških offroad-ih ... predvsem po kaksnih sipinah bo te bo fajn mal pogledat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Samuell Objavljeno Januar 11 Deli Objavljeno Januar 11 Med T7 in SAR 1290 ni ravno grozne razlike v kilaži predvidevam iz tvojega profila, da bi bla to najboljša izbira. Nekateri za različne poti izbiramo različna vozila, nevem kako si lahko prepričan, da bo ravno to šlo čez to traso čeprav bi se dalo. Kaj če pa si omislim za to traso RR. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kugelschreiber Objavljeno Januar 11 Deli Objavljeno Januar 11 6 hours ago, Ragezor said: hrana na trajektu je zelo draga in po mojem mnenju ni nek presezek. za pojest je ampak to je pa tudi to. ce bom se kdaj sel na ta trajekt se maksimalno zalozim s hrano iz trgovine. najvecji problem trajekta je sicer dolgcas. bi skoraj raje dal malo vec denarja za bencin in prenocisca pa se odpeljal do Malage al nekje tam okrog vozi trajekt. V Algecirasu je veliko pristanisce, tam sm se pelal cez. ampak, slovenija algeciras slovenija je 5-6 dni avtoceste. Drago, dolgocasno in utrujajoce, pa se z avtom sm bil. 2 hours ago, Samuell said: če pa greš v Maroko, da se voziš po cestah pol pa sploh ne hodi tja Ok, pol pa ne bom sel. 🤷🏼♂️ Kawasaki_rider, pik1 in MitcH' 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pik1 Objavljeno Januar 11 Deli Objavljeno Januar 11 pred 17 minutami, Samuell pravi: Med T7 in SAR 1290 ni ravno grozne razlike v kilaži predvidevam iz tvojega profila, da bi bla to najboljša izbira. Nekateri za različne poti izbiramo različna vozila, nevem kako si lahko prepričan, da bo ravno to šlo čez to traso čeprav bi se dalo. Kaj če pa si omislim za to traso RR. T7 je sam za na kavo ... to ne bi bil nek presezek za sipine ... tako kot tudi tvoj ni ... vsaj tale na sliki ne ... zato pa pravim .... da se veselim kaksnega tvojega filmčka ... pa glej, da ne bo dolg samo po 30 sek ... fajn je videt vsaj parkrat po par minut prevozenih odsekov ... tko da ... JA, ne bit nervozen ... pozdravljam tvojo namero ... in tudi vsa začetna navodila, ki si jih tukaj zaopisal bodo za marsikoga zelo dobrodošla ... od vsega skupaj me edino kdaj zmoti "pri kom" kakšna vzvišena ali cinična pripomba na kakšnega sogovornika ... ki ti u bistvu nič noče ... Lej, če boš podajal "normalno" podatke v zvezi s potovanjem .... iin če boš še vsaj približno realno poročal iz tega potovanja, potem te bomo res z velikim veseljem spremljali ps. ... pa na filmčke ne pozabi Scarabeo 500, bren in Marko P. 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se