Skoči na vsebino

MotoGP 2024


Rossi

Priporočene objave

Saj poznamo te dogodivščine. Fotra je od 45. dalje celih 40 let zabavala revma, pa komolc, pa sklepi, itd. Ni bilo potrebno čakati kaj bo po TV dnevniku napovedal Velkavrh, je fotra trgalo v kolenih in smo vedeli kako bo z vremenom. Potem smo pa poslušali, da če bi to vedel, nebi .......... Po enem pivaku je bilo pa itak vse OK. Ampak iz tega se nisem kaj prida naučil, vem pa vsaj to, kaj mi sledi. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KennyJR pravi:

Zlomlen prst, natolčena rebra, stisnjen med dirko... Po dirki skače, kot da ni nič :D

... a si ti slučajno MM #93 fan?  :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Zivnorc pravi:

... a si ti slučajno MM #93 fan?  :huh: 

Ej, nism :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snečer pravi:

Pogačar kot Marquez :)

Če je kaka možnost, bo probal :)

Kdaj si vidu Pogija s kanglco pa lopatko?😧😂🤣🤣🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, hajamoto pravi:

Kdaj si vidu Pogija s kanglco pa lopatko?😧😂🤣🤣🤣

Tisto je pa Roglič, ko pada :) (žal)

Malo reklam ne škodi do naslednje dirke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Učo pravi:

“They chose us as a reference team, starting from 2025 because Pramac left, but Ducati had already chosen us for 2027 as a reference team, independently of Pramac,” he insisted.

To že samo po sebi pomeni, da je Pramac imel opcijo imeti tovarniške Ducatije samo še 2 leti. Slepa ulica, brez smisla. Z Yamaho so podpisali 2+5. Če ne bi, bi bili po dveh letih obsojeni na staro mašinerijo. Kako je Ducati sploh lahko mislil, da bodo pristali na to? :D

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, KennyJR said:

Učo pravi:

“They chose us as a reference team, starting from 2025 because Pramac left, but Ducati had already chosen us for 2027 as a reference team, independently of Pramac,” he insisted.

To že samo po sebi pomeni, da je Pramac imel opcijo imeti tovarniške Ducatije samo še 2 leti. Slepa ulica, brez smisla. Z Yamaho so podpisali 2+5. Če ne bi, bi bili po dveh letih obsojeni na staro mašinerijo. Kako je Ducati sploh lahko mislil, da bodo pristali na to? :D

2027 ne bo stare mašinerije, saj bodo vse ekipe na novih 850ccm motorjih. Kalkulacija pri Pramacu; zakaj Yamaha, je IMHO dost kompleksna. Po vseh strokovnih komentarjih sodeč, bo 850ccm M1 z I4 konfiguracijo v štartu zelo konkurenčna, v teoriji naj bi imel I4 kar nekaj prednosti pred V4 pri teh kubikih, sploh zaradi omejitve vrtine na max. 75mm. Zna biti prednost vsaj prvih nekaj sezon. Ena glavnih težav trenutne M1 je namreč pretok zraka v predelu hladilnikov oz. širina pogonskega agregata in s tem povezano pregrevanje prednje pnevmatike, kar pa je itak problem vseh aktualnih GP strojev, pri Yamahi pa še toliko bolj. 850ccm motor bo za slabe 4cm ožji, kar bo omogočalo optimalnejše rešitve  hlajenja. No, dve sezoni, skozi katere se morajo pretolči do takrat pa jih bo izdatno financirala Yamaha, tudi eden od razlogov, zakaj so se odločili za sintisajzerje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Sam dePihlja said:

Ena glavnih težav trenutne M1 je namreč pretok zraka v predelu hladilnikov oz. širina pogonskega agregata in s tem povezano pregrevanje prednje pnevmatike,

Oxley-Bom? Jaz sem ju razumel mal drugace. Da je problem prostor ZA hladilnikom. Vroc zrak je tezko dovolj hitro odpeljat. Pregrevanje prednjega kolesa pa je s prehodom na michelin izginilo, in se vrnilo z aerodinamiko. Bridgestonke da so zahtevale strmejse vilce in vecje obremenitve. Z michelinom da so lahko z vecjim naklonom malo podaljsali motor in odmaknili kolo od hladilnika, zdaj pa krilca tlacijo bajk ob tla in pregrevajo gume. 
 

Jeba je poslusat v tujih jezikih. Ma nimamo druge. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Sam dePihlja pravi:

2027 ne bo stare mašinerije, saj bodo vse ekipe na novih 850ccm motorjih. Kalkulacija pri Pramacu; zakaj Yamaha, je IMHO dost kompleksna. Po vseh strokovnih komentarjih sodeč, bo 850ccm M1 z I4 konfiguracijo v štartu zelo konkurenčna, v teoriji naj bi imel I4 kar nekaj prednosti pred V4 pri teh kubikih, sploh zaradi omejitve vrtine na max. 75mm. Zna biti prednost vsaj prvih nekaj sezon. Ena glavnih težav trenutne M1 je namreč pretok zraka v predelu hladilnikov oz. širina pogonskega agregata in s tem povezano pregrevanje prednje pnevmatike, kar pa je itak problem vseh aktualnih GP strojev, pri Yamahi pa še toliko bolj. 850ccm motor bo za slabe 4cm ožji, kar bo omogočalo optimalnejše rešitve  hlajenja. No, dve sezoni, skozi katere se morajo pretolči do takrat pa jih bo izdatno financirala Yamaha, tudi eden od razlogov, zakaj so se odločili za sintisajzerje.

Kva pa to:  R9.........M9.........gp 

Yamaha R9: Everything Confirmed So Far (topspeed.com)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kugelschreiber said:

Oxley-Bom? Jaz sem ju razumel mal drugace. Da je problem prostor ZA hladilnikom. Vroc zrak je tezko dovolj hitro odpeljat. Pregrevanje prednjega kolesa pa je s prehodom na michelin izginilo, in se vrnilo z aerodinamiko. Bridgestonke da so zahtevale strmejse vilce in vecje obremenitve. Z michelinom da so lahko z vecjim naklonom malo podaljsali motor in odmaknili kolo od hladilnika, zdaj pa krilca tlacijo bajk ob tla in pregrevajo gume. 
 

Jeba je poslusat v tujih jezikih. Ma nimamo druge. 

Ujel sem intervju z Nicotro. Sej nekako tako je, kot si napisal. Problematičen je odvod za hladilniki, težava pa je širina pog. agregata. Od Catalonije uporabljajo nov  aero paket, delali so predvsem na sistemu stranskih difuzorjev za povečanje učinkovitosti odvoda. Na ta račun so lahko malenkost povečali pritisk na sprednje kolo.  Kompromis med dovoljenimi gabariti prednjega preseka, potrebnim downforcom, ciklistiko, odvodom, odmikom spodnjega hladilnika...v glavnem malo morje fint. Kot ključni fakor pa navaja optimalno segrevanje prednje gume.  Ko so rešili težavo s pritiskom na prednje kolo se je pojavila težava ne doseganja konkurenčne hitrosti v max. nagibu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Sam dePihlja pravi:

Ko so rešili težavo s pritiskom na prednje kolo se je pojavila težava ne doseganja konkurenčne hitrosti v max. nagibu.

Saj do sedaj so pa menda že tudi Japonci slišali, da Italijani to rešujejo s pomočjo "ground efekta"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo je manjkalo, pa bi jih YART premagala. Kolikor sem poslušal intervjuje, so se sprijaznili z drugim mestom in na koncu niso forsirali. Nato je Honda fasala kazen in so rešili 8 sekund. Če bi YART pritiskali do konca, bi jih presenetili...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Joker said:

Malo je manjkalo, pa bi jih YART premagala. Kolikor sem poslušal intervjuje, so se sprijaznili z drugim mestom in na koncu niso forsirali. Nato je Honda fasala kazen in so rešili 8 sekund. Če bi YART pritiskali do konca, bi jih presenetili...

Ja, Na koncu je blo kar na knap. na zadnjim postanku je nekdo delal na motorju med tocenjem goriva. Da bi odsluzli med dirko je blo prepozno, in so jim pribili 40sec. enako kazen, voznjo cez boxe, je fasal tud SERT. Skoraj jih je stalo stopnick, kagayama ducati je mel tretje kar pod kontrolo, pa so morali tik pred koncem po par litrov benza. Na eurosportu sm gledal zadnjo uro in 10min. Napeto ko partizanski film. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 6. 2024 ob 12:40, KennyJR pravi:

Če je Đamaha pametna, bodo podpisali oguro za Pramac dons popoldne.. 

No niso in je to naredila Aprilia s Trackhouse ekipo... Yamaha se lahko tepe po glavi. Razmišljajte o Arbolinu 😂😂. Čudaki... Naj podpišejo zdej Millerja, ker so vse zasrali. 

Kam bo sedaj šel Roberts? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A drekobezec je pa spet kegljal? 😂 Pacient prve klase. Pecco bo zdej vse nazgal, k se je porocil in se ga nalizu k norc, sam avta ni v graben zapelu. 😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, TakeALookAround said:

A drekobezec je pa spet kegljal? 😂 Pacient prve klase. Pecco bo zdej vse nazgal, k se je porocil in se ga nalizu k norc, sam avta ni v graben zapelu. 😂

Čisto prehitevanje, brez kontakta...😅

https://www.facebook.com/100008190396528/videos/1536829417251387?idorvanity=2727604290822655

image_2024-07-28_065314516.png.fd30723d5fbaada9946585dd2925e962.png

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Dirka je na yutubu. Skoz cilk gredo tam po 45min. 
 


marc ne ve ce je  keglal, bulega je kr padu…

 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • ukica
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!